Take me to wonderland - Pagina 7
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Take me to wonderland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Take me to wonderland - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 1:02 am

Het was te zien hoe Riddle al haar Pokémon liet terugkeren en langzamerhand werd het overduidelijk rustig. "Wat een rust nu zeg." sprak de groenharige zijn gedachten hard op uit. Nu waren de twee, net zoals eerder weer helemaal alleen in het gebied. Er zijn niet zoveeł mensen ook he, in Hoenn. Een andere manier verzinnen om haar geheugen terug te krijgen was zeker weten niet iets gemakkelijks, vooral omdat ze in deze onbekende, voor de twee dan, regio waren. "Wil jij misschien nog iets doen, er komt wel een deel van je geheugen terug denk ik als we dag gaan doen." hij verwachtte er niet veel van, maar het was iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Rang : Capo
Icon : Mudkip

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 10:54 am

De jongen sprak dat het nu inderdaad een heel stuk rustiger was waarna ze ook eventjes knikte. Ja, het was ineens een heel stuk stiller zonder al die pokémon om hen heen, dat was duidelijk. Ze waren helemaal alleen in het gebied en Riddle keek dan ook even om haar heen, maar er was geen ander mens te bekennen dan Nathan en zichzelf. Ze rekte zich een keer uit en stond alweer op een afstandje van Nathan. Ze keek hem echter al snel nieuwsgierig aan toen hij vroeg of ze misschien iets wilde doen. Maar dan wel iets wat zij wilde doen, want dan kon ze misschien weer een deel van haar geheugen terug krijgen. Even keek ze dus bedenkelijk om haar heen, op zoek naar iets interessants. "We kunnen anders gewoon even wat gaan wandelen?" vroeg ze vervolgens met een glimlach aan Nathan. Misschien kwamen ze nog andere pokémon tegen of mensen, je wist maar nooit, ze hoopte echter niet echt mensen, die kende ze toch niet namelijk. "Of jij hebt nog een ander idee?" vroeg ze vervolgens terwijl ze hem nieuwsgierig aan keek.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 11:09 am

Zodra er werd voorgesteld om wat te gaan wandelen knikte de groenharige instemmend, gewoon rustig doen en geen overhaaste beslissingen nemen kon geen kwaad namelijk. "Klinkt goed." vervolgens keek hij om zich heen, waar konden ze eens heengaan in deze regio zonder verdwaald te raken? Nergens eigenlijk, ach, dat risico zat er nou eenmaal bij. trouwens, als men niet verdwaald raakt worden er soms nooit nieuwe dingen ontdekt, dus dit kon nog wel.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 12:59 pm

De jongen knikte instemmend op haar vraag of ze niet gewoon wat konden gaan wandelen. De jongen zei dat het goed klonk waarna er weer een glimlach op Riddle's gezicht verscheen. Dan hadden ze in ieder geval iets te doen, het was ook niet slecht om lekker rustig rond te wandelen en je omgeving in je op te nemen en misschien leerde ze hierdoor Nathan wel beter kennen en kreeg ze op die manier ook wel herinneringen terug, je wist maar nooit. "Oké dan" zei ze met een grote glimlach waarna ze een pas naar voren zette en gewoon begon te wandelen. Niet echt lettend op het feit dat Nathan aan het bedenken was waar ze heen konden gaan, Riddle liep dus gewoon maar de route verder waar ze op het moment waren, zo kwamen ze misschien nog ergens. Ze schoof een pluk blonde haren achter haar oor en keek even om naar Nathan om te zien of hij volgde. "Misschien komen we nog andere pokémon tegen" zei ze met een brede glimlach, ze had natuurlijk geen herinneringen van al die andere honderd pokémon die ze al gezien had. Op het moment liepen ze ook in een nogal bossig gebied, met veel bomen dus, andere pokémon tegen komen was een grote kans.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 1:25 pm

Just shut up when I drag you to hell

Toen Riddle ineens een random richting begon op te lopen volgde Nathan maar gewoon, wat maakte het ook uit waar ze heengingen, verdwalen ging waarschijnlijk gewoon gebeuren. Er klonk van Riddle dat ze misschien nog ander Pokémon zouden tegenkomen, vast wel. ”ik denk het wel ja.” het zou hem niets gaan verbazen, er waren genoeg plekken waar deze konden zitten dus het zou hem ook niet verbazen als ze wat tegenkwamen. met zijn handen in zijn zakken liep de groenharige jongen gewoon rustig verder, ergens aan het bedenken wat ze konden doen om echt haar geheugen terug te laten komen, wat lopen in een onbekend gebied zou alles behalve hen helpen.
notes notes notes
robb stark

Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 1:36 pm

De jongen leek vervolgens gewoon te volgen toen ze een random kant op was gaan lopen. Ze had nog gezegd dat ze misschien nog andere pokemon zouden tegen komen en Nathan stemde ook daarmee in, maar na heel wat lopen en heel veel niks gezegd te hebben merkte ze op dat de bomen minder werden en ze in de buurt kwamen van een of andere stad. Haar blauwe ogen keken naar Nathan, had ze misschien wel richtingsgevoel? De stad was ook altijd beter dan een route of een bos om in te verdwalen, dat kwam meestal niet zo heel goed. Nathan was waarschijnlijk druk bezig met allerlei dingen bedenken, maar Riddle was gewoon vrolijk aan het rond kijken, zeker omdat het allemaal best wel nieuw was en tot nu toe had ze het dan ook naar haar zin. Na nog een stuk gelopen te hebben, kwamen ze weer in de stad aan, waardoor het meteen ook weer heel druk was met mensen die overal liepen. Automatisch ging ze dan ook wat dichterbij Nathan lopen om te voorkomen dat ze hem kwijt zou raken of iets dergelijks. Nieuwsgierig bleef ze om zich heen kijken zonder een woord te zeggen.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 1:41 pm

Wauw. Na een tijdje te hebben gelopen was het maar al te duidelijk geweest hoe een geweldig -dus niet- richtingsgevoel de twee hadden, ze waren gewoon terug gekomen in Slateport City. ”En we zijn weer terug.” de twee mengden zich weer in de stadsdrukte, waarbij hij merkte dat Riddle een stuk dichterbij was gekomen. Slim, zo raakten de twee elkaar niet kwijt, dat was beter. Liever samen verdwalen dan alleen, dit kon eens gaan werken. Kort keek hij Riddle aan, maar al snel werden zijn ogen weer teug op de weg gericht.
notes notes notes
robb stark

Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 1:47 pm

Ja het richtingsgevoel was goed.... om weer terug te komen waar je begon, maar goed, beter hier dan verdwalen. Haar blik ging naar Nathan toen hij zei dat ze weer terug waren waarna ze wat schuin glimlachte, op zich was het best wel grappig om weer helemaal terug te zijn. Alleen het feit dat er zoveel mensen waren maakte haar nog steeds niet helemaal vrolijk. Ze was daarom wat dichterbij Nathan gaan lopen en keek ook wat om haar heen, tot dat ze een hand voelde, op de verkeerde plek. Haar ogen werden groot en haar gezicht schoot rood aan en meer in een reflex en in de veronderstelling dat het Nathan was, draaide ze zich naar hem toe waarna ze hem in het gezicht sloeg met haar vlakke hand. Met een rood en gefrustreerd gezicht keek ze naar de groenharige jongen terwijl ze haar hand weer liet zakken. "Waar was dat goed voor?" kwam er uit haar mond terwijl ze met een rood hoofd om haar heen begon te kijken. De andere mensen leken deze hele situatie door de drukte gelukkig niet op te merken. Haar blauwe kijkers keken Nathan weer aan, wachtend op antwoord. Waarom deed hij dat? Hij wist dondersgoed dat ze nog helemaal niet gewend was aan deze hele situatie. Echter was het Nathan absoluut niet geweest, maar was de dader allang weer verderop verdwenen in de mensenmassa.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 1:52 pm

Ineens, volledig uit het niet voelde hij hoe hij werd geslagen, meteen keek hij naar Riddle, gezien zij hem had geslagen. Blijf kalm Nathan, nog niet. Er werd met een rood hoofd gevraagd aan hem waar dat goed voor was, wat was er nou weer? ”Dat kan ik beter gaan vragen aan jou.” klonk zijn stem, nogal doods. Geen enkele tijd haar gevend om te antwoorden greep de jongen haar vrij hard vast aan haar arm en sleurde Riddle mee naar het eerste de beste steegje, dwars door de mensenmassa heen. ”Vind je het normaal zomaar iemand te slaan.” zijn ogen stonden hard. Een kalmte voor de storm zoals ze dat ook wel noemden, nietwaar?
notes notes notes
robb stark

Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 2:00 pm

De jongen leek niet te begrijpen wat er aan de hand was toen ze vroeg waar dat goed voor was met een rood hoofd en ze hem haar vlakke hand had laten zien. Maar deze reactie had ze dus totaal niet verwacht dus beduusd keek ze hem aan toen hij zei dat hij dat beter aan haar kon vragen. Huh? Hij had toch... wat? Nog verwarder dan ze al was, was het nu weer een tikkeltje erger geworden. Zijn toon was ook helemaal veranderd en Riddle wilde dan ook weer haar mond open trekken om te laten weten dat ze dit soort grapjes niet tolereerde, maar voordat ze dat überhaupt kon doen werd haar arm vast gepakt en niet zo zachtjes ook. Meteen beet ze op haar lip om niet te beginnen te schreeuwen dat hij haar los moest laten. Voor ze het wist waren ze door de mensen massa heen en waren ze in een steegje beland. Ze begon meteen om haar heen te kijken, ze kon letterlijk geen kant op. Haar blik ging terug naar Nathan waarna ze wat pogingen deed om zich los te wringen. Hij vroeg vervolgens of het normaal was om iemand zomaar te slaan. Ze hield zich gelijk stil terwijl ze Nathan aan keek, zijn ogen waren alles behalve zacht op het moment. Ze slikte even "Maar..." begon ze stamelend "Maar... was je dan niet...." ging ze verder met een rode kop. Ze kreeg de woorden niet uit haar mond en deed vervolgens nog een poging om los te komen. "Laat me los..." stamelde ze vervolgens weer.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 2:18 pm

Er klonk nog een stamelende ‘maar’ van haar, iets waar de jongen zich vrij weinig tot vrijwel niets van trok. Er werd een poging gedaan om los te komen, iets waardoor hij enkel zijn grip verstevigde ”Je slaat niet zomaar.” klonken zijn woorden, hij hield zich echt in op het moment, om haar niet tegen een muur te drukken daarbij elke mogelijkheid om te ademen mee te stoppen. Om nog extra woorden erbij toe te voegen deed hij maar niet, dit moest wel zo nog de boodschap duidelijk maken en zo niet, was er altijd nog wel dat extra ding dat hem erbij kon gaan ‘helpen’. Voor zover het helpen genoemd kon gaan worden.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 2:28 pm

De jongen reageerde absoluut niet op haar woorden, wat was dit? Waarom was ze ineens in deze situatie beland? Deze kant van hem was ze duidelijk ook vergeten. Weer deed ze een poging om los te komen, maar dat ging dus voor geen meter, ze voelde alleen maar hoe zijn grip strakker en strakker werd en het nu echt pijn begon te doen. De jongen sprak vervolgens dat je niet zomaar sloeg en ze keek hem dan ook met angst in de ogen aan, weer een poging wagend om zich los te krijgen waardoor ze met haar andere hand zijn arm vast pakte die haar vast hield en begon te trekken. "Laat me los!" kwam er paniekerig uit "Je doet me pijn..." kwam er stamelend achteraan. Het was op het moment zo verwarrend dat ze niet meer wist wat ze hier nou mee aan moest, het was niet duidelijk of hij het was geweest wat er net gebeurd was en ze snapte ook niet goed meer waarom hij haar vriend was. Wat bezielde ze wel niet? Op het moment dat ze dat dacht, schoten er allerlei herinneringen voorbij. Herinneringen van de Berry Fields, bij het zien van die dingen, vertrok haar gezicht. "Sss...sorry" kon ze alleen nog maar uit brengen waarna ze zich in allerlei pogingen probeerde los te krijgen.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 2:39 pm

Er werd paniekerig gesproken dat hij haar los moet laten, maar het kwam er gewoon het ene oor in en het andere weer uit, hij wou hier niets te weten van horen. Er werd een stamelende sorry uitgebracht, hm, het was iets. Zijn hand welke niets vast had verdween in zijn mouw, om daar vervolgens een mes uit te halen, hoe gemakkelijk dingen wel niet waren om mee te smokkelen zeg. ”Dat is je maar geraden ook.” terwijl het ding tegen haar wang werd gelegd. ”En onthou wel, zonder mij zou je helemaal niets meer weten en kom je ook niet meer terug, let dus maar goed op met dat je zegt.”
notes notes notes
robb stark

Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 2:54 pm

Op een of andere manier lukte het haar niet om uit te leggen waarom ze hem überhaupt had geslagen op de eerste plaats, ze was te overdonderd en nu die herinneringen die terug kwamen. Was dat het enige wat ze van hem kon herinneren? En wanneer was dit überhaupt gebeurd, het leek echter nu wel déjà vu te zijn, zeker toen hij ineens zijn mes weer tevoorschijn haalde. Met grote ogen keek ze naar het ding en zag ze hoe het dichterbij kwam. Ze voelde vervolgens het koude ijzer tegen haar wang aan waarna ze haar ene oog sloot en de arm los liet die haar vast had. Die hand liet ze naast zich hangen en dood stil bleef ze staan terwijl de rillingen over haar rug begonnen te lopen. Het was haar geraden ook en ze keek hem dan ook aan vol angst. Vervolgens begon hij erover dat als ze zonder hem was, ze niks meer wist en dat ze dan ook niet meer terug kwam. Ze slikte even en ze sloot nu beide ogen, gewoon hopend dat dat mes verdween. Ondertussen hield ze zich dood stil, maar opende ze haar ogen weer langzaam waardoor ze Nathan recht aan keek "Oke..." mompelde ze, bang om weer wat verkeerds te zeggen. "Laat me alsjeblieft los... ik doe alles, maar laat me los" mompelde ze verder, terwijl ze een kloppende pijn in haar arm begon te voelen van zijn greep.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Emptyzo apr 26, 2015 3:38 pm

Er werd een oke gemompeld, waarna er klonk dat ze alles ging doen, kort fronste hij ”Dit komt mij wel erg bekend voor.” werd er door de jongen gemompeld. Ja, dat kwam dit zeker, maar vooral voor hem dan. Vervolgens liet haar haar toch los en liet het mes weer verdwijnen in zijn mouw, hij keek Riddle weer aan, maar wat rustiger dan eerder. De jongen liep vlak langs haar, om bij Riddle te stoppen en in haar oor te fluisteren ”Maar dat je het nu weet.” vervolgens liep hij door, als ze nog de stad uit wou gaan komen ging ze hem wel volgen.
notes notes notes
robb stark

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 7 Empty

Take me to wonderland
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wonderland
» Winter wonderland
» Wonderland Wings
» Underwater wonderland
» Wicked Wonderland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Slateport City-
Ga naar: