|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 1:45 pm | |
| De jongen moest grijnzen om haar woorden, maar zij vond het eigenlijk helemaal niet zo leuk, na ja aan de andere kant wel, maar niet om zo te moeten vertellen. Het moment zelf was waarschijnlijk heel leuk geweest, maar het was ook even wennen dat ze ineens zo'n herinnering terug kreeg. Ze keek hem weer voorzichtig aan van onder haar wimpers en hoorde zijn woorden dat het met hem was en waarom ze dan zo moeilijk deed. Rood was ze al, dus roder kon ze niet worden, maar ze beet wel op haar lip terwijl ze Nathan wat nors aan keek. Ze merkte dat haar hand los werd gelaten waardoor ze deze dan ook terug trok en ze eventjes licht zuchtte "Het is nogal wat als je zoiets ineens herinnerd" zei ze wat ongemakkelijk met haar rode hoofd. Ze haalde haar hand nog een keer door haar haren "Daarnaast wilde ik het nu niet over zo'n onderwerp hebben" zei ze terwijl ze even naar het bed keek waar ze op zaten, maar ze draaide al snel haar hoofd weer, waarom was ze nou in deze situatie beland. |
| | | Member Nathan MalonePunten : 202
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 1:51 pm | |
| Kort knikte hij bij haar antwoord, daar had ze een punt. Al kon het voor de jongen wel als normaal worden bestempeld, voor Riddle, wie haar geheugen was verloren was dit nu wel weer heel wat ja. Ze wou het ook niet over zo een onderwerp hebben, begrijpelijk. "Oke, het spijt me dat ik zo bleef doordringen." nu wist Nathan in welke geval wel wat het was, iets dat het wel goed maakte. Of, nou ja. Dit was wel beter dan de slechte herinneringen die ze enkel had gekregen, dat wel.
|
| | | Member Riddle ChaikaPunten : 293
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 2:12 pm | |
| Met een rood hoofd bleef ze even voor haar uit staren niet goed wetend wat te doen of te zeggen. Voor de jongen was het waarschijnlijk super normaal, maar ja hij was zijn geheugen niet verloren, gelukkig. Zou wat zijn als hij ook zijn geheugen was verloren, dat was waarschijnlijk dramatisch afgelopen. De jongen verontschuldigde zichzelf opeens over het door dringen waardoor ze hem aan keek met een glimlachje. "Is niet erg..." zei ze zachtjes, hij kon er nou ook weer niks aan doen dat hij het wilde weten, het was wel een positieve herinnering van hem, ze ging in ieder geval wel meer geloven dat hij haar vriend was en niet een of andere creep die zich voor deed als iemand anders. Dat was in ieder geval bevestigd. Ze zat nu naast hem, maar ze schoof nu wat meer op zijn kant op en plaatste voorzichtig haar armen om zijn arm heen en duwde zichzelf tegen hem aan en bleef even zo zitten. De blos op haar gezicht was minder geworden, maar was er nog wel, niet wetend hoe hij ging reageren bleef ze zo zitten. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 2:25 pm | |
| Er werd zachtjes gesproken dat het niet erg was, waardoor een lichtelijk opgeluchte zucht van hem klonk. "Gelukkig." nou, dat scheelde wel weer. wat konden ze gaan doen? Snel viel zijn blik op de tijd, de avond was nog jong, dus er waren wel genoeg dingen die ze konden gaan doen, toch? Maar alhoewel, soms kon er vroeg mee gaan stoppen ook geen kwaad. Altijd, elke avond druk bezig zijn zou ook vrij weinig, tot niets helpen. De jongen borg de holo caster op, waarna hij zich achterover liet vallen, slapen klonk wel erg aantrekkelijk nu.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 2:33 pm | |
| De jongen moest opgelucht zuchten en er kwam een simpele 'gelukkig' uit. Ze was echt niet boos op hem of zo, maar ja nu had ze het gewoon gezegd en wist hij het ook weer, het was nu gewoon goed zo. Hopelijk kreeg ze op deze manier al haar herinneringen weer terug. De jongen viel ineens naar achteren op bed waardoor ze hem dan ook even aan keek. Misschien toch tijd om te gaan slapen? Riddle kwam omhoog van het bed en liep naar de kast waar haar kleding lag. Ze begon er vervolgens doorheen te spitten op zoek naar iets waar ze in kon slapen. Ze plukte wat tussen de stapel uit en keek weer even naar Nathan "Ik ga even omkleden..." mompelde ze. Haar blik ging even naar de andere kant van haar bed waardoor ze even twijfelde, moest ze nou toch weer in de badkamer gaan omkleden? Haar blik ging weer terug naar de badkamer deur. Het was blijkbaar niet zo dat Nathan haar nog nooit zonder kleding had gezien. Wat twijfelend liep ze naar haar kant van het bed en begon ze haar shirt uit te trekken. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 2:39 pm | |
| Zijn blik werd half op Riddle op Riddle gericht toen ze mompelde dat ze ging omkleden, echter, wat hij niet echt had verwacht was dat ze gewoon hier ging omkleden. Niet dat hij het nou super erg vond. Met gemak trok hij zijn shirt uit, waarbij het meteen te voelen was dat een kou over hem heen ging, brr. Gelukkig was dat wel al snel weg, iets dat zeker scheelde. Ook had hij ondertussen zijn schoenen uitgetrokken, was toch wel wat beter slapen zo he. Vervolgens schoof hij wat verder naar achter en liet zijn hoofd op het kussen rusten, ook weet gedaan ja.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 2:45 pm | |
| Voor de rest was het stil, maar er was in ieder geval geen commentaar op het feit dat ze gewoon in dezelfde ruimte ging omkleden. Als ze toch zo'n relatie hadden dan kon dat toch gewoon. Ze snoof even en trok haar shirt en broek uit waarna ze een soort van slaap jurkje over haar hoofd heen trok en goed deed. Zo zij was ook klaar om te gaan slapen. Ze keek achter haar en merkte dat de groenharige jongen al klaar was met omkleden en al zo was gaan liggen dat zijn hoofd op het kussen lag. Riddle vouwde haar kleding even op en zette haar schoenen aan de kant waarna ze het dekbed op tilde en ze er onder ging liggen met haar hoofd op het kussen. Ze lag zijn kant op, maar keek wat naar haar shirt waarbij de mouwen veel te lang waren waardoor ze er even aan begon te frunniken. Ze wist niet zo goed wat ze nu nog moest zeggen. Haar ogen keken op naar Nathan, nieuwsgierig of hij al in slaap was gevallen of niet? Ze gaapte vervolgens een keer met haar hand voor haar mond, pff ze was echt wel moe. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 3:04 pm | |
| Een kleine glimlach verscheen op zijn mond toen de jongen merkte dat Riddle naar hem keek, al ging zijn blik wel al naar haar. Ze hadden een deel van haar geheugen kunnen laten terug keren, wat mooi was. Met opzet liet hij een deel er uit, misschien dat het ooit, later zou gaan gebeuren. Waarschijnlijk wel, want het was wel een vrij belangrijk ding om te weten. Nathan zou het er wel in Kalos over hebben, als het hem uitkwam. Uiteindelijk sloot hij toch wel zijn ogen, nu zou het enkel maar een zaak van tijd zijn om te gaan slapen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 3:09 pm | |
| Ze merkte op dat Nathan naar haar keek, waardoor ze zelf omhoog keek naar de groenharige jongen, maar ondertussen had hij zijn ogen al gesloten. Riddle gaapte nog een keer en bleef nog even naar Nathan kijken terwijl hij zijn ogen gesloten had. Ze zuchtte eventjes en sloot vervolgens ook haar ogen, waarna ze niet veel later in een diepe slaap viel, ondanks dat het nog best vroeg was buiten. Ze draaide zich vervolgens om waardoor ze nu met haar rug naar Nathan toe lag. Echter bewoog Riddle heel vaak in haar slaap, want er werd al snel weer terug gedraaid naar Nathan toe en de ruimte tussen de twee werd ook steeds minder. Niet veel later lag ze dan ook half op de jongen, het lag gewoon lekker, maar ze was ook aan het slapen dus veel had ze ook niet door. Zijn ademhaling die op en neer ging was waarschijnlijk heel erg rustgevend. Ook geen idee of de jongen al ver heen was of nog wakker was. Riddle lag in ieder geval nu lekker op Nathan. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 3:19 pm | |
| Al snel was hij al in slaap gevallen, maar toch was het ergens, in een vaag bewustzijn te voelen hoe er iets op hem kwam liggen. Echter werd er vrij weinig aandacht aan besteed, dus de jongen sliep maar gewoon verder. Al leek het maar heel kort te voelen, was het in werkelijkheid een paar uur of hij werd wakker. Ondertussen was het ochtend geworden, wist hij dat ook weer. Nu pas merkte hij Riddle, welke nog steeds op hem lag, ah, dat was het dus. Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht terwijl hij haar aankeek, het leek erop dat ze nog in een diepe slaap was. Of niet, wie weet.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 3:30 pm | |
| Ze was gewoon in haar slaap op hem gaan liggen, had ze in ieder geval helemaal niet door gehad, maar goed. Ondertussen vlogen de uren voorbij en was Riddle al die tijd gewoon in een diepe slaap beland en dat had ze ook wel erg nodig gehad, terwijl ze Nathan gewoon heel de nacht als kussen had gebruikt. Na al die uren was het dan eindelijk weer lichter geworden waardoor Riddle ook weer langzaam wakker werd. Niet wetend dat ze heel de nacht op hem had gelegen, kwam ze rustig omhoog nog steeds haar ogen half gesloten. Ook het feit dat meneer al wakker was en haar aan keek met een glimlach had ze nog niet door. Ze rekte zich een keer uit terwijl ze nog wat schuin op haar knieën zat. Ze begon vervolgens in haar ogen te wrijven waarna ze haar ogen opende en een paar keer knipperde. Niet veel later besefte ze dat ze Nathan recht aan keek en hij had geen shirt aan mooi uitzicht. Haar eigen kleding zat helemaal scheef waardoor haar ene schouder helemaal te zien was en haar haar zat helemaal door de war. Met een lichtelijke blos keek ze Nathan aan "Goedemorgen" zei ze met een lieflijk glimlachje. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 3:38 pm | |
| Het was te zien hoe ze haar ogen opende en Riddle hem vervolgens recht aankeek, het leek nog niet geheel tot haar door te dringen. "Goedemorgen." sprak hij met een kleine glimlach op zijn gezicht, het was toch leuk hoor om zo, op deze manier wakker te worden. Hij vond het niet erg, alles behalve. Kort grinnikte de jongen bij het zien hoe ze bloosde, ze was altijd zo schattig op deze manier. Niet normaal hoor, hoe kon iemand zo schattig zijn.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 3:48 pm | |
| Ze keek Nathan recht aan en het had dan ook even geduurd voordat ze echt helemaal wakker was en weet wat ze aan het doen was. De jongen zei haar ook een 'goedemorgen' waardoor de glimlach op haar gezicht niet echt verdween en de blos net zo min. Ze schoof wat lange plukken haar uit haar gezicht, want het zat alles behalve fatsoenlijk. Haar ogen keken naar de goudkleurige ogen van de jongen waar ze even in leek te zinken, al snel schudde ze haar hoofd lichtjes om niet zo in zo'n trans te raken. Ze trok vervolgens haar kleding recht toen ze op merkte dat dat ook niet helemaal meer fatsoenlijk zat. Al richtte ze haar aandacht weer heel snel op Nathan "Heb je lekker geslapen?" vroeg ze vervolgens maar met dat zelfde lieflijke glimlachje op haar gezicht. "Ikke wel... in ieder geval" zei ze er vrolijk achterna. Ze was natuurlijk gaan zitten en heeft toen pas haar ogen geopend, dus dat ze heel de nacht op Nathan heeft gelegen is haar nogal ontgaan. Al vond zij het ook niet erg om zo wakker te worden, bij die gedachte werd ze nog wat roder en keek ze eventjes weg, Riddle toch. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 3:57 pm | |
| Rustig knikte hij toen het hem werd gevraagd of hij goed had geslapen, waarna er van hem klonk "Prima." vervolgens bleef de jongen gewoon stil. Ja hoor, of hij druk kon zijn of niet, soms werd een moment van stilte ook gewaardeerd. Echter, werd deze onderbroken omdat Nathan kort moest moest grinniken bij het aanzicht dat Riddle helemaal rood werd. Er kwam een kleine glimlach op zijn gezicht terwijl hij haar gewoon bleef aankeken, zonder nog wat te zeggen. Soms waren woorden overbodig.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 4:02 pm | |
| De jongen gaf een simpele prima als antwoord waarna ze hem dan ook bleef aan kijken. Echter kwamen er bij haar wat gedachten voorbij waardoor ze nog wat roder aan schoot dan ze al was, ze keek snel weg, maar de jongen had het duidelijk door, want ze hoorde zijn gegrinnik. Ze keek hem dan ook even aan met een onschuldig glimlachje op haar gezicht en die blos die ook nog steeds aanwezig was. Ze bleef hem dan ook even aan kijken, die glimlach op zijn gezicht deed het hem. Ze bleef hem aan kijken en alsof iemand een knop om draaide, boog ze wat voorover om haar handen op zijn borst te plaatsen en haar lippen op de zijne te plaatsen. Geen idee waarom ze het precies nu deed, maar het was net alsof iemand een paar magneten had aan gezet. Toen haar lippen de zijne raakte, sloot ze langzaam haar ogen, verwachtend dat meneer het wel zou accepteren. Haar handen nog steeds op zijn borst bleef ze zo een tijdje. Weer kreeg ze zo'n super warm gevoel van binnen en het was een heel fijn gevoel, die ze wel wilde houden. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Take me to wonderland | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |