|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Nathan MalonePunten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 4:08 pm | |
| Wat er vervolgens gebeurde, daar kon hij mee leven. Het was te voelen hoe zij haar handen op hem legde, om de jongen vervolgens te zoenen. Al snel kuste hij terug, niet echt verwacht dat ze dit zou doen maar okay, hem hoorde je er niet over. Hij sloeg zijn armen om haar heen, terwijl hij nog steeds niet stopte met haar zoenen. Ergens was het toch wel prettig, nu wist ze ook echt met wie Riddle te maken had, immers wist ze weer wat meer en ze begon zelf. Al was het gister toch ook wel prettig, dit, nu het helemaal vrijwillig was, maakte het misschien net iets beter.
|
| | | Member Riddle ChaikaPunten : 293
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 4:15 pm | |
| Haar handen had ze op hem geplaatst en haar lippen op de zijne. Al snel voelde ze hoe hij haar terug zoende en dat zorgde er alleen maar voor dat haar hart nog iets sneller ging kloppen en het warme gevoel nog erger werd. Niet veel later voelde ze ook zijn armen om haar heen wat het gevoel alleen nog maar erger maakte. Haar gezicht was ondertussen nog een stuk roder geworden en het liefst stopte ze niet, maar ze voelde hoe ze echt weer even adem moest gaan halen. Langzaam haalde ze haar lippen van de zijne en opende ze ook haar ogen weer. Ze legde een paar vingers op haar lippen en bleef Nathan even zo aan kijken alsof ze gehypnotiseerd was. Echter keek ze weer even weg en kwam er een lichtelijk geamuseerd glimlachje op haar gezicht tevoorschijn. Oké op deze manier ging ze haar herinneringen wel terug krijgen, zeker als ze straks ook weer in Kalos waren. Ze haalde haar vingers van haar lippen af en keek Nathan weer recht aan in zijn goudkleurige ogen. "Wat heb ik een geluk..." mompelde ze zachtjes terwijl ze lichtelijk grinnikte. |
| | | Member Nathan MalonePunten : 202
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 4:21 pm | |
| Na een klein tijdje stopten ze, voornamelijk om adem te halen. Er werd gemompeld dat ze geluk had, iets op dat hij enkel kon gaan glimlachen. Hij voelde zich wel gelukkig, hoe kon het ook anders, met iemand zoals haar? Ja, dit was gewoon echt hoe de jongen over Riddle dacht. Nathan kwam wat dichterbij "I won't let you go." werd er door hem met een glimlach gefluisterd in haar oor toen hij dichtbij genoeg was gekomen, waarna hij vervolgens wel iets naar achteren ging maar Riddle nog niet los liet.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 4:33 pm | |
| Hij moest glimlachen om haar woorden waardoor ze hem dan ook met een glimlachje aan bleef kijken. Ze haalde een hand door haar haar om de plukken uit haar gezicht te houden en bleef hem zo aan kijken, want ja ze had echt geluk. Hij had haar ook kunnen verlaten op het moment dat ze haar geheugen was kwijt geraakt, hij had ook vooral heel boos kunnen doen en dergelijke, maar toch deed hij dat niet. Opeens kwam de groenharige jongen dichterbij en hoorde ze hoe hij in haar oor fluisterde dat hij haar nooit meer los zou laten. Haar gezicht werd gelijk weer een stuk roder en zodra de jongen weer wat afstand had genomen tussen de twee legde ze haar hoofd op zijn borst waar ze haar handen al had gelaten al die tijd. Ze zuchtte en sloot voor even haar ogen om zijn hartslag te kunnen horen en van zijn ademhaling werd ze enorm rustig. Het was echt super fijn om zo te kunnen liggen, 's ochtends vroeg ook nog is. Ze grinnikte even, maar bleef zo liggen "Please, do" mompelde ze geamuseerd. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 4:42 pm | |
| Haar gezicht schoot meteen rood aan, iets waardoor de jongen enkel breder moest gaan glimlachen. Het was te voelen hoe Riddle haar hoofd op hem neerlegde, iets waardoor hij zijn linkerhand optilde en deze over haar hoofd liet gaan, enkel was zijn andere arm nog steeds om haar heen, maar dat maakte niets uit. Er werd gemompeld dat hij dat wel moest doen, waarop zij als antwoord een gegrinnik van Nathan kreeg. Ze lagen daarvoor nu te lekker, of eigenlijk, hij wel. Als Riddle dat niet lag, werd het zo wel duidelijk. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 4:48 pm | |
| Ze had haar hoofd op zijn borst geplaatst en bleef zo wel liggen, het lag echt veel te lekker om nu te gaan verplaatsen of zo. Ze voelde hoe Nathan's hand ineens over haar hoofd heen ging, het gaf een zeer comfortabel en rustgevend gevoel. Zo kon ze wel voor eeuwig blijven liggen. Ze voelde hoe zijn andere arm nog op zijn plek lag, maar ze liet een tevreden grinnikje horen toen zijn hand over haar hoofd bleef gaan. De groenharige jongen zei zelf ook niet echt veel meer nadat ze zo lagen, er kwam alleen een grinnik vanaf. Riddle lag zelf heerlijk dus verplaatsen ging ze echt niet. Ze begon zich wel allerlei dingen te bedenken, hoe het straks in Kalos zou zijn om daar weer te zijn en dan ook nog het feit dat ze nog allerlei herinneringen terug zou moeten krijgen. Terwijl ze zo op Nathan lag, keek ze even naar het plafond, langzaam sloot ze haar ogen, maar die schoten gelijk weer open toen ze weer wat simpele dingetjes herinnerde. Dingetjes over het huis en het feit dat hij bij haar in huis kwam 'wonen', dus zo. Ze grinnikte lichtjes, maar zei verder niks en bleef zo liggen als dat ze lag. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 5:39 pm | |
| Nog steeds had hij zich niet bewogen, waarom zou de jongen. Hij lag nu zo, op deze manier prima. Al wist hij wel dat ze misschien een keertje moest opstaan, lag het ergens gewoon te lekker, dus veel zin om echt uit het bed te komen was er ook niet echt. Ja, eigenlijk moest hij echt was gaan doen, iets nuttigs het liefste. Niet dat dit onnuttig was of zo, dit was ook eigenlijk wel goed, maar of het ook veel hielp, deels. Ja en nee.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 6:11 pm | |
| De jongen bewoog niet, maar dat maakte haar totaal niet uit, ze voelde hoe zijn borstkas op en neer ging terwijl ze haar hoofd erop had liggen. Haar handen voelde ook zijn ademhaling en zijn hartslag was goed te horen. Ook al was het 's ochtends, op deze manier kon ze zo weer in slaap vallen, het was gewoon hartstikke rust gevend, maar ja eigenlijk moesten ze wel wat gaan doen, heel de dag in de hotelkamer was wel een optie, maar ja ze waren op vakantie toch? Langzaam kwam ze omhoog, maar door dat Nathan zijn arm nog steeds om haar heen gleed deze van haar af. Terwijl ze op haar knieën op het bed zat keek ze naar Nathan "Wat wil je doen vandaag?" vroeg ze vervolgens nieuwsgierig terwijl ze hem aan bleef kijken. Ze keek vervolgens even om haar heen, de Ponyta knuffel stond hierbij nog steeds op het nachtkastje aan haar kant. Ze gaapte nog een keer en keek Nathan weer in zijn goudkleurige ogen "Niet dat ik het erg vind om heel de dag bij je te liggen" mompelde ze terwijl ze blozend weg keek. Arceus, dat ze dat nou echt zo zei. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 6:49 pm | |
| Net zoals hem, leek Riddle geen idee te hebben en vroeg dus maar wat hij wou doen. kort haalde de jongen zijn schouders op, hij had werkelijk geen idee. Kort grinnikte de groenharige bij haar volgende woorden "Je bent daarbij niet de enige." bracht Nathan met een klein glimlachje uit.
~Timeskip als in echt heel groot, 2 weken~
Wauw, dat hun vakantie nu al ten einde was gekomen. Bijna niet te geloven. Het was hen wonder bij wonder gelukt om Riddle's geheugen terug te krijgen, iets wat dus wel mooi was. Hij had er wel een dingetje niet verteld en het leek er ook nog niet bepaald op dat Riddle dit eigenhandig had herinnerd, iets wat wel zeker mooi was. Ondertussen stonden de twee op de boot terug naar Kalos, dus tja, daar ging Hoenn. Het was wel zeker een leuke vakantie geweest, dat kon de groenharige niet ontkennen.
ooc; Closed +godmodding toegestaan.
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Take me to wonderland | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |