|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Nathan MalonePunten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 12:22 am | |
| Nee luidde het antwoord, waarbij de jongen zachtjes zuchtte. Jammer, het zou altijd wel wat makkelijker zijn als ze meer wist natuurlijk. Toen de twee de lift binnen waren werd er nog bij aan toegevoegd dat enkel op Agrona na, ze niet meer heeft herinnerd. Nathan glimlachte kort, al een boer met kiespijn, maar al snel verdween deze weer. "Dat komt wel hoor." Toen de lift op de correcte verdieping was aangekomen liep hij naar voren, maar wachtte ver zodra hij uit de lift was op Riddle voordat de jongen meteen rechtdoor naar hun kamer ging. jammer dat ze nu niet in Kalos waren zeg, dan zou het zeker een stuk makkelijker moeten zijn.
|
| | | Member Riddle ChaikaPunten : 293
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 12:30 am | |
| De jongen moest ook glimlachen, al was het kort en absoluut geen gemakkelijke glimlach die ervan af kwam, het was ook geen geweldige herinnering. De jongen sprak dat dat wel kwam, waarna ze eventjes lichtelijk knikte. Ja, waarschijnlijk kwam het wel weer terug, want de andere herinneringen waren daar het bewijs van, maar nu moest ze nog de leuke herinneringen terug krijgen. Ondertussen dacht ze na hoe ze die gedachten dan terug kon krijgen. De lift was eenmaal boven en de twee deuren schoven open. Haar blauwe ogen keken naar Nathan die de lift uit stapte en vervolgens rechtdoor ging naar hun kamer. Riddle volgde hem gelijk met nog haar Ponyta knuffel in haar armen. Ze keek even naar het ding, maar ze lette al snel weer op waar ze aan het lopen was. Niet veel later stonden ze voor hun kamer en wachtte ze tot Nathan de deur geopend had en ze samen naar binnen konden. Eenmaal binnen, liep ze naar haar kant van het bed en zette ze de Ponyta op het nachtkastje. Ze liet zich even op het bed zakken en ze zuchtte lichtjes terwijl ze voor d'r uit keek. Hoe kon ze haar gedachten nou terug krijgen? |
| | | Member Nathan MalonePunten : 202
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 10:11 am | |
|
Zodra hij de deur had geopend van hun kamer en naar binnen liep, ging de jongen op het bed zitten, geen idee hebbende wat te doen. "Waren we maar in Kalos.." werd er door Nathan gemompeld want ja, als er wel een plek was in de wereld waar zij beter haar geheugen had kunnen verliezen, was het toch wel in Kalos moeten zijn. Daar zou het ook wel weer het makkelijkste zijn om de herinneringen weer terug te krijgen. Nathan pakte zijn holo caster en begon wat met het ding te klooien, misschien was er iets op dat ding te vinden waardoor Riddle weer wat kon weten.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 10:55 am | |
| Nathan was ook op het bed gaan zitten en Riddle had zijn voorbeeld gevolgd. Ze liet zich uiteindelijk maar achterover op het bed vallen en keek vervolgens naar het plafond, na te denken, maar veel kwam er niet van. Haar felblauwe ogen schoten naar Nathan toen hij zei 'Waren we maar in Kalos'. Ze bleef hem even aan kijken en zuchtte lichtjes. Kalos, Kalos, Kalos.... ging er door haar hoofd, maar veel gebeurde er ook niet. Ze ging vervolgens niet veel later recht zitten en keek weer naar Nathan toen ze merkte dat hij wat aan het doen was. Ze sprong op van het bed en ging voor hem staan, waarna ze voorover boog om op zijn Holo Caster te kijken. Geen idee wat dat ding in hield. "Wat ben je aan het doen?" vroeg ze vervolgens nieuwsgierig terwijl ze recht voor zijn neus bleef staan. Het liefst kreeg ze nu gewoon al haar geheugen terug en was het weer zoals vroeger? Maar ja, vroeger wist ze niet. Haar blik ging even naar de Ponyta op het nachtkastje, maar ze keek al snel weer naar Nathan, nog steeds afvragend wat hij aan het doen was. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 11:14 am | |
| Toen de jongen merkte dat Riddle ineens bij hem kwam zitten en vroeg wat hij aan het doen was, greens de jongen. "Misschien dat ik nog wat kan vinden wat je kan helpen met de geheugen." ja, op het moment was elk kleine ding wel prettig. Een kleine zucht ontsnapte Nathan toen hij nog niets had gevonden, verdomme. Dit schoot niet echt bepaald veel op zeg, nee, alles behalve zelf. Na een klein tijdje kijken kwam hij aan bij een stel foto's van hun twee, wat een kleine glimlach op zijn mond liet ontstaan. "kijk hier eens naar."
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 11:27 am | |
| Niet veel later zette ze zichzelf naast hem neer, want er zo over heen hangen was ook niet bepaald comfortabel. Eenmaal naast hem keek ze weer naar de Holo Caster die hij in zijn hand had. Toen ze had gevraagd wat hij aan het doen was zei hij dat hij misschien nog iets kon vinden wat kon helpen met haar geheugen. De jongen zuchtte niet veel later en ze keek hem dan ook eventjes aan, maar ineens zag ze foto's tevoorschijn komen op de Holo Caster waar ze duidelijk haar zelf kon zien, samen met Nathan. Nou dat was wel bewijs. De jongen moest glimlachen en zei dat ze hier eens naar moest kijken. Zonder pardon pakte ze dan ook zijn Holo Caster uit zijn handen. Ze keek naar de foto's die op het scherm verschenen. Ze begon met haar vinger over het scherm te rollen en drukte vervolgens op een foto die vergroot werd. Het was een blije foto van hun twee in een kamer. Ze keek even naar de kamer waar ze in waren en begon lichtelijk te fronsen. Haar hoofd begon even zeer te doen en ze sloot dan ook even haar ogen. Haar ogen schoten weer open toen ze zich iets herinnerde, maar dit keer was het geen negatieve herinnering, maar ook niet echt een herinnering die je even op tafel gooit. Haar gezicht was compleet rood geworden en ze duwde de Holo Caster gelijk weer terug in Nathan's handen terwijl ze weg keek. Ze plaatste een pluk blond haar achter haar oor en begon er daarna wat aan te frutten. "Leuke.... foto's...." mompelde ze vervolgens maar wat terwijl ze Nathan even aan keek vanuit haar ooghoeken met een rood hoofd. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 11:33 am | |
| Toen de holo caster uit zijn hand werd gepakt, glimlachte hij kort. Zijn ogen bleven op Riddle hangen, vooral om te weten wat haar reactie zou zijn. Ineens, het leek wel uit het niets te komen, maar ze werd geheel rood, iets wat enkel vraagtekens bij hem opriep. "Je weet weer wat, nietwaar?" het was maar een wilde gok, maar het was wel een logische verklaring ervoor. Al snel werd de holo caster weer terug in zijn handen geduwd, maar een echt nuttig antwoord kreeg hij ook weer niet. Hm, misschien mhad ze een 'zetje' erin nodig, niet letterlijk. De jongen keer haad doordringend aan, alsof hij haar probeerde te peilen of dergelijk.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 11:42 am | |
| Er werd gevraagd of ze iets wist, na ja het was niet echt een vraag, hij wist gewoon dat ze weer iets wist, dat was gewoon duidelijk, maar het was nou niet bepaald een herinnering die ze aan de grote klok moest hangen. En dan nog het feit dat ze die gebeurtenis weer heeft 'gezien' en dat aan haar vriend moest laten weten. Waarom moest het haar zo moeilijk gemaakt worden, met een rood hoofd keek ze Nathan weer aan, maar het hielp ook absoluut niet dat hij haar nu zo aan zat te staren alsof hij door haar heen kon kijken. Haar hoofd werd er alleen maar roder van en ze keek dan ook weer weg, Nathan's blik proberen te ontwijken. "Het is niet zo'n belangrijke herinnering...." mompelde ze, het was eigenlijk wel een heel belangrijke, maar ja. Ze wilde liever op een ander onderwerp over gaan. Riddle keek even naar de grond en bracht zichzelf omhoog, van het bed af, zodat ze weer stond. "Ik ga wel douchen..." zei ze snel, ze moest uit deze situatie, het was te moeilijk om dit nu zo tegen hem te zeggen alsof het niks was. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 11:48 am | |
| Hij rolde met zijn ogen toen er werd gesproken dat het niet belangrijk was, natuurlijk was het belangrijk, elk kleine ding was belangrijk. En trouwens, als het niet belangrijk was, waarom werd ze dan zo rood? "als er niets aan de hand was, zou je niet zonder reden zo rood worden, nietwaar?" hij had gelijk, en dat wist ze wel. Alleen of ze het wou toegeven was wel weer wat anders ja. Toen ze opstond en verklaarde dat ze ging douchen zuchtte de jongen kort. "Je kan het ook vertellen, elk ding, hoe klein dan ook, is belangrijk." hij kwam ook maar overeind, zodat ze dan niet nog zijn vraag kon gaan ontwijken. Hij moest en zal antwoord hebben.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 11:58 am | |
| De jongen zei dat als de herinnering niet zo belangrijk was dat ze niet zonder reden rood zou worden. Ja, haar hoofd was zo rood als een tomaat, maar ze ging echt niet toegeven, nee niet nu, waarom had ze die herinnering ook nu terug gekregen, waarom geen simpelere herinnering zeg maar. Riddle hield echter nog steeds haar mond gesloten en zei geen woord op zijn eerste woorden. Ze was vervolgens opgestaan om te gaan douchen, maar deze actie werkte alles behalve. Er werd dan ook weer snel gezegd dat ze het kon vertellen, elk ding, hoe klein het ook was, was belangrijk. Ze keek Nathan dan ook even aan met haar blauwe ogen en zuchtte lichtjes. De jongen kwam vervolgens overeind en dat intimideerde haar ook weer. Ze zette een stap terug en schudde haar hoofd "Nog niet...." mompelde ze "Niet nu..." mompelde ze weer. Ze wilde die herinnering niet nu gaan vertellen, voor haar gevoel kende ze hem pas een dag, maar dat was natuurlijk onzin. Ze kreeg er in ieder geval wel hoofdpijn van. Met een rood hoofd bleef ze de groenharige jongen aan kijken. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 12:04 pm | |
| Nog steeds geen antwoord, op na dat het niet nu kon. De jongen pakte onwillekeurig haar hand vast, wel zachtjes, en keek haar doordringend aan "waarom kan het nu niet?" hij wou gewoon antwoord hebben, hoe moeilijk kon dat nou zijn. Helemaal niet, daarom. Hij was ook op het moment wel de enige met wie Riddle echt contact had, dus waarom zo moeilijk doen met vertellen? En immers, het was het logische dat ze iets van hun twee samen weer wist, wat het raarder maakte dat ze niet niet wou gaan vertellen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 12:15 pm | |
| Haar hand werd vast gepakt, niet op een ruwe manier, maar toch. Ze keek dan ook even naar zijn hand die de hare nu vast had, dit maakte het alleen maar erger op het moment. Ze kon er gewoon niet tegen dat die herinnering hartstikke echt was en dat ze die nu herinnerde alleen maar bij het zien van een kamer, was het dan haar kamer? Was die dan in Kalos? Allerlei vragen gingen door haar hoofd terwijl ze weer op keek naar Nathan met een rood hoofd. Hij vroeg haar waarom het niet nu kon waardoor ze weer snel weg keek. "Gewoon..." mompelde ze "Gewoon niet het moment..." ging ze verder, nee eigenlijk was dit helemaal niet het goede moment om over dit soort onderwerpen te beginnen. Of ze vond het gewoon oncomfortabel dat was ook een optie, want het moment zelf kon hartstikke goed. Ze waren met zijn twee in een hotelkamer. Haar blauwe ogen keken echter de jongen weer aan, niet wetend wat nog meer te zeggen. Het liefst zou ze ook haar hand los trekken, maar dat was ook niet bepaald aardig of zo. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 1:03 pm | |
| Niet het moment. Waneer was het dan wel het moment? zo te zien aan haar blik, zou het 'goede moment' nog een tijd niet komen. De jongen keek haar doordringend aan, zijn blik de gehele tijd op haar gericht houden. Nog steeds liet hij niet los, waarna zijn stem geduldig klonk "Als je het nu verteld, is het gedaan, dan vraag ik er ook niet naar." hij trok haar op het bed, nog steeds zacht, waarna de groenharige naast haar ging zitten. Hij had geen geduld, nooit gehad, maar voor haar had hij het wel.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 1:18 pm | |
| Die blik maakte haar alleen nog maar ongemakkelijker. Hij bleef haar maar doordringend aan kijken en ze hield het echt niet meer zo. Met haar rode kop keek ze weer weg, zijn blik vermijdend, meer kon ze niet bedenken om te doen. Ze voelde hoe zijn ogen in haar priemde en ze keek hem dan ook weer even aan toen hij zei dat als ze het nu zou vertellen hij er ook niet meer naar zou vragen, want dan was het gedaan. Maar... schoot er door haar hoofd "Maar...." mompelde ze, voordat ze echter verder kon gaan werd ze op het bed getrokken met de hand die haar nog steeds vast had. Ze merkte dat hij naast haar kwam zitten en ze keek dan ook omhoog naar hem. "Maar..." ging ze verder terwijl haar ogen weer een andere plek zochten om naar te kijken "Het is nogal eu..." ze hield weer even haar mond, haar hoofd bleef vuurrood, pfff waarom ging het niet gewoon weg en waarom moest ze het nou vertellen?? Haar blik zocht zich weer een weg naar Nathan "Het is nogal eu... intiem" sprak ze verder waarna haar blik afgleed naar haar hand die nog steeds vast gehouden werd. |
Icon : | Onderwerp: Re: Take me to wonderland za mei 09, 2015 1:37 pm | |
| Er kwamen eerst wat meerdere 'maar' van haar, al kwam het uiteindelijk wel. Het was intiem, iets waardoor hij kort greens, hij had wel zo een vermoeden waar het over ging nu ja. "Maar, het was wel met mij. Dus waarom deed je zo moeilijk?" dat was maar de vraag, zal wel iets zijn dat enkel duidelijk was voor Riddle. Of enkel vrouwen, dat was wel de meest logische verklaring. Ondertussen had Nathan haar wel los gelaten, zou wat prettiger moeten zijn, toch?
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Take me to wonderland | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |