Take me to wonderland - Pagina 10
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Take me to wonderland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Take me to wonderland - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 1:28 pm

De groenharige jongen stemde er mee in dat de achtbaan leuk was, in achtbanen kon ze wel honderd duizend keer achter elkaar, maar helaas was het vaak veel te druk voor dat. Echter had de grote snoepkraam haar aandacht alweer verkregen. Ze had gezegd dat ze een Pocky wilde en ze kreeg al meteen weer antwoord dat ze dat moesten gaan halen. Riddle liep met een flinke grijns op haar gezicht achter de groenharige aan. Niet veel later had hij een doosje met Pocky's voor haar gekocht. Terwijl ze het ding in haar handen kreeg geduwd hoorde ze een 'alsjeblieft'. Ze keek met een glimlach op "Dankjewel" zei ze geamuseerd waarna ze meteen het doosje opende en er eentje uit haalde. Een ding wat ze wel nog wist, was dat je die dingen wel is 'deelde'. Met die gedachte stopte ze het ene uiteinde van de Pocky in haar mond en keek ze omhoog naar Nathan. Ze keek hem even lieflijk aan terwijl ze hem wat uitnodigde om de andere kant te pakken zoals dat hoorde. Afwachtend bleef ze hem aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Rang : Investigatore
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 1:37 pm

Er klonk een vrolijke bedankt van haar, waarna Riddle er al meteen eentje uithaalde. Toen ze met het ding in haar mond naar de jongen keek wist hij wel wat de 'bedoeling' ervan was, maar hij had een leuker idee in gedacht. Hij bukte zich naar voren, maar al snel pakte hij het ding uit haar mond er drukte voor even zijn lippen op de hare. Voor even overspoelde een warm gevoel hem, al stopte hij al niet heel lang daarna, denkend dat het nog wat raar voor Riddle kon zijn. Hij dacht wel aan andere personen hun gevoelens. Met een glimlach keek de groenharige haar aan, waarna de Pocky in zijn mond werd gedaan. Die glimlach was er voorlopig niet af te krijgen.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 1:44 pm

Met de Pocky in haar mond keek ze afwachtend naar Nathan met een glimlachje op haar gezicht. De jongen kwam vervolgens dichtbij, verwachtend dat hij gewoon de andere kant van de Pocky zou pakken, maar voor ze het wist had hij de Pocky uit haar mond gehaald en voelde ze zijn lippen op de hare. Gelijk schoot ze super rood aan en voelde ze haar hart in haar keel kloppen. Niet veel later haalde hij zijn lippen van de hare en stopte hij met een grote glimlach op zijn gezicht de Pocky in zijn mond. Een warm gevoel bekroop haar en ze wist eventjes niet zo goed hoe te reageren of wat te zeggen. Met een rood hoofd keek ze naar beneden. Haar blauwe ogen keken al snel weer op, gewoon nieuwsgierig naar Nathan. Ze zag dat hij nog steeds het ding in zijn mond had en zeer geamuseerd was over zijn actie. Ze ging weer recht staan en weer op haar tenen zodat ze bij de Pocky kon. Ze beet de ene helft af en ging weer recht staan waarna ze het stukje op begon te peuzelen. Pff, haar hoofd kon wel ontploffen.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 1:53 pm

Het was te zien hoe Riddle helemaal rood aanschoot, iets wat het zelfs nog beter maakte. Al snel brak zij het andere stuk af van de Pocky, maar toch kon Nathan het niet laten om te glimlachen. "Wat is er?" sprak hij met een licht onschuldig glimlachje, alsof er niets was gebeurd. Ondertussen begon de jongen het ding in zijn mond op te eten, Pocky's waren lekker. Nou, wat konden ze nu doen, misschien een kleine pauze nemen of dergelijk. Niet dat ze veel hadden gedaan, maar als ze in een druk tempo bezig bleven, zou het geld wel erg snel opzijn. Ook weer iets dat zonde zou zijn natuurlijk.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 2:04 pm

Ze had stilletjes de andere helft van de Pocky afgebroken en die in haar eigen mond gestopt. Oké die actie van net had ze nou ook weer niet verwacht. Haar hart ging nog steeds te keer en ze was ook nog steeds hartstikke rood. Haar blik ging naar Nathan toen hij vroeg wat er was. Ze keek hem even kort aan, maar keek al snel weer weg "Niks...." mompelde ze terwijl ze het laatste stukje Pocky in haar mond stopte en op at. Ze keek even om haar heen en spotte een leeg bankje. "Zullen we even gaan zitten?" vroeg ze dan maar terwijl ze Nathan weer aan keek en ondertussen weer een Pocky uit het doosje pakte en deze in haar mond stopte. Zonder echter nog langer op Nathan te wachten draaide ze zich om en liep ze alvast naar het bankje toe. Ze zette zichzelf er op neer en pakte de Pocky in haar mond even vast om er een stukje af te bijten. Ze haalde haar hand even door haar blonde haren heen en keek ook even naar de mensen die voorbij kwamen. Ze vroeg zich af wanneer ze weer is wat geheugen terug zou gaan krijgen.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 2:12 pm

Zodra de jongen haart antwoord had gehoord, kon de jongen het niet laten om maar even kort te gaan grinniken. Bij haar voorstel om te gaan zitten, knikte Nathan "Goed idee." waarna hij haar volgde en naast haar op het ding plaats nam, het laatste stukje van het stokje opetend. Al die mensen die langsliepen waren zo verschillend van elkaar, het zou maar wat zijn, alles en iedereen hetzelfde. Een saaie wereld waarin niets anders zou zijn van elkaar. Bij het zien van een lange rij grijpautomaten wees hij erheen "Misschien kunnen we dat nog even als laatste doen?" hij was nooit echt een type van stilzitten, dus tja.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 10:45 pm

De jongen moest grinniken om haar zo niet duidelijke antwoord, maar ja hij had haar weer zomaar gekust, oke de Pocky had het een klein beetje uitgelokt, maar dit had ze nou ook weer niet verwacht. Ze was vervolgens op een bankje gaan zitten en Nathan kwam ook al snel naast haar zitten nadat hij haar had gezegd dat het een goed idee was. Met het doosje met Pocky's nog in haar hand keek ze de groenharige jongen aan toen hij ineens ergens naar wees en vroeg of ze dat nog konden doen als laatste. Haar blauwe ogen zochten de weg waar hij naar wees en ze zag uiteindelijk de grijpautomaten in beeld komen. Enthousiast keek ze terug naar Nathan en knikte ze hevig "Jaaaaa" zei ze als antwoord, waarna ze nog een Pocky uit het doosje haalde en er eentje in haar mond stopte. Ze pakte er vervolgens nog een en duwde die zonder pardon met een glimlach op haar gezicht in Nathan's mond. Lichtelijk grinnikte ze en liet ze haar blik weer naar de grijpautomaten gaan.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 10:53 pm

Er werd als antwoord hevig geknikt en er klonk een bevestigend antwoord van Riddle, mooi, dan was dat besloten. Echter, toen de groenharige wou gaan opstaan had hij ineens een Pocky in zijn mond geduwd gekregen, iets waarop hij kort glimlachte. Nu kwam hij wel overeind en trok haar zowaar overeind, meesleurend naar de automaten. Wat waren er altijd veel dingen zeg, jeetje. Nathan liet zijn blik over de prijzen glijden, maar al snel was zijn aandacht weer naar Riddle "Wat lijkt jou wel leuk om te hebben?" het was natuurlijk niet te garanderen dat het zou lukken, maar dat was het altijd met dit soort spellen.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 11:01 pm

Ze had hem nog een Pocky in zijn mond geduwd, terwijl ze de hare rustig aan het op peuzelen was, maar meneer ging alweer opstaan en voor ze het wist werd haar arm vast gepakt en werd ze meegesleurd door Nathan naar de grijpautomaten. Het doosje met Pocky's kon ze nog net in haar zak duwen. Eenmaal bij de automaten keek ze naar alle prijzen in de machines terwijl ze haar Pocky verder op at, er waren zoveel leuke dingen. Haar blik schoot naar Nathan toen hij vroeg wat haar leuk leek om te hebben. "Eum..." begon ze terwijl ze haar blik weer op de automaten vestigde om te zien wat er allemaal was. Ze liep een stukje verder en stopte bij een automaat met pokémon knuffels erin. Er lag een Ponyta knuffel in is gewoon schattig. Ze keek weer naar Nathan "Kan je die proberen?" vroeg ze met een glimlach terwijl ze naar de Ponyta wees die tussen de andere pokémon knuffels lag. Eigenlijk waren ze allemaal schattig, maar ja Ponyta is gewoon leuk.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 11:11 pm

Na een klein tijdje leek ze te stoppen bij een automaat waar Pokémon knuffels inlagen, waarna het hem werd gevraagd of hij een Ponyta kon proberen uit het ding te halen. De groenharige glimlacht even "Het is altijd te proberen." waarna hij naar voren stapte en wat geld pakte, om vervolgens een muntje in het ding te stoppen en met de grijparm probeerde de knuffel te pakken. De eerste keer probeerde hij het en al werd de knuffel gegrepen, viel het ding toch weer naar beneden halverwege. Hm. Nog een poging werd gewaagd, maar nu leek het al helemaal te mislukken, verdorie. Dit soort dingen waren moeilijk zeg, of het zo leek of niet. Bij de derde keer leek het bijna te lukken, of..? Ja hoor, niet veel later viel de knuffel het vakje in voor waar de prijzen inkwamen.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 11:18 pm

De jongen glimlachte en zei dat het wel te proberen was waarna ze hem aan bleef kijken met een hoopvol glimlachje. Haar blauwe ogen keken toe hij in de eerste poging wat muntjes erin gooide, maar de grijparm niet sterk genoeg was om de knuffel vast te pakken. Bij de tweede keer mislukte het al helemaal, de arm was nog steeds niet sterk genoeg om de knuffel te pakken te krijgen. De derde poging werd gedaan en Riddle was eventjes aan het duimen dat het zou lukken. De grijparm ging naar beneden en sloot zich om de Ponyta knuffel heen en ineens werd de grijparm sterk genoeg om de knuffel op te tillen. Al snel werd het ding naar het vakje gebracht en daar los gelaten waarna het in het bakje viel. Riddle bukte even waarna ze de Ponyta knuffel uit het vakje haalde en ze naar het schattige ding keek. Met een geamuseerde blik keek ze gelijk Nathan weer aan. "Dankjewel" zei ze met een brede glimlach waarna ze wat twijfelend hem een knuffel gaf, al liet ze hem snel weer los en keek ze even om haar heen. Haar blauwe ogen keken weer snel naar de groenharige jongen, hij was toch wel interessanter.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyvr mei 08, 2015 11:48 pm

Hij werd met een brede glimlach bedankt, iets wat hij enkel met een glimlachje beantwoorde. Wat hij echter niet verwacht had, of eigenlijk, voor het moment niet, dat hij ineens een knuffel van haar kreeg. Maar al snel werd hij toch weer los gelaten. Misschien zouden de twee wel kunnen terug keren naar de kamer, dat was wel het beste waarschijnlijk. "Wat dacht je ervan? Om weer terug te gaan naar het hotel?" stelde Nathan voor, zijn ogen gericht op haar,
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyza mei 09, 2015 12:05 am

Er kwamen geen woorden na haar bedankje, maar de jongen had duidelijk haar knuffel niet aan zien komen. Het was ook wel een actie waarvan ze zelf dacht dat ze het deed, maar op de een of andere gekke manier voelde het erg vertrouwd. Met de Ponyta in haar armen keek ze Nathan weer aan met een glimlachje toen hij vroeg of ze weer terug konden gaan naar het hotel. Ze knikte al snel "Ik vind het goed" zei ze met een glimlach. Ze hadden toch wel heel wat gedaan vandaag en ze hadden ook veel gezien, vooral zei, want tja ze had in ieder geval wel al wat stukken van haar gedachten terug, maar nog niet veel en de dingen die ze weer terug had waren nou niet echt bepaald positief. Ze hoopte dat ze nou ook nog positieve puzzel stukjes zou terug krijgen en dan vooral van Nathan, dat vond ze nu het meest belangrijk, want dat was het bewijs dat hij echt haar vriend was. Riddle keek even om haar heen "Jij weet nog waar we heen moeten toch?" vroeg ze vervolgens met een scheef glimlachje, geen idee waar ze heen moesten namelijk.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyza mei 09, 2015 12:11 am

Toen het hem met een glimlachje werd gevraagd of hij nog wist waar de twee heenmoesten, kon Nathan het niet laten om kort te grinniken. "Dat weet ik nog wel ja." en gelukkig maar, anders zouden ze met gemak de weg kunnen kwijtraken in Slateport City, het was een vrij grote stad immers. "Deze kant op." waarna hij de aangewezen kant op liep, richting het hotel. Na een klein tijdje te hebben gelopen, diverse straatjes te hebben ingeslagen was het hotel in zicht geraakt. kijk, hij had wel een beetje richtingsgevoel. De twee liepen het hotel in, om vervolgens nar de lift te lopen. Met een klein glimlachje keek hij naar Riddle "Nog wat herinnerd?" het kon nooit kwaad om het te vragen, nietwaar?
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Emptyza mei 09, 2015 12:17 am

De jongen grinnikte en liet weten dat hij het nog wel wist, gelukkig maar. Riddle keek hem daarom even met een glimlachje aan, echt niet dat zij nog wist hoe ze allemaal gelopen waren, zeker niet na die soort van 'ontsnapping'. Hij wuifde haar vervolgens mee en ze volgde hem dan ook als een mak lammetje. Na een heel tijdje gelopen te hebben en verschillende straatjes in gelopen te zijn zag ze nu het hotel in zicht komen. Dat wist ze dan nog wel. Niet veel later liepen ze dan ook weer het hotel binnen en waren ze bij de lift aangekomen. Er was op het knopje gedrukt en ze wachtte dan ook tot dat de lift open ging. Maar ze merkte dat Nathan haar weer aan keek waardoor ze hem ook aan keek. Hij vroeg haar of ze nog wat herinnerd had. Ze dacht even na waarna ze lichtelijk fronste en haar hoofd schudde "Nee... helaas niet" zei ze vervolgens nog. De liftdeuren gingen open en ze liep naar binnen, wachtend tot Nathan ook binnen was, drukte ze op de knop van de verdieping waar hun hotelkamer was. "Ik herinner wel wat, maar er is sinds eu.... Agrona niks meer bij gekomen" vervolgde ze haar verhaal maar even.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 10 Empty

Take me to wonderland
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wonderland
» Winter wonderland
» Wonderland Wings
» Underwater wonderland
» Wicked Wonderland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Slateport City-
Ga naar: