Take me to wonderland - Pagina 9
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Take me to wonderland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Take me to wonderland - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 11:07 am

Just shut up when I drag you to hell

Even bleef ze nog wat door snikken, al deed de jongen er geen poging tot toe om haar te kalmeren, eigenlijk wel, maar toch. Riddle keek omhoog, zodat de twee elkaar in de ogen keken, waarna er wat snikkend een dankje werd gemompeld. ”Natuurlijk.” jup, als er wel iemand was waarvoor de jongen vrijwel alles zou doen, was het Riddle, zij had dat ene plekje in zijn hart veroverd. Niemand anders zou dat gaan lukken ook nog, dus zij was het meest speciale persoon in zijn wereld.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Rang : Capo
Icon : Mudkip

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 7:36 pm

Ze had hem al snikkend weer aan gekeken en hem bedankt, de jongen reageerde erop met een simpele 'natuurlijk'. Ondanks wat er even geleden gebeurd was, was hij nu zo anders, geen idee hoe het kwam, maar zijn houding was weer compleet veranderd. Kwam het door haar reactie? Ze had liever niet gehuild midden in een winkel, maar het werd haar allemaal even te veel. Zijn reactie had haar dan ook wel een tikkeltje verrast, maar het gevoel was gewoon heel erg goed geweest. Ze tilde haar ene hand weer op en begon de tranen die er nog zaten weg te wrijven, haar ogen waren waarschijnlijk helemaal rood nu, zo ook haar wangen. Ze snikte nog even, maar het huilen was duidelijk over. Het was altijd zo irritant dat na snikken, terwijl de tranen allang weer weg waren, maar goed. "Misschien moet ik mij weer omkleden..." mompelde ze terwijl ze even naar beneden keek, naar het jurkje wat ze aan had getrokken. Ze moesten gewoon iets samen gaan doen en daar hoorde winkelen niet echt bij, niet op deze manier, vond zij dan. Ze verwachtte niet dat meneer graag heel de dag op een stoel zat toe te kijken.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 8:25 pm

Er werd zachtjes gemompeld dat ze maar haarzelf misschien weer moest gaan omkleden, graag voor de jongen, hij hield hier totaal niet van. Hij liet haar weer los, waarna de jongen met een glimlach sprak ”Dan gaan we zo gewoon wat de stad ontdekken, misschien dat er wel wat leuks is.” hij had gehoord dat er ergens kermis was, waar geen idee, maar daar zouden ze kunnen heengaan. Zou wel leuk zijn namelijk.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 8:34 pm

De jongen liet haar uiteindelijk weer los waarna ze hem aan keek terwijl ze nog wat in haar ogen wreef. Er was bij de groenharige weer een glimlach op zijn gezicht verschenen terwijl hij sprak dat ze maar gewoon de stad moesten gaan ontdekken en dat er misschien iets leuks te doen was. Er verscheen bij Riddle ook weer langzaam een glimlach op haar gezicht waarna ze instemmend knikte. "Is goed" zei ze een tikkeltje enthousiast, waarna ze weer naar achteren stapte en het gordijn voor haar neus dicht schoof. Ze begon de jurk uit te trekken en vervolgens weer haar eigen kleding aan te trekken. Langzaam schoof ze het gordijn weer open toen ze klaar was en de berg kleding weer in haar armen had. "Ik hang dit eventjes terug" zei ze waarna ze even kort Nathan aan keek en vervolgens langs hem heen liep naar de kledingrekken. De kleding hing ze maar gewoon terug waar ze het gevonden had, helaas kon ze het niet mee nemen, ach er was altijd nog een volgende keer. Vervolgens liep ze weer terug naar Nathan zodat ze hem weer kon volgen en zodat ze echt iets leuks konden gaan doen, de kans was dan groter dat ze haar herinneringen terug kreeg, maar dan wel de leuke herinneringen natuurlijk.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 8:39 pm

Riddle stemde met een glimlachje op zijn verzoek in, dat was goed. Hij zette een stap of drie, vier naar achteren en wachtte op haar. Het duurde een tijdje, vrouwen, maar Riddle kwam uit het hokje met een enorme stapel kleding. Kort fronste de jongen, maar al snel werd er gesproken dat ze al die dingen terug ging hangen. Zodra Riddle weer naar hem liep begon de jongen naar de uitgang van de winkel te lopen, nou, opzoek naar die kermis dan maar he? Moest niet al te moeilijk te vinden zijn, meestal waar muziek vandaan kwam.
notes notes notes
robb stark

Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 8:51 pm

Nadat ze alles eindelijk weer op hun plek had gehangen en weer terug was bij Nathan liep hij vervolgens naar de ingang van de winkel. Riddle volgde hem maar braaf de winkel uit en keek even de straat over. Geen idee wat Nathan dacht, ze wist dan ook niet dat hij van een kermis had gehoord en dat ze die nu gingen zoeken. Of tenminste hij ging die kermis zoeken en Riddle volgde hem maar zonder enig idee te hebben wat ze gingen doen. Ze liep nu in ieder geval niet meer met tien meter afstand van hem af, dat was al een heel positief iets. Haar blauwe ogen keken naar de groenharige "Weet je toevallig al iets leuks?" vroeg ze maar nieuwsgierig, misschien wist hij nog niks en moesten ze dat nog gaan uitzoeken, misschien wist hij genoeg, maar zei hij er niks over, je wist maar nooit. Ze keek vervolgens maar weer wat om haar heen terwijl ze met grote passen achter de groenharige jongen aan bleef lopen. Wanneer kreeg ze die stomme herinneringen nou eens terug? Ze had allerlei gevoelens, maar ja, herinneringen waren zoveel beter, want dan wist ze tenminste hoe het allemaal precies zat.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 9:02 pm

Zodra het hem werd gevraagd of hij al wat wist ontstond er een kleine grijns rond zijn lippen, waarbij de groenharige knikte ”ja, dat heb ik zeker.” het vinden was een ander verhaal jammer genoeg. Snel keek de jongen om zich heen, waar oh waar? Al snel verscheen er een glimlach op zijn gezicht na een tijdje lopen ”We zijn er.” verklaarde Nathan vrolijk, al wijzend naar het enorme ding voor de twee.
notes notes notes
robb stark

Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 9:13 pm

Er verscheen een grijns op zijn gezicht waardoor ze hem aan keek met een opgetrokken wenkbrauw, waarom was hij zo geheimzinnig bezig ineens? De jongen knikte dan ook op haar vraag en zei dat hij dat zeker had. Ja... oo ja? Wees dan ook duidelijk... Wat dan? Dat schoot er door haar hoofd heen, maar voordat ze daadwerkelijk haar mond kon openen en weer kon vragen wat hij dan bedacht had waren ze alweer een stuk verder gelopen en haar focus op Nathan was groter dan op haar omgeving waardoor ze het niet door had in het begin. Opeens zei hij dat ze er waren, oke nu was ze nog meer verward. Waar waren ze dan? Ze waren nog steeds in de stad toch? Ze keek weer voor zich uit terwijl ze nu dus heel de kermis zag en ze bleef dan ook even verbluft staan, wauw dit had ze nou ook weer niet verwacht. Al verscheen er al snel een grote grijns op haar gezicht waarna ze naar Nathan keek "Ik vind het helemaal goed" zei ze geamuseerd. "Waar gaan we als eerste in?" vroeg ze een paar seconde erna waarna ze hem bij zijn arm pakte en hem de kermis in sleurde, er was altijd zoveel te doen als er kermis was, ze vond het echt geweldig. Eenmaal daar liet ze zijn arm weer los en keek ze hem vragend en afwachtend aan.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyma apr 27, 2015 9:25 pm

Het was best grappig om haar verbazing te zien, ja, niet elke dag ging je naar een kermis immers. Er werd gevraagd waarin ze als eerste in konden gaan, maar voordat de jongen überhaupt tijd had gekregen om te antwoorden werd hij al meegesleurd. Ondertussen keek de jongen om zich heen, echt veel dingen waren er te den zeg. ”We zouden daar in kunnen gaan.” terwijl zijn vinger naar een van de attracties wees, welke een achtbaan was. Die dingen waren echt geweldig zeg.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptywo apr 29, 2015 6:53 pm

Ze had hem geen kans gegeven om te reageren, want ondertussen had ze hem al meegesleurd tot dat ze midden in het hele gebeuren stonden. Vanaf hier waren alle attracties en dergelijke te zien, ook die leuke grijparmen, waarmee je eigenlijk nooit wat won, maar als je dan een keer die knuffel te pakken had was het helemaal geweldig. Stiekem zit er zelfs een systeem in die dingen. Dus als je slim was en op de goede plek in de rij stond, dan kon je gemakkelijk uit rekenen wanneer de grijparm sterk genoeg werd. De groenharige jongen keek om zich heen en Riddle keek hem nieuwsgierig aan, hij mocht zeggen waar ze als eerste in gingen. De jongen begon dat ze daar in zouden kunnen gaan waarna ze op keek en de plek volgde waar hij naar wees. Een achtbaan kwam in zicht en een grote grijns verscheen op Riddle's gezicht "Ja!" zei ze enthousiast "Achtbanen zijn leuk" werd er nog achteraan geplakt. Weer zonder pardon pakte ze zijn pols vast en nam ze hem mee richting de achtbaan, dit keer sleurde ze hem niet echt mee, dit keer was het gewoon zodat ze hem bij haar kon houden, omdat het kan.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptywo apr 29, 2015 7:27 pm

Er werd enthousiast ingestemd, waarbij er ook nog bij toegevoegd dat achtbanen leuk waren waarop de groenharige kort greens. ”Eerst even tickets kopen.” sprak Nathan met een glimlach, dat zou wel wat handiger zijn ja. Na de tickets te hebben gekocht gebaarde hij naar he ding ”Dames voor.” liet de jongen Riddle als eerste zitten.
notes notes notes
robb stark
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyvr mei 08, 2015 10:54 am

Ze draaide zichzelf naar Nathan toe die kort een grijns op zijn gezicht had geplaatst na haar woorden over dat achtbanen leuk waren. De jongen zei dat hij eerst even van die muntjes moest kopen om de attractie in te mogen. Niet veel later had Nathan een paar van die dingen gekocht en keek ze Nathan wat afwachtend aan. Hij gebaarde naar de achtbaan waarna ze zijn woorden hoorde en ze hem aan keek en even breed glimlachte. Riddle klom in het karretje en ging in een van de stoelen zitten. Het ding boven haar trok ze naar beneden zodat ze goed vast zat. Haar blauwe ogen gingen naar Nathan om te kijken of hij ook al zat en de bescherming had vast gedaan. Haar blik ging naar de mensen die de achtbaan controleerde en of iedereen vast zat en het ding ook bestuurde. Ze volgde met haar ogen de persoon die bij het bedieningspaneel ging staan en vervolgens op een knop drukte. Niet veel later begon de achtbaan te rijden en werden ze de lucht in getrokken. Riddle keek wat om haar heen, brrr die hoogte en dat langzame naar boven was echt verschrikkelijk. De rest van de achtbanen waren meestal wel leuk, maar dat omhoog getild worden dus echt niet.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyvr mei 08, 2015 11:01 am

Zodra de twee in het ding zaten kwam er al snel iemand langs die keek of iedereen vastzat en ook de muntjes innam, dus zodra er iemand bij de jongen kwam, leverde hij de dingen in. Na een klein minuutje gewacht te hebben, kwam de achtbaan eindelijk in beweging en ging in een slakken tempo omhoog. Kort keek hij Riddle aan, maar al snel ging zijn blik weer naar voren toen het er op leek dat het karrtje het toppunt had bereikt. Meteen schoten ze naar beneden en beschreven ze meerdere bochten, waarin ook zelfs nog een enkele looping in voorkwam. Achtbanen waren altijd zo leuk zeg, of in welk geval, dat vond Nathan wel.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyvr mei 08, 2015 1:07 pm

Achtbanen duurde helaas nooit echt lang, meestal als het echt leuk begon te worden waren ze alweer over. Zeker deze achtbaan, want in de kermis kon nooit alles zo groot zijn als bij andere pretparken natuurlijk. Het karretje kwam weer langzaam tot stilstand en Riddle's haar zat overal en nergens. De dingen waar je je mee vast klemde in je stoel ging weer langzaam omhoog. Riddle probeerde gelijk haar haar te fatsoeneren. "Dat was leuk...." grinnikte ze terwijl ze even naar Nathan keek met een glinstering in haar ogen. Ze was op het moment erg geamuseerd en het duurde dan ook niet lang voordat ze recht stond en het karretje alweer uit was. Langzaam liep ze, nog steeds haar haar te fatsoeneren, van de attractie weg, verwachtend dat Nathan haar zou volgen. Haar blik ging even de kermis rond, wat konden ze nu gaan doen? Haar blik viel op een grote kraam met allerlei soorten snoep en natuurlijk suikerspinnen. Ze keek meteen weer naar Nathan "Ik wil een pocky!" zei ze geamuseerd waarna ze hem aan bleef aan kijken met een grote grijns op haar gezicht.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Emptyvr mei 08, 2015 1:23 pm

Zodra de twee stil kwamen en de bescherming, of hoe dat ook heette, omhoog kwam, klonk er van Riddle dat het leuk was. Kort greens hij "Dat was het zeker." zijn blik ging langs de verschillende dingen die er waren, van attracties, winkeltjes en andere dingen. Hij wist dat het groot zou zijn, maar de jongen had geen flauw idee van dat het zo groot zou gaan zijn. Ineens klonk er van Riddle dat ze wat wou halen, waarna zijn blik op een flinke snoepkraam viel. "Laten we dat dan gaan halen." hij liep naar het winkeltje toe, waarbij het spul werd besteld en hij gaf het doosje aan Riddle zodra Nathan had betaald "Alsjeblieft."
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Take me to wonderland   Take me to wonderland - Pagina 9 Empty

Take me to wonderland
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wonderland
» Winter wonderland
» Wonderland Wings
» Underwater wonderland
» Wicked Wonderland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Slateport City-
Ga naar: