That was a long road - Pagina 43
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

That was a long road

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

That was a long road - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:32 pm

De ander glimlachte ook naar hem. "Geen probleem." klonk er met een schorre stem. Aw... Arme Matthew. Matthew knikte even op wat ze nog allemaal nodig hadden, yush. Toen hij het over cadeau's enzo had begon de ander te grinniken. "Dat kan ik ook doen hoor," klonk er, waarna de ander zachtjes hoestte. Mel knipperde even. "Yeah, maar je eigen cadeau's mag je niet kopen, want dat moet ik doen." sprak hij met een brede glimlach. Yush. "Maar het eten enzo kunnen we wel samen doen, misschien lekker simpel Gourmetten?" sprak hij in zijn gedachten verzonken... "En je moet dan wel dik worden ingepakt, een thermo shirt, daarboven een trui en je dikke jas." Jup, dan was de ander goed ingepakt en konden ze naar buiten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:35 pm

Heh... "Yeah, maar je eigen cadeau's mag je niet kopen, want dat moet ik doen." Aha... yeah, dat was waar anders was je een zielige loner... wacht dat was ie... Arceus, dat besefte hij nu. Zielig kind dat ie was... "Maar het eten enzo kunnen we wel samen doen, misschien lekker simpel Gourmetten?" Hij knikte even. "Klinkt lekker en leuk," zei hij even waarna hij even zachtjes hoestte... sigh... "En je moet dan wel dik worden ingepakt, een thermo shirt, daarboven een trui en je dikke jas." Oh derp... Hij knipperde en slikte. "Overbeschermend ofzo... Haha.." zei hij schor waarna hij even in zijn ogen wreef en glimlachte. "Kunnen we misschien morgen doen..." Hij was moe... so derp...
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:36 pm

De jongen knikte even op zijn voorstel over het gourmetten. "Klink lekker en leuk," klonk er, waarna de jongen weer zacht hoestte... Aw... Arme arme Matthew... En het was zijn schuld erjgkkf. "Overbeschermend ofzo... Haha..." klok er schor, shshshhs. Hij wilde geen hele zieke Matthew hebben oke. Toen de jongen in zijn ogen wreef knipperde Mel even. "Kunnen we misschien morgen doen..." klonk er en Mel knikte even begrijpend. "Wil je nog wat soep hebben of ga je liever nu slapen?" vroeg hij even rustig aan de jongen. Door kippensoep ging je neus altijd open, dus dat was sowieso misschien fijner als hij ging slapen derp.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:38 pm

Gelukkig knikte hij, hij snapte het... Arceus... Dat was een opluchting... Hm... "Wil je nog wat soep hebben of ga je liever nu slapen?" Hij knipperde en keek op... "Ik ga wel nog wat soep eten voordat ik ga slapen..." yeah... soep was zo lekker, vooral kippensoep... Hij had er een passie voor... En wie niet? Soep was liefde... Kippen waren liefde... Dus kippensoep was goddelijk... Goddelijk soep man... Hij wilde er zoveel... Zoveel soep, all day, all night... Arceus ik stop al ik weet dat ik een soep verslaving heb... Daar moet je niet over beginnen. Laat me, ik weet zelf ook wel dat ik drie tot vier koppen soep per dag eet maar idc i love it >:c
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:39 pm

De jongen keek op naar hem. "Ik ga wel nog wat soep eten voordat ik ga slapen..." klonk er, waarop Mel even knikte en naar de keuken ging om weer soep op te warmen. Hij roerde er rustig doorheen en nam er even een hapje van. Yush, precies goede temperatuur! Hij bracht de kom naar Matthew, waarna hij er een lepel in stak en naar hem glimlachte. "Eetsmakelijk." sprak hij met een zacht glimlachje. Yush.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:41 pm

De ander knikte en ging weg waarna Matt terug naar de zetel ging en zich erop ging zetten... Hij trok zijn benen op en sloot even zijn ogen... Maar na een tijdje pakte hij wat zakdoeken en snoot hij zijn neus... sigh... Het was echt niet fijn... Maar hij had het uit liefde gedaan voor Melvin... want... yeah, gewoon liefde zoals een vriend-vriend liefde haha. Dat zou toch iedereen doen voor een andere vriend... Of niet dan? "Eetsmakelijk." Hij keek op en nam het aan waarna hij dankbaar glimlachte en begon te eten... Een tevreden uitdrukking op zijn gezicht... Nom... Ja, voor Mel zou hij wel alles doen. Zeker wat hij hem al had aangedaan. Hij zou ervoor zorgen dat hij al die slechte dingen terug goed zou zetten.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:42 pm

De jongen leek helemaal in gedachten verzonken, die gekke Matthew ook. De jongen nam de soep aan, waarna hij dankbaar glimlachte naar hem. De jongen begon te eten met een tevreden uitdrukking, aw... Het was gewoon een gewoonte om als Matthew ziek was soep te gaan maken voor hem... Want tja... Het was een gewoonte geworden derp. "Ik ga zo wel slapen, ik weet niet of dat voor jou ook handig is misschien?" vroeg hij even rustig aan de jongen, want als je ziek was moest je veel slapen. Yush. Dat was ook de reden waarom hij alleen de soep bracht en voor een uurtje bij Matthew bleef vroeger, omdat hij zijn rust nodig had. Dus Matthew moest veel slapen, nu nog steeds. Melvin dwong hem gewoon om te gaan slapen.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptydo maa 31, 2016 10:43 pm

Hm... Hij hield echt teveel van soep. En misschien was deze soep wel de oorzaak daarvoor. Hij was misschien een beetje soepverslaafd maar hij was zeker ok... Op sommige soepvlakken. Zo was hij niet zo'n pompoenfan... En Arceus wat maakten mensen veel pompoensoep als het Halloween was... Hij dronk... At... Kalm verder van de soep. Toen de ander zei dat hij zo ging slapen... En toen de vraag stelde of hij dat ook maar niet zou doen knikte hij even. "Yeah... Misschien is het maar beter als ik wat slaap..." zei hij met een lach. Heh... Hij knipperde even en hoestte even zachtjes waarna hij kalm de rest van de soep opat. Daarna kwam hij overeind en plaatste hij de kom en lepel weg... Hij wandelde naar de ander toe en leunde even tegen hem aan... Hij sloot kalm zijn oog... Arceus... Hij was eigenlijk echt heel moe... Maar de vraag was natuurlijk of hij wel degelijk zou slapen. Hij zou vast wel wat moeten hoesten en niezen en natuurlijk... Zou dat invloed hebben op zijn slaap... Sigh. Het leven was gewoon hard als je ziek was... Maar ah tja. Hij had er zelf voor gekozen... Of niet dan? Dus nu moest hij maar met de gevolgen leven.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptyvr apr 01, 2016 2:03 pm

De jongen knikte even op zijn vraag, "Yeah... Misschien is het maar beter als ik wat slaap..." klonk er met een lach, waarop Mel ook even glimlachte en rustig wachtte tot de ander zijn soep op had gegeten. De jongen kwam na een tijdje overeind en zette de kom en lepel rustig weg. Mooi... Hij wilde net nog wat medicijnen voor de ander halen, toen de ander opeens tegen hem aan begon te leunen en Mel even naar de jongen keek. Hm? "Moet ik nog wat hoestdrank pakken?" vroeg hij even aan de ander, terwijl hij even naar de jongen keek... heh... "Dan slaap je misschien wat beter..." Yeah... Hij glimlachte even zachtjes en aaide de jongen even.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptyvr apr 01, 2016 2:38 pm

Hij leunde niet te hard tegen hem, wetende dat ie teveel zou wegen voor de ander om hem tegen te houden. Ja, hij woog wel wat maar dat kwam omdat hij redelijk groot was. Hij glimlachte enkel een keer... Hm... "Moet ik nog wat hoestdrank pakken?" Klonk er even. Dat zou misschien wel een goed plan zijn aangezien het anders nogal slecht kon eindigen. Nja, hij zou waarschijnlijk amper slapen en dan werd ie daar een beetje pissed van. "Dan slaap je misschien wat beter..." Hij knikte instemmend en sloeg zijn armen om de ander heen terwijl hij hem aaide... heerlijk dit. Als ie een kat was geweest had hij waarschijnlijk lopen snorren als wat. Maar tja... Hm... Hij legde zijn hoofd even in de haren van Mel... De goede plek voor zijn face om op te rusten, yes yes, dat was het inderdaad!
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptyvr apr 01, 2016 3:46 pm

De jongen knikte instemmend, waarna de armen van de armen om hem heen kwamen... Sigh, hoe moest hij nu hoestdrank gaan pakken? Hij zuchtte even en wurmde zich voorzichtig uit de greep van de lange jongen, waarna hij even naar hem keek. "Ik kan geen hoestdrank pakken als je me vasthoud." sprak hij grinnikend, waarna hij uit een kastje de hoestdrank pakte en vervolgens wat op een lepel deed en naar Matthew liep. "Zop, als je dit in neemt kan je gaan slapen, okay?" sprak hij met een glimlachje tegen de ander.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptyvr apr 01, 2016 4:42 pm

Heh nee... daar ging zijn Mellie... Ugh... Hij keek hem even na waarna hij een luidde zucht toch niet kon onderdrukken... Was niet erg Melvieboy... Je was van hem en dat moest je beseffen okay~ Hij slikte even en hoestte even terug waarbij hij zijn handen voor zijn mond legde. "Ik kan geen hoestdrank pakken als je me vasthoud." Hmpf... Hij ging de drank halen en Matt volgde hem met zijn ene oog. Iets zei hem dat hij zowiezo niet veel zou slapen. Hij had ook nog eens koppijn en de soep begon op te spelen, wat vast geen goed teken was. "Zop, als je dit in neemt kan je gaan slapen, okay?" zei deze waarna hij naar de lepel keek en het in hap naar binnen werkte en het suikerige goedje doorslikte. "Ik ga gaan slapen, tot morgen," zei Matt zachtjes met schorre stem waarna hij zich omdraaide en naar boven slofte om zich op bed te gaan leggen en zich op te krullen met de dekens over zich heen... Sigh... Maar zoals verwacht moest hij veel hoesten en niezen...Dus van slapen kwam niet veel in huis... Uiteindelijk ging ie rechtop zitten midden in de nacht, aangezien hij een hoestaanval kreeg door neer te liggen. Hij kreunde ongemakkelijk en zette de tv aan waarna hij naar die stomme nachtprogramma's begon te kijken... Ugh... Saai...
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptyvr apr 01, 2016 5:49 pm

De jongen nam het naar binnen en slikte het door. Mooizo, dat was beter voor hem. "Ik ga gaan slapen, tot morgen," klonk er even van de ander af, waarop Mel knikte en alles beneden nog even opruimde en schoonmaakte, waarna hij zelf ook naar bed ging... Toen er veel gehoest klonk en genies, besloot hij uiteindelijk om op te staan en naar de kamer van de ander te lopen... Hij deed voorzichtig de deur open en zag dat de jongen nacht programma's aan het kijken was. Heh.. Hij knipperde even en ging zachtjes naar binnen, waarna hij naar de ander liep en naast hem ging zitten. Gos... Hij leunde tegen de ander aan en sloot zijn ogen even rustig... Heh... "Sorry..." sprak hij zachtjes tegen de ander.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptyvr apr 01, 2016 9:09 pm

Toen hij iets hoorde keek hij kalm om aangezien het aan zijn blinde kant was had hij niet kunnen zien wie of wat het was, maar hij had al zo'n vaag idee van wie het was. Hij glimlachte open naar de jongen en legde zijn hoofd tegen hem aan toen deze naast hem ging zitten... melvin... "Sorry..." zei hij plots op een zachte toon waardoor de man even verbaasd naar zijn vriend keek. "Waarvoor moet je sorry zeggen?" klonk er zachtjes terwijl hij de ander even aaide. Hij glimlachte kalm naar hem en kon het niet laten zijn hoofd even wat te kantelen. "Ik heb er zelf voor gekozen, dit is helemaal niet jouw schuld," zei hij rustig waarna hij zijn hoofd terug legde op diens hoofd... De zachte haren waren heerlijk en hij trok de jongen stevig naar zich toe... Hij hield zoveel van deze gozer... Op een vriendschappelijke manier natuurlijk. Toch?
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Emptyvr apr 01, 2016 9:51 pm

De jongen glimlachte meteen naar hem en legde zijn hoofd tegen hem aan... hm? Toen hij echter sorry zei keek de jongen verbaasd naar hem. "Waarvoor moet je sorry zeggen?" klonk er even zachtjes, waarna hij geaaid werd door de ander. De jongen glimlachte kalm en kantelde zijn hoofd even ietsjes. "Ik heb er zelf voor gekozen, dit is helemaal niet jouw schuld," Sigh... De jongen legde zijn hoofd weer op zijn hoofd tussen de haren... Hij werd steviger naar de jongen toegetrokken... Arceus... Ze zaten er wel allebei mooi bij.. Half-naakt... ugh... Hij slikte even en sloot zijn ogen... "Ik had beter moeten weten... Een trui aan moeten hebben.." sprak hij even zachtjes. Sigh... "Een betere jas..." ugh... Hij kroop op de schoot van de ander en legde zich tegen hem aan. "Ik had niet dom moeten zijn... Want als ik slimmer was... Was je nu niet ziek..." sprak hij even zachtjes.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 43 Empty

That was a long road
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A long Road [+Riley Nya]
» Road to nowhere
» { Hit the road
» { Lilium } The High Road
» We'll walk along that old road

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: