|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Matthew SycoPunten : 454
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 1:49 pm | |
| Hij keek even kalmpjes naar de jongen, die naar hem glimlachte. Matt glimlachte terug en trok zijn neus op. Bleh... Heh... Nog steeds niet fijn, nog steeds geen pretje, nope, nope... Nope. "Wil je iets warms drinken?" hij schudde zijn hoofd. Hij had niet echt dorst ofzo... Althans niet nu... Hij werd naar de zetel begeleid en werd er als het ware opgeduwd... Wauw... Uh.... Melvin... Er werd een deken over hem gelegd en matt keek naar hem. "Wat heb je allemaal in die doos kunnen vinden?" vroeg ie kalm. Yeah... Dan konden ze kijken wat ze nog nodig hadden eh... Het zou wel lastig worden aangezien hij niet zo ver zou kunnen gaan met deze verkoudheid geval... Hoestding... So yeah...
|
|
| |
Member Melvin MasamunePunten : 695
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 1:54 pm | |
| De jongen schudde zijn hoofd op zijn vraag... Oke dan... Hij wilde alleen maar goed voor Matthew doen okay... "Wat heb je allemaal in die doos kunnen vinden?" Klonk er even de jongen af en Mel keek even naar de doos. "Eh... Heb de spullen nog niet bekeken..." Sprak hij ietwat onhandig, waarna hij zachtjes zuchtte en erbij neer knielde. Lampjes voor in de boom... Zo checken of die het deden dus... Kerstballen... Oehh, dit was nice... Was van nep dennennaalden gemaakt waar allemaal lampjes in zaten... Kon je ergens omheen wikkelen of uitrollen in huis... Mel pakte de hamer en wat spijkers, waarna hij er wat in de muur sloeg en het ding er tussendoor wurmde, waarna deze in het stopcontact ging en de lampjes aan sprongen. Yush! Er zaten ook slingers voor in de boom... En glitterende sliertjes die je erin kon gooien... Oeh, wat was dat? Het zat helemaal verpakt... Mel pakte het doosje uit, waarna hij een prachtige piek eruit haalde. "Wow..." Bracht hij even uit, waarna hij naar de jongen keek... Heh... Mooi...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 2:20 pm | |
| De ander keek even naar de doos, die duidelijk nog niet open was... Aha.. "Eh... Heb de spullen nog niet bekeken..." klonk er en Matt knikte even langzaam... Hij opende de doos en nam er eerst lampjes uit. Ah, mooi zo. Ook kerstballen en nog iets... Matt hield zijn hoofd even schuin... Het leek op nepnaalden met lichtjes in... Aha... De jongen zette ze in de muur met een hamer. Waah. Wat... Zijn mooie geschilderde muren... Nee... Godverdomme.. kon je toch niet menen eh. Hij stak het nepding erin vast en stak de lampjes aan. Het zag er mooi uit... Maar de muur. Dammit. Hij staarde even ernaar en lette niet echt meer op de ander, die verder ging graven in de doos. "Wow...." hij keek op bij dat woordje en zag dat de jongen een piek had genomen. "Mam en pap waren gek van kerst, vooral de versiering die erbij kwam." zei hij kalm. "Daarom zou het me niet verbazen als ik nog meer van die spulletjes op zolder heb staan..." hij knipperde kalm en hoestte even. Dammit... Echter glimlachte hij achteraf naar hem. Hehe.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 2:31 pm | |
| "Mam en pap waren gek van kerst, vooral de versiering die erbij kwam." Klonk er kalm van de jongen af. "Daarom zou het me niet verbazen als ik nog meer van die spulletjes op zolder heb staan..." De jongen hoestte weer even, maar waarna de jongen wel weer glimlachte. "Ik hou ook van kerst..." Sprak hij met een glimlachje, terwijl hij langs de piek streelde. "De laatste jaren dacht ik me gewoon in dat je erbij was... Dat we samen aten en lachten..." Sprak hij met een zacht glimlachje. "Ookal was ik dan alleen... Het voelde niet zo alleen meer..." Sprak hij met een zacht glimlachje. "Want ik wist dat ik je ooit zou vinden... En dat ik dan vele kerstmissen met je zou gaan vieren..." Yes.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 3:39 pm | |
| "Ik hou ook van kerst..." Klonk er en Matt keek kalm naar hem.. Hm... "De laatste jaren dacht ik me gewoon in dat je erbij was... Dat we samen aten en lachten..." Oh wauw.. Dat was best aardig.. Matt zelf was nooit echt grote fan geweest van kerst. Kwam vast door wat trauma's toen ie op straat had geleefd. Dronken mensen die dan rare dingen deden... Het was een geke boel... "Ookal was ik dan alleen... Het voelde niet zo alleen meer..." Hij knikte begrijpend... "Want ik wist dat ik je ooit zou vinden... En dat ik dan vele kerstmissen met je zou gaan vieren..." Hij lachte even. "Nou, nu kunnen we dat doen," zei hij kalmpjes waarna hij even zijn neus snuitte en hij zachtjes glimlachte. "Ik ben zelf niet zo gek van kerst..." gaf ie eerlijk toe terwijl ie schuin wegkeek... Hij had een reden...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 3:48 pm | |
| De jongen lachte even. "Nou, nu kunnen we dat doen," klonk er kalmpjes van de jongen af, waarna de jongen zijn neus even snuitte in een tissue. Awe. Yes. Hij zou er zeker voor zorgen. "Ik ben zelf niet zo gek van kerst..." Klonk er, waarop Mel even de piek weer weg legde en naar Matthew liep om bij hem neer te hurken en zijn hand vast te pakken. "Dan zal ik ervoor zorgen dat je ieder jaar zal uitkijken naar kerst..." Murmelde hij zachtjes tegen de jongen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 5:28 pm | |
| Opeens kwam de ander in beweging en had deze al snel zijn hand vast... Hij knipperde en keek naar hem... Eh? "Dan zal ik ervoor zorgen dat je ieder jaar zal uitkijken naar kerst..." zei hij en Matt lachte even waarna hij even zuchtte. "Kerst is gewoon..." hij dacht even na. Hoe kon hij dit het beste uitleggen aan de ander om hem het beste beeld te geven van wat hij dacht van kerst? "Een beetje eng... Voor mensen die op straat hebben geleefd," zei hij zuchtend. Jup, dat was precies wat het was. "Mensen kunnen echt eng zijn als ze hebben gedronken... Enger dan Pokémon..." Sigh... mensen waren gewoon het ergste wat de planeet kende... Ze deden alles voor macht en hij was geen uitzondering. Daarom was hij een mens... Daarom was hij een lelijk, hebberig... Mens...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 5:32 pm | |
| De lange jongen lachte even, waarna er een zucht klonk. "Kerst is gewoon..." het stopte even en Mel wachtte even rustig op wat de jongen daarna zou zeggen. Gewoon wat? "Een beetje eng... Voor mensen die op straat hebben geleefd." klonk er zuchtend van de jongen af. "Mensen kunnen echt eng zijn als ze hebben gedronken... Enger dan pokémon..." Mel knikte even, waarna hij overeind kwam en op Matthews schoot klom. Hij sloeg zijn armen om de jongen heen en hugde hem zachtjes. "Dan zorg ik ervoor dat de goede herinneringen, de slechte zullen gaan overheersen..." murmelde hij zachtjes naar de jongen. "En dat je samen met mij... Kan genieten van kerst..." Sprak hij met een glimlach tegen de jongen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 5:35 pm | |
| Opeens kwam de jongen op zijn schoot zitten... Wat? Hij knipperde even licht verbaasd... Waarom deed ie dat nou? Ah tja... sigh. Hij draaide zijn hoofd wat en legde een hand op zijn mond waarna hij even zachtjes hoestte... Sigh... Hij voelde hoe hij werd gehugd door de ander en keek langzaam op... ah... Wat? "Dan zorg ik ervoor dat de goede herinneringen, de slechte zullen gaan overheersen..." Klonk er zachtjes en hij keek hem licht verbaasd aan... eh? "En dat je samen met mij... Kan genieten van kerst..." Hij knipperde even en glimlachte toen zacht waarna hij de jongen ook even hugde. "Okay..." zei hij zachtjes. "Is goed..." Het was cute dat ie dit wilde doen... Sigh... Maar nja... Mel... Mellie... Hij was te aardig... Sigh... dat begon ie door te krijgen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 5:40 pm | |
| De jongen begon hem ook te huggen, waardoor Mel zich wat meer tegen de ander drukte. "Okay..." sprak de jongen zachtjes, waarop Mel even glimlachte. "Is goed..." klonk er vervolgens, waarop Mel even ietwat glimlachend terug trok en een kus op Matthews voorhoofd drukte. "Maak je maar geen zorgen meer." sprak hij zachtjes, waarna hij van Matthew afkroop en rustig de boom begon op te tuigen. Whieee.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 5:43 pm | |
| Opeens trok de ander terug en zette deze een zoen op zijn hoofd... aw, was best cute... Hij glimlachte en keek even naar hem waarna hij even knipperde... Hij had een gevoel dat Mel echt eerlijk was als ie zo sprak... Over alles... Het was een vertrouwen die hij echt al eeuwen niet meer had gehad en well yeah... Nu opeens... Had ie het wel in iemand... "Maak je maar geen zorgen meer." zei hij waarna hij van hem af kwam. Matt volgde hem met zijn oog en keek naar hoe hij verder ging met de boom klaar te maken. En voor het eerst in tijden leek de groenige boom echt iets te stralen die hem goed liet voelen... Heh. Was dit het gevoel die kerst je hoorde te geven? Want dit wilde hij best wel vaker voelen... Het liefst van al elke dag.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 5:44 pm | |
| Melvin begon met de lichtjes in de boom te draaien, waarna hij deze in het stopcontact stopte... Ah... Veel lampjes waren kapot... Dat was wel jammer... Naja, dan moesten ze binnenkort maar nieuwe lampjes kopen om deze te vervangen, want anders was het niet in volle glorie eh? Melvin begon vervolgens de slingers erin te hangen, waarna hij een krukje pakte om de slingers er ook boven een paar te hangen. Yay. Het zag er al een stuk mooier uit! Hij begon allerlei kerstballen in te hangen en figuurtjes, waarna hij naar beneden ging en de piek pakte. Hij glimlachte even naar Matthew en stapte weer op het krukje, waarna hij zich helemaal begon uit te rekken, hij kwam er niet bij... Hij kwam er net niet bij... Hij ging op zijn tenen staan en leunde wat meer naar voren.. Please... Hij zat er net om, waarna de kruk opeens omviel. Waaah. Help...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 10:28 pm | |
| Hij begon met van alles te doen... Eerst gingen de lichten erin, maar het was duidelijk dat ze niet zo heel erg goed waren eh... aangezien sommige zelfs niet branden... Hij sloot even zijn ogen en zuchtte zachtjes waarna hij na een tijdje zijn ogen terug opende... Hij had de slingers er al in gehangen en was nu bezig met de kerstballen en extra's. Ze hadden altijd van die leuke kleurtjes en vormpjes, yush. Hij keek even op toen de ander de piek pakte... Okay... Hij kwam overeind en wandelde al naar hem toe, aangezien hij het moeilijk leek te hebben met de piek. Maar toen ie hem zag vallen, schoot ie naar voren en ving ie hem snel op waarna hij even naar hem keek en hem neerplaatste waarna hij de piek aannam en deze met gemak bovenop plaatste. Hij glimlachte even naar hem. yay.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 10:29 pm | |
| Waah. Hij zou sterven, van anderhalve meter hoog. De meest awkward manier om te sterven. Waah ... Oke laat maar. Hij was gered. Yay. Mel keek even onhandig glimlachend naar de ander, waarna de jongen de piek uit zijn handen pakte en deze op de boom zette. "Thanks." Sprak hij met een glimlachje, hij was anders zo dood geweest. Heel erg dood.. Oke, hij overdreef een beetje. Hij keek naar de boom en glimlachte even. "Hij is bijna compleet." sprak hij met een glimlachje. "Alleen nog zuurstokken.. En een paar lichtjes vervangen.." sprak hij even bedenkelijk. "En dan moet ik natuurlijk nog eten kopen... En nog cadeau's..." Derp derp. Nog zoveel doen voordat het kerst was waah.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road do maa 31, 2016 10:30 pm | |
| De jongen had onhandig geglimlacht en even knipperde hij waarna hij ook naar hem glimlachte... Hmm... "Thanks." Klonk er en Matt bleef lachen naar hem. "Geen probleem," sprak ie met een schorre stem. Hm... Hij kon moeilijk de jongen vallen... Zou niet echt handig zijn eh... "Hij is bijna compleet." vervolgde Melvin. "Alleen nog zuurstokken.. En een paar lichtjes vervangen.." Matt knikte even kalm, als teken dat hij het met zijn vriend eens was. "En dan moet ik natuurlijk nog eten kopen... En nog cadeau's.." Hij grinnikte even en keek naar hem. "Dat kan ik ook doen hoor," sprak ie even terwijl hij zachtjes hoestte... Yeah, omdat ie ziek was betekende niet dat hij niks kon doen eh...
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: That was a long road | |
| |
|
| |
|