|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Melvin MasamunePunten : 695
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di dec 01, 2015 11:37 pm | |
| De jongen schoot van de tafel af en Mel kon weer opgelucht adem halen. Phieuw. Mel ging van de tafel af en keek even naar de jongen in t glas. Eigen schuld. Mel liep rustig naar boven, beseffende dat hij eigenlijk nog niet genoeg had gedronken, dus liep hij weer naar beneden, waarna hij zijn jas aandeed. Hij kon nog lopen... Was redelijk bij... Hij kon alles nog goed zien.. Yes hij zou verdwalen. Maar whateverrr. Mel ging de deur uit, waarna hij redelijk happy over de straat liep. Yay~
|
|
| |
Member Matthew SycoPunten : 454
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di dec 01, 2015 11:46 pm | |
| Hij werd de volgende dag rond de namiddag kreunend wakker... Alles deed pijn, vooral zijn rug. Hij tilde een hand op en knipperde toen hij bloed zag. Hij duwde zichzelf recht, maar alles draaide zn hij viel alweer omver waardoor hij weee op zijn rug viel en hij even schreeuwde van de pijn... Auwie, auw. Wat was dat? Hij kreunde luider en hijgde even. Dat deed pijn... Echt heel erg veel pijn... Help.. Hij kneep zijn ogen toe en trilde... Auw.. Nee.. Dat deed ook pijn...agh..... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di dec 01, 2015 11:51 pm | |
| Hij eh... Had geen idee waar hij was. Het zag er niet eens uit als Lumiose... Het was een klein dorpje... Eh... Toen hij ging vragen waar hij was... Een uur lopen buiten Lumiose. Zijn kop deed pijn, waar was Matthew überhaupt? Maar goed dat hij zijn nummer stiekem had gepikt van zijn phone. Mel pakte zijn contactenlijst erbij en drukte op bellen, waarna hij de Holocaster bij zijn hoofd hield. Like. Wat was er gisteren gebeurd? Hij werd wakker in een bosje nota bene... Waarom had hij geen zonnebril want dit licht was veel te fel... Hoeveel had hij wel niet gedronken?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di dec 01, 2015 11:56 pm | |
| Toen zijn holocaster begon te trillen, haalde hij trillerig adem en pakte hij die waarna hij opnam en op luidspreker zette. Hij kreunde even en moest een gil onderdrukken toen hij weer bewoog. "Nee ik wil geen stofzuiger kopen.. Agh... Aah...." klonk er moeizaam waarna hij hijgde en even stil probeerde te liggen. "Ik moet ook geen swiffers me... Agh..." hij verkrampte en trilde kort, wat nog meer pijn bezorgde. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:01 am | |
| Ah, er werd opgenomen. Mel knipperde even toen de jongen kreunde. Had hij hem wakker gebeld? Toen de jongen weer over stofzuigers begon zuchtte hij, maar begon bezorgd te kijken toen de jongen pijn leek te hebben. Mel knipperde even en dacht even na. Wat... Was er gebeurd? "Waar ben je Matthew?" vroeg hij even bezorgd door de holocaster. "Ben je okay? Moet ik een ambulance bellen? Ookal weet ik niet meer wat je adres is..." oke... Hij was misschien een duts...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:07 am | |
| En daar was de stem van Melvin... Wat... Hij vroeg waar ie was en kalm keek ie rond... Thuis... Dacht ie... Dus... Hij vroeg of het met hem ging en hij kermde even. Een ambulance...? Nee... Dankje... Hij haakde trillerig adem en slikte even waarna hij even kalm probeerde adem te halen. "thuis... Op de grond... Het doet pijn..." kreunde hij even. "Waar ben jij?" hij kreeg tranen in zijn ogen en snikte even. "He... Heb je me verlaten?" sprak ie even met een trillende, angstige stem. Hij kwam hem halen hoor.. Als ie recht kon komen. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:29 am | |
| Het ging echt niet goed met Matt... Waardoor Mel licht in paniek raakte. Zijn bezorgdheid werd alleen maar groter en Mel slikte even. Toen hij de jongen hoorde snikken werden zijn ogen groot. "Sorry Matthew! Sorry!" riep hij meteen, waarna hij even op zijn lip beet. "Ik heb je niet verlaten! Ik kom meteen terug! Sorry sorry sorry!" bracht hij eruit. Dang. "Ik kom zo snel mogelijk terug, echt waar! Ik weet niet waarom ik hier ben, maar mn kop doet pijn..." Hij was nognooit echt dronken geweest... So yeah... "Wat is je adres ook alweer?" Dan zou hij tenminste t huis weer vinden... "Ik kom meteen terug, echt waar!" sprak hij even tegen de jongen. Fufufu dat was echt... Weer voor het eerst dat hij de jongen had horen huilen... En het... Agh...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:37 am | |
| Agh.... Ah... Pls.. Kill him... He was in pain... En Mel was weg... Hij zou hem steken.. Zijn knieën naar de zak helpen.. Dan kon ie niet weg. Hij zei dat het hem speet en even keek Matt naar de holocaster waardoor hij al snikkend kreunde. Hij zou meteen terug komen en Matt snikte wat luider waarna hij zijn ogen sloot.. Het deed zoveel pijn. Hij zei dat ie niet wust waarom ie daar was.. Maar hij zou terug komen.. Okay... Hij knipperde even en draakdz zixh al snikkend, waardoir ie half snikkend gilde en even trilde. Hij moest het adres doorgevenn... Agh.. "Kingroad 12... Ugh..." hij knipperee langzaam en kreunde toen. Hij snikte en legde een hand in zij face.. Muk zijn leven... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:41 am | |
| De jongen begon luider te snikken en Mels ogen werden groter. Wat... Waarom gebeurde dit allemaal... Toen het adres klonk slikte Mel even. "Ik kom eraan, hou vol!" sprak hij, waarna hij ophing. Sorry, hij had hem getrickt. Hij belde meteen de ambulance, waarna hij meteen te horen kreeg waar Matt naartoe gebracht zou worden. Mel keek op zijn map en zijn ogen werden groot. Anderhalfuur vandaan... En hij had niet eens pokemon mee... Well... Mel begon te rennen, ookal was dat licht te fel... En had hij vreselijke koppijn... Hij moest bij Matthew zijn, hij had de echte pijn. Hij had hem nu nodig... Alleen maar bij het horen van zijn gesnik voelde hij zich vreselijk. Hou vol Matt... Alsjeblieft...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:49 am | |
| Toen hij zei dat ie eraan kwam knipperde hij even... Er was niemand meer en hij snikte... Agh.. Hij had pijn... Hij hijgde zachtjes en sloot zijn ogen... Maar toen ie opeens een ambulance hoorde sloeg ie zichzelf even in zijn face zn snikte hij... Er kwamen mensen in zijn koy... Waar was Zarek als je een bitch nldig had om mensen af te leiden... Ugh.. Hij werd overeind geholpen... Het zou thuis behandeld worden... Aangezien vervoeren te pijnlijk zou zijn en ze eersg wat moesten opscjonen. Hij werd op een stoel geplaatst waarna hij luid kreunde toen ze het glas eruit haalde... Maar uiteindelijk was dat voorbij en werd hij naar de spoedafdeling gebracht met de ambulance. Daar werd hij in een box gezet, waar ze de wonden begonnen uit te kuisen en hij pijnstillers kreeg... Ze begonnen sommige wonden te naaien.. En wikkelden hem toen in verband. Na een tijdje was het al gedaan en kreeg hij een voorschrift met alles dat ie nodig had en ook wat advies met wat ie het best deed... Sigh... Hij wandelde net het ziekenhuis buiten en gromde even nijdig. Ugh .. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:54 am | |
| Hij viel zowat neer. Voor een lange tijd hardlopen was niet zijn ding. Toen hij Matthew naar buiten zag lopen in het ziekenhuis begonnen tranen over zijn gezicht te lopen en greep hij Matthews shirt licht snikkend vast, waarna hij zijn hoofd tegen Matts bovenlichaam aanlegde. "S-S-Sorry..." snikte hij met een piepstemmetje. "Ik was... Zo... Zo bezorgd..." snikte hij, waarna hij het shirt aan de voorkant steviger vastgreep. "I-Ik zal je niet meer v-verlaten..." snikte hij zacht. Hij was echt bang geweest dat het echt iets ergs was...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 12:59 am | |
| En hij pakte zijn shirt vast, waardoor ie pijnlijk kreunde en even nijdig naar de ander keek. Auw? Hij snoof even al kreunend en keek toe hoe de ander sorry zei. Auw... It hurts Mel... Dit was niet eens zijn shirt.. Die andere lag nog thuis'.. Dit was iets tijdelijkelijks en jet zat al zo strak want ze hadden zijn maat natuurlijk niet... Sigh...toen hij jet steviger vasrnam kreunde hij en duwde hij Mel even weg. "Niet doen.. Doet pijn..." zei hij zacht waarna hij even licht hijgend naar de ander keek... Hij had pijn... So no... Stay away... Ugh.. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 1:04 am | |
| De jongen duwde hem weg, waarna hij zei dat het pijn deed. Mel duwde een hand tegen zijn hoofd en snikte zacht. "Sorry... Het komt vast door mij... Dat je je zo voelt.." snikte hij zachtjes met een gepijnigde blik in zijn ogen. "Sorry... Sorry... Sorry!" bracht hij uit, waarna hij even iets luider snikte. Hij wist niet eens hoe en wat er gebeurd was... Maar hij was ergens buiten belandt... Dus misschien had het er iets mee te maken...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 1:09 am | |
| Hij snikte en Matt zuchtte even waarna hij kort rondkeek.. Maar half luisterend naar de ander. Hij zei iets, dat het vast door hem kwam. Allesinds dat hih zich zo voelde. Vervolgens sprak hij dat hem speet... Door sorry te zeggen, tot wel drie keer. Matt zuchtte zachtjes... Aha... "Ik had veel glas in mijn rug van een kapotte fles... Ook wat bloedverlies... Maar nu is het beter." zei ie kalm. "We hebben waarschijnlijk gedronken en jij bent er vasr vandoor gegaan en ik ben gaan slapen op de vloer..." zei hij zuchtend terwijl ie kreunde en al snel zich omdtaaide en begon te wandelen naar huis... Home... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road wo dec 02, 2015 1:14 am | |
| Mel snikte luider toen de jongen dingen begon uit te leggen. Het speet hem zo erg. Toen hij wilde lopen zakte hij zowat in, maar bleef hij toch doorstappen. Mel hield een hand tegen zijn gezicht gedrukt en probeerde kalm te worden... Adem in... Adem uit... Mel pakte Matts hand vast en ging naast hem lopen. "Je houdt er namelijk... Zoveel van om te controleren of ik er nog ben... Zo kan dat..." sprak Mel zachtjes, waarna hij iets in de hand kneep, nog met een trillende stem sprekende.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: That was a long road | |
| |
|
| |
|