That was a long road - Pagina 12
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

That was a long road

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

That was a long road - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:30 pm

De volgende ochtend knipperde hij langzaam met zijn ogen... Hij hoorde het getik tegen het raam aan, wat aangaf dat het regende... Hij knipperde langzaam en hoorde de wind tegen het huis slaan.. Arceus, verschrikkelijk weer dus vandaag. Great... Hij knipperde nogmaals en keek rond met zijn beide ogen, ookal kon hij enkel links zien... Hij zag al snel dat hij nog steeds half op Mel lag en even fronste hij slaperig waarna hij zich langzaam overeind drukte en zo even ging zitten terwijl hij over zijn achterhoofd wreef, great....
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:33 pm

Toen er beweging voelbaar was en er meer geluid in zijn oren terecht kwam, kreunde Mel even slaperig. Toen de warme plek weg was op zijn benen, krulde hij deze op op de bank, waarna hij zich naar de zijkant liet vallen en zo tegen Matthews rug aanviel. Hij sloeg meteen zijn armen om de warmtebron heen en ademde rustig in en uit. Nog tien minuutjes... please... Zittend slapen was niet een groot succes... Was niet aangeraden. twee uit vijf sterren, aangezien staand slapen nog erger was.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:35 pm

Toen hij iets tegen zich aan voelde vallen keek hij even schuin op... Oh... Melvin... Hij sloeg echter wel meteen zijn armen om hem heen, waardoor ie nu vast zat op de bank... Great... Matt zuchtte even en keek even schuin naar hem waarna hij zich wat draaide en de jongen lichtjes verplaatste zodat hij op zijn schoot kon liggen, naja, zodat hij ook comfortabel zat eh. Hij aaide wat over zijn hoofd en legde zijn slordige haren wat goed waarna hij wat naar het gezicht van Mel bleef kijken. Hm...
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:39 pm

Hij werd iets verplaatst, maar dat maakte Mel niet uit. Zolang hij nog een minuut of tien kon blijven liggen was het prima. Mels ademhaling was regelmatig en rustig, hmm.. Lag lekker... Na een kwartiertje -wat voor Mel aanvoelde als tien minuten- knipperde hij slaperig en keek hij omhoog, waardoor hij meteen Matt zag. Eh..? "Lag jij niet op mijn schoot in plaats van andersom?" vroeg Mel even slaperig aan de jongen, waarna hij iets overeind kwam. "Tenminste... Ik herinner me nog dat ik bij de foto van mijn 16e verjaardag kwam en vertelde waarom ik achter je aanrende.. Maar... Toen lag jij op mijn schoot toch?" Hij snapte gewoon niet hoe hij opeens op Matthews schoot was beland, dat was alles.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:42 pm

Na een tijdje leek hij wakker te komen en Matt lachtte kalmpjes naar hem, maar hij leek lichthjes verward te zijn, waardoor de gast enkel nog wat breder glimlachte. "Lag jij niet op mijn schoot in plaats van andersom?" Klonk er slaperig waarna hij overeind kwam en hij de ander volgde met zijn ogen. "Tenminste... Ik herinner me nog dat ik bij de foto van mijn 16e verjaardag kwam en vertelde waarom ik achter je aanrende.. Maar... Toen lag jij op mijn schoot toch?" Een reden? Er was een reden waarom hij achter hem aan was gerend dan? Uh... "Nee, ik werd wakker en jij nam me vast, ik verplaatste je zodat ik beter zat," zei hij kalmpjes. "Maar ik herinner me niet dat je over die reden hebt verteld... Over waarom je achter me aan bent gegaan..." zei Matt even zachtjes. Nee, dat kon ie zich echt niet herinneren.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:51 pm

De jongen lachte naar hem. Hm? "Nee, ik werd wakker en jij nam me vast, ik verplaatste je zodat ik beter zat," Ah... Dat klonk wel logisch... Mel knikte even rustig en haalde een hand over zijn gezicht. "Maar ik herinner me niet dat je over die reden hebt verteld... Over waarom je achter me aan bent gegaan..." En het kwam weer binnen wat er was gebeurd. Mel bevroor een soort van even en knipperde even. "Ah, niks belangrijks, laat maar." Sprak Mel met een glimlachje. Hij kon het nu wel mooi vertellen maar ja.. Wat zou hij ermee bereiken? Zelfs het gezegde zegt het; 'Geen oude koeien uit de sloot halen'. Wat zou hij ermee bereiken buiten de awkwardness die zou opspelen?
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:55 pm

Hij leek een soort van te verstenen en even keek Matt naar hem... Wat was er? Had hij iets verkeerds gezegd? Heh... "Ah, niks belangrijks, laat maar." Okay. Matt glimlachte even en rekte zich uit waarna hij overeind kwam en naar de keuken stapte. Hij stak wat brood in de toaster en keek even om de hoek naar Mel. "We gaan zo naar de winkel, ik denk dat het de hele dag gaat regenen, maar we zullen wel moeten voor je kip," yeah. Zonder kip kon de ander niet gelukkig zijn... Althans... Dat zou zo zijn. Hij kende hem. Hij wilde iets doen en dan well yeah... Niemand zou hem ervan weerhouden eh... Hij hoorde hoe de toast opsprong en pakte het goudbruine brood eruit waarna hij er twee nieuwe instak en de twee warme op tafel zette. Zo kon Mel al beginnen als hij wilde. Hij wist immers waar de rest stond eh.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 9:58 pm

De jongen glimlachte even en rekte zich uit, waarna hij naar de keuken liep. Thank Arceus... Hij hoefde het niet uit te leggen... "We gaan zo naar de winkel, ik denk dat het de hele dag gaat regenen, maar we zullen wel moeten voor je kip," Mel keek even slaperig op en knikte rustig.. Geez... Zo zittend slapen was dus echt niet fijn. Daar was hij nu in ieder geval achter gekomen. Er werd toast voor hem neergezet en Mel pakte rustig een sneetje brood waarna hij erop begon te nommen. "De volgende keer als je zo gaat slapen verplaats ik je, ik heb amper kunnen slapen vannacht." bracht Mel even slaperig uit, waarna hij nog een hap nam van de toast. Nooit meer. zo. liggen.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 10:01 pm

Toen hij opkeek zag hij dat Mel al aan het eten was. Mooi zo. Hij knipperde even en draaide zich terug naar de toaster. "De volgende keer als je zo gaat slapen verplaats ik je, ik heb amper kunnen slapen vannacht." Hij grinnikte even en haalde een hand door zijn haren heen waarna hij even schuin naar buiten keek. De regen tikte eentonig tegen het grote venster aan, de straten lagen vol met plassen... Gelukkig was er in de stad niet al teveel modder. "Sorry, je had het maar moeten doen," zei hij kalmpjes waarna hij de toast eruit haalde en erop begon te nommen. "Ik zou toch zo terug in slaap vallen, eenmaal ik moe ben, ben ik no time weg," zei hij even met een rustige lach waarna hij verder at.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 10:05 pm

"Sorry, je had het maar moeten doen," klonk er kalm, waarna de jongen ook van zijn toast begon te eten. "Ik zou toch zo terug in slaap vallen, eenmaal ik moe ben, ben ik no time weg," Mel knipperde even en keek naar zijn toast, die op het bord lag. "Je lag er zo vredig en tevreden bij, dus ik wilde je niet verplaatsen." sprak de jongen even zacht, waarna hij weer een hap van zijn toast nam. Toen hij het op had zette hij het bord in de gootsteen en liep hij naar boven, waarna hij andere kleren aandeed en even zachtjes zuchtte. Hij moest echt even goed wakker worden, anders kwamen er bij hem altijd woorden uit zijn mond die er niet uit hoorde te gaan.. Hij liep weer rustig naar beneden en wreef even in zijn oog. Als hij nu ergens ging zitten of liggen... Hij zou echt zo weer in slaap vallen.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 10:09 pm

Hij at rustig verder en keeek naar Mel, die zat te kijken naar zijn eten. "Je lag er zo vredig en tevreden bij, dus ik wilde je niet verplaatsen." Matt knipperde even en zuchtte... Wauw... Great... Hij knipperde even en at de rest van de toast op waarna hij even wat fruitsap nam en het opdronk... Vervolgens keek hij toe hoe Mel naar boven ging. Matt stapte even naar de bank en ruimde daar alles op van gister. De map legde hij op de salontafel en even glimlachte hij. Daarna ging hij ook naar boven. Hij deed nieuwe kleren aan en ging kort naar de badkamer om zich op te frissen zodat hij er goed en wel uitzag. Vervolgens nam hij een ooglapje en deed hij deze aan. Hm... Toen hij terug beneden kwam zag hij Mel staan, hij zag er zo slaperig uit. Matt porde hem even in zijn zij. "We gaan snel naar de winkel, daarna kan je slapen, okay?" zei hij rustig met een kleine lach. Hij stapte naar de voordeur en nam een jas met kap. "Heb je nog een jas bij je die tegen de regen kan?" vroeg ie kalm. Een paraplu zou niet handig zijn, het waaide immers ook redelijk hard.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 10:21 pm

Opeens een por in zijn zij en Mel schoot bijna een meter de lucht in ... Oke nee, hij sprong heel erg opzij, waarna hij de jongen even waarschuwend aankeek. Niet doen. Stout. "We gaan snel naar de winkel, daarna kan je slapen, okay?" klonk er met een kleine lach en Mel knikte even rustig, waarna hij even naar buiten keek. Geez... "Heb je nog een jas bij je die tegen de regen kan?" Mel dacht even na en keek naar het vest dat hij aan had. "Ik eh... Heb niet echt een jas." sprak hij even onhandig. "Ik draag gewoon altijd mijn vest..." Vest was net zo handig als een jas toch? Toch?
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 10:25 pm

Hij keek even naar het ding dat hij aan had... Was hij van plan dat aan te doen in dit weer? Arceus. "Ik eh... Heb niet echt een jas." Klonk er en Matt zuchtte even. "Ik draag gewoon altijd mijn vest..." Hij knikte en nam een stap terug waarna hij een kast in de gang open trok en daar een jas uithaalde, het moest ongeveer de maat van Mel zijn. "Hier," zei hij kalmpjes terwijl hij het aan hem gaf. Hij had deze jas gekocht, maar het was per ongeluk te klein geweest. Hij kon het opnieuw opsturen, maar zei dat het goed was en kocht gewoon een nieuwe, die wel goed was die keer. Hij draaide zich naar de deur en deed eerst nog zijn schoenen aan. Zo, klaar.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 10:40 pm

De jongen voor hem zuchtte even. De jongen liep even weg, om vervolgens met een gloednieuwe jas terug te komen... wat... "Hier" klonk er kalm, waarna de jas aan hem werd gegeven en Mel even dankbaar naar de jongen keek. Hij trok de jas aan, waarna hij zijn schoenen in de gang aandeed en even naar Matt keek. Hij deed de capuchon op zijn hoofd en deed rustig de deur open, de holocaster rustend in zijn zak, want daarmee moest hij natuurlijk het belangrijkste van deze dag mee doen.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Emptyzo nov 29, 2015 10:46 pm

Al snel trok Mel de jas aan, het zat als gegoten en tja.... Hij had de dankbare blik niet gemist hoor. Hij glimlachte even naar hem en keek toe hij zijn schoenen aandeed. Kalmpjes trok hij de kap over zijn hoofd waarna hij, zodra de deur open was, naar buiten stapte. Hij trok de deur achter zich toe en deed deze op slot. Naja, er zat een Gyarados in het zwembad en een Dratini in huis.. Dus zo erg zou het ook niet zijn als ze probeerden in te breken. Hij stapte goed door, wat voor hem geen enkel probleem was omdat hij grote passen kon zetten. De winkel was niet zo ver... Het was gewoon... Ugh... Hij versnelde nog wat, zijn schouders opgetrokken en zijn mond en neus wat verborgen achter een hoog opgezette nek. Moest... Droog... Onderdak... Zo nat.. Niet fijn... Brrrrr.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: That was a long road   That was a long road - Pagina 12 Empty

That was a long road
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A long Road [+Riley Nya]
» Road to nowhere
» { Hit the road
» { Lilium } The High Road
» We'll walk along that old road

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: