|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Caela WalshPunten : 160
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za apr 29, 2017 3:15 pm | |
| Ik, Caela Walsh, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Caela Walsh Huidig trainer type: x Leeftijd: 20 Year Partner Pokémon: Guaire - Rowlet - Lvl 25 |
|
| |
Member Ailani TakakiPunten : 110
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do jun 15, 2017 7:02 pm | |
| Ik, Ailani Takaki, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Ailani Takaki Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 13 Partner Pokémon: Keoni || Raichu(Alola form) |
|
| |
Member Lev NekrasovPunten : 257
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy di aug 01, 2017 10:55 am | |
| Ik, Lev Nekrasov, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Lev Nekrasov Huidig trainer type: - Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Ignis, Litleo
|
|
| |
Member Shiro MurakamiPunten : 50
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr aug 25, 2017 11:42 am | |
| Ik, Shiro Murakami, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Shiro Murakami Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 15 Partner Pokémon: Zack || Alolan Raichu |
|
| |
Member Zuko CoulterPunten : 275
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo okt 08, 2017 3:07 pm | |
| Ik, Zuko Coulter, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Zuko Coulter Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Mushu (Grovyle) |
|
| |
Member Dylan AncoraPunten : 127
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo okt 08, 2017 6:46 pm | |
| Ik, Dylan Joseph Emmanuel Ancora, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Dylan Ancora Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Aurum, Tyrogue |
|
| |
Member Ailani TakakiPunten : 110
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za dec 09, 2017 6:33 pm | |
| Ik, Ailani Takaki, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Ailani Takaki Trainer type: trainer |
|
| |
Member Camiel MengelbergPunten : 112
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma jan 15, 2018 6:56 am | |
| Ik, Camiel Mengelberg, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Camiel Mengelberg Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 15 Partner Pokémon: Odin || Pachirisu |
|
| |
Member Evelyn JonesPunten : 261
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jan 28, 2018 4:46 pm | |
| Ik, Evelyn Jones, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Evelyn Jones Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 18 jaar Partner Pokémon: Noxa (Luxio) |
|
| |
Member Aphrodite AcostaPunten : 207
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do feb 22, 2018 1:42 pm | |
| Ik, Aphrodite Acosta, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Aphrodite Acosta Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 16 Partner Pokémon: Aranco - Ponyta |
|
| |
Member Lucas RoswellPunten : 182
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za maa 31, 2018 8:51 pm | |
| Ik,Lucas Roswell, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Lucas Roswell Trainer type: Trainer |
|
| |
Member Catherine SnowPunten : 226
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma apr 02, 2018 2:23 pm | |
| Ik, Catherine, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Catherine Snow Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 19 jaar Partner Pokémon: Fang (Luxio) |
|
| |
Member Noa BurnsPunten : 11
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo apr 25, 2018 1:14 pm | |
| Ik, Noa Burns, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Noa Burns Trainer type: Trainer |
|
| |
Member Sora YamadaPunten : 52
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do jun 14, 2018 1:14 pm | |
| Ik, Sora Yamada, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Sora Yamada Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 15 Partner Pokémon: Kiara || Lycanroc |
|
| |
Member Connor AkweksPunten : 121
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jun 24, 2018 3:27 pm | |
| Ik, Connor Akweks, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Connor Akweks Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 25 Partner Pokémon: Erhar (Gible)
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Ranger Academy | |
| |
|
| |
|