|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lizzy EzraPunten : 299
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr sep 04, 2015 9:22 pm | |
| Ik, Lizzle Ezra, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Lizzy Ezra Huidig trainer type: Coördinator Leeftijd: 15 Partner Pokémon: Dante the Silly Riolu |
|
| |
Member Elizabeth DalePunten : 410
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo sep 13, 2015 4:15 pm | |
| Ik, Elizabeth Dale, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Elizabeth Dale Huidig trainer type: Breeder Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Pidove - Engelbert |
|
| |
Member Noah CrosbyPunten : 296
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za sep 19, 2015 2:29 pm | |
| Ik, Noah, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Noah Crosby Huidig trainer type: / Leeftijd: 17 Partner Pokémon: Jarvis - Escavalier |
|
| |
Member Anna McSheenPunten : 164
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma sep 21, 2015 3:24 pm | |
| Ik, Anna McSheen, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Anna McSheen Huidig trainer type: x Leeftijd: 18 Jaar Partner Pokémon: Emi, Noibat, lvl 25, Female |
|
| |
Member Kasper DavisPunten : 484
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo sep 23, 2015 7:35 pm | |
| Ik, Kasper Davis, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven...
Naam account: Kasper Huidig trainer type: Breeder Leeftijd: 16 Partner Pokémon: Stunky
|
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr sep 25, 2015 1:59 pm | |
| Ik, Aiden Stark, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Aiden Stark Trainer type: Breeder |
|
| |
Member Joey WilliamsPunten : 161
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy di okt 20, 2015 4:16 pm | |
| Ik, Joey Williams, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Joey Williams Trainer type: Trainer |
|
| |
Member West AustinPunten : 465
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do okt 22, 2015 7:46 pm | |
| Ik, West Austin, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: West Austin Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Skull, Dusknoir |
|
| |
Member Gabriella de WitPunten : 388
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za okt 24, 2015 3:11 pm | |
| Ik, Gabriella de Wit, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Gabriella de Wit Huidig trainer type:Trainer Leeftijd:17 Partner Pokémon:Lisa, Froakie
|
|
| |
Member Gabriella de WitPunten : 388
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo okt 25, 2015 4:11 pm | |
| Code: Ik Gabriella de Wit, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
|
|
| |
Member Lima MattonPunten : 1003
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo feb 10, 2016 7:17 pm | |
| Ik, Lima Matton, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Lima Matton Huidig trainer type: - Leeftijd: 19 years Partner Pokémon: Cozen - Weavile |
|
| |
Member Alexandra DawsonPunten : 342
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo feb 24, 2016 9:57 pm | |
| Ik, Alexandra Dawson, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Alexandra Dawson Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Enya (Trapinch) |
|
| |
Member Sora MiyamotoPunten : 161
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr maa 11, 2016 6:50 am | |
| Ik, Sora Miyamoto, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Sora Miyamoto Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 13 Partner Pokémon: Akio || Riolu |
|
| |
Member August NorwoodPunten : 212
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo maa 13, 2016 11:42 am | |
| Ik, August Norwood, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: August Norwood Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Sirius, Lucario |
|
| |
Member Hazel NorwoodPunten : 358
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo maa 13, 2016 8:47 pm | |
| Ik, Hazel Norwood, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Hazel Norwood Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Clinton, Staravia |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Ranger Academy | |
| |
|
| |
|