|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Joey WilliamsPunten : 161
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr jun 26, 2015 7:51 pm | |
| Ik, Joey Williams, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Joey Williams Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 12 Partner Pokémon: Hiro (Pichu)
|
|
| |
Member Soul WatsonPunten : 774
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jun 28, 2015 7:53 pm | |
| Ik, Scarus Watson, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Soul Watson Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 22 Partner Pokémon: Hannibal, Larvitar |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy di jun 30, 2015 5:51 pm | |
| Ik, Tiffany Marchetti, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Tiffany Marchetti Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 21 Partner Pokémon: Ra (Charmander) |
|
| |
Member Tifa LockhartPunten : 428
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma jul 06, 2015 2:49 pm | |
| Ik, Tifa Lockhart, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Tifa Lockhart Huidig trainer type: N.V.T. Leeftijd: 22 Jaar Partner Pokémon: Torchic - Ninja Chick |
|
| |
Member Kai MillerPunten : 81
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma jul 06, 2015 5:37 pm | |
| Ik, Kai Miller, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Kai Miller Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 12 Partner Pokémon: Kyuubi || Zorua.
|
|
| |
Member Ravenna DreyarPunten : 602
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy di jul 07, 2015 7:37 pm | |
| Ik, Ravenna Dreyar, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Ravenna Dreyar Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Plusle |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo jul 22, 2015 2:54 pm | |
| Ik, Aiden Stark, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Aiden Stark Huidig trainer type: Breeder Leeftijd: 20 Partner Pokémon: Tyrion cuz why not. |
|
| |
Member Soul StormPunten : 324
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo jul 22, 2015 9:00 pm | |
| Ik, Soul Storm, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Soul Storm Huidig trainer type: / Leeftijd: 17 years old Partner Pokémon: Houndoom |
|
| |
Member Avril PiercePunten : 160
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo jul 22, 2015 9:18 pm | |
| Ik, Avril Maria Pierce, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Avril Pierce Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 17 Partner Pokémon: Pyrill
I should stop forgetting stuff, but yeah better late than never |
|
| |
Member Chipper BagbiePunten : 397
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr jul 24, 2015 1:23 pm | |
| Ik, Chipper, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Chipper Bagbie Huidig trainer type: - Leeftijd: 15 Partner Pokémon: Ulvar (Noibat) |
|
| |
Member Tan ShiPunten : 490
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jul 26, 2015 12:25 am | |
| Ik, Tan Shi, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Tan Shi Huidig trainer type: ... Niks denk ik? Leeftijd: 15 Jaar Partner Pokémon: Endymion de Turtwig ~ |
|
| |
Member Samira WaspPunten : 419
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma jul 27, 2015 9:55 am | |
| Ik, Samira Wasp, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Samira Wasp Huidig trainer type: Coördinator Leeftijd: 16 Partner Pokémon: Johnno (Absol) |
|
| |
Member Dylan MullinsPunten : 160
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo jul 29, 2015 12:02 am | |
| Ik, Dylan Mullins, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Dylan Mullins Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Juniper - Lopunny |
|
| |
Member Karma LancePunten : 432
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo jul 29, 2015 8:20 pm | |
| Ik, Karma Lance, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Karma Lance Huidig trainer type: -- Leeftijd: 19 Partner Pokémon: James |
|
| |
Member Jason MoorePunten : 280
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do jul 30, 2015 10:41 pm | |
| Ik, Jason Moore, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Jason Moore Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 16 Partner Pokémon: Leon - Litleo |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Ranger Academy | |
| |
|
| |
|