|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Axel VyzarjiPunten : 161
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do maa 17, 2016 3:23 pm | |
| Ik, Axel Vyzarji, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Axel Vyzarji Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 17 Jaar Partner Pokémon: Honedge, slot 1 |
|
| |
Member Matthew CheshirePunten : 163
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy di apr 05, 2016 4:58 pm | |
| Ik, Matthew Cheshire, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Matthew Cheshire Huidig trainer type: x Leeftijd: 18 jaar Partner Pokémon: Lucian, Meowth [Pokédex wordt nog gemaakt] |
|
| |
Member Fae EidyiaPunten : 320
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr mei 06, 2016 12:43 pm | |
| Ik, Fae Eidyia, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Fae Eidyia. Huidig trainer type: x Leeftijd: 17 y/o. Partner Pokémon: Igneel - Charmander. |
|
| |
Member Lizzy EzraPunten : 299
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do mei 12, 2016 8:08 pm | |
| Ik, Lizzy Ezra, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Lizzy Ezra Trainer type: Coördinator |
|
| |
Member Claudia LeblancPunten : 131
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za mei 28, 2016 9:36 pm | |
| Ik, Claudia Leblanc, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Claudia Leblanc Huidig trainer type: x Leeftijd: 28 jaar Partner Pokémon: Sneaux - Eevee |
|
| |
Member Abby JonesPunten : 325
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma mei 30, 2016 7:49 pm | |
| Ik, Abigail Jones, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Abby Jones Huidig trainer type: - Leeftijd: 27 jaar Partner Pokémon: Mercy - Fennekin |
|
| |
Member Sora MiyamotoPunten : 161
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jun 05, 2016 10:21 am | |
| Ik, Sora Miyamoto, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Sora Miyamoto Trainer type: Trainer |
|
| |
Member Vincent IronsPunten : 598
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr jul 01, 2016 12:58 pm | |
| Ik, Vincent Irons, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Vincent Irons Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 21 Partner Pokémon: Scarlet, Scizor |
|
| |
Member Ludwig SolusPunten : 340
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jul 10, 2016 9:50 am | |
| Ik, Ludwig Solus, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Ludwig Solus Huidig trainer type: - Leeftijd: 25 Partner Pokémon: Garrus, Mareep |
|
| |
Member August NorwoodPunten : 212
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma jul 25, 2016 3:34 pm | |
| Ik, August Norwood, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: August Norwood Trainer type: Trainer |
|
| |
Member Amber ValorPunten : 251
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jul 31, 2016 6:07 pm | |
| Ik, Amber Valor, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Amber Valor Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 27 jaar Partner Pokémon: Daeva |
|
| |
Member Cau KēlāPunten : 292
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za aug 06, 2016 12:39 pm | |
| Ik, CAU! zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Cau Kēlā Huidig trainer type: x Leeftijd: 16 Partner Pokémon: Blueberry - Piplup |
|
| |
Member Lucas RoswellPunten : 182
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo aug 14, 2016 9:51 am | |
| Ik, Lucas Roswell, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Lucas Roswell Huidig trainer type: trainer Leeftijd: 14 Partner Pokémon: Growlithe |
|
| |
Member Caden LakefallPunten : 381
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za aug 27, 2016 10:31 pm | |
| Ik, Caden Lakefall, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Caden Lakefall Huidig trainer type: Niks Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Evan (Pikachu) |
|
| |
Member Sophia BenettPunten : 533
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do sep 01, 2016 7:46 pm | |
| Ik, Sophia Pamela Benett, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Sophia Benett Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 20 Partner Pokémon: Hibiscus, Bayleef |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Ranger Academy | |
| |
|
| |
|