|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Crowe AltiusPunten : 300
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo sep 07, 2016 12:33 am | |
| Ik, Crowe Altius, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Crowe Altius Huidig trainer type: ~ Leeftijd: 23 Partner Pokémon: Luna (Ponyta) (Pokedex en karakterkaart volgen) |
|
| |
Member Alyssa StarkPunten : 311
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo sep 14, 2016 12:12 pm | |
| Ik, Alyssa Stark, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Alyssa Stark Huidig trainer type: --- Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Thancred, Pidgey♂ |
|
| |
Member Cindy HawkPunten : 327
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma sep 19, 2016 8:19 pm | |
| Ik, Cindy Hawk, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Cindy Hawk Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Buizel |
|
| |
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Rang : Ranger Operator
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma sep 26, 2016 12:33 am | |
| Ik, Taylor Marchetti, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Taystee Spaghetti Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 17 Partner Pokémon: Moxxi |
|
| |
Member Christopher KingsleyPunten : 320
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do okt 06, 2016 9:24 pm | |
| Ik, Christopher Kingsley, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Christopher Kingsley Huidig trainer type: - Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Magnum |
|
| |
Member Keita YamasakiPunten : 76
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy do okt 13, 2016 9:57 pm | |
| Ik, Keita Yamasaki, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Keita Yamasaki Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 15 Partner Pokémon: Summer|| Pichu |
|
| |
Member Vince NewmanPunten : 120
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy wo nov 16, 2016 7:32 pm | |
| Ik, Vince Newman, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Vince Newman Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 23 Years Partner Pokémon: Lily - Chingling |
|
| |
Member Ryuu AldrichPunten : 251
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma nov 21, 2016 7:19 pm | |
| Ik, Ryuu Aldrich, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Ryuu Aldrich Huidig trainer type: Ranger Leeftijd: 19 Partner Pokémon: Chimchar - Copan |
|
| |
Member Evan MoorePunten : 363
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy di jan 03, 2017 4:58 pm | |
| Ik, Evan Moore, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Evan Moore Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 18 Partner Pokémon: Beldum/Jack |
|
| |
Member Chester AlvarezPunten : 291
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy vr jan 06, 2017 12:09 am | |
| Ik, Chester Alvarez, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Chester Alvarez Huidig trainer type: / Leeftijd: 21 Partner Pokémon: Luchóg - Alolan Sandshrew |
|
| |
Member Niklaus GreyjoyPunten : 297
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za jan 14, 2017 2:46 pm | |
| Ik, Niklaus Greyjoy, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Niklaus Greyjoy Huidig trainer type: x Leeftijd: 20 Partner Pokémon: Emma - Zorua |
|
| |
Member Noa BurnsPunten : 11
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy za jan 14, 2017 4:55 pm | |
| Ik, Noa Burns, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Noa Burns Huidig trainer type: Trainer Leeftijd: 16 Partner Pokémon: Kenai || Lucario |
|
| |
Member Lianna O'ConnorPunten : 275
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy zo jan 22, 2017 11:58 pm | |
| Ik, Lianna O'Connor, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Lianna O'Connor Huidig trainer type: ranger Leeftijd: 22 Partner Pokémon: Sobek, Totodile, level 25, potential 1 |
|
| |
Member Melvin ChaillPunten : 276
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy di jan 24, 2017 5:55 pm | |
| Ik, Melvin Chaill, zweer hierbij plechtig dat ik me tot mijn laatste adem in zal zetten voor het goede en zal streven naar een wereld waarin mens en Pokémon in harmonie samen leven.
Naam account: Melvin Chaill Huidig trainer type: x Leeftijd: 20 Partner Pokémon: Lus Míonla, Mimikyu |
|
| |
Member Cau KēlāPunten : 292
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Ranger Academy ma feb 06, 2017 6:33 pm | |
| Ik, Cau Kēlā, neem hierbij afstand van de Ranger Community en lever al mijn gear in.
Naam account: Cau Kēlā Trainer type: Coördinator |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Ranger Academy | |
| |
|
| |
|