Member Camiel MengelbergPunten : 112
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Camiel's dex wo jul 05, 2017 7:37 pm | |
| Pachirisu makes fur balls that crackle with static electricity. It stores them with berries in tree holes. A pair may be seen rubbing their cheek pouches together in an effort to share stored electricity. SUMMARY OF ODIN
Odin. Ja, deze Pachirisu heeft een behoorlijk temperament voor zijn lengte. Hij is mijn partner Pokémon maar gedraagd zich absoluut niet zo. Odin is nogal een ongehoorzame Pachirisu die vaak zijn eigen weg gaat, in de meeste gevallen is hij ook heel koppig en weet ik niet zo goed wat ik met Odin aan moet. Hij heeft dan ook vaak de neiging om me onder stroom te zetten wanneer ik hem aan raak, verder is hij wel lief hoor. Ik heb de naam Odin gekozen vanwege het feit dat ik dit een super mooie naam vindt. Waarom.. deze Pachirisu zo ongehoorzaam is weet ik niet zo goed, ik heb hem van me vader gekregen op de dag dat ik veertien werd dus ik heb ook geen idee waar hij vandaan komt. Ik heb wel zo mijn vermoedens met wat er aan de hand kan zijn met hem maar of dat zo is wat ik denk dat het is.. Wat ik vooral hoop is dat ik met Odin een goede band krijg want ondanks dat hij mij niet aardig vind, vind ik hem wel aardig. Type: Geslacht: MALE ♂Classification: EleSquirrel Dex number: #417 Height: 0.4m Weight:3.9kg Potential 1Run Away:Except for trainer battles, can always run from battle. It still cannot switch during Mean Look or Block or when the opponent is trapping with the Arena Trap, Magnet Pull, or Shadow Tag ability. Level 19 Level-up Charm Spark Nuzzle Quick Attack Bide Endure Growl
Laatst aangepast door Camiel Mengelberg op za jan 20, 2018 9:09 pm; in totaal 20 keer bewerkt |
|
Icon : | Onderwerp: Re: Camiel's dex wo jul 05, 2017 7:44 pm | |
| Pidgey has an extremely sharp sense of direction. It is capable of unerringly returning home to its nest, however far it may be removed from its familiar surroundings.CELIA Soort: PidgeyGeslacht: FEMALE ♀Classification: Tiny Bird Dex number: #016 Height: 0.3m Weight: 1.8kg Potential 1Ability: Keen eye:Opponent cannot lower this Pokémon’s accuracy. The Pokémon ignores evasion boosts of the opponent. Level 30 Level-up Gust Feather Dance Sand Attack WhirlWind Quick Attack Tackle Twister Agility W.i.p
Laatst aangepast door Camiel Mengelberg op do jan 18, 2018 8:38 pm; in totaal 10 keer bewerkt |
|
Icon : | Onderwerp: Re: Camiel's dex do jul 06, 2017 3:52 pm | |
| Ponyta is very weak at birth. It can barely stand up. This Pokémon becomes stronger by stumbling and falling to keep up with its parent.ZOËW.i.p Soort: PonytaGeslacht: FEMALE ♀Classification: Fire Horse Dex number: #077 Height: 1.0m Weight: 30.0kg Potential 1Run Away: Except for trainer battles, can always run from battle. Cannot run during Mean Look or Block or when the opponent is trapping with the Arena Trap, Magnet Pull, or Shadow Tag ability. Level 16 Level-upTackle Tail whip Growl Ember Flame Wheel W.i.p
Laatst aangepast door Camiel Mengelberg op ma jan 15, 2018 7:42 am; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Camiel's dex | |
| |
|