{New Year} Masked Ball - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {New Year} Masked Ball

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptydo jan 01, 2015 7:02 pm

Het gekrijs bereikte haar oren, maar de jonge vrouw besteedde er geen enkel beetje van haar aandacht aan. Haar lichte, blauwgekleurde ogen stonden strak gericht op de Pokémon die op de behandeltafel te vinden was. Het was niet haar Pokémon en toch was het dit wel. De Pokémon was door één van haar leden gestolen, maakte nu deel uit van een belangrijk plan. Team Rocket was namelijk niet langer enkel stelen, enkel de macht overnemen. Nee, Allison had besloten zich op een veel belangrijker deel te gaan focussen. Dit was ook de reden dat ze besloten had haar Pokémon open te stellen voor de verkoop. Nu had ze geen Kabuto, Shiny Fennekin en Petilil meer. En toch was dit niet iets wat haar dwars zat. Immers had ze de Fennekin niet verkocht, maar geruild. In de plaats van de Fennekin had ze nu een krachtige Flygon in haar team, wie haar status flink op zou krikken. Dit was iets wat de jonge vrouw hard nodig had gehad. Veranderingen. Haar team en nieuwe taken zouden deze veranderingen makkelijker maken. Ook was haar Buneary in de afgelopen tijd geëvolueerd, iets waar de vrouw geen moeite voor had hoeven doen. Dit gebeurde immers op geluk en de Buneary, wie een perfecte assistente was in het lab, had zich vrij goed vermaakt.
Eenmaal klaar met haar taak, knoopte de jonge vrouw haar witte jas los. De man, haar persoonlijke assistente, haastte zich direct de kamer uit. De laatste keer had hij haar schoen immers tegen zijn hoofd mogen voelen, dus het losknopen van haar jas was genoeg waarschuwing om zich uit de voeten te maken. De deur klapte achter hem dicht en Allison ritste haar rokje los, om deze op de grond te laten vallen en haar kast te openen. In de kast hing een witte jurk met blauwe linten. Om haar benen droeg ze lange, blauw met witte overknie kousen en witte, lage laarsjes. Het witte maskertje dat haar gezicht bedekte, liet haar lichtblauwe ogen mooi uitkomen en haar lange haren hingen voor vandaag een keer los langs haar lichaam, waardoor beide kleuren goed te zien waren. Een ketting met een blauw hart hing over haar borst en er was een stukje bloot over haar schouders te vinden. Haar armen bedekt met mouw-achtige armwarmers zorgden ervoor dat het jurkje er niet al te bloot uit zag.

Eenmaal aangekomen in de zaal, keek de jonge vrouw met één opgetrokken wenkbrauw om zich heen. Al snel pakte ze dan toch een glas champagne en zette ze zich aan de tafel, naast een willekeurig persoon. Het glas maakte een tikje op de tafel toen ze hem na een slok neerzette en ze wachtte rustig af of de ander een conversatie zou beginnen, of dat vanavond een rustige avond zou worden.
Iemand die Allison gezelschap houdt? C:
Het masker (klik), maar dan echt wit. ;3;
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie Whirl
Member
Valerie Whirl
Punten : 252
Gender : Female ♀
Age : 16 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1257-valerie-whirl https://pokemon-journey.actieforum.com/t1268-valerie-whirl-s-pokedex#19096

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptydo jan 01, 2015 7:57 pm

Haar masker & haar jurk

Van de mensen in het vliegtuig had Valerie gehoord dat er een groot gemaskerd bal zou komen. Dat zou een prima gelegenheid zijn om een paar nieuwe mensen te ontmoeten. Ze had geluk dat Ashton's tante haar geld mee had gegeven voor kleding. Ze was niet geweldig met mode en hd dus ook vaak om hulp gevraagd. Dat stond haar helemaal niet aan, ze hield er niet van om afhankelijk te zijn van andere. De rest van de dag was ze opzoek geweest naar een masker. Er een vinden die bij haar jurk paste was gelukkig niet heel moeilijk. Haar jurk was wit dus alle kleuren maskers waren mogenlijk. Het enige probleem zou nog kunnen zijn dat er niemand was die ze kende. Er was een kleine kans dat er mensen uit Unova of Sinnoh zouden zijn die ze kende. Deze kans schatte ze echter maar klein. Daar stond ze dan, voor de ingang van de zaal, helemaal alleen. Al snek werd ze naar binnen geduwd en een drankje werd in haar hand gedrukt. Valerie zag binnen verschillende mensen staan. Sommige stonden alleen maar de meesten waren wel met iemand aan het praten of dansen. Waarom was ze hier ook al weer? Rustig nam ze een slok van haar drankje, dit smaakte nog verassend lekker. Haar paarse ogen merkte een spiegel aan de muur op, haar laatste kans om te zien of alles er wel goed uit zag. Haar simpele zwarte hakken liepen niet erg lekker, het stukje naar de spiegel was echter geen probleem. Haar zwarte haren zaten nog netjes in de waterval vlecht en hingen sierlijk langs haar lichaam. Haar strapless witte jurkje zag er ook nog prima uit. Het witte masker met zwarte accenten er op hing netjes voor haar gezicht. De maskers bevielen haar wel, daardoor kon ze aan het einde van de avond meteen haar bed in. Valerie had er een hekel aan om haar make-up er eerst af te moeten halen. Dat was dan ook de reden dat ze bijna nooit make-up droeg. Zuchtend draaide Valerie zich om en keek de zaal in. Ze hoorde eigenlijk niet thuis tussen al deze nette mensen. Het meisje nam nog een slok van haar drankje waarna ze even door de zaal liep. Verwonderd door de mensen op de dansvloer stond ze even stil. Zelf kon ze niet eens echt sierlijk bewegen, laat staan dansen. Valerie nam de laatste stok van haar drankje waarna ze naar een tafel liep. Hier kreeg ze weer een nieuw drankje aangereken. Dit zette ze op de tafel weg terwijl haar paarse ogen de zaal in staarde. Ze had echt geen idee wat ze hier eigenlijk deed.

Wil iemand haar gezelschap houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Danique Lane
Member
Danique Lane
Punten : 356
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1222-danique-lane https://pokemon-journey.actieforum.com/t1227-danique-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptydo jan 01, 2015 11:54 pm

Oh jeetje, ze had nu wel iets te veel gedronken. Ze voelde zich echt heel vreemd, alsof ze geen eens gevoel had. En staan ging ook al niet meer zo geweldig. “Bye Tawnee,” sprak ze toen, al kwam het met moeite uit haar mond. Ze waggelde eventjes richting de drankjestafel en nam een simpele cola, in de hoop dat het vreemde gevoel in haar hoofd verdween. Dat het een soort van wegspoelde. Maar natuurlijk, werkte het niet. Het meisje zag de rug van iemand. Ze kon niet goed nadenken, want hey ze had te veel op. Half struikelend, over niets, kwam ze aan bij de persoon. Ze zat voor een tafel, helemaal alleen. Ach, wat zielig. “Hey paal” sprak ze toen, de persoon ziende als een paal. Ze gaf ze deze een knuffel – ook merendeels omdat ze anders omviel. “Ik hou van je, paal,” sprak ze toen, terwijl ze half omviel. Ze kon al amper lopen op haar hakken, dus laat staan als ze niet meer helemaal helder kon denken. Ze liet de persoon los en probeerde een stoel te pakken, maar deze gleed onder haar handen vandaan, waardoor het meisje bijna omviel. Ze kon zich nog net aan de tafel vast houden en schoof vervolgens de stoel onder haar benen, om te gaan zitten. Oh hey, dat was helemaal geen paal joh. Het was een mens!! Wat verbaast keek Danique het meisje aan. Hoe kon dat nou weer?

{ En toen stond ze bij Lilium. (Sorry Babs :'D)

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptydo jan 01, 2015 11:56 pm



RAVEN STRIDER


Hij kende Aiden zo onderhand. En Raven begon het erg verdacht te vinden hoe erg hij op het onderwerp doordramde. Vanonder zijn zwarte verenmasker, trok hij wantrouwig zijn wenkbrauwen omhoog. "Hoe kom je hier zo ineens bij?" vroeg hij dreigend, zijn vraag volledig negerende. Ja, Raven wist over wie Aiden het had gehad, en het feit alleen al dat hij dat meteen wist zei misschien al genoeg. En het beviel hem totaal niet hoeveel lol Aiden hier in leek te hebben. Als hij iets had lopen plannen, kon hij persoonlijk een dreun van hem verwachten.
En toen was ze daar en had hij geen tijd meer om er achter te komen wat Aiden geflikt had. Raven was even totaal verrast door de kwade houding waarmee ze op hem af kwam stappen. Hij wist dat dit foute boel betekende. Het was het moment dat hij al een hele tijd had proberen te ontlopen, en hier op het bal kon het eigenlijk niet slechter uitpakken. Raven probeerde kalm te blijven, eerlijk waar niet wetende waarom Seven ineens zo boos was, maar vanbinnen bereidde hij zich al mentaal voor op de storm die hij op zich af ging krijgen. Hij verwachte eigenlijk half dat hij een klap ging krijgen. 'Wat heb je allemaal lopen vertellen aan je geweldige vriend hier?! Wil je het ziekenhuis weer in?' snauwde ze toen ze voor hen tot stilstand kwam. Hij voelde haar blik op hem branden, en ook de vele blikken van anderen die nieuwsgierig hun kant op keken toen ze merkte dat er een ruzie op komst was. Raven liet de woorden even tot zich doordringen, ergens nog te verbluft over het feit dat Seven dacht dat hij had lopen praten, en draaide toen met een woest gebaar zijn hoofd naar Aiden toe eenmaal het allemaal tot hem door drong. "Wat heb jij lopen zeggen?!" brieste hij kwaad. Nee, hij was de schuld niet aan het doorschuiven. Dit wàs Aiden's schuld.

Tag: Aiden + Seven
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 12:06 am

Misery of mankind
‘Hoe kom je hier zo ineens bij?’ De stem van Raven klonk bijna dreigend terwijl hij de woorden sprak en Aiden lachte even voor een kort moment. “Vergeet niet dat ik je expressie wel kan zien, Raven. We zien allemaal hoe je kijkt als je aan haar denkt,” zei Aiden liefjes. Raven hoefde niet te weten dat Aiden uit zijn nek kletste. Hij was er immers zeker van dat die twee voor elkaar gemaakt waren en anders had hij hier genoeg pret uit gehaald om het allemaal goed te maken. Nee, Aiden had geen spijt van zijn acties. Zelfs niet toen Seven op kwam dagen.
Haar woorden waren aan Raven gericht en ze klonk boos. Arceus, dit was precies waarom Aiden haar toch wel stiekem grappig vond. Het meisje was fel als ze maar kon zijn en het klonk alsof Raven inderdaad het risico liep om opnieuw in het ziekenhuis te belanden. Al wist Aiden niet waarom hij eerder in het ziekenhuis was beland, klonk dit heel interessant en zou hij hier later op ingaan. Voor nu moest hij er echter voor zorgen dat de twee niet al te veel ophef zouden veroorzaken, want dadelijk kwam eruit dat hij de schuld droeg en dan had hij weer de Banettes aan het dansen.
Zonder iets te zeggen greep Aiden de armen van de twee en sleurde hij ze mee naar de dansvloer. Met Raven’s blinde onhandigheid en het feit dat hij, aangezien hij toch wel boven Seven uitkwam, sterker was dan Seven zou er vast wel voor zorgen dat hij ze de dansvloer op had voor ze tegen konden stribbelen. Hier duwde hij ze naar elkaar toe door zijn armen te kruisen, waardoor ze eigenlijk tegen elkaar aan geforceerd zouden worden.
En dansen, duiffies. Anders worden we er nog uit gegooid,” knipoogde hij, voor hij wegliep van de twee dramatisch verliefde tortelduifjes.

Bij het zien van een meisje dat al een tijdje naar de drank aan het staren was, zelfs met alcohol-loze drank in haar handen, stapte Aiden op haar af en pakte hij twee glazen om haar eentje toe te rijken. “Hey, kom nou. Alles wordt vergeten na twaalf uur,” knipoogde hij haar toe. Zo was hij ooit begonnen. Je werd immers nooit afgerekend op iets wat je vorig jaar had gedaan, toch? Zelfs niet als vorig jaar tien minuten geleden was. Hij was benieuwd of ze dit zou accepteren.
tagged: raven & Seven. Daarna Merurulince CCC:

♔ nickdiazfan
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 12:19 am

Lilium was een beetje op een afstand gebleven van alle dansende mensen. Dat was haar ietsjes te druk en ze voelde er niet zoveel voor om zelf te gaan dansen. Ze zag dan ook wel mensen die ze herkende, maar ze voelde er weinig voor om naar deze personen toe te lopen. Waarom zou je immers voor je lol naar Aiden toelopen? En om nou tussen twee verliefde mensen te gaan staan, dat was ook weer zo gemeen. Na die avond op het strand en de blikken die Aiden geworpen had, had Lilium immers toch wel het idee dat er iets speelde tussen Seven en Raven. En daar wilde ze liever niet mee storen. Ze was dan ook tevreden met gewoon rustig blijven staan waar ze stond en bleef rustig mensen kijken. Voorzichtig nam ze nog een hapje van het fruit wat ze in haar handen had en ontspande zich lichtjes. Tenminste, totdat ze plotseling half getackled werd door iemand. Van schrik liet ze der fruit vallen. Het bakje spatte uiteen op de grond en verstoord keek Lilium op. "Pardon?" Bracht ze verrast uit, geschrokken naar het andere meisje starend. Die moest wel heel erg ver heen zijn. "Gaat het wel?"

TAG: Danique
Terug naar boven Ga naar beneden
Merurulince Arls
Member
Merurulince Arls
Punten : 433
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1248-merurulince-rede-arls#18665 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1251-merurulince-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 11:21 am


Mijn voet stapt lichtjes mee op de maat van de muziek, vrijwel zonder dat ik er erg in had. De muziek was, naar mijn smaaak, niet het beste wat ik ooit gehoord was. Toch waren het veelom nummers waarbij je niet kon helpen dan erop te bewegen, aldus mijn voet. Mijn hoofd probeerde ik zo goed als het ging stil te houden. Een knikkend hoofd zag er voor mij altijd een beetje maf uit, ongeveer zoals een kip die zijn voedsel at. De dansvloer was dik bezaaid met mensen, sommige een beetje onzeker, andere weer stomdronken, het merendeel wel met glimlachen op hun gezicht. Het was amusant op z'n zachts gezegt hoe sommige mensen geheel in de muziek konden opgaan, ogen dicht, hun hele lichaam meezwingend op de melodie, de tekst zacht of soms luidkeels hun lippen verlatend. Ook ik betrapte mij er zelf op de lyrics zachtjes mee te mompelen.

Ondertussen was er nog steeds het probleem met ik en de wijn. Mijn juice d'orange had ik al snel naar achteren gewerkt, en na een sandwich torentje met rosbief en zongedroogde tomaat gehaald te hebben bij de hapjestafel, had ik mij nog een water met bubbels genomen. Vele (wel meerderjarige) kwamen voorbij en reikte hunzelf een goed glas wijn, champagne of andere alchohol houdende drankjes toe, waarna ze vrolijk en wel terugkeerden naar dansvloer of vrienden. Ik puf mijn pony uit mijn ogen en kijk met een vies gezicht naar mijn eigen drankje.

Dan opeens verschijnt er een glas wijn voor mijn ogen. Enkele seconden lang kijk ik er beduusd naar, alvorens ik mijn ogen opricht naar degene die het glas vast heeft. Een jongen (man?), ouder dan mij (waarschijnlijk?), natuurlijk groter dan mij (want wie nu niet?), met roodbruine haren en groene ogen stond voor mij. Hij leek niet geheel onvriendelijk en zijn aanbod was ook met goede wil. Zijn stem weerklinkt vriendelijk in mijn oren en zijn knipoog stelt me gerust. En zijn woorden hadden natuurlijk een punt. Bovendien... Het was niet alsof iemand mij direct zou herkennen met masker op toch? Nog even bijt ik mijn onderlip, mijn ogen wisselend tussen de zijne en het aangereikte glas in zijn handen. Tegen beter weten in draai ik me om naar de tafel achter mij waar ik mijn nog halfvolle glas water neerzet, alvorens ik mij weer naar de jongen omdraai. Ik neem het glas vastberaden van de jongen aan, kijk er nog even argwanend naar en kijk weer op naar de jongen. "Proost?" vraag ik half, mijn glas licht opheffend voor ik voorzichtig een slokje probeer.

En wow. Dat was niet wat ik verwachte. Bitter. Of misschien ook niet? Het was ook fruitig. Anders was het in ieder geval zeker weten. Nog een slok, een grotere ditmaal. Ik smak lichtjes met mijn lippen. Ik had geen idee of ik het lekker vond, maar hey, ik had het in ieder geval geprobeerd, toch? Ik kijk op naar de jongen, een vrolijke glimlach op mijn gezicht. "Dankjewel voor de wijn," zeg ik, altijd even beleefd.



tag: aiden~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 11:50 am


Jace scande de tafel vol met lekkere hapjes en knikte. Hij had niets anders verwacht van zo'n groot evenement. Hij had enorm de neiging iemand ten dans te vragen, maar hij kon niet echt goed dansen. Heel handig voor zo'n evenement. Hij keek naar de zaal en zag veel mensen met elkaar kletsten. Hij was alleen gekomen met de hoop dat Vivienne er ook zou zijn. Hij was zo dol op haar, maar hij bleef een avonturier hier in Kalos en kon dus niet met haar mee reizen. Hij zou het liefst altijd bij haar zijn. Hij zuchtte en keek naar de rand van de balzaal. Daar zag hij een balkondeur. Arceus dank. Hij liep met een boog om de dansende mensen heen en deed de deur open. Hij stapte op het balkon en keek naar de lucht terwijl hij een sigaret op stak. Het was eigenlijk best lastig roken met een Lunatone masker op. De avond lucht was kalm en rustgevend. Achter hem liet hij de deur op een kier waardoor wat klassieke muziek te horen was. Hij nam een teug en blies tevreden uit. Het was werkelijk een walgelijke eigenschap, maar ja wat doe je er aan. Het hielp wel sinds Johnny weg was met stress. Hij keek naar de maan en glimlachte. Hij vond het altijd rustgevend om naar de nachtlucht te kijken...


Houd iemand Jace gezelschap
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander Archer
Administrator
Alexander Archer
Punten : 507
Gender : Male ♂
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t595-alexander-archer https://pokemon-journey.actieforum.com/t597-alexander-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 12:37 pm

Zijn ogen gleden over de woorden die op het mooie blaadje stonden. Bovenaan stond iets over een bal, een gemaskerd bal om precies te zijn en een grote glimlach verscheen op het gezicht van de roodharige jongen. Een gemaskerd bal! Met gratis voedsel en drank! Dansen, leuke meiden in mooie jurken, alles erop en eraan! En uiteindelijk een spectaculaire vuurwerkshow. Nou, daar moest hij dus zeker naartoe gaan! Bij het zien van de datum bedacht hij zich dat hij nog maar een enkele dag de tijd had om zich erop voor te bereiden en een grote zucht verliet zijn mond. Dan moest hij maar eens snel beginnen. Hij had ergens nog wel een pak liggen, maar een masker had hij niet. Die gebruikte hij nooit namelijk, maar dat was natuurlijk normaal. Hij besloot dat het tijd werd dat hij door de stad van Lumiose City moest gaan lopen. Misschien was er wel ergens een winkel voor maskers, hoopte hij. Uiteindelijk besloot hij voor een grijzig masker te gaan met redelijk wat details erop. Hij was er best blij mee dat hij het gevonden had en met een grote glimlach op zijn gezicht verliet hij dan ook de stad, om zich naar zijn appartement te verplaatsen waar hij zich voor vanavond zou omkleden. Natuurlijk was hij hier best laat mee, maar gelukkig zou hij wel op tijd komen.
Uiteindelijk had hij zich omgekleed in een mooi zwart met wit pak, klassiek zoals het hoorde, vond Alex. Hij had het masker opgedaan en had zijn pokémon nog wat te eten gegeven, voordat hij ze terug in hun pokéballs had geroepen – en voor de zekerheid goed had verstopt op zijn kamer – waarna hij vertrok naar het bal. Vandaag ging het niet om de pokémon, maar om de mensen zelf. Hij glimlachte naar de mensen die hij passeerde, allemaal in maskers, allemaal onherkenbaar. Zonder masker had hij vast wel een paar mensen herkend, en een paar mensen zouden hem vast ook wel herkend hebben – al was het niet zo lastig om hem te herkennen. Hij had vuurrood haar, iets wat niet veel mensen hadden. Maar ja, tot nu toe sprak niemand hem aan met Alex en dat vond hij best grappig. Hij pakte een drankje van de ober aan die rondliep, een champagne om precies te zijn, en nam er een flinke slok van. Heerlijk verfrissend. Zijn blik gleed opeens naar een jongedame en hij kon het niet laten om naar haar te kijken. Die curves, die prachtige curves. Haar jurk paste perfect bij haar lichaam, ze zag er fragiel en mooi uit. Een echte schoonheid. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht en hij leunde tegen een tafeltje terwijl zijn blik van haar rug, naar haar kont, naar haar benen gleed. Vrouwen, hij kon er best van genieten. Zijn blik gleed weer omhoog naar haar en toen hij merkte dat ze zich had omgedraaid, besefte hij dat hij iets te lang naar haar had staan kijken. Had ze hem nu opgemerkt? Vast wel. Een starende blik voelde je vrijwel meteen.

Hij kijkt naar Vivienne.
Dit is best awkward om te schrijven, weet je wel ;x; haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy Hawk
Member
Cindy Hawk
Punten : 327
Gender : Female ♀
Age : 21 years
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1131-cindy-hawk https://pokemon-journey.actieforum.com/t1140-cindy-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 1:49 pm

Cindy had ondertussen nog een paar slokken van haar wijn genomen tot het glas helemaal leeg was. Ze zette het glas dan ook weg en pakte weer een nieuwe voor ze even om haar heen keek waar ze nu naartoe zou gaan. Naar de dansvloer gaan leek haar geen goede optie, want daar was het veel te druk en ook bij de hapjes was het vrij druk aan het worden door het aantal mensen dat voor het eten was gekomen. Ze scande dan ook de omgeving af terwijl ze wat langs de rand van de dansvloer begon te lopen. Ze hoopte dat ze een plek kon vinden waar niet al te veel mensen waren, maar of dat hier zou lukken was nog maar de vraag. Plots vond haar blik een deur die als ze het goed zou leiden naar een balkon en daar zou het vast wel rustig zijn. Ze hield haar wijnglas stevig vast en legde de laatste afstand af naar de deur van het balkon. Ze duwde de deur open, waarna ze het balkon op liep en de deur weer op een kiertje zette. Ze wilde naar de rand van het balkon toelopen om naar de nachtlucht te kijken, maar wat ze niet had verwacht, was dat er een ander persoon zou zijn. "Ehm.. Hallo." Begroette ze de jongen en nam nog een slok van haar wijn. "Ook maar aan de drukte ontvlucht?" Vroeg ze terwijl, ze naar de rand van het balkon liep en op de reling leunde met haar armen.

Tag: Jace
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Lily Sunset
Punten : 220
Gender : Female ♀
Age : 15
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t147-lily-sunset https://pokemon-journey.actieforum.com/t315-lily-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 2:12 pm


“Ik ben Alex,” na een korte stilte had de jongen, die blijkbaar Alex hete, het gesprek weer opgepakt. “En jullie zijn...?” Lily keek op van Simba en glimlachte. "Ik ben Lily, en dit hier is Simba," antwoordde ze wijzend naar de Litleo aan haar voeten. Simba mauwde vrolijk en keek Alex aan met nog steeds een wat trotse blik in zijn ogen. Lily grinnikte en schudde even haar hoofd, soms gedroeg Simba zich echt als een prinsje. Maar daarvoor was je ook een 'koninklijke' leeuwenwelp. "Hij is vandaag de koning van het bal," grinnikte Lily terwijl ze een gebaar naar de Litleo maakte. Simba mauwde weer en ging op zo een statige manier zitten dat het wel grappig moest zijn. Simba was vast ooit een verwend nest geweest, zoals hij zich gedroeg. Maar hoe hij bij de chamber of emptiness was een mysterie. In elk geval was ze blij dat ze de jonge Litleo in huis had genomen, want het was een heel gezellig beest. Zolang hij niet met Pandora wilde spelen. De Growlithe kon de kat niet erg waarderen in zijn vrolijke buien. Het was in ieder geval goed dat Pandora Simba niet aanviel als hij weer eens kwam aanlopen met zijn bolletje wol.

Tag: Alex Beaumont
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Beaumont
Member
Alex Beaumont
Punten : 52
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 28
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1235-alexandra-alex-beaumont https://pokemon-journey.actieforum.com/t1236-alex-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 2:55 pm

Alex luisterde aandachtig toen het meisje zich voorstelde als Lily en haar pokémon als Simba. Wat een leuke namen. Het paste ergens wel bij hen. Een opmerking erover maken deed hij echter niet. Ergens durfde hij niet, omdat hij zich niet op z’n plaats voelde. Wat zou het meisje wel niet van hem denken als hij zoiets zei? Misschien dacht hij er wel teveel over na. Maar dat was nou eenmaal zijn karakter en daar kon hij verder niet echt iets aan doen. Lily voegde er nog aan toe dat Simba de koning van het bal was vandaag en Alex lachte even toen hij de trotse pose van het leeuwtje zag. “Je hebt een... Erg machtige pokémon,” reageerde hij, terwijl hij onbewust naar Simba wees. Hij wist nog steeds niet wat voor een pokémon het was, maar ernaar vragen deed hij niet. Ze waren ten slotte op een bal; een zeldzame gebeurtenis voor in ieder geval Alex. Vragen stellen over iemands pokémon klonk dan erg suf in zijn oren, dus besloot hij zich daar vanavond buiten te houden.

Maar waar moest hij het anders over hebben? Over het feest zelf? Misschien was Lily wel ergens naartoe aan het lopen voor ze viel. Alex keek even om zich heen om te zien of hij dat kon raden, maar nam uiteindelijk toch maar het besluit om het aan Lily te vragen. “Liep je soms ergens heen voor je viel?” vroeg hij, waarbij hij zijn hoofd een beetje schuin hield. Een vreemde tik die hij van vroeger al mee had gekregen. “Als je wilt kan ik meelopen?” stelde hij voor, al wist hij niet precies waarom ze dat zou willen. “Om te voorkomen dat je weer onderuit gaat,” voegde hij er twijfelachtig, maar lichtjes grijnzend aan toe.    

Tag: Lily Sunset
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Lucia Blaze
Punten : 222
Gender : Female ♀
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t523-lucia-blaze https://pokemon-journey.actieforum.com/t522-lucia-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 3:07 pm


Lucia liep tussen de mensen door en bleef een beetje aan de kant staan. De zwarte jurk kwam niet tot de grond, maar toch moest je opletten dat het ding geen problemen veroorzaakte. Erg vermoeiend. Alsof Villain nog niet genoeg was. Lucia zuchtte en keek even naar de Houndoom, tot nu toe had hij zich voorbeeldig gedragen. Iets té voorbeeldig. Zo netjes dat het verdacht werd. Maar de tijd om er zorgen om te maken.. Nee, die had ze nu niet. Lucia's hand ging naar haar masker en ze zette het ding wat beter, zwart en oranje, paste bij Villain en de jurk. "Misschien is dit ook wel leuk voor Anubis," mompelde de brunette in gedachten verzonken. De Riolu kwam veel te weinig buiten, het werd jammer, want het was een vrolijke, jonge pokémon. Lucia pakte de pokébal van de kleine pokémon en liet hem er uit. Anubis keek vragend om zich heen en kreeg toen een grote lach op zijn snuit. De Riolu keek vrolijk om zich heen en maakte blij kefgeluiden. "Villain, let jij ook een beetje op hem?" Mompelde Lucia tegen de hond, de verwachtte blaf als antwoord bleef uit. "Villain?" Waar was Villain?
Lucia keek naar de lege plek waar net Villain zich nog had bevonden. Dit moest gewoon gebeuren, het voorbeeldige gedrag, wat was niet als de Houndoom. "Anubis," de Riolu, die net bezig was met het onderzoeken van een leeg glas, keek op. "We moeten Villain vinden." Anubis kefte vrolijk en keek om zich heen. Waarom had de Houndoom het talent overal stilletjes weg te komen? Lucia zuchtte en keek om zich heen, veel Houndooms konden er niet zijn. Anubis was in zijn vrolijkheid vast al het hele dansveld over gerend, het was een wonder dat niemand was gevallen. Nu raakte ze hem ook nog kwijt. Een vrolijk ri-ri en getrek aan haar jurk deed Lucia naar onder kijken. Anubis stond daar en wees naar een Houndoom, een Houndoom met een zwart halsband. Villain! De hond sloop op een meisje af met lange, zwarte haren in een witte jurk. Lucia liep half rennend op haar pokémon af en trok hem vlak voor hij aankwam aan zijn halsband terug. Normaal was ze niet zo een fan van dit soort dingen, maar Villain had het overduidelijk nodig.
"Wat heb jij toch?" Lucia keek de Houndoom recht in zijn rode ogen aan. Villain piepte even zielig en keek om hulp vragend naar het meisje waar hij heen was gelopen. De brunette zuchtte en liet de hond los. "Het spijt me," mompelde ze tegen degene waar Villain op af was gelopen, hij had echt iets met jonge meisjes. Eerst Geosenge, nu dit. Anubis kwam ook aangerend en gaf Villain een enthousiaste knuffel. De Houndoom kefte verbaast en keek de Riolu toen grijnzend aan. Lucia zuchtte en keek weer naar het meisje.

Tag: Valerie (& Mae :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mae Cyrano
Member
Mae Cyrano
Punten : 311
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1075-mae-cyrano https://pokemon-journey.actieforum.com/t1079-mae-s-pokedex#16243

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 4:01 pm


De hapjes waren al snel weer op en dus verschoof Mae haar aandacht naar wat er zich op en rond de dansvloer afspeelde. Een zwarte, hondachtige Pokémon sloop op een meisje af. Verbaasd keek Mae een moment toe, waarna ze haar bord snel ergens verruilde voor een simpel glas water en naar de Pokémon en het zwartharige meisje toeliep. "Hey, is deze Pokémon van jou?" Vroeg de brunette. Ze hoefde niet lang op een antwoord te wachten. Binnen de kortste keren was er nog iemand bij het gezelschap gevoegd. De nieuwkomer greep de halsband van de onbekende Pokémon vast en bood haar excuses aan. Mae begreep dat dit tot het zwartharige meisje was gericht en nam rustig een slokje water.
Een tweede Pokémon kwam aangerend en gaf de hondachtige een knuffel. Met een glimlachje keek Mae toe. Pokémon die goed met elkaar om konden gaan waren altijd leuk om te zien. "Wat schattig," Sprak de brunette dan ook vertederd, waarna ze zich met een glimlach tot de andere, oudere brunette richtte. "Ik neem aan dat ze dan van jou zijn,"

Tag: Valerie Whirl & Lucia Blaze 'w'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lana Rivera
Member
Lana Rivera
Punten : 539
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1245-lana-rivera https://pokemon-journey.actieforum.com/t1242-lana-s-pokedex#18612

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Emptyvr jan 02, 2015 5:49 pm

it's just a Game that we Play
Looking for a Better way to Play it

Haar plundertoch was begonnen. Als een maaimachine scheurde Lana langs de tafels, van alles wat proberend. Sommige dingen waren zeker niet verkeerd, bij anderen had je een fles wijn nodig om de gore smaak mee weg te wassen. Vonden rijke mensen het leuk om te doen alsof sommige dingen lekker waren? Was dat iets wat te maken had met klasse? Lana snapte er in elk geval niks van. Waarom zou je doen alsof iets lekker smaakte terwijl je er stiekem van moest kokhalzen? De logica bleef afwezig in haar voorstellingen. Maarja, ze zou wel gewoon verder gaan met spitten en zoeken naar lekkers. Niet alles smaakte helemaal verkeerd, dus daar zou ze ook maar verder niet over klagen.
En plots werd haar pad geblokkeerd. Met grote ogen hield het meisje halt en keek ze naar haar blokkade. Het figuur in wit liet het lijken alsof er eindelijk eens iets interessants zou gaan gebeuren deze avond, er was in elk geval een prima build-up aanwezig. Maar daar volgde de anticlimax, die ervoor zorgde dat Lana bijna met haar hand tegen haar voorhoofd sloeg. Dan ging je naar zo een feest en dan ging je chips lopen kanen? Waar zat de logica in dat verhaal!? Als ze dat masker niet op had gehad, had je duidelijk de afkeurende blik die Lana gaf kunnen zien. Maar helaas, haar gezichtsuitdrukking bleef beperkt tot de openingen voor haar ogen en een scheve lijn die dan haar mond was. "Chips?" Ze herhaalde het woord maar voor zichzelf, want ergens kon ze het nog steeds niet geloven. "Ben je dan ook opzoek naar de dip?" Het zou haar geen verrassing blijken als die gast zulk soort feestjes meer gewend was. Hij zag er in elk geval uit alsof hij naar een Halloweenfeest toe zou gaan en daar had je meestal wel chips en dips. Die theorie verklaarde wel wat, maar het maakte het nog steeds niet oké in Lana haar ogen. Want what the fuck dude? "Probeer het eens bij de plaatstelijke supermarkt, Sneeuwwitje. Serieus, wat was er met dat pak? Wandelende circusact hiero. "En anders kan je altijd nog de derrie van de crackers afhalen en dan heb je ook wat te eten. Droge hap, maar het is beter dan niks. En gewoon genoeg wijn drinken om het weg te wassen, klaribonk." Wijze woorden van Lana. "Maar als je het niet hoeft, dan eet ik het wel." Droogjes pakte de blondine het hapje van de witte ridder aan en werkte zij het zelf weg. Als hij het niet hoefde, zou zij er geen probleem van maken. Eten was eten. Oh, ugh, maar dit smaakte toch niet zo fantastisch. Haar mondhoeken trokken wat naar beneden van de smaak waar ze niet zo tevreden over was. Gadver, die rijke troep was niet te vreten! Wat fucking zout! Van één van de personen om haar heen griste het meisje een glas champagne weg, om het vervolgens in een grote teug achterover te slaan en de smaak ermee weg te spoelen. Ah, veel beter. Ze was geen groot liefhebber van champagne, maar het was beter dan die zoute kleresmaak. Het lege glas werd weer terug gegeven aan het bestolen persoon, die een dankbaar klopje op zijn schouder kreeg. "Bedankt buddy, dat had ik even nodig."

Tag=West + de champagne dude. Mr. Henk, you know who you are.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{New Year} Masked Ball
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Masked Ball | Lost in my own back yard
» {Masked Ball} I am the Spinarak!
» [masked ball] Celebration
» {Masked Ball} Firework
» { Masked Ball } I'm good with alcohol.. or something.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: