{New Year} Masked Ball
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {New Year} Masked Ball

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 12:55 pm




MASKED BALL

Bij binnenkomst in de grote versierde zaal wordt je meteen begroet door prachtige klassieke muziek. De vele mensen zijn gekleed in de mooiste avondkleding en zwaaien sierlijk over de dansvloer. Ieders gezicht is verscholen onder een geheimzinnig masker, toch kun je hier en daar de vonken zien over slaan. Anderen staan bij de lange tafels onder het genot van een drankje en hapje en lijken het erg naar hun zin te hebben. Bovendien is er de spannende afwachting op de grote vuurwerkshow om middernacht. Het belooft een avond te worden om nooit te vergeten. Welkom op het gemaskerde bal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 6:24 pm



RAVEN STRIDER


Ongemakkelijk bracht Raven zijn hand even naar zijn kraag. De stropdas zat naar zijn mening veel te strak. Hij was het niet gewend om er één te dragen. Hij was het überhaupt niet gewend om in een pak rond te lopen. Hij voelde zich compleet belachelijk en terwijl ze door de grote deur van de zaal liepen, vroeg hij zich opnieuw af waarom hij zich in Arceusnaam had laten overhalen. Luca en Nanook liepen zelfvoldaan achter hem aan, hun nekken keurig versierd met een grote zwarte strik. Want ja, ze konden het natuurlijk niet maken om eerst hun meester naar het bal te slepen, en dan vervolgens zelf niet netjes gekleed te gaan.
Eenmaal aangekomen rende Nanook meteen in grote verwondering naar binnen, maar Raven werd voor een kort ogenblik overmand door het geluid van muziek en mensen. Ze lachten, dansten en dronken, en gaven hem alleen maar meer reden om hier weer zo snel mogelijk weg te gaan. Maar, hij had het zichzelf voorgenomen dat hij het in ieder geval tot middernacht vol ging houden. Raven schraapte zachtjes zijn keel en schoof toen kalmpjes naar binnen. Hij deed niet zijn best om naar bekenden te zoeken, want op dit moment waren er meer mensen die hij probeerde te ontlopen dan waar hij gezellig een praatje mee wilde maken. Uiteindelijk besloot hij maar een beetje bij de tafel te gaan staan, ver weg bij de dansvloer, want er was no way in hell dat hij zich daar op ging begeven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 8:55 pm


Met een zucht stapte de roodharige jongen binnen in de balzaal. Het was vreemd voor hem om zich op een plek als deze te vertonen, maar het bleek dat de wonderen bij lange na de wereld nog niet uit waren. Zijn groene ogen vertoonden de lichte irritatie die er altijd in vindbaar was, terwijl zijn blik viel op een bekende. Oh, Arceus. Dit kon nog best wel eens leuk worden. Want, de gast even verderop was bij lange na Aiden’s favoriete mannelijke pest-slachtoffer. Raven en Lilium hadden nog een lang leven van getreiter voor zich na hun actie.
Aan ‘t wachten op je date?” Aiden’s stem klonk serieus terwijl hij zich aan Raven’s zij voegde. Oh, Arceus. Hij hoopte zo erg dat Seven hier ook zijn zou. Dat zou alles zoveel grappiger maken dan het nu al was. En dan kon hij zich uiteindelijk zonder schaamte aan een tafeltje neerzetten met zijn drank, want hij kon best wel een glaasje gebruiken in alle eerlijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 9:01 pm

"Uhm... Gewoon water," mompelde ze zachtjes. Nadat ze een nogal awkward ontmoeting met een rare gast had opgedaan wilde ze het liefst naar huis gaan en gaan slapen. Ze sloeg het wel over dit jaar. Ze zuchtte even zachtjes en nam het water rustig in ontvangst. Natuurlijk werd ze schuin aangekeken, maar na een giftige blik terug keken de meeste terug weg. Ze was niet echt in de stemming om drank binnen te werken. Ze had wel eens gedronken, in Kanto. Ze was altijd al braaf geweest op dat vlak en dat was ook duidelijk te zien deze avond. Ze keek even naar het drankje en schoof het even kort heen en weer. Alosf ze op iemand aan het wachten was... Wie wist ze eigenlijk ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danique Lane
Member
Danique Lane
Punten : 356
Gender : Female ♀
Age : 18
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1222-danique-lane https://pokemon-journey.actieforum.com/t1227-danique-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 9:14 pm


Ze was om een of andere manier naar het masked ball gegaan, had zelfs nog een speciale jurk aan getrokken. En een masker, al was ze niet echt van plan deze op te doen. Ze was benieuwd of er aardige mensen waren.
Het had niet zeer lang geduurd voor ze de bar gevonden had. Merrick zat veilig opgeborgen in zijn pokéball, welke ze voor de zekerheid bij had. Je wist maar nooit wat voor een engerds hier rondliepen. Ze keek eventjes naar de lijst van drankjes. Naja, misschien Cola rum of zo, dat was wel lekker en als ze er één nam, was er geen enkel probleem. Ze werd pas vervelend na.. meer dan één. Het duurde niet lang of ze zat met haar drankje in haar handen, kijkend om zich heen. Hey, daar was iemand. Wat leuk joh. Misschien kon ze deze wel vol proppen met alcohol, had ze weer wat leuks te zien. “Hey jij!” sprak ze vrolijk, iets te vrolijk, zo vrolijk was ze normaal nooit. Ze liep richting het meisje, maar draaide zich algauw weer om en bestelde nog een Cola Rum. “Hier, heb je wat anders dan water, water is saai,” sprak ze toen met een brede grijns, waarna ze een slok van haar drinken nam. Hey, ze mocht één keer plezier beleven. En dat brave, waterdrinkende meisje mocht ook wel iets lekkerders drinken dan.. water. Ze grijnsde eventjes. “Oh, ik ben Danique, wie ben jij?” sprak ze toen, waarna ze eventjes tegen het meisje moest leunen om niet om te vallen. Ach, soms gebeurden zulke dingen gewoon.

Ze is bij Tawnee :'D

Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 9:20 pm

Hey jij!” Wel meteen keek ze op, alsof ze zeker wist dat het naar gericht was. Ze fronste even, ookal was dat niet te zien onder haar masker. Wat moest dat kind nu weer? “Hier, heb je wat anders dan water, water is saai,” Wel meteen werd er iets anders voor haar neus gezet. Ze keek nog eens naar de nieuweling en fronste nog eens. En wat was haar probleem? “Oh, ik ben Danique, wie ben jij?” Toen leunde ze tegen haar aan. Tawn zuchtte zachtjes. Ah ja, ze kon er maar het beste van maken, toch? Ze pakte het nieuwe drankje, cola rum, en nam een slokje. Ze had het nog nooit gedronken maar ze was meteen weg van de smaak. Stiekem wilde ze niet toegeven en ze keek even kort naar het witharige meisje waarna ze nog een slok nam van haar drank. "Tawnee," zei ze kort en krachtig. Ze sloeg even haar arm naar achter om de drank terug op de toog te zetten. Natuurlijk moest dat glas water in de weg staan en met de nodige onhandigheid sloeg ze deze ervan. Het geluid van een brekend glas weerklonk even, maar in het gelach van al die mensen en het geluid van de muziek was dat amper te horen. Het blonde meisje keek even naar haar hand. Oeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piami Nesbitt
Member
Piami Nesbitt
Punten : 432
Gender : Female ♀
Age : 16 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1243-piami-nesbitt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1244-piami-s-pokedex#18637

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 9:36 pm





&

Nerveus trekt Piami aan de onderkant van haar melkwitte jurkje. Was het niet te kort? Als er nu straks een beetje wind zou komen te staan... bedenkt het meisje met lavendel kleurige haren bezorgd. Ze strijkt haar pony voorzichtig uit de weg, bang om de rest van haar haren te ruïneren. Misschien had ze toch beter naar haar oma kunnen gaan. Het duurt even voordat Piami uit haar trans schiet en vastberaden haar hoofd schud. Nee, ze had een besluit gemaakt en daar zou ze ook bij blijven ook.

Zuchtend sluit Piami de deur achter haar, de bijtende kou met tegenzin omarmend. Meteen werpt Piami een blik op haar jurkje, die gelukkig op z'n plek blijft liggen waardoor niet te veel en niet te weinig gezien zou kunnen worden. Ze had dezelfde rugzak om als ze normaal bij zich had, waar Sylveon, en Skiddo in zaten. Emolga had ze in haar gehuurde slaapkamer gelaten, er vanuit gaand dat ze hem niet nodig ging hebben deze avond. Nerveus wiebelt ze een paar keer op haar schoenen heen en weer waarna ze dan toch maar de straat afloopt richting de balzaal. Hoewel ze haar korte wandeling down begint, is ze halverwege alweer haar zelf; een en al glimlach. Het verbaasde haar hoeveel trainers naar het bal gingen. Het waren groepjes mensen, waarbij Piami al snel in een werd opgeslokt. Piami heeft er vrede mee, zo zou ze opdeze200meterlangewandeling niet verdwalen en het hele feest missen. Wanneer ze eenmaal van de groep 'verlost' is, staat ze pal voor het gebouw waar ze moest zijn. Een tikkeltje nerveus bijt Piami op haar gelipglosste onderlip. Zouden haar kleren wel voldoende zijn? In een kort moment bekijkt ze de meisjes om haar heen die er, naar haar mening, drie keer zo mooi uitzagen. In een zijdelingse blik herkent ze zichzelf plots in de reflectie van een etalage. Piami zucht, het zou het er maar mee moeten doen.

Na enkele minuten loopt ze de balzaal binnen, om in eerste instantie overweldigd te zijn door alle mensen en lichten en drank. ÉN eten. Piami's ogen beginnen te glinsteren bij het zien van alle verschillende desserts en andere gebak-waren. Zonder enige twijfel pakt ze een bord en gooit ze deze vol met alles wat er zoet en lekker uit ziet. Kort onderzoekt ze haar huidige omgeving. Het eten was dichtbij, het drinken was een paar meter lopen en het was druk genoeg dat ze nimmer in het middelpunt zou staan; perfect. In een van hoek van haar oog merkt ze een lege sta-tafel op, waar ze vluchtig naar toe loopt en aan gaat staan. Ze glimlacht breed en neemt vervolgens tevreden happen van het overvolle bord aan zoetigheid voor haar. Al kauwend bekijkt ze de rest van de aanwezigen en hun acties. Misschien dat ze het op deze manier nog wel zou uithouden tot middernacht bedenkt ze zich, met haar ogen op haar bord gericht.  

My lonely baby arrived.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merurulince Arls
Member
Merurulince Arls
Punten : 433
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1248-merurulince-rede-arls#18665 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1251-merurulince-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 9:54 pm


Als ik de balzaal binnenloop voel ik mijn enthousiasme me de baas worden. Een glimlach en een giegel kan ik niet onderdrukken, terwijl ik even op mijn plek hop en mijn handen enkele keren blij tegen elkaar klap. Al enkele dagen had ik uitgekeken naar deze avond en nu het moment daadwerkelijk was aangebroken deed de sfeer niet onder. Ik grijns even op naar wat rechtsboven van m'n hoofd, waar Chimecho me een lichte glimlach terugschenkt.

Nu, eerlijk was eerlijk, dit was mijn eerste bal ooit en ik had geen idee hoe mij te gedragen. Ik wist dat er een soort van kleding etiquette was. Iets waar ik aan voldaan had door een simpel, licht lavedelkleurig jurkje te kopen, ruche aan de randjes en een gelijkkleurige strik op mijn onderrug. De bovenste helft van mijn gezicht was bedekt met een Jigglypuff masker, bevestigt met fluweel lint in een kleine strik achter op mijn hoofd. Al met al was ik tevreden over mijn kledingdracht en, een opluchting, ik leek niet direct onder te doen andere andere gasten op het bal.

Ik besluit dat het wellicht slim is om de boel eerst te observeren. Onder geen beding wou ik mezelf namelijk voor schut zetten. Het is hierom dat ik mij met een lichte sprong in mijn pas naar de hapjes- en drankjestafel bevind, Chimecho met mij meewenkend. Mijn ogen worden getrokken door de chique uitziende wijn- en champagneglazen en mijn ik bijt even zachtjes op mijn lippen. Ik weet dat ik geen alcohol mocht nuttigen. Ik was tenslotte minderjarig. Maar tegelijkertijd... Niemand zou er achter komen, toch? In plaats neem ik een glas juice d'orange, mijn ogen de wijn nooit echt verlatend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy Hawk
Member
Cindy Hawk
Punten : 327
Gender : Female ♀
Age : 21 years
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1131-cindy-hawk https://pokemon-journey.actieforum.com/t1140-cindy-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 10:02 pm

Cindy stapte wat nerveus de grote balzaal binnen. Ze had een zwart jurkje aangerokken met een grote strik rond haar middel en wat franjes aan de onderkant van haar jurkje. De lengte was vrij kort en ze had er lang over getwijfeld of ze dit jurkje wel had moeten dragen, maar had er uiteindelijk toch voor gekozen om het te dragen. Ze hoopte dan ook dat het niet al te koud zou worden hier in de balzaal, maar daar ging ze niet vanuit. Ze stopte even in haar tred en keek naar de menigte dansende mensen voor haar. Als ze eerlijk was had ze niet echt veel met grote groepen, maar het Swablu masker hielp er wel bij. Waarom ze het masker had gekozen? Ze had het wel een leuke masker gevonden.
Het was misschien alleen niet verstandig om hier te blijven staan. Ze zou sowieso kunnen kijken of ze ergens een drankje kon halen, ook al moest ze dan nog steeds wel gaan bedenken of ze vanavond zou gaan drinken of niet. Het zou waarschijnlijk geen kwaad kunnen als ze maar niet te veel zou drinken, want zin om dronken te worden had ze niet. Ze zette alsnog wel koers naar de plek waar ze drinken kon krijgen en toen ze er eenmaal was wachtte ze tot ze wat kon bestellen. "Een zoete witte wijn alstublieft." Zei ze toen er eenmaal een man naar haar toe was gekomen. Zodra haar drankje voor haar neer werd gezet pakte ze het vast en bracht het naar haar mond, waarna ze een slok nam en zich omdraaide om naar de dansende mensen voor haar te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lana Rivera
Member
Lana Rivera
Punten : 539
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1245-lana-rivera https://pokemon-journey.actieforum.com/t1242-lana-s-pokedex#18612

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 11:18 pm

it's just a Game that we Play
Looking for a Better way to Play it

Voor het fatsoen had ze besloten mee te spelen en had ze een masker op haar kop gezet. Daarbij had ze sterk de neiging gekregen om naar een feestwinkel te gaan en daar een goedkope clownsharses te halen, maar uiteindelijk had Lana het netjes gehouden. Bijzonder netjes met haar prachtige -ahum- outfit, speciaal -ahum ahum- aangetrokken voor het gemaskerde bal. Dat mocht ook wel, want mensen om haar heen waren een prachtige verschijning om te zien, allemaal op hun eigen manier. Jurken, glitter en glamour. De dames in jurken, zwierend en zwaaiend, de heren in pakken die het woord 'chique' een nieuwe betekenis gaven. Wat een spektakel allemaal. En dan had je daar verderop Lana. Daar eindigde het spektakel. Haar kledinglijn was alles behalve glamorous, het was totaal niet geschikt voor zo een bal. De zwarte legging, het spijkershortje, zwarte shirt, witte shirt eroverheen en de all-stars onder het geheel had ze gewoon rechtstreeks uit haar kast getrokken. Waarom zou ze voor iets als dit überhaupt meer moeite doen? Ze had al een masker gekocht, dat was zat moeite voor haar. Ál die moeite die het had gekost om het eerste het beste masker te pakken, het was zwaar geweest moet je weten. Het arme kind.
Dus nou stond ze tussen al dat opgeknapte zooitje in haar kloffie, maar ze had wel een mooi masker. Een masker met veertjes, yay! Wat kon een mens nog meer willen?

Met licht getuite lippen stond de blondine met het opgebonden haar aan de zijkant. Alsof ze in een Pokétuin stond, stond ze het zooitje te bekijken. Alles werd hier aan haar tentoon gesteld en zij mocht haar nieuwsgierigheid hier dan voeden met de beelden die ze zag. Want dat was toch wel de reden dat ze hier naartoe was gegaan, haar nieuwsgierigheid. Ze had gehoord dat er een groot bal georganiseerd werd en sja, heel eerlijk gezegd had ze er eerst weinig interesse voor getoond. Een bal, mensen tutten zich overdreven op, dansen, lachen om grappen die te smakeloos voor woorden zijn, daar is toch geen bal aan!? Ha, geen bal aan, bij zo een gemaskerd bal, kijk dat was humor!
Maar ja, ze was uiteindelijk toch naar het bal toe geslenterd. Waarom? Omdat ze stiekem toch wel nieuwsgierig was naar hoe het zou zijn om zoiets in levende lijven mee te maken. Ze kende het concept 'gemaskerd bal' tot vanavond enkel van de tv. Vanuit de buis had het haar ook nooit zo opwindend geleken, maar deze avond had ze de kans gekregen om dat zelf te gaan ondervinden. Dus eh, waarom ook niet? Daarbij werden er gratis drankjes en hapjes beloofd, dus ja, waarom niet!
Maar nu ze in de zaal stond was ze er wel achter gekomen 'waarom niet'. Die mensen waren saai als de neten! Allemaal zo netjes en perfect, waar was hun gevoel voor avontuur en hun wilde, vrije wil!? Niet dat mevrouwtje Lana daar veel over mocht zeggen. Zij had zich ook niet bepaald opwindend gekleed, maar ze was in elk geval anders dan de rest! Dus punten voor haar!

Zuchtend, al grommend de tekst "Aan de kant, je bent te saai om in mijn weg te mogen lopen" mopperend baande de blondine zich tussen wat van de mensen door. Dan zou ze zichzelf maar naar de hapjes verplaatsen om zich daar vol te proppen met alle gore worsten en planken vol kaasjes. En dan misschien ook nog wat wijn morsen om te kijken of ze de trutjes op hakken uit kon laten glijden. Dat zou vast wel vermakelijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptydi dec 30, 2014 11:19 pm



RAVEN STRIDER


Hoewel hij zo blind was als een Zubat, wist hij dat hij Aiden al lang al had moeten zien aankomen toen hij plotseling zijn stem hoorde. Hij had er een gewoonte van gemaakt om op de meest ongunstige momenten op te duiken en je zou bijna kunnen zeggen dat Raven er zo onderhand gewend aan was geraakt. Zolang je me maar uit de buurt van alcohol houdt, was zijn eerste ingeving, terwijl hij zijn hoofd een beetje nonchalant naar Aiden toe draaide. Die fout maakte hij niet nog een keer. "Welke date?" bromde hij terug als reactie. Raven wist natuurlijk meteen over wie hij het had, maar de uitdrukking op zijn gezicht liet hier niets van blijken. Bovendien had hij een zwart ravenmasker op, wat er waarschijnlijk ook voor gezorgd had dat Aiden hem veel te makkelijk herkend had uit de menigte. Het was zelfs een beetje te obvious. Raven had het dan ook niet zelf uitgekozen, maar zijn kleine lieftallige Riolu die zich nu op de dansvloer aan het vermaken was (hij had geen flauw idee of Pokémon waren toegestaan en om eerlijk te zijn kon hem dat ook niet heel veel schelen). Hij liet zich veel te snel door zijn eigen Pokémon over halen en daar ging hij waarschijnlijk spijt van krijgen. Want wat als ze wel op kwam dagen? Die ongemakkelijkheid was iets wat hij er op dit moment liever niet bij had. Raven fronste terwijl hij zijn lege ogen op Aiden richtte, die nu helemaal fel afstaken tegenover het contrast van zijn zwarte masker. "En wat brengt jou hier?" vroeg hij koeltjes. Waarschijnlijk de gratis drank. Raven zag hem in alle eerlijkheid ook niet zo snel met een date op komen dagen.

TAG: Aiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy Jenkins
Member
Leroy Jenkins
Punten : 391
Age : -
Icon : Mudkip

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptywo dec 31, 2014 12:36 am

go on and try to tear me down .


’t Was gratis.
Nu moest er niet gedacht worden dat hij arm was, maar hij had het gewoon niet zo breed. Zijn ouders steunden hem niet financieel en omdat sollicitatiegesprekken niet zijn specialiteit waren kwam de jongen nou eenmaal niet zo snel aan geld. Ja, hij kon wel eens een keertje folders uitdelen en dan kreeg hij vijf euro; maar hij had alsnog niet veel geld. Vandaar dat zijn kleding ook niet bestond uit een of ander driedelig pak, niet dat hij dat ooit zou dragen – oké, misschien als hij later succesvol terug kon gaan naar zijn ouders om te laten zien hoe goed hij het er wel niet vanaf had gebracht – maar voor nu moest hij het maar doen met wat hij had: een spijkerbroek, overhemd, colbert en een masker. Wat wilden ze anders van hem; dat hij een fucking cape ging dragen?
Daarbij was Annie al zijn capeje, de vleermuis zat zoals altijd weer trouw op zijn schouder.
 
Naar binnen komen was geen probleem, daar was hij wel goed in. Het was alleen nu nog de taak om zoveel mogelijk dure drank weg te krijgen en eten. Zelf kon hij zich dat soort luxe niet permitteren, maar omdat het hier gratis was – nou was er een kans dat het goedkope meuk was maar hij zou wel zien – maakte het niet uit hoeveel hij weg zou werken. Desnoods dronk hij alles op hier en dan nog konden ze hem niks maken. Ja, hij zou gaan bunkeren hiero.
De meeste mensen duwde hij gewoon weg terwijl hij zich een weg baande naar de bar. Natuurlijk ging hij gelijk voor de champagne, want hij had geen idee voor hoelang hij hier kon blijven. Hij wist vier glazen mee te krijgen, voor zijn vrienden – pfft, die had hij niet eens. Dom barmens, maar voor hem werkte het dan weer voordelig. Blij met zijn buit ging hij naar de hapjestafel, zette de glazen neer en keek ernaar. Hmn. Sommigen mensen zouden erover klagen, maar voor hem kon het ermee door.

Het was wel weer typisch sjiek eten dat niet meer identificeerbaar was, dus moest hij gewoon maar wat proberen. Dus begon hij gewoon maar bij het eerste beste ding, werkte het in een hap weg. Meh, het kon ermee door – maar de champagne was beter dus hij nam daar maar weer een slok van. Hij moest het overigens wel snel wegwerken want als het koud werd… Bleh, dan was het niet te kanen (ik weet niet of iedereen dit woordgebruik kent, BUT O WELL). Zo ging hij door, ongegeneerd en het eigenlijk herhalend. Er zat wel een halve tactiek achter: zo zag het eruit alsof hij de dingen proefde voordat hij een definitief besluit nam – maar hij had nu al vijf keer hetzelfde ding opgevreten en anderhalf glas champagne weggewerkt. Maar wat boeide het: hij had toch een masker op, dus niemand wist wie hij was.

Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptywo dec 31, 2014 1:06 am

i only wanted fun

but you've got me all messed up on love


In vergelijking met de meeste andere jongens  - en mannen - in de ruimten had hij een iets opvallender pak aan. Nog steeds was hij gewoon in kostuum maar niet in de typische zwarte kleur. Zowel zijn broek als zijn vest was helder wit, terwijl zijn hemd zwart was en de das die hij droeg donker rood was. Zijn masker was in dezelfde rode kleur met gouden versieringen en witte veren aan de rechter kant. De rechter kant van zijn masker was ook wat langer dan de linker kant, het bedekte zijn kaak ook mee terwijl de linker kant enkel tot iets onder zijn oog kwam. Oja, op aan zijn kostuum hing ook nog eens een zwarte roos geprikt. West had die bloem zelf uit gekozen omdat hij vond dat het erbij hoorden. Al helemaal omdat het een zwarte roos was. Zo ging de jongen dan ook naar binnen. Het eerste wat hm op viel was de - verschrikkelijke - muziek die speelde. Het was klassieke muziek. Laten we zeggen dat hij al niet de beste danser was, maar als hij toch de dansvloer op ging moest hij ook nog eens één of andere moeilijke dans doen. Toen al had hij medelijden met de tenen van de persoon waar hij misschien op zou gaan staan. Voor de rest leek de sfeer binnen wel in orde.
De eerste paar minuten dat West binnen was deed hij vrij weinig. Als een loner stond hij aan de ingang rond te kijken. Zijn hand was al snel naar de rode das gegaan die hij los knoopte en zo rond zijn nek liet hangen. Het was niks voor hem. Zo'n ding kon misschien mooi ogen maar erg comfortabel was het niet. De vest die hij droeg knoopten hij ook al snel terug los en van zijn hemd deed hij het bovenste knopje terug open. Wanneer hij binnen was gekomen had hij er nog chique uit gezien maar dat was al weer veranderd. Ach ja. Hij was uit vrije wil naar het bal gegaan omdat het hem er wel leuk uit zag. Wat er hem enkel nog te doen stond was er het beste van maken. Met die gedachten liep hij dan ook naar één van de tafels om iets te drinken te nemen.

Drinken had hij al snel gevonden. Wat hij precies genomen had was een compleet raadsel voor hem. Het zat in ieder geval in een zeer klein glas. Een glas dat echt te klein was. Als hij door had gedacht had hij vast wel geweten wat het was. Wel, eigenlijk wist hij goed genoeg dat hij één of andere sterke drank vast had, maar moest hij er niet tegen kunnen had hij een goed excuus. Zijn volgende stop was ook al bepaald. De hapjes tafel om daar te zoeken naar chips. Met het glas in zijn handen liep hij er dan ook heen. Tot zijn teleurstelling vond hij enkel niet wat hij zocht. Alles wat er stond oogde niet naar wat hij zocht. Een korte zucht was te horen waarna hij zich om draaide. Nope, chips ging het niet worden, tenzij natuurlijk dat iemand anders wist waar het lag. Hij moest enkel iemand kiezen om te vragen, maar dat was geen moeilijke keuzen. Hij koos gewoon de eerste de beste persoon uit. Een meisje die met haar kleding zeer hard opviel. Het was zo normaal en alledaags, toch stelde hij er geen vragen bij. West ging gewoon voor haar staan, om zo haar pad te blokkeren. 'Ho, wacht, halt.' zei hij. Bijna had hij ook zijn hand uit gestoken als teken dat ze moest stoppen, maar dat deed hij nog net niet. Door zijn manier van doen leek het er even op alsof dat hij iets zee belangrijks wou vragen. Bijna alsof de wereld er vanaf hing. 'Je weet toevallig niet of hier ergens chips te vinden is?' vroeg hij vervolgens. Snel keek hij nog over zijn schouder naar de hapjes die er lagen. Het eerste het beste nam hij vast en hield dat vervolgens voor zich uit, naar het meisje.  'Want ik heb geen idee wat dit is, maar die zwarte smurrie in dat koekje staat me niet aan.' ondertussen wees hij tijdens zijn uitleg naar de kaviaar die in de deegware zat.


Voila, hij kom Lana maar eens gezelschap houden x3
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Lucia Blaze
Punten : 222
Gender : Female ♀
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t523-lucia-blaze https://pokemon-journey.actieforum.com/t522-lucia-s-pokedex

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptywo dec 31, 2014 1:45 am


Lucia stond voor de ingang van het bal, dit deed haar denken aan een eindejaarsbal van de middelbare. Alleen was ze nooit naar een school geweest en had ze geen idee hoe zo een bal was. De brunette keek even naar onder, Villain liep naast haar zo als gewoonlijk nu. Soms miste ze het gevoel van Lucy naast zich, de Charizard liep dan wel mee op de routes, maar nu ze vooral in de stad verbleef kwam de Charizard niet veel buiten. Lucia zuchtte en plukte wat aan haar zwarte jurk, ze had een lange avondjurk aan en schoenen met niet al te hoge hakken, gelukkig. Terug in de stad, een paar dagen voor het bal, waren er al veel dingen verkocht en tijdens het kijken naar leuke dingen had ze een grappig masker gevonden. Een Houndoom masker. In plaats van iets met saaie veren had ze een hondensnuit op en armbandjes die aan de armbandachtige dingen van de honden deed denken. Lucia keek nog een laatste keer naar Villain, hij had beloofd zich te gedragen, en liep naar binnen.
Het was in een woord druk. Lucia keek naar alle mensen op het bal en schudde haar hoofd. Ze had manieren geleerd van haar moeder en wist precies hoe ze zich moest gedragen op het bal, maar manieren leerde je om ze te laten varen. Veel zin zich als een echte dame te gedragen had de brunette niet. Lucia hield haar hand in de buurt van Villain, voor het geval die er vandoor ging, en hoopte dat ze met haar zwarte Houndoom outfit niet benadert voor wat dan ook zou worden. Vooral geen dans, dansen kon ze, dat moest ze leren, maar het zou waarschijnlijk hopeloos zijn. Lucia keek rond, ze was wel toe aan een drankje. De laatste tijd had ze geen idee wat ze precies moest doen. Er waren veel opties, ja dat wel, maar het was moeilijk er zeker van te zijn de juiste beslissing te maken. Lucia grinnikte, goede voornemens. Kon ze maar weglopen van het leven, gewoon een trainer zijn. De brunette liep richting de tafel met glazen en pakte er een met champagne. Zolang ze er niet te veel van nam... want alcohol was weer iets wat ze niet goed kon hebben. Met een grijnsje dronk Lucia het glas leeg en aaide Villain over zijn kop. Dit zou nog eens een onvergetelijke nacht kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mae Cyrano
Member
Mae Cyrano
Punten : 311
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1075-mae-cyrano https://pokemon-journey.actieforum.com/t1079-mae-s-pokedex#16243

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Emptywo dec 31, 2014 11:13 am


"Feest!" Een brunette schoot rechtop in haar bed, alarmeerde daarmee de Herdier die aan het voeteneinde van haar haar bed lag en keek op de klok, waarna er een schaapachtige glimlach op het gezicht van de brunette verscheen. Het was laat. Niet het soort laat van dat je om negen uur 's ochtends in het weekend op zou staan en zou denken: zo, dat is later dan normaal, waarna je dan je sloffen aantrekt en aan het ontbijt gaat zitten. De brunette had haast de hele dag doorgeslapen, iets wat haar normaal niet vaak gebeurde.
Maar ach, bedacht Mae zich terwijl ze haar benen over de rand van haar bed zwaaide en zich uitrekte, gisteren was ze dan ook tot erg laat opgebleven, dus het mocht wel. Daarbij kwam dat ze nu al een tijdje haar eigen appartement had (en eindelijk al die dozen had uitgepakt), en als typische tiener mocht ze  daar dan toch ook wel gebruik van maken door abnormaal lang uit te slapen?! Met een ferme knik bevestigde Mae de in haar hoofd gestelde vraag en liep naar haar kledingkast. "Het is feest, Max," Herhaalde Mae nog eens terwijl ze een vrolijke glimlach op de Herdier, die nog bij het bed lag en een versufte gaap slaakte, wierp. "De dag van het bal!" Al dagen keek de zestienjarige uit naar het gemaskerde bal. Ze had dan ook al een paar dagen van tevoren een jurk gekocht. Maar zoals gezegd, dat was al paar dagen dagen van tevoren geweest, wat betekende dat er nu al weer een nieuwe laag aan na die tijd gewassen en gedragen kleding boven op de jurk zou liggen. Een van de kastdeuren werd met een vrolijke zwieper opengetrokken en meteen viel er een hoopje niet al te fris ruikende kleding op Mae's voeten. De brunette grinnikte, schoof de berg met haar ene voet opzij en begon te graven in de kleding die zich in de kast bevond. Niet al te lang daarna droeg Mae een simpele, witte jurk die tot op de grond viel en uit twee lagen bestond, waarbij de eerste tot een stukje boven haar knieën kwam. Glimlachend draaide Mae een rondje voor de spiegel voordat ze de zwarte bandana met twee ooggaten ombond. Ze had wel gezocht naar een masker, maar ze had gewoon niets leuks kunnen vinden. Zo lang het een deel van je gezicht bedekte zou het wel goed zijn, toch?
Niet veel later stapte de brunette de drempel van de balzaal over. Haar Pokéballs met zich meedragend in een zakje dat verborgen werd door de plooien van jurk. Mae keek haar ogen uit bij het zien van de verscheidenheid aan jurken en pakken die voor haar heen en weer zwierden op de maat van muziek die niet echt Mae's stijl was, maar wel goed bij een bal paste. Nadat de brunette uitgekeken was op de dansende mensen en zich had bedacht dat zo de hele tijd bij de deur staan wel wat aan de koude kant was, begaf het meisje zich naar waar grootste groep mensen naar toe ging naast de dansvloer: het buffet. Mae laadde haar bord vol en ging op zoek naar een plaats om haar eten neer te zetten. Alles was bezet, maar dat maakte niets uit voor Mae. De zestienjarige nam plaats aan een staantafel waar anderen zich al aan bevonden, schoof het bord voorzichtig op het blad van de tafel en mompelde met een opgewekte glimlach en tegen niemand in het bijzonder: "Beste ontbijt in tijden!".


Laatst aangepast door Mae Cyrano op wo dec 31, 2014 8:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{New Year} Masked Ball Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{New Year} Masked Ball
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Masked Ball | Lost in my own back yard
» {Masked Ball} I am the Spinarak!
» [masked ball] Celebration
» {Masked Ball} Firework
» { Masked Ball } I'm good with alcohol.. or something.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: