{New Year} Masked Ball - Pagina 5
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {New Year} Masked Ball

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Cindy Hawk
Member
Cindy Hawk
Punten : 327
Gender : Female ♀
Age : 21 years
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1131-cindy-hawk https://pokemon-journey.actieforum.com/t1140-cindy-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 12:10 am

Het leek erop dat Jace ook geen idee had van wat ze moesten doen en de kans dat iemand hun zou horen als ze op de deur zouden bonken was ook klein. Zelfs de deur kapotmaken leek haar geen goede optie, ze zou de schade nooit kunnen betalen die ze dan aan zou richten. Bij de vraag of ze sloten kon kraken schudde ze haar hoofd. Ze zou ook niet weten wat ze zou moeten gebruiken om het te doen, dus dat leek haar geen slim plan. "Dat gaat hem denk ik niet worden." Zei ze en keek even naar Jace. "We moeten denk ik maar hopen dat iemand de deur opent of een andere uitweg vinden." Ook al had ze geen idee wat een andere uitweg zou zijn. In ieder geval niet naar beneden, gezien de afstand van het balkon tot de grond niet kort was en verder kon ze niet echt iets bedenken.

Tag: Jace
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 12:29 am


Jace knikte en zei: "Dit gaat hem inderdaad niet worden." Het ziet er naar uit dat ze er wel even zouden blijven zitten. Hijzelf had een pak aan en zij een jurk. Als het al te lang zou duren was het een probleem. Hij deed het jack van zijn pak uit en reikte het naar haar terwijl hij zei: "Als we hier lang moeten blijven zitten is het zonde om dat in stilte te doen. Namen hebben we al uitgewisseld. Ik zelf ben trainer en jij? Je was bij het contest dus ik gok op coördinator, heb ik het juist of heb je jezelf zoals mij ingeschreven omdat het leuk leek?" Dit was echt geen goede situatie. Hopelijk zou ze het jack aannemen. Hij kende namelijk genoeg mensen die te trots waren voor dat soort dingen, maar hier al te lang in de kou staan was iets dat hij als een heer een dame niet zou laten doorstaan.


Tag Cindy
Ps... Help we zitten buiten gesloten ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy Hawk
Member
Cindy Hawk
Punten : 327
Gender : Female ♀
Age : 21 years
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1131-cindy-hawk https://pokemon-journey.actieforum.com/t1140-cindy-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 12:59 am

Het begon nu toch wel wat kouder te worden als ze eerlijk was. Ze was er dan ook niet echt op gekleed om lang buiten te blijven, want dat was ze niet echt van plan geweest met dit bal. Jace bood haar zijn jack aan en even twijfelde ze of ze het aan moest nemen, maar besloot toen toch om het maar te doen. Ze nam dan ook het jack van hem aan en sloeg deze om haar schouders heen, waarna ze Jace even aankeek en luisterde naar wat hij zei. "Bedankt voor het jack en ik ben een trainer, geen coördinator. Ik vind het leuk om soms mee te doen aan een contest, maar verder ben ik meer van het badges halen en pokemon trainen." Zei ze. Ze kon het hem niet kwalijk nemen dat hij dacht dat ze een coördinator was, want ze had hetzelfde van hem kunnen denken. "Heb jij al badges gehaald? Besloot ze aan hem te vragen. Zelf moest ze daar hier in Kalos nog aan beginnen, maar misschien had de jongen al wel een badge.

Tag: Jace en we hebben inderdaad hulp nodigxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 11:40 am

De jurk & Het masker
Licht nerveus schuifelde het meisje achter de menigte aan, de grote balzaal in. Een golf van klassieke muziek was boven het geluid van pratende mensen uit te horen en ze glimlachte eventjes kort. Voor de gelegenheid had ze een spierwitte jurk aan getrokken, die tot de grond reek. Op haar schouders zaten twee kleine, blauwe strikjes die de jurk aan de bovenkant bij elkaar hielden. Rond haar middel zat ook nog een strik, alleen was deze veel groter dan die op haar schouders. De lange, zeiden linten van de strik kwamen ongeveer haar knieën. In haar donkere haar had ze een witte lotus zitten, een van de bloemsoorten die ze het mooiste vond. Verder had ze witte hakken aan - waardoor ze iets groter leek dan normaal - die je overigens niet zag omdat haar jurk er overheen viel. Ook haar masker was wit geworden, met een bijzondere krul naar boven toe bij een van de ogen. Tevens had ze haar donkere haren in een losse vlecht op haar rug hangen zodat het niet alle kanten op zou zwaaien.
Het was druk in de zaal, dat was een ding wat als eerste opviel. De dansvloer was redelijk vol, al zag het er naar uit dat er meer mensen bij de hapjes en drankjes stonden. Langzaam liep ze door de menigte heen in de richting van een tafel met drankjes. Nog nooit had ze iets alcoholisch op, maar misschien zou ze het voor de gelegenheid wel eens proberen. Toch koos ze voorlopig voor een veilig glas water dat ze zonder blikken of blozen bestelde. Ze leunde een beetje tegen de tafel aan terwijl de man achter de bar een glas met koud water voor haar vulde. Haar blik ging de zaal een keer rond, maar je kon niet echt zeggen dat ze een bekende zag. Ze kende namelijk niemand hier, omdat ze zich de laatste tijd vooral op het reizen had gefocust en niet op het maken van nieuwe vrienden. De man overhandigde haar het glas water en ze liep een eindje weg van de bar, ondertussen slokjes nemend van het verkoelende water. Het was fijn dat het koud was, want ondanks haar luchtige jurk was het toch nog wel warm hier.

TAG;; x
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander Archer
Administrator
Alexander Archer
Punten : 507
Gender : Male ♂
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t595-alexander-archer https://pokemon-journey.actieforum.com/t597-alexander-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 12:16 pm

Het was nu wel overduidelijk dat ze hem gezien had, want ze zwaaide nu naar hem. Hij kon het niet laten dan zachtjes blozen, shit, had hij weer. Hij kon niet zomaar even naar iemand kijken, even een snelle blik op een knappe dame richten. Nee, hij moest er altijd al meteen naar staren, en zo wekte hij hun aandacht op. Niet dat hij het leuk vond, want hij wist zelf wel dat hij niet de beste en meest handigste man was in het flirten samen met anderen. Hij keek het meisje aan toen deze dichterbij kwam. Haar rode haren dansten langs haar lichaam, haar blauwe ogen twinkelden in het licht. Ze was mooi. Heel mooi. Ze pakte twee glaasjes champagne van een rondlopende ober aan, waarna ze eentje naar hem uitstak. Hij nam hem aan en hield hem in zijn hand vast. Hij had nu al een glaasje op, maar een tweede kon er vast nog wel bij. Hij was niet zo snel dronken. Bij haar woorden fronste hij even. Was ze niet boos dat hij haar had aangekeken? ”Euh.. bedankt.” Kwam er uit. Hij was niet bepaald heel handig en doordat het een beetje awkward was voor hem, nam hij vluchtig een slokje van de champagne. Hij was hier niet zo goed in, vooral niet omdat zij nu naar hem toe was gekomen. ”Je bent heel mooi,” Floepte eruit. Zijn ogen schoten meteen van haar weg en hij voelde hij hoe het warm kreeg. Dat wilde hij eigenlijk helemaal niet zeggen. ”Excuses,” Weerklonk zijn stem weer, nog net hoorbaar over de muziek, waarna hij zich vluchtig omdraaide en weg stapte. Nee, dit was een gefaalde actie.

Tag: Vivienne
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Kaepernick
Member
Liam Kaepernick
Punten : 469
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 12:20 pm

Liam was naar de bar gegaan, om wat te bestellen om dan uiteindelijk compleet bevroren aan de bar te staan toen een meisje naast hem kwam staan, voor een bestelling. Daar stond hij dan, Liam naast een meisje dat een glas water bestelde. Zijn appelblauwzeegroene ogen draaiden zich naar haar, de uitdrukking op zijn gezicht was 'priceless' terwijl hij het meisje een beetje ongemakkelijk bleef aankijken. Hij wilde een conversatie aangaan, maar het bleek moeilijker dan gedacht, met zijn mond lichtjes open bleef hij haar aankijken. Uiteindelijk toen ze haar glas water had, liep ze een eindje van de bar weg en Liam sloeg zijn hand op zijn gezicht als teken voor zichzelf dat hij een stom kieken was. Een ontmoedigde zucht slaakte hij toen hij maar zelf bestelde, een simpel glas fruitsap, Liam zou het alcohol drinken misschien voor later houden, heel misschien. Hij begon al zijn moed te verzamelen om naar het meisje toe te stappen dat naast hem had gestaan.

Uiteindelijk gebeurde dit ook, in zijn kostuum wandelde hij naar haar toe, het meisje met het glaasje water in de prachtige jurk die perfect bij haar paste. Hij wilde haar een compliment geven, maar dit kwam er niet van, het enigste wat hij zei was: “Hai!” met een opgewekte stem en kleine glinsteringen in zijn ogen keek hij haar aan met een glimlach, alsof alle nerveusheid van eerder was verdwenen als sneeuw voor de zon. Was dat maar waar...
Hij deed alleen enorm zijn best om het te verbergen.

Tags: Dominique :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 12:56 pm

Het meisje had niet doorgehad dat er iemand naar haar had gekeken, en stond dan ook nietsvermoedend uit haar glas water te drinken toen er iemand op haar af stapte. “Hai!” zei een jongen die voor haar opdook toen opgewekt tegen haar. Zo naïef als ze was zag ze niet echt dat dit een poging was van de jongen om haar.. tsja.. wat eigenlijk? "Hii," zei ze toen vriendelijk terug en keek vanachter haar masker naar de jongen. Hij zag er wel grappig uit, met z'n pak en natuurlijk masker op. Haar blauwe ogen staken goed af bij het witte masker en waren dan ook wel duidelijk te zien. "Ik ben Dominique," besloot ze zichzelf toen maar voor te stellen, nog altijd een glimlach rond haar lippen en zo nu en dan een slokje nemend van haar koude water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Kaepernick
Member
Liam Kaepernick
Punten : 469
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 1:27 pm

Eindelijk had hij al zijn moed bij elkaar kunnen rapen om tegen haar te praten. Hij bedoelde er helemaal niets mee, met de gedachten dat ze er heel goed uitzag in haar jurk. Niets ergs, toch? Een meisje mocht er toch goed uitzien in zijn ogen? Of was dat verkeerd. Met zijn gedachten overhoop wandelde hij op het meisje af, met het glas fruitsap in zijn handen. “Hai!” zei hij met een opgewekte stem terwijl hij met een glinstering in zijn ogen en een glimlach naar haar keek, terwijl hij binnenin langzaamaan stierf van stress en schaamte. Ze reageerde op hem en hij kon weer rustig ademen, gelukkig dat hij niet al te awkward overkwam. “Hii” zei ze en zijn blik ging naar haar witte masker dat goed paste bij haar ogen. Zijn masker was zwart, want hij had het last minute gaan halen toen hij te weten was gekomen wat de dresscode was. “Ik ben Dominique,” stelde ze zichzelf voor en Liam knikte, zo liet hij weten dat hij haar naam goed had gehoord. “Aangenaam Dominique, mijn naam is Liam,” zei hij met een glimlach en hij nam een slokje van zijn fruitsap. “Gelukkig nieuwjaar trouwens, ben jij al langer hier in Kalos?” vroeg hij tenslotte nadat hij haar gelukkig nieuwjaar had gewenst. Gelukkig had hij nu wat sociaal contact en stond hij niet moederziel alleen in deze menigte. Wat kon er nu nog na al dit nog mis gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Lily Sunset
Punten : 220
Gender : Female ♀
Age : 15
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t147-lily-sunset https://pokemon-journey.actieforum.com/t315-lily-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 2:54 pm


Lily knikte, het vuurwerk was echt iets wat ze graag wilde zien. “Wellicht laat ik m’n pokémon wel uit haar pokéball als het minder druk blijkt te zijn dan hier binnen, maar daar ga ik niet van uit.” Sommige pokémon hielden gewoon niet van drukte en het was dan wel begrijpelijk om ze in hun pokébal te laten. "Ja, misschien laat ik mijn andere er ook nog uit, later bij het vuurwerk," vertelde Lily terwijl ze de half dronken Simba in de gaten hield, daar moest ze hem vandaan houden. De Litleo keek nog steeds een beetje suf. "Hoe laat is het eigenlijk?" Lily keek op, om middernacht zou het vuurwerk beginnen en dat wilde ze absoluut niet missen. Zelf had ze geen horloge en haar holocaster lag nog in haar kamer in het pokécenter. Het was vast nog geen middernacht, maar ze kon maar beter vragen hoe laat het was voor ze het echt miste. Simba brulde zachtjes en zette een paar wankele stapjes naar voren. Lily grinnikte en bukte zich om de welp op te pakken, het was best laat voor de jonge pokémon. Met Simba in haar armen keek de roodharige over de dansvloer, dat was iets wat ze níét wilde doen.

Tag: Alex (Beaumont)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 4:07 pm

“Aangenaam Dominique, mijn naam is Liam,” zei de jongen vervolgens vriendelijk en het meisje knikte. “Gelukkig nieuwjaar trouwens, ben jij al langer hier in Kalos?” vroeg hij er toen meteen achteraan. "Insgelijks," zei ze toen, met als bedoeling hem zo dus ook een gelukkig en gezond nieuw jaar te wensen. Het meisje glimlachte even naar de jongen en streek een plooi van haar witte jurk weer glad. Ondertussen was het glas water leeg en gaf ze het mee aan een man met een dienblad die toevallig langs hen heen liep. "Al een tijdje, ja. Jij?" vroeg ze toen en glimlachte weer. Oei, ze was wel slecht in dit soort gesprekken zeg. Wat nerveus glimlachte ze, gelukkig werd haar gezicht voor een groot deel verborgen onder haar masker, want anders had ze al lang een knalrode kop gekregen.

TAG;; Liam Kaepernick
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Kaepernick
Member
Liam Kaepernick
Punten : 469
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 4:23 pm

Ah, ze stelde zich voor, geweldig, zo wist hij ineens de naam van de allereerste persoon waartegen hij sprak in Kalos. Ze kreeg de eer om de eerste persoon te zijn waartegen hij echt sprak, daarom was Liam zo nerveus vast. Hij wilde een goede indruk maken en hopelijk was dit goed genoeg. Nadat zij haar dus had voorgesteld, had hij dat ook gedaan. Gelukkig waren zijn kaken verborgen met het masker dat hij droeg, zodat ze alleen maar zijn emotie in zijn ogen kon aflezen, als ze echt hem goed zou bestuderen. Daarna wenste hij haar een gelukkig nieuwjaar en vroeg hij of ze al langer in Kalos was. Misschien kon ze hem wel een rondleiding geven hier in Lumiose, want hij was meerdere malen al compleet verloren gelopen in de kleinste straatjes van deze grote stad. "Insgelijks" zei ze en Liam schonk haar een brede glimlach als bedankje. "Al een tijdje, ja. Jij?" vroeg ze en zijn glimlach veranderde in een schaapachtige grijns: "Wel, ik ben hier maar pas sinds gisteren. Ik kom uit Hoenn en ben hopeloos verdwaald geraakt in het begin in Lumiose City, misschien dat jij me dan eens kan rondleiden? Ik ben hopeloos met mijn weg vinden," hij lachte zachtjes, tonend dat hij zich doodschaamde voor dit feit.

Tags: Dominique Lane :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mae Cyrano
Member
Mae Cyrano
Punten : 311
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1075-mae-cyrano https://pokemon-journey.actieforum.com/t1079-mae-s-pokedex#16243

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 4:33 pm


Zodra de kleine, blauwe Pokémon naar haar toe kwam gelopen, vergat Mae spontaan dat ze een soort van gesprek gestart was. De brunette zakte meteen door haar knieën, waardoor haar jurk als een soort witte waaier om haar heen kwam te liggen, en drukte haar vingers tegen het kleine pootje van het wezentje. "Je bent een schatje," Murmelde ze met een grote glimlach. Mae had altijd al een zwakke plek gehad voor jonge- en Babypokémon, waarschijnlijk doordat ze haar vroege jeugd constant in de aanwezigheid van pasgeboren Pokémon had doorgebracht. Felix was ook nog vreselijk jong, en al zag hij er niet zo schattig uit als sommige andere Babypokémon, was zijn gedrag precies zo kinderlijk als zijn leeftijdgenoten.
Mae bedacht zich net dat de Skarmory binnenkort wat meer getraind moest worden toen er een viertal namen boven haar hoofd keek en weer gingen. Ietwat verdwaasd keek de zestienjarige op terwijl de woorden langzaam tot haar doordrongen. "Oh ja," De brunette veerde weer op zodat ze opnieuw op ooghoogte kwam met de anderen. "Ik ben Mae, aangenaam kennis te maken!" Vervolgens vroeg het meisje dat zich voorgesteld had als Lucia of ze het hier naar hun zin hadden. Vriendelijk wachtte Mae totdat het andere meisje, Valerie, antwoord had gegeven, waarna de brunette zelf opgewekt sprak: "De hapjes zijn prima, dat is alles wat ik tot nu toe getest heb,". Na even geprobeerd te hebben een kriebel op haar neus weg te werken, maar na daarin gehinderd te zijn door de zwarte stof die juist dat gedeelte van haar neus bedekte, staakte de ze haar poging en vervolgde Mae met een schaapachtig glimlachje: "Dansen wordt 'm waarschijnlijk niet; daar ben ik niet zo goed in."

-TAG: Valerie Whirl & Lucia Blaze-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 7:28 pm


Gelukkig nam ze zijn jack aan. Het begon best koud te worden gelukkig was hij hier niet alleen. Of hij badges had? Hij rechte zijn rug in trots en zei: "Ik heb sinds kort de Rumble badge gewonnen van Korrina. Dat is dan mijn derde gym badge van de Kalos regio." Hij was zelfs van plan om de volgende gym uit te dagen zodra Larvesta wat sterker was. Ze was heel jong, maar leerde zeer snel. Binnenkort zou ze zelfs sterker zijn dan Abyss, maar sterkte en ervaring waren beide belangrijk. Abyss zou altijd zijn team's captain blijven. HIj glimlachte naar Cindy en vroeg terwijl hij wederom tegen het glas tikte: "Heb jij al een badge gewonnen in Kalos?"


Tag Cindy en somebody please help ;_; we willen naar binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Vivienne Williams
Member
Vivienne Williams
Punten : 269
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Gardevoir
https://pokemon-journey.actieforum.com/t559-vivienne-williams https://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedexhttps://pokemon-journey.actieforum.com/t561-vivienne-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7084-vivienne-s-work-log#139733

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 8:05 pm

Vivienne grinnikte zachtjes toen de jongeman het glas aannam en er een slokje van nam. De champagne die ze hier schonken was eigenlijk best te drinken, ze had thuis wel eens slechtere gehad. Ze glimlachte liefjes naar de roodharige jongen toen hij zei dat ze er mooi uit zag en maakte een buiging. "Dank u zeer, meneer," sprak ze zachtjes, terwijl haar blauwe ogen achter haar masker fonkelde. Ondertussen broeide er een klein plannetje in haar achterhoofd, ze was nog niet klaar met deze jongeman. Toen ze merkte dat hij rood werd en wegkeek, moest ze zachtjes giechelen, ja zo zou ze zelf waarschijnlijk ook wel gereageerd hebben.
De brunette draaide zich een stukje om, om daarna in volle kracht terug te draaien en de jongen een slag tegen z'n kaak te geven. Ze snoof, sloeg d'r handen uit over hem en keek 'm met een vernietigende blik aan. "Dat zal je leren naar meisje te staren, wees blij dat m'n vriend je niet gezien heeft," snauwde ze naar hem. Ze zou wel eens laten zien hoe ze het vond als andere naar haar stonden te kijken. Normaliter vond ze het niet zo erg, omdat de jongens dan dichterbij stonden. Maar hij had wel op een hele irritante afstand gestaan en toen kwam het bijna perverted over op haar.

[Tag: Alexander<3 *Misschien iemand die ziet hoe ze hem slaat? :D*]
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Emptyza jan 03, 2015 8:12 pm

Wat nerveus glimlachte ze, oh wat was ze weer eens lekker bezig. Zeker met jongens kon ze niet bepaald.. goed omgaan. "Wel, ik ben hier maar pas sinds gisteren. Ik kom uit Hoenn en ben hopeloos verdwaald geraakt in het begin in Lumiose City, misschien dat jij me dan eens kan rondleiden? Ik ben hopeloos met mijn weg vinden," zei de jongen toen, gevolgd door een klein lachje. Wat verlegen keek ze even naar de grond, en toen weer naar hem. "Ach, ik ben ook al een paar keer de weg kwijt geraakt in Lumiose City hoor, dus ik ben waarschijnlijk niet de ideale gids, maar we kunnen het altijd proberen. Trouwens, ik kom ook uit Hoenn." Voorzichtig glimlachte ze en keek ze hem vanonder het masker aan. Het was best wel fijn dat ze een masker op hadden, dan zag hij gelukkig niet dat haar wangen rood waren gekleurd onder het masker.

TAG;; Liam Kaepernick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {New Year} Masked Ball   {New Year} Masked Ball - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{New Year} Masked Ball
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Masked Ball | Lost in my own back yard
» {Masked Ball} I am the Spinarak!
» [masked ball] Celebration
» {Masked Ball} Firework
» { Masked Ball } I'm good with alcohol.. or something.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: