|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Melvin MasamunePunten : 695
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:36 pm | |
| De jongen knikte instemmend en Mel glimlachte breed naar de jongen met gesloten ogen. Hij opende zijn ogen weer rustig en neuriede happy bday to you. Hij kon niet zingen dus sssh. Neuriën was dan goed genoeg. Hij sneed een stuk van de taart af en legde deze op een schaaltje, waarna hij twee kleine vorkjes pakte en ook een klein stuk voor hem af sneed. Op ieder schaaltje kwam er een vorkje te liggen en hij overhandigde een schaaltje aan de jongen. "Ben benieuwd of je het nog herkent." Sprak hij met een knipoogje.
|
|
| |
Member Matthew SycoPunten : 454
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:36 pm | |
| Hij begon stukjes van de taart af te snijden en even keek Matt glimlachend naar hem... Hij legde bij elk schaaltje een vork en al snel kreeg de lange gast eentje overhandigd... Hij knipperde en keek ernaar waarna hij de vork na en even in de taart prikte... Hm... "Ben benieuwd of je het nog herkent." zei hij en Matt keek kort van hem naar de taart waarna hij een stuk ervan nam en deze in zijn mond stak. Hij kauwde er wat op en slikte het door... Die smaak... Wacht... "Hoe... Heb je dit kunnen krijgen?" vroeg ie... "Dit komt uit Hoenn..." murmelde hij zachtjes... Thuis...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:37 pm | |
| Matthew begon een stuk taart te eten en Mel ook... Hmm... Smaakte nog steeds even goed. "Hoe... Heb je dit kunnen krijgen?" Klonk er even van de jongen af. "Dit komt uit hoenn..." Murmelde de jongen zachtjes en Mel knikte even met een glimlach. "Ik ben Melvin, ik kan alles." Sprak hij met een brede glimlach terwijl hij twee vingers in de lucht hield. Hij nam nog een hap van de taart, al glimlachend. "Smaakt nog steeds hetzelfde eh?" Sprak hij met een glimlachje.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:38 pm | |
| Hij knikte met een glimlach en hij at verder, nom... Het smaakte echt nog steeds even goed als vroeger eh... Het was echt niet de beste taart als vroeger, maar ze was... speciaal... SIgh... "Ik ben Melvin, ik kan alles." Zei hij terwijl ie twee vingers opstak en lachtte. Matt keek even naar hem en at verder... Hm... "Smaakt nog steeds hetzelfde eh?" Hij knikte langzaam. "Yeah..." zei hij verbaasd. "Dat ze dit nog steeds maken, na al die jaren heh..." hij grinnikte even en at langzaam de rest op... Nomnom, heerlijk man.... "Maar 22... Arceus... Ik word oud..." zei hij zachtjes... Te oud....
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:39 pm | |
| De jongen knikte langzaam op zijn vraag. "Yeah..." Klonk er verbaasd van de jongen af. "Dat ze dit nog steeds maken na al die jaren heh..." De jongen grinnikte even en Mel glimlachte knikkend. De jongen at de rest op en Mel ook... Hmm... "Maar 22... Arceus... Ik word oud..." Mel keek de jongen grinnikend aan. "Ach joh, nog 38 jaar en dan ben je pas oud." Sprak hij even waarna hij de jongen plagerig op zijn schouder sloeg.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:40 pm | |
| Hij grinnikte en even keek hij kalmpjes naar de ander... Heh... "Ach joh, nog 38 jaar en dan ben je pas oud." Klonk er na een schouderklopje en even grinnikte Matt waarna hij overeind kwam en even keek naar de ander. "Weet je wat grappig zou zijn," zei hij kalm. "Als het uitkomt dat ik eigenlijk ouder ben dan dat ze denken," zei hij grinnikend. "Stiekem ben ik misschien al 30, wie weet~" zei hij even lachend.. Yeah, ze wisten niet zijn echt geboortedatum, dus het was altijd al gokken geweest.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:40 pm | |
| De jongen grinnikte even, waarna hij overeind kwam en naar hem keek. "Weet je wat grappig zou zijn," klonk er kalm van de jongen af. Nou? Vertel op. "Als het uitkomt dat ik eigenlijk ouder ben dan dat ze denken," klonk er grinnikend en Mel lachte even zachtjes. "Stiekem ben ik misschien al 30, wie weet~" klonk er al lachend en Mel begon ook te lachen. "Arceus, dan was het wel erg geweest als ik als tienerjochie mijn liefde voor je had verklaard." Sprak hij grinnikend tegen de ander. Yeah want... Yeah. Dan was het officieel pedofilie geweest als hij dan een relatie met Matt had gekregen derp.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:41 pm | |
| Hij begon te lachen en Matt grinnikte gezellig mee. "Arceus, dan was het wel erg geweest als ik als tienerjochie mijn liefde voor je had verklaard." Wacht... Wat? Hij keek even fronsend naar de ander waarna de lach van zijn lippen verdween. Wat bedoelde hij nou? "Wilde jij... Je liefde aan mij verklaren vroeger?" vroeg ie met een frons... wat the... Dat was nieuw... Dat was echt nieuw, sinds wanneer was dat eh... Heh?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:43 pm | |
| De jongen begon fronsend naar hem te kijken. Hm? Wat was er? "Wilde jij... Je liefde aan mij verklaren vroeger?" Vroeg de jongen met een frons op zijn gezicht. Mel keek de jongen even verward aan. "Heh? Dat had ik toch al verteld?" Bracht hij tegen hem uit. "Die dag dat ik verongelukte, ik rende achter je aan om je te troosten en je te vertellen dat ik van je hield." Sprak hij met een glimlach. "En dat ik er alles aan zou gaan doen om bij jou te wonen."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:43 pm | |
| Hij keek hem verward aan... Wat nou? Hij was toch degene die verward moest zijn? Heh.... "Heh? Dat had ik toch al verteld?" traag schudde matt zijn hoofd.... Niet dat hij zich herinnerde tho... Hij dacht na... Heh... Nee... Anderd zou hij het wel onthouden. "Die dag dat ik verongelukte, ik rende achter je aan om je te troosten en je te vertellen dat ik van je hield." matt keek naar de glimlachende jongen. Wat? "En dat ik er alles aan zou gaan doen om bij jou te wonen." hij keek even licht geschokt naar hem en kuchte even. "Nee, dat had je nog niet gezegd..." mompelde hij zachtjes. "Dus dat betekend dat je vroeger van me hield... En nu niet meer... Toch?" zei hij kalm. Hm... "Daarbij... Waren we nog maar 16 en 17... Zou dat wel gaan? Ik bedoel... Heh..." hij zuchtte zachtjes... Ook gewoon een relatie met de ander... Wilde hij dat wel?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:44 pm | |
| De jongen kuchte even. "Nee, dat had je nog niet gezegd..." Mompelde de jongen even zachtjes. Maar... Jawel toch? In die ruzie toch? Derp. "Dus dat betekend dat je vroeger van me hield... En nu niet meer... Toch?" Klonk er kalm van de jongen af. Mel beet op zijn onderlip. Well... Dat wist hij nu dus niet. "Daarbij... Waren we nog maar 16 en 17... Zou dat wel gaan? Ik bedoel... Heh..." Er klonk een zachte zucht en Mel knipperde even. "Hoe bedoel je?" Vroeg hij fronsend aan de jongen. Well ze waren 16 en 17... Dan was het niet onmogelijk om een relatie te krijgen toch?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:45 pm | |
| "Hoe bedoel je?" Well het was lastiger uit te leggen dan het gewoon te denken... Hij zuchtte even luider dan eerst en zette kort en snel alles op een rijtje in zijn kop. "Ten eerste waren we minderjarig, jij had niks te zeggen over de beslissingen..." zei hij kalmpjes. "Daarbij denk ik niet dat ik dan met een jongen wilde gaan," zei hij rustig. "Ik was nooit echt bezig met relaties, die dingen vond ik maar niks," misschien nog steeds... Dat was hij niet zo zeker. Hij snapte zichzelf gewoon niet. Maar ah, hij claimde mensen, dat was zijn manier misschien?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:46 pm | |
| De jongen zuchtte even luider dan eerst en was even stil. "Ten eerste waren we minderjarig, jij had niks te zeggen over de beslissingen..." kllonk er even kalmpjes van de jongen af. "Daarbij denk ik niet dat ik met een jongen wilde gaan," Ah... aha... Ergens deed het pijn... Maar dat was misschien wel logisch... "Ik was nooit echt bezig met relaties, die dingen vond ik maar niks," zonder dat hij het echt door had gehad waren tranen over zijn gezicht aan het lopen, terwijl hij glimlachte. "Ah... yeah... Dat is te begrijpen." sprak hij met een glimlach terwijl er nog steeds tranen over zijn wangen liepen. "Sowieso het idee dat twee jongens een relatie hebben... Is voor de meeste mensen geen... naja... optie." bracht hij even uit.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:49 pm | |
| Wauw... jankte hij nu? Even knipperde Matt... Dat was niet de bedoeling geweest... Matt stond daar even met zijn mond vol tanden... Waarom... Jankte hij nu? wat was er gebeurd? "Ah... yeah... Dat is te begrijpen." Klonk er... Hij jankte ook nog??? Wat was dat nu weer? "Sowieso het idee dat twee jongens een relatie hebben... Is voor de meeste mensen geen... naja... optie." Hij stapte naar voren en legde zijn handen langs zijn gezicht waarna hij even wat tranen wegveegde met zijn duimen... Hij knipperde en zuchtte even. "Ik zei je toch net dat dat in alle soorten relaties was..." zei hij zachtjes. "Mel... Ik ben niet opgevoed zoals jij, dus de kans is groot dat ik dingen niet versta zoals jij of niet dezelfde gevoelens heb naar dingen... Zoals jij," hij sloeg zijn ogen even af... Als je op de straat leefde dan werd je wel wat gevoelloos..
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: That was a long road di jan 26, 2016 7:51 pm | |
| De jongen stapte echter opeens naar hem toe en legde zijn handen tegen zijn gezicht, waarna hij de duimen van Matthew langs zijn wangen voelde gaan... W-wat... Waarom? "Ik zei je toch net dat dat in alle soorten relaties was..." klonk er zachtjes en Mel knipperde even. "Mel... Ik ben niet opgevoed zoals jij, dus de kans is groot dat ik dingen niet versta zoals jij of niet dezelfde gevoelens heb naar dingen... zoals jij," klonk er waarna de jongen zijn ogen afsloeg. "Als je terugdenkt aan die tijd... En je zou me zien zoenen met een ander... Zou je je dan niet vreselijk voelen?" vroeg hij zachtjes tegen de jongen. "Als je daaraan denkt... Zou jij dan niet liever die persoon zijn..?"
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: That was a long road | |
| |
|
| |
|