What the f*ck is going on? - Pagina 7
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 What the f*ck is going on?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydi aug 08, 2017 9:48 pm

Soul liet Lima als eerste haar keuze maken en nadat ze haar keuze had gemaakt, waren ze aan de beurt waardoor hij snel moest bedenken wat hij wilde hebben. Uiteindelijk pakte hij een middelfriet, een hamburger met ketchup en een cola. Nadat ze hun eten op hadden gehaald, gingen ze aan een tafeltje voor twee zitten en konden ze beginnen aan hun eten. Soul legde zijn hand onder tafel heel even op Lima’s knie en glimlachte naar haar. Hij was blij dat ze het niet erg vond dat hij niet breed naar haar lachte, maar enkel zijn mondhoeken naar haar optrok zodat het een soort van glimlach was. Breder dan dat kon hij toch niet glimlachen en de momenten dat hij echt lachte, was wanneer hij hardop lachte. En dat gebeurde zelden, maar bij haar des te meer. “Ik vind het fijn dat we eens een dagje vrij hebben om leuke dingen te doen samen. En ik vind het heerlijk dat we straks nog eens een keer bij elkaar kunnen slapen. Dat is alweer zo lang geleden.” Hij dacht niet dat hij nog een keertje twee weken wegging zonder haar. Hoewel hij het niet altijd liet merken – en al zeker niet via de Holo Caster – miste hij haar wel heel erg op momenten dat hij bij haar wilde zijn, maar dat niet kon. Zijn frieten waren binnen no time op en daarna begon hij aan zijn hamburger terwijl hij grote slokken cola nam. “Je wilt echt niet weten hoe een marteling het wel niet is als je elke dag gezond moet eten en je water bij je avondeten moet drinken.” Hij rolde met zijn ogen. “Die vriend van mijn moeder is heel erg tegen op vetten zoals frietjes en dus moet er elke dag wel iets van sla bij zijn avondeten zitten. Ik kan niet geloven dat ze zich zo heeft laten meesleuren door hem. Ik weet dat liefde je soms blind kan maken, maar dit is echt erg.” Hij hield er maar over op, want hij wilde hun avond niet verpesten en bovendien werd hij er kwaad over. Misschien hadden ze het straks er wel nog over. Hij slikte en at weer van zijn hamburger, maar al met iets minder zin dan voor hij over zijn moeder begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydi aug 08, 2017 9:57 pm

Lima schrok er wat van dat ze plotseling een hand op haar knie voelde maar realiseerde al snel dat het Soul was. “Ik vind het fijn dat we eens een dagje vrij hebben om leuke dingen te doen samen. En ik vind het heerlijk dat we straks nog eens een keer bij elkaar kunnen slapen. Dat is alweer zo lang geleden.” Hij had zo zijn eigen manier van glimlachen, net zoals zijzelf eigenlijk. Hij glimlachte nooit breed en zij lachte vooral met de rechter kant van haar mond terwijl de linker kant weinig veranderde. Het eten smaakte op zich wel goed, iets beter dan verwacht aan het uiterlijk van de plaats. Lima at vrij gestructureerd. Zo dat alles ongeveer even snel op zou gaan en ze niets over zou houden in een grotere hoeveelheid dan de rest. “Je wilt echt niet weten hoe een marteling het wel niet is als je elke dag gezond moet eten en je water bij je avondeten moet drinken.” Er verscheen een vragende blik in haar ogen terwijl hij een keer met zijn ogen rolde. “Die vriend van mijn moeder is heel erg tegen op vetten zoals frietjes en dus moet er elke dag wel iets van sla bij zijn avondeten zitten. Ik kan niet geloven dat ze zich zo heeft laten meesleuren door hem. Ik weet dat liefde je soms blind kan maken, maar dit is echt erg.” Lima grinnikte zacht voor ze nog een slokje van haar sinas nam. "Maar op zich is gezond eten ook heel belangrijk. Maar elke dag sla is wel heel overdreven, je wil niet weten hoe veel je van dat spul binnen moet krijgen voor genoeg te hebben." Tja na bij een groep meiden op de kamer gezeten te hebben in de Ranger Acadamy kreeg je op een gegeven moment kennis die eigenlijk maar vreemd voor je was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydi aug 08, 2017 10:06 pm

Het voelde ergens wel goed om over zijn problemen te praten met Lima, maar er was ook een deeltje in hem dat alles wilde minimaliseren en net wilde doen alsof er niets aan de hand was. Alsof hij geen problemen had en alsof hij sterker was dan iedereen op de wereld. Ironisch genoeg verwachtte hij dan wel weer van haar dat zij haar problemen juist wel aan hem vertelde en dat ze er samen als een koppel over konden praten. Ja, hij wist dat het geen logische volgorde was en hij kon zich voorstellen dat ze er zich aan ergerde, maar het was ook geen knop die hij zomaar kon omzetten zodat hij meer tegen haar praatte over hoe hij zich voelde. En hij dacht wel dat ze dat begreep, maar misschien was dat alleen maar voor tijdelijk. Misschien zou ze het op een dag beu zijn dat hij enkel uit zichzelf begon te praten wanneer hij dat nodig vond en ging ze hem wat meer aandringen om wat meer over zichzelf te vertellen. Het was tot dusver nog niet gebeurd, hoewel ze gisteren wel pissig had geklonken aan de Holo Caster toen hij haar niet direct wilde vertellen wat er aan de hand was. Hij richtte zijn blik op haar en haalde zijn schouders op. “Ik heb ook niks tegen gezond eten, maar elke dag sla is inderdaad heel erg overdreven. Er was ook totaal geen variatie in de groenten, want hij klaagde echt over alles.” Hij onderdrukte een zucht. “Zelfs mijn driftbuien kon ze niet uit elkaar krijgen. Dat had ik ook niet verwacht, want ze heeft niet genoeg om me gegeven om er lang voor me te zijn toen Fever en mijn vader net overleden waren en ze geeft nu ook niet genoeg om me om me tegen te houden om terug naar hier te komen. Ze heeft niet één keer interesse getoond en het is echt zo frustrerend.” Soul ontspande zich wat toen hij merkte dat hij aan het trillen was van woede. “Het kan haar niet schelen hoe het met mij gaat en het kon haar ook niets schelen toen haar dochter en haar man op hetzelfde moment overleden. Ze had die man al redelijk snel na hun dood en nu gaat ze er ook nog mee trouwen. Echt belachelijk gewoon.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydi aug 08, 2017 10:16 pm

Soul keek haar aan en haalde een keer zijn schouders op. “Ik heb ook niks tegen gezond eten, maar elke dag sla is inderdaad heel erg overdreven. Er was ook totaal geen variatie in de groenten, want hij klaagde echt over alles.” Ze kon aan hem merken dat hij gefrustreerd was door het hele gebeuren met de man die nu samen met zijn moeder was. Hij begon langzaam maar zeker er zelfs een beetje door te trillen van woede. “Zelfs mijn driftbuien kon ze niet uit elkaar krijgen. Dat had ik ook niet verwacht, want ze heeft niet genoeg om me gegeven om er lang voor me te zijn toen Fever en mijn vader net overleden waren en ze geeft nu ook niet genoeg om me om me tegen te houden om terug naar hier te komen. Ze heeft niet één keer interesse getoond en het is echt zo frustrerend.” Ze legde haar handen, op elkaar gestapeld op de zijne om hem een beetje te kunnen kalmeren. Het trillen werd al snel minder, waarschijnlijk ook omdat hij het nu zelf door had. Zachtjes wreef ze met haar vingertoppen op en neer over zijn handen. “Het kan haar niet schelen hoe het met mij gaat en het kon haar ook niets schelen toen haar dochter en haar man op hetzelfde moment overleden. Ze had die man al redelijk snel na hun dood en nu gaat ze er ook nog mee trouwen. Echt belachelijk gewoon.” Aan de ene kant kon ze het zich voorstellen dat het erg moeilijk was voor hem. Aan de andere kant kon ze het zich ook weer niet voorstellen omdat haar situatie compleet anders was. Ze had nooit een band met haar ouders gehad en er was niemand overgebleven na dat hele gebeuren. Daarom was ze ook blij met Soul. Hij gaf haar het gevoel dat er nog iemand voor haar was. "Misschien deed ze dat ook wel omdat het te pijnlijk voor haar is om er aan te denken. Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen. Waarschijnlijk is het, het beste dat jullie beide jullie ruimte nemen. Dan kan zij ook denken over haar keuzes tegenover jou en wat ze verder wil. Waarom ze daar aan zou denken? Omdat ze jouw moeder is en je gaat missen, dat zit in de natuur van mensen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydi aug 08, 2017 10:34 pm

Soul had nog niet eerder meegemaakt dat iemand zijn handen had vastgepakt en deze zachtjes streelde terwijl hij zijn verhaal deed. Het werkte troostend, maar in zekere zin ook kalmerend. Het zorgde ervoor dat hij zijn verhaal beter kon doen zonder dat zijn woede hem constant onderbrak en dat hij rationeel kon blijven nadenken, dat hij zichzelf niet verloor in zijn eigen woede en dat het weer de foute kant op zou gaan. Lima hield hem op aarde als hij naar zijn eigen boze wereldje dreigde te gaan en dat was iets wat hij enorm aan haar apprecieerde. En ja, misschien was het beter als hij dit soort dingen vertelde als ze alleen ergens rustig waren zoals straks in het Poké Center, maar hij had het idee dat hij dan te snel af kon dwalen naar zijn woede, ook als Lima daar zou zijn om hem te troosten. Hier was hij zich ervan bewust dat anderen zijn driftbui zouden kunnen zien en dat het ook slecht uit zou pakken voor Lima en kon hij zich om die reden al wat meer koest houden. Hij wilde niet dat Lima hem zou meemaken zoals tijdens die twee weken: boos, verward en wanhopig een boksbal zoekend om zich op af te kunnen reageren. Zijn knokkels deden nog steeds pijn als hij herinneringen ophaalde van de twee weken waarin hij ontzettend kwaad was geworden op zijn moeder en haar bijna had geslagen toen ze hem had geslagen nadat hij tegen haar had gezegd dat de moord op zijn vader en zusje door haar beraamd was. En hij wist niet of hij dat kon delen met Lima. Hij schudde ongelovig zijn hoofd toen ze sprak over zijn moeder, maar natuurlijk begreep ze het niet als hij niet het hele verhaal aan haar had verteld. Hij had enkel verteld dat zijn vader en zusje overleden waren en de manier waarop, maar hij had nooit verteld wat de rol van zijn moeder in het verhaal was. En dus kon hij ook onmogelijk van haar verwachten dat ze het zou begrijpen. “Je bent lief dat je het vanuit haar positie probeert te zien, maar ik denk dat ik je nog niet alles verteld heb wat je moet weten.” Hij keek haar aan. “Dat is voor een andere keer, als we alleen zijn.” Misschien was het een verwijzing naar dat ze er straks over zouden praten, misschien was het een poging om het weer voor de zoveelste keer uit te stellen. Hij wist het nog niet. “Nu wil ik onze geweldige dag gewoon leuk afsluiten en dat gaat niet als we het daarover hebben.” Hij gaf een kneepje in haar hand en hoopte dat ze het begreep. Hij haalde zijn handen weer onder tafel vandaan en at zijn hamburger op, dronk de laatste slokken uit zijn flesje cola en legde toen zijn beide handen weer op haar knieën. “Zullen we dan maar gaan?” vroeg hij op een nonchalante toon alsof hij zojuist niet half woedend voor haar had gezeten, pratend over wat hem dwarszat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydi aug 08, 2017 10:52 pm

“Je bent lief dat je het vanuit haar positie probeert te zien, maar ik denk dat ik je nog niet alles verteld heb wat je moet weten.” Tja, ze kon niet meer doen dan dat met de informatie die ze had. Bovendien probeerde ze in situaties van ruzies eerst alle feiten te horen en het vanaf beide kanten te bekijken. Het duurde dan altijd ook wel even voor ze een kant koos, als ze dat al deed. “Dat is voor een andere keer, als we alleen zijn.” Even keek ze hem aan voor ze langzaam knikte. Ze konden het natuurlijk niet hebben dat anderen dit zouden horen of dat er iemand een breakdown zou krijgen. “Nu wil ik onze geweldige dag gewoon leuk afsluiten en dat gaat niet als we het daarover hebben.” Lima knikte waarna ze verder ging met eten. Ze was niet veel later dan hem klaar met eten. Hij legde zijn beide handen ditmaal op haar knieën. “Zullen we dan maar gaan?” vroeg hij. Lima knikte waarna ze opstond en haar spullen bij elkaar pakte. Het was al weer een aardige tijd geleden dat ze voor het laatst naar de film was gegaan. Wat voor genre zouden ze eigenlijk gaan kijken? Ze had überhaupt al geen idee wat er op het moment allemaal draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptywo aug 09, 2017 7:43 am

Lima gaf een knikje en Soul zag dit als teken om hun spullen op te ruimen. Met een kalme blik pakte hij zijn spullen bij elkaar en liep naar de vuilnisbak toe. Hij hield zijn dienblad er voor de helft in zodat de vieze servetten en kartonnen waar de friet in had geleden in de vuilbak schoof en zette zijn dienblad toen in een rek met andere dienbladen. Hij ving de blik van diegene die de friet aan hun verkocht had en stak groetend zijn hand op waarna hij naar buiten ging, aannemend dat Lima hem wel zou volgen. Hij stak zijn handen in zijn zakken en fronste toen hij verderop een paar figuren zag staan. De avondklok zou pas over twee of drie uur ingaan, maar hij was er vrij zeker van dat Grunts nu al zicht hielden op de stad. Zogenaamd waarschijnlijk om de burgers ervan te verzekeren dat zíj hier vanaf nu de leiding hadden. Als het al Soul lag, hadden ze allang actie ondernomen. En hij kon er niks aan doen, maar zijn arm ging beschermend rond Lima’s rug heen toen hij oogcontact maakte met één van de mannen. Soul brak oogcontact door naar links af te slaan en Lima zo mee te leiden naar de bioscoop. Hij drukte snel een korte kus op haar wang en liet zijn hand van haar rug naar haar hand glijden zodat hij deze kon vastpakken. Hij zei voor de rest niets en gaf ook geen uitleg over waarom hij haar opeens had vastgepakt, maar wees in plaats daarvan naar het schermpje dat liet zien welke films er draaiden. “Zullen we eens een keertje iets engs proberen?” vroeg hij aan haar. “Een thriller of een horrorfilm of zo?” En hij kon er niets aan doen, maar het klonk een klein beetje uitdagend. Alsof ze het niet zou doen en hij dat wilde testen. Hij wierp een zijdelingse blik op zijn vriendin en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptywo aug 09, 2017 11:25 am

De dienbladen werden schoongeveegd in een speciale prullenbak en op een stapel andere dienbladen gezet. Soul stak nog zijn hand op naar het persoon dat hen geholpen had voor ze naar buiten liepen. Lima's ogen vielen al vrijwel meteen op een stel Team Rocket Grunds. Ze beet haar tanden op elkaar terwijl Soul een arm om haar heen sloeg. Gelukkig moesten ze al snel een hoek om slaan zodat ze de Grunds niet meer zagen. Dat uniform, vreselijk gewoon. Te veel slechte herinneringen. Soul verplaatste zijn hand van haar rug naar haar hand nadat hij haar een kus op haar wang had gegeven. “Zullen we eens een keertje iets engs proberen?” vroeg hij terwijl hij een schermpje vol films voor haar hield. “Een thriller of een horrorfilm of zo?” De manier waarop het haast uitdagend klonk beviel haar niet. Hij dacht toch niet dat ze bang voor zulke dingen was of wel? Met een uitdagende blik in haar ogen keek ze van het schermpje naar Soul. "Zullen we die doen dan?" sprak ze terwijl ze een film aan wees. Het ging over een massamoordenaar maar de voornaamste reden dat ze de film aanwees was omdat er ook zo expliciet 18+ op stond. Dat moest dus wel écht eng zijn. Mooi niet dat ze zich zou gaan laten kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptywo aug 09, 2017 3:31 pm

Natuurlijk zou hij haar nooit dwingen om iets te kijken wat ze niet wilde, maar hij vond het leuk om haar van tijd tot tijd eens een keertje uit te dagen. En als ze het echt niet wilde, gingen ze gewoon iets anders kijken. Hij fronste even toen hij haar uitdagende blik naar hem gericht zag en toen ze een film aanwees, knikte hij enthousiast. Hij had altijd al een voorliefde voor thrillers gehad. De spanning die door je heenging, de klamme handjes en zijn hart die hij voelde kloppen, maakten het geweldig om naar dit soort films te kijken. De kans dat er romantische scènes in voorkwamen, was vrij klein waardoor het zeker niet awkward zou worden om naar het scherm te kijken. “Goed dan,” sprak hij en hij gaf haar een knipoogje. Vervolgens sloeg hij zijn arm weer terug om haar rug zodat hij haar door de drukte kon begeleiden en had hij niet veel later tickets besteld. Zoals afgesproken betaalde hij enkel zijn deel zodat zij de hare kon betalen en hield hij niet veel later de tickets vast waarna ze naar de shop gingen waar ze eten en drinken konden meenemen. Na even getwijfeld te hebben, koos hij voor een vrij grote bak gesuikerde popcorn. Lima mocht mee eten als ze wilde, daar was de bak toch wel groot genoeg voor. Nadat hij een Fanta had uitgekozen om tijdens de film te drinken, liep hij weer terug naar haar toe en ging hij haar voor naar de kassa waar ze konden afrekenen. “Schuif het niet op mij af als je straks nachtmerries hebt,” zei hij plagend tegen haar, hoewel het toch wel zijn schuld was omdat hij haar praktisch gezien had uitgedaagd om deze film te gaan kijken. Toen de jongen achter de kassa het ticket zag en de film die ze hadden uitgekozen, grijnsde hij naar Soul en gaf een goedkeurend knikje. “Succes,” zei hij toen op een droge toon tegen Lima en Soul trok haar geamuseerd zijnde mee. “Zit je het liefste een beetje vooraan, in het midden of achteraan? Ze hebben ook stoelen waar je met z’n tweeën kan gaan zitten.” Hij had geen idee waar haar voorkeur naar uitging en dus liet hij haar maar kiezen. Voor hem was het altijd goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptywo aug 09, 2017 10:39 pm

“Goed dan,” sprak Soul met een knipoogje. Bij de bioscoop aangekomen betaalde de twee ieder hun eigen kaartjes voor de film. De volgende plaats waar ze langs gingen was het hele voedsel gebeuren. Aangezien ze wel het idee had dat ze wel mee zou kunnen eten van Soul's gigantische bak popcorn bestelde ze voor zichzelf een kleine bak zoute popcorn. Daarbij kwam nog een sinas en klaar om te betalen. “Schuif het niet op mij af als je straks nachtmerries hebt,” sprak Soul voor ze in de rij stonden. Lima rolde een keer met haar ogen. "Right back of you," grijnsde ze terug. Ze ging zich echt niet laten kennen en weigerde om Soul dit soort zwakte te tonen, zo zat ze nou helemaal in elkaar. Lima rende het eten snel af. “Succes,” sprak de man achter de kassa zodra hij hun kaartjes zag. Als de mensen die er werkte dat zeiden moest het wel echt heel wat zijn. “Zit je het liefste een beetje vooraan, in het midden of achteraan? Ze hebben ook stoelen waar je met z’n tweeën kan gaan zitten.” Lima liep door tot aan de zaal voor ze antwoordde. De deuren gingen open en Lima liet haar blauwe ogen over de zaal vallen. Alle zitplaatsen in het midden leken van die bankjes te zijn. "Midden, beste zicht en minste last van je nek." Al snel plofte ze neer in het bankje dat precies in het midden van de zaal stond. Op het grote scherm speelde verscheidene reclames af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptywo aug 09, 2017 10:48 pm

Hoewel Soul er grapjes over maakte, hoopte hij dat Lima straks echt wel goed kon slapen straks. Hij had deze trailer namelijk via zijn Holo Caster bekeken en het was echt niet te doen. Het ging over een massamoordenaar, maar dan wel eentje met een masker en een eng gezicht als hij zijn masker af zou doen. Maar goed, ze had zelf voor de film gekozen, dus ze moest ook zelf de gevolgen dragen. Oké, ze had niet helemaal zélf gekozen voor de film, want hij had er ook een rol in meegespeeld, maar ze had ook kunnen zeggen dat ze hem niet durfde te kijken. Maar hé, Lima wilde stoer zijn, dus dan zou hij eens zien wat daarvan zou komen. Soul knikte toen ze het had over het midden. Hij vond dat je van voor te dicht op het scherm zat en van achter zaten meestal de luidruchtige mensen, dus in het midden was prima. Soul ging naast Lima zitten en pakte zijn bak popcorn bij zich waarna hij het niet kon laten om even een vieze blik te werpen op haar zoute bak popcorn. Gatver. Hij snapte echt niet wat ze moest met die zoute shit. Daar werd hij te dorstig van. Er speelden verschillende reclames en trailers van andere films af en Soul at wat verveeld van zijn popcorn. Na nog wat muziek en het licht aan, doofde het licht langzaam en wist hij dat de film zou beginnen. “Succes schatje,” sprak hij plagerig en hij duwde een kus op haar wang. Hij zette zijn bak popcorn op zijn schoot en wachtte rustig totdat de film zou beginnen. De film begon al vrij spannend met een heftige scène en geïnteresseerd zijnde keek Soul naar het scherm. Het ging over een meisje dat door een landhuis dwaalde, op zoek zijnde naar iets. Toen klonk er gebonk op de deuren en door het huis heen en had ze geen idee waar het vandaan kwam. Daarna kwam er opeens een schaduw van uit het niets en draaide ze zich met een ruk om, maar ze zag nog steeds niets. Opeens werd er een soort van bloederige klauw voor de mond van het meisje geslagen – die probeerde te gillen – en rolden haar ogen weg in haar kassen terwijl met een hard geluid de naam van de titel van de film tevoorschijn kwam. Soul wierp een zijdelingse blik op Lima en at nonchalant verder van zijn popcorn. Eens zien hoe lang ze het ging volhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptywo aug 09, 2017 11:05 pm

De tijd voor de film begon was altijd ontiegelijk saai. De reclames waren over het algemeen over dingen die totaal niets met het onderwerp van de film te maken hadden. Reclames voor andere films en veel te dure producten. Lima liet een klein zuchtje ontsnappen zodra de lichten eindelijk doofden. “Succes schatje,” zei Soul op een plagerige manier waarna hij een kusje op haar wang drukte. Lima gaf hem een speels duwtje. Wanner zou hij daar nou eens mee ophouden? De film begon op een manier die nou niet zo geweldig veel beloofde. Het was een haast stereotype begin waarna de titel in beeld verscheen. Lima hield een hand over haar oor en keek vanuit haar ooghoeken richting Soul. Blijkbaar keek hij op het zelfde moment, op de zelfde manier ook naar haar. De eerste vijf tot tien minuten van de film gebeurde er eigenlijk vrij weinig. Daarna werd de spanning opgebouwd tot het moment van de 'scare' kwam. Zoals wel vaker was het niet een echte scare eerst maar een opluchting gevolgd door een onverwachte scare erg kort daarna.Het meeste effect zat in iemand laten schrikken op het moment dat ze net opgelucht waren. Als je zoiets echter al wist was het minder eng om de film te kijken. Dat was het voordeel aan thrillers boven echte gore dingen. Die moest ze niet hebben want de ziekelijke beelden konden weken in je hoofd blijven hangen. Halverwege de film was haar popcorn nog niet eens half op. Ze hadden kort er voor gegeten en de thriller maakte haar honger nou niet bepaald erger. Net op het moment van een scare keek ze even naar Soul. Daardoor ontving ze nogmaals een flinke klap van het harde geluid zonder echt te schrikken. Zodra ze terug keek naar het scherm zat er overal bloed, zelfs op compleet onlogische plekken. Het was een enge film maar het hield blijkbaar niet echt rekening met realistische bloed effecten. Maar goed, je moest ook maar even weten hoe dat werkte wilde je zoiets door hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydo aug 10, 2017 8:28 am

Soul moest eerlijk zeggen dat de poster van de film er veelbelovender had uitgezien dan de film zelf. Hij moest ook zeggen dat hij dat haatte als zoiets gebeurde. De eerste tien tot vijftien minuten gebeurde er niet eens iets en als er een schrikmoment kwam, wist je dat één minuut van te voren al. Het enige wat hij dan wel chill vond aan de cinema was dat het geluid zo hard stond dat je, ondanks dat je het zag aankomen, alsnog heel hard kon schrikken. Toch leek Lima er minder last van te hebben dan hij in eerste instantie had gedacht en Soul liet zich wat onderuit zakken op zijn stoel. Hij had halverwege de film zijn popcornbak al meer op de helft op en dat begon hij te voelen, dus zette hij de popcornbak even neer op de grond en keek opzij naar Lima net op het moment dat er een keihard geluid door de cinema ging. “Als je een arm om je schouders nodig hebt of je hebt een borstkas nodig om op te steunen, I’m all yours,” sprak hij plagerig tegen haar. Toch liet hij zijn vingers al naar haar hand glijden zodat hun vingers in elkaar verstrengeld konden raken. Niet omdat hij dacht dat ze het per se nodig had, maar eerder omdat hij het gewoon aangenaam vond om haar aan te raken en dichtbij haar te zijn. Soul keek weer terug naar het scherm en merkte dat, nu ze over de helft van de film waren, het nu opeens wel spannender begon te worden. De eerste onverwachte scare zorgde ervoor dat hij slechts lichtjes in zijn stoel overeind veerde en dat zijn hart sneller begon te kloppen. De film begon nu al met wat meer geloofwaardigere effecten te werken en dat maakte dat zijn interesse toch weer gewekt werd. Hij zakte echter weer terug nonchalant in zijn stoel terug alsof er niks gebeurd was en keek of er nog meer zou gebeuren, maar dit ging al meer de kant op van zijn hoge verwachtingen van de film en daar was hij blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydo aug 10, 2017 4:56 pm

“Als je een arm om je schouders nodig hebt of je hebt een borstkas nodig om op te steunen, I’m all yours,” sprak Soul plagerig net na een van de scares. Vanuit haar ooghoeken keek ze hem aan op een manier die hopelijk duidelijk maakte dat het zo wel weer genoeg was geweest. Voorlopig had ze erger gezien en vond ze de film nou nog niet zo eng. Ze zou zich dus gewoon niet laten kennen bij Soul, dat weigerde ze. Toch merkte ze dat Soul zijn hand naar de hare zocht dus pakte ze hem vast. Hun vingers vlochten zich in elkaar alsof ze een of andere romantische film keken. Bij een onverwachte scare drukte Lima zich iets meer met haar rug in haar stoel en kwam de blonde jongen naast haar een stukje overeind. De film begon langzaam maar zeker richting het einde te gaan. Een klein groepje mensen zaten in een kringetje in een donkere kamer. Het gebouw waar ze zaten was verlaten en aan een bospad. Want dat was blijkbaar een logische plek om heen te gaan als je dacht dat er wat engs in het bos zat. Niet veel later eindigde het in een groot bloedbad. Ieder persoon werd op een 'passende' manier vermoord. De een nog net wat gruwelijker dan de ander. Op het aller laatste moment draaide de moordenaar zich om naar het scherm. Het masker werd afgedaan en binnen de seconde werd er naar het scherm uitgehaald voor een laatste scare. Daarna werd de zaal donker en gingen de lichten weer langzaam aan. Lima draaide zich richting Soul om zijn uiteindelijke mening te kunnen pijlen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Emptydo aug 10, 2017 7:41 pm

Soul grinnikte geamuseerd toen hij zich de blik van Lima weer voor de geest haalde nadat hij haar had aangekeken. Ze had het duidelijk genoeg gevonden met zijn geplaag, maar dat wilde natuurlijk niet zeggen dat hij zich daar echt iets van aantrok. Hij had zijn concentratie echter weer terug naar het scherm laten gaan en het volgende uur ging in een sneltrein voorbij omdat het toch wel spannend was, maar nog steeds niet aan Soul’s hoge verwachtingen tipte. Hij was wel nog een paar keer geschrokken, maar dat was minder erg geweest dan voor hij Lima’s hand vastpakte. De laatste beelden konden misschien wel wat griezelig zijn, maar de laatste scare – waarbij de man met het masker richting het scherm kwam – had hij wel zien aankomen. Hij kon dan ook moeilijk begrip opbrengen voor het meisje dat voor hun zat en dat bijna gillend steun zocht bij haar vriend die haar een beetje onbeholpen op haar schouder sloeg. Hij kwam tot de realisatie dat hij een jaar geleden misschien ook zo had gereageerd, maar nu zou hij Lima waarschijnlijk dicht tegen zich aangetrokken hebben en gefluisterd hebben dat het wel goed zou komen, dat het maar een film was en dat hij er was om haar te beschermen. Of zo stelde hij zich dat toch voor; het kon natuurlijk zijn dat de realiteit een beetje afweek van de voorstelling in zijn gedachten. Een beetje maar. Over Lima gesproken: ze was vrij rustig gebleven tijdens de film. Hij draaide zijn hoofd naar haar en zag dat ze naar hem keek. “Een beetje saai in het begin, werd spannender in het midden en het einde was voorspelbaar. Bovenal viel het dus reuze mee en ging het een beetje tegen mijn verwachtingen in. De volgende keer kies ik de film.” Hij drukte een kus op haar wang en gaf haar een knipoog. “Je was echt saai trouwens. Ik had verwacht dat je minstens één keer bang zou wegkijken. Je overtreft mijn verwachtingen, Matton.” Hij porde haar plagerig in zijn zij en kwam vervolgens overeind. Zijn halfvolle popcornbak pakte hij op en terwijl hij voor haar uit liep om naar beneden te gaan, at hij er nog snel een kwart van – zodat zijn mond niet bepaald charmant vol kwam te zitten – en gooide de bak toen in de prullenbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What the f*ck is going on?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: