What the f*ck is going on? - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 What the f*ck is going on?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptywo aug 02, 2017 11:09 pm

Soul zuchtte waarna hij glimlachte en een klein kusje op haar neus drukte. “Zo schattig,” grinnikte hij waarna hij nog een klein kusje op haar wang plaatste. Zachtjes gaf Lima hem een duwtje met haar schouder. Hij wist maar al te goed dat ze er niet bepaald van hield om schattig genoemd te worden. In haar ogen paste dat gewoon totaal niet bij haar. “En bij jou?” vroeg hij met een zeldzame bezorgdheid in zijn ogen. Het gaf haar een lichte huivering, een van het goede soort. “Is er bij jou nog iets gebeurd? Heb je nog Quests gekregen of ben je nog lastiggevallen door iemand?” vroeg hij terwijl hij met zijn hand over haar wang en door haar lokken streelde. Even was ze stil. Door dit alles was ze zo goed als vergeten wat er in die twee weken was gebeurd. Haar ogen lichtte even op en er verscheen een klein glimlachje op haar gezicht. Met twee handen pakte ze een van Soul's handen vast terwijl ze hem aan keek. Een van haar handen liet ze los terwijl ze haar vingers door de zijne vlocht met haar overige hand. Zo trok ze hem mee richting de rand van de stad. "Nou... Er was deze ene kerel die me lastig viel. Maar..." sprak ze waarna ze een stukje stil was. Dood leuk wandelde ze door, lekker de spanning voor Soul opbouwen. "Ik kreeg hulp van iemand en ik wil jullie graag laten ontmoeten," vervolgde ze tegen de tijd dat ze bij de stadsrand aankwamen. Wat ze wilde doen was nou niet bepaald iets wat zomaar even midden in de stad kon. Maar het leuke was dat ze Soul met haar manier van praten een beetje kon plagen. Midden in een veld dat tegen de stad aan lag kwam ze tot stilstand. Haar hand liet de zijne los waarna ze zich omdraaide zodat ze recht voor hem stond. Uit haar zakken haalde ze een Pokéball. Zachtjes drukte ze op het knopje waarna er een wit licht verscheen. Uit het witte licht kwam een zwarte Charizard tevoorschijn die zo nodig luid moest brullen zodra ze de wereld om zich heen zag verschijnen. "Soul dit is Khaleesi en Khaleesi dit is Soul," sprak Lima al grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptywo aug 02, 2017 11:19 pm

Het was heel even stil en voor Soul was dat eerlijk gezegd geen geruststellend teken. Het klonk alsof ze iets aan hem moest opbiechten. En nee, hij bedoelde niet het soort van opbiechten dat zij uit de bocht was gegaan of zo – die discussie hadden ze daarnet al gehad en hij voelde er niet veel voor om een nieuwe te beginnen – maar eerder dat er iets vreselijks was gebeurd en dat hij niet daar was geweest om haar te beschermen. En dat bleek ook zo te zijn, want ze was lastiggevallen. Zijn hart leek wel naar beneden te zakken en hij keek haar strak aan met zijn blauwe blik. Zij leek het leuk te vinden, maar hij vond er niks lolligs aan. Hij zwoer dat als hij die kerel zou vinden dat hij hem de nek om zou draaien en hem een harde trap ging geven op een plaats waar dat de zon niet scheen. Maar ze ging alweer verder en hij volgde haar gedwee. Hij kon er niets aan doen dat hij het vervelend vond dat iemand anders haar had gered in plaats van hijzelf, hoewel hij diegene toch wel wat dankbaar was om haar bescherming te bieden toen hij dat niet kon. Toen ze aangaf dat ze hem graag met diegene wilde laten ontmoeten, ontspande zijn blik al iets meer omdat hij wist dat het om iets in haar bezit moest gaan en niet om iemand, want dat zou wel heel toevallig zijn. Het feit dat ze naar de rand van de stad liep, toonde aan dat diegene ook niet in de stad woonde, dus dan dacht hij dat het eerder om een Pokémon dan om iets anders ging. Het volgende moment stonden ze stil en opeens verscheen er een gitzwarte Charizard voor zijn neus en viel zijn mond open. “Je hebt een Charizard gevangen?” En toen begon hij te lachen. Een harde, bulderende lach die je niet vaak van hem hoorde. “Oké, hier kan ik mee leven.” Haar team was aangevuld met een Pokémon die haar voldoende kon beschermen als hij niet in de buurt was. Hoe kon hij zoiets niet goedkeuren? Zijn gespannen blik verscheen echter weer even gauw als het verdwenen was en hij keek haar opnieuw strak aan. “Wie was het, Lima?” vroeg hij. “Wie heeft je lastiggevallen?” Hij pakte haar hand vast. “Als ze één ding moeten weten, is het dat ze met hun poten van mijn meisje af moeten blijven. En als ze het willen doen, laat ze dan in elk geval het lef hebben om het te doen als ík erbij ben. Stelletje idioten.” Hij mopperde terwijl hij een hand door zijn haar haalde. “Sorry dat ik er niet was om je te beschermen, Lima.” Hij zuchtte. “Waarom had je geen bericht naar me gestuurd? Ik was zeker weten naar je toegekomen.” Hij keek haar aan. “Wil je vannacht bij me blijven? Ik denk dat dat wel leuk is na al die drama van vandaag.” Hij glimlachte naar haar. Dat wilde zeggen: zijn mondhoeken lichtelijk omhoog, want écht glimlachen deed hij niet. Of nou ja… in haart buurt nauwelijks, bij anderen totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 6:22 pm

”Je hebt een Charizard gevangen?” sprak Soul met verbazing die niet alleen op zijn gezicht te vinden was. Er verscheen opnieuw een grijns op Lima’s gezicht” waarna ze een keertje knikte. De blonde jongen barste uit in een harde lach waardoor het meisje zelf ook wat moest grinniken. “Oké, hier kan ik mee leven.” Lima rolde een keer met haar ogen. Had hij nou echt, al was het voor een moment, gedacht dat ze zich niet goed kon reden en echt hulp van andere mensen nodig had gehad. “Wie was het Lima?” vroeg Soul haar vervolgens met een blik strak op haar gericht. “Wie heeft je lastiggevallen?” verduidelijkte de blonde jongen. Haar hand werd vastgepakt. “Als ze één ding moeten weten, is het dat ze met hun poten van mijn meisje af moeten blijven. En als ze het willen doen, laat ze dan in elk geval het lef hebben om het te doen als ík er bij ben. Stelletje idioten.” Het was meer dan duidelijk dat Soul er niet blij mee was dat er zoiets was gebeurd. Sterker nog, hij was er aardig pissig over. “Sorry dat ik er niet was om je te beschermen, Lima.”, sprak Soul nadat hij een hand door zijn haar had gehaald. De woorden werden opgevolgd door een zucht. “Waarom had je geen bericht naar me gestuurd? Ik was zeker weten naar je toegekomen.” Hij praatte zo veel door dat ze de kans niet eens kreeg om antwoord te geven op alle vragen die hij haar op het moment stelde. Dat gebeurde wel vaker en al was het niet helemaal ideaal, het betekende dat hij om haar gaf. Dat was wel iets wat ze dan weer wel fijn vond. Al zou ze het ook wel graag zien dat ze gewoon antwoord zou kunnen geven. “Wil je vannacht bij me blijven? Ik denk dat dat wel leuk is na al die drama van vandaag.” Door de scheve glimlach die op Soul’s gezicht verscheen, verscheen er ook een glimlach op dat van haar. ”Nou die kerel was al half verkoolt voor hij wat kon doen dus ik dacht dat het niet nodig was. En dat klinkt als een goed idee,” sprak ze waarna ze even op haar tenen ging staan om snel een kusje op zijn wang te kunnen drukken. Lima rolde een keer van voor naar achter op haar schoenzolen. ”Maar we hebben nog een hele dag dus heb je verder nog ideeën om wat te gaan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 7:06 pm

Soul voelde een tevreden glimlachje om zijn lippen kruipen toen hij hoorde dat de kerel zowat half verkoold was. Mooi zo. Daar kon hij mee leven. Waarschijnlijk had haar Charizard daarvoor gezorgd wat het voor hem een stuk makkelijker maakte om haar te accepteren in het team. En het was ook nog eens een shiny. Het leek erop dat Lima heel erg veel geluk had gehad, hoewel hij om die reden voor de rest niet jaloers was of zo. Het maakte hem vrij weinig uit wat voor Pokémon had hij, als ze maar gelukkig waren en hij ze makkelijk kon opnemen in het team. Sceptile was zijn nieuwste aanwinst en deze leek het prima te doen, dus daar was hij wel tevreden mee. Zijn wang tintelde zachtjes toen ze daar een kus op drukte en zijn hart klopte al sneller alleen maar van die kleine handeling. Hij vroeg zich af hoe het zou zijn als ze… nou ja… méér gingen doen. Misschien waren dat dingen waar hij na een ruzie zoals deze beter niet over na kon denken, maar hij wilde het ooit wel eens besproken hebben met Lima. Ooit. Als het minder awkward zou aanvoelen. Wat dus eigenlijk wilde zeggen dat hij het er nooit met haar over ging hebben, want hij bleef dat soort dingen awkward vinden. Misschien moest hij maar afwachten of het er ooit automatisch van zou komen. Waarom was hij zelfs met dit soort dingen in zijn hoofd bezig? Hij wist dat het normaal was om dit te willen in een relatie, maar hij had er tot dusver nog nooit zo’n last van gehad. Het was raar en hij wilde dat het ophield. Hij leek net wel zo’n gefrustreerd mannetje dat nooit aandacht kreeg. Een kleine huivering ging door hem heen en hij concentreerde zich op Lima’s woorden. “Het strand,” zei hij een beetje afwezig. Toen wist hij zichzelf weer volledig op Lima te concentreren en speelde er een klein glimlachje om zijn lippen. “Het strand,” herhaalde hij, deze keer wat harder. “Daar zijn we nog nooit met z’n tweeën naar toe geweest en bovendien is het goed weer.” Vervolgens werden zijn wangen een klein beetje rood en krabde hij over zijn achterhoofd terwijl hij naar zijn vriendin keek. “Heb je zwemkledij?” vroeg hij aan haar. “Anders kunnen we dat hier wel ergens op gaan halen bij een winkel of zo.” En hij wilde plagerig met zijn wenkbrauwen wiebelen, maar omdat hij zich zo awkward als iets voelde, ging er maar één wenkbrauw omhoog en verscheen er een grimas rond zijn lippen. Jep. Goed geprobeerd, Soul. Not.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 7:41 pm

“Het strand,” kwam er afwezig van Soul. Waarom was hij ineens zo afwezig? Eigenlijk sinds het moment dat ze een kusje op zijn wang had gegeven was het al zo. Dit waren van die momenten dat ze wenste dat ze gedachtes kon lezen. Al zou dat waarschijnlijk ook niet alles zijn. Je gedachtes waren namelijk echte privacy en je verwachtte ook dat, dat zo zou blijven. Het glimlachje verscheen weer rond zijn lippen. “Het strand,” sprak hij nu duidelijker. “Daar zijn we nog nooit met z’n tweeën naar toe geweest en bovendien is het goed weer.” Daar had hij wel een punt. Bovendien hield ze ook wel van het strand, van de zee. Bovendien was het wel een mooie plaats voor een 'date'. Date? Het was vreemd om over na te denken. Ze had niet eens een idee hoe ze tegen over elkaar stonden. Het enige wat ze zeker wist was dat ze meer dan vrienden waren maar een labeltje kon ze er toch ook weer niet op plakken. “Heb je zwemkledij?” vroeg Soul haar terwijl zijn wangen langzaam roder werden en hij met zijn hand achter zijn hoofd krabde. “Anders kunnen we dat hier wel ergens op gaan halen bij een winkel of zo.” De manier waarop hij grijnsde en een wenkbrauw op trok zag er een beetje vreemd uit. Arceus, hij zou zichzelf zo eens moeten zien staan. Lima aaide de Charizard die achter haar was gaan staan een keer over haar kop voor ze Khaleesi terug liet keren. Ze wendde zich weer tot Soul. "Dan denk ik dat we eerst snel een shopping tripje moeten gaan doen," sprak ze waarna ze haar blauwe ogen weer op de stad richtte. Er verscheen een lichte blos op haar wangen bij het idee dat ze dan ook strandkleding moesten gaan dragen. Oh Arceus. Ze draaide zich dan ook al snel om en begon weer richting de gebouwen te lopen. Na een paar passen draaide ze zich weer een kwartslag en hield haar hand uitgestoken richting de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 8:06 pm

Blij om te zien dat hij niet de enige was die er awkward van werd bij het idee om strandkleding te gaan kopen voor Lima. Waar zou haar voorkeur naar uitgaan? Naar een bikini of naar een badpak? Well, welke keuze ze ook zou maken, hij was er vrij zeker van dat het haar beiden fantastisch stond. Hoewel hij eerlijk moest toegeven dat de bikini bij hem wel de voorkeur kreeg. Hij klemde zijn kaken op elkaar om niet te grijnzen om zijn eigen gedachten. Hij was echt wel een kerel, dat merkte je aan alles. En hij maar volhouden dat hij niet zoals alle andere kerels was. Misschien was hij dat wel. Oké, misschien niet zo heel erg, maar ook hij had… gedachten. En dat maakte hem verward. Kwam het omdat hij negentien was geworden? Oh ja, dat had hij trouwens nog niet eens verteld aan Lima. Wist ze überhaupt wel wanneer hij jarig was? Hij wist niet eens wanneer zij jarig was. Wat stom dat hij zulke belangrijke details niet aan haar gevraagd had. “Ja, laten we dat maar doen,” zei hij tegen haar en hij liep achter haar aan. Zijn hand vouwde zich automatisch in de hare toen ze deze naar hem uitgestoken hield en rustig leidde hij haar terug naar de stad. Hij wist dat er zich een kledingwinkel vlak in de buurt van het Poké Center bevond en daar leidde hij haar dan ook naartoe. “Ik was het trouwens vergeten te zeggen, maar ik ben onlangs negentien geworden.” Hij grinnikte. “Nu we daar toch zo over bezig zijn, wanneer ben jij jarig?” Misschien niet al te subtiel, maar oké. Het was beter dan dat hij een verjaardag van haar zou missen en geen cadeau voor haar had. Dat ze geen voor hem had, kon hem vrij weinig schelen, maar hij wilde er wel een voor haar hebben. Het was voor hem een speciale dag als zij jarig was en hij wilde haar dan ook speciaal laten voelen, al had hij eerlijk gezegd geen idee wat hij haar zou geven. Oh well, dat zou hij dan wel weer verzinnen. Tijd genoeg. Hopelijk. De kledingwinkel doemde verderop in zicht en Soul kuchte. Daar gingen ze dan. Hij duwde de deur open van de shop en keek versteld naar de bikini’s die zowat in hun neus geduwd werden omdat ze in de solden waren of zoiets. “Nou, keus genoeg in elk geval.” Hij grinnikte. “Dus ik eh… ga daar ergens zitten of zo.” En hij wees naar een poef die zich verderop ergens in de winkel bevond. Als Lima ging shoppen, wilde hij daar niet bij zijn. Hij zag haar wel verschijnen uit de kleedkamer als ze iets gevonden had, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 10:32 pm

“Ja, laten we dat maar doen,” sprak hij waarna hij haar hand aanpakte en ze samen weer richting de stad liepen. Het leek er op dat hij wel een winkel wist waar ze zwemkleding konden vinden. Hij leidde haar door de stad tot ze in de buurt bij een Pokémoncenter liepen. “Ik was het trouwens vergeten te zeggen, maar ik ben onlangs negentien geworden.” Wait whut? Meteen werd haar hoofd opnieuw wat roder, haar blik werd richting de grond gericht. Waarom had hij dat niet eerder tegen haar gezegd? Dan had ze misschien nog wat voor zijn verjaardag kunnen doen. Nu was dat allemaal te laat en zou hem feliciteren nog vreemd zijn zelfs. “Nu we daar toch zo over bezig zijn, wanneer ben jij jarig?” Ze keek weer even naar hem op. Waarom was hij wel zo geïnteresseerd in haar verjaardag terwijl ze de zijne niet eens hadden kunnen vieren? "28 december," mompelde Lima zachtjes. Ze moest vandaag nog wat vinden om hem te kunnen geven. Maar ja, wat moest ze hem geven? In de tussentijd waren ze al bij de winkel aangekomen en opende Soul de deur voor hun neus. Blijkbaar was het sale, van de meeste dingen ging korting af en dat was natuurlijk ook wel makkelijk. “Nou, keus genoeg in elk geval.” Hij grinnikte. “Dus ik eh… ga daar ergens zitten of zo.” Soul wees naar een krukje. Het meisje knikte wat afwezig, nog steeds met haar gedachtes bij het verjaardag gebeuren. Tegen de tijd dat ze een paar dingen had uitgekozen, wandelde ze weer richting Soul. "Kom je mee? Ik ga passen dus jij mag even van kruk wisselen naar die bij de kleedkamers," sprak ze met een lichte blos op haar wangen. Dit had ze nog nooit eerder gedaan dus was het allemaal nog een beetje vreemd en nieuw voor haar. Ze hoopte ook maar dat er iets leuk genoeg was dat zou passen aangezien de meeste maatkaartjes ontbraken vanwege de sale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 10:44 pm

Kleren passen. Dat was iets wat ze in de afgelopen maanden nog niet eerder hadden gedaan. Hij moest eerlijk toegeven dat hij ook niet zo veel om zijn uiterlijk gaf dat hij echt veel tijd aan het winkelen besteedde; hij graaide meestal maar wat shirts mee en hoopte dat het hem goed stond. Meestal checkte hij niet eens of het hem goed stond, maar als Lima op hem viel, zou het wel in orde zijn. Nee, om zoiets maakte hij zich geen zorgen. Hij maakte zich nog net genoeg zorgen om zijn haar te kammen – die automatisch al goed vielen – en elke dag een schoon shirt aan te trekken, maar dat was het dan ook. Soul had nooit echt veel om zijn uiterlijk gegeven, dus hij snapte niet waarom Lima zich tot hem aangetrokken voelde. Hij stelde zich er echter liever ook geen vragen bij, want hij was niet het twijfelachtige type dat heel hard ging nadenken over dat soort dingen en om eerlijk te zijn wilde hij daar ook niet in veranderen. Lima gaf aan dat ze zich ging omkleden en dat hij van kruk moest veranderen, dus deed hij dat ook. Haar verjaardag speelde nog altijd door zijn hoofd en hij besefte zich dat het midden in de feestdagen viel. Dat wilde dus zeggen dat hij echt goede cadeaus moest gaan kopen. Maar goed, hij verdiend als Red Ranger zijnde goed genoeg en wie weet was hij tegen dan gepromoot. Ze waren nu in de zomer, dus dat zou nog even duren. Hij had tijd genoeg. En dus liet hij zich wat relaxt naar achteren zakken en pakte nonchalant een blaadje dat naast hem op het tafeltje lag. Een of ander modeblad. Oh well. “Weet je,” zei hij met een lach in zijn stem, “als je echt niks vindt, mag je van mij ook gewoon naakt gaan.” Het was eigenlijk een grapje geweest, maar hij merkte dat hij het zichzelf al helemaal voorstelde… en dat was awkward as hell. Hij moest echt wat beter worden in die nonchalante grappen van hem, anders zou alles dadelijk verkeerd overkomen. “Of nee, liever niet,” bedacht hij zich haastig. “Ik heb liever niet dat andere jongens op je zitten te kwijlen.” Hij grinnikte al iets meer ontspannen en sloeg een bladzijde van het blaadje om. Wat een stom blad, zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 10:58 pm

Net op het moment dat ze het gordijn achter haar had dichtgetrokken sprak Soul weer vanaf de andere kant. “Weet je,” zei hij met een lach in zijn stem. “als je echt niks vindt, mag je van mij ook gewoon naakt gaan.” Misschien was het ook maar goed dat ze aan de andere kant van een gordijn stond. Haar rood was haast de zelfde kleur als de vlam op Khaleesi's staart. “Of nee, liever niet,” vulde Soul al snel aan. “Ik heb liever niet dat andere jongens op je zitten te kwijlen.” Het gegrinnik wat hierna klonk was al een heel stuk geruststellender. Inmiddels was ze bezig met de eerste bikini. Een met gigantisch veel draadjes die alle kant op hoorde te zitten. Het broekje en topje had ze op de goede plek gekregen maar alle draadjes vormde toch wel echt een soort van probleem. Ze had geen flauw idee waar alle dingen heen moesten dus barstte er een heel gevecht los in het al veel te kleine kleedhokje. Na een tijdje er mee gevochten te hebben kreeg ze al het gevoel dat het niet eens goed kon zitten om mee te beginnen. Net op dat moment verloor ze haar evenwicht omdat haar bovenbenen tegen elkaar aan zaten door de touwtjes. Haar armen waren ook helemaal ingewikkeld waardoor er niet echt iets was om aan vast te grijpen. Gordijn, overal gordijn. Half in het gordijn gewikkeld, half in de knoop door alle touwtjes van de bikini lag ze dan daar op de grond. Vlak voor Soul's neus. Haar hele hoofd kleurde langzaam maak zeker rood. Geweldig, gewoon geweldig dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptydo aug 03, 2017 11:16 pm

Ah, het werd al iets interessanter. Geïnteresseerd keek hij naar de slanke, mooie dames die voorbijkwamen in bikini’s en een soort shoot leken te doen. Nee, grapje. Hij zag liever zijn vriendin in een bikini. Plus hij kon zich voorstellen dat ze nogal boos zou worden als ze hem hiernaar zag kijken en dus sloeg hij de bladzijdes maar snel om. Een beetje verveeld zijnde bladerde hij wat door het magazine heen en hoorde naast zich een hoop gebonk. Hij wilde zijn blaadje neerleggen en vragen of alles goed ging, maar besloot om dat maar niet te doen. Wie weet was Lima wel één van die kregelige chicks die graag met rust gelaten wilden worden als ze zich aan het omkleden waren, wist hij veel. En net toen hij had besloten om zich met zijn eigen zaken te bemoeien en niet met die van haar, klonk er opeens een hard geluid en lag Lima niet veel later op de grond. Haar lichaam werd bedekt door het gordijn en ze was gewikkeld in een hoop draadjes dat waarschijnlijk een bikini moest voorstellen. “Gevonden wat je zocht?” vroeg hij op een droge toon. Vervolgens grinnikte hij, legde het blaadje weg en boog zich naar voren zodat hij Lima op kon rapen. “Heb je je pijn gedaan?” vervolgde hij al iets serieuzer. Hij keek naar het ding dat ze aanhad en merkte dat het… vrij los zat. Hij hoefde waarschijnlijk een kleine ruk aan het ding te geven en het zou op de grond vallen. En dan zou ze halfnaakt voor hem staan. Alleen de gedachte al, jezus. En dus tilde hij haar snel op in zijn armen en zette haar neer. Hij duwde haar de kleedkamer in en liet het gordijn achter hun vallen zodat de mensen in de winkel niet meer naar haar konden kijken. “Niks aan de hand, schat. Gewoon verder doen wat je aan het doen was. Ik doe zo vaak onnozele dingen.” Hij grinnikte en drukte een zachte kus op haar lippen. “Ik zou die trouwens niet nemen,” zei hij over zijn schouder voordat hij de kleedkamer verliet. Hij kon wel zo nonchalant doen, maar zijn lichaam reageerde anders en dat wist hij verdomd goed. Negeren, Soul, negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptyvr aug 04, 2017 11:35 am

Well this was awkward. Ze voelde de verwarde ogen van de andere mensen uit de winkel op haar rug branden. “Gevonden wat je zocht?” Door de droge toon waarop het gezegd werd moest Lima toch even met Soul mee grinniken. Uiteindelijk moest het er toch wel grappig uit hebben gezien. Hoe beschamend het ook mocht zijn. “Heb je je pijn gedaan?” vroeg Soul waarna hij haar omhoog liep. Het was hooguit een blauwe plek op haar schouder en/of heup. Ze schudde dan ook zachtjes met haar hoofd waarna hij haar terug hielp een kleedhokje in en het gordijn achter hun dicht trok. “Niks aan de hand, schat. Gewoon verder doen wat je aan het doen was. Ik doe zo vaak onnozele dingen.” Soul grinnikte waarna hij een zacht kusje op haar lippen drukte. Het lieve gebaar en het feit dat ze nu wel heel dicht op elkaar stonden zorgde voor een warm gevoel door haar lichaam. “Ik zou die trouwens niet nemen,” sprak de blonde jongen voor hij het kleedkamertje verliet. Lima rolde een keer met haar ogen, dat sprak natuurlijk voor zich. Meteen trok ze het ding uit en gooide het in het hoekje van de kleedkamer. Waarom zou ze zo'n ding ook uit de knoop halen? De volgende optie was een badbak. Zo'n fel rood ding als je in Baywatch zag. Het was van onder hoog uitgesneden dus haar been was zichtbaar tot de bovenkant van haar heup. Het rode ding had nog best een diepe inkijk, tot ongeveer onderaan haar borstbeen, wat bij elkaar gehouden werd door van die gekruiste touwtjes. Alleen... Het zat niet helemaal comfortabel. Het voelde zo 'show off' en dat was uiteindelijk niet helemaal haar ding. Ze keek met haar hoofd even langs het gordijn en stapte er pas achteruit zodra ze zag dat alleen Soul er zat. Misschien was dit namelijk wel helemaal zijn ding ofzo dus tja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptyvr aug 04, 2017 11:47 am

Soul grinnikte nog even wat na toen hij zich Lima’s gezicht weer voor de geest haalde nadat ze op de grond was gevallen. Ze was echt helemaal rood geworden. Soul had zich echter weinig aangetrokken van de mensen die stilstonden en naar hun keken; hoe vaak had hij wel al niet iets uitgehaald waardoor de blikken op hem gericht waren? Juist, vaak genoeg. Dus ze moest zich nergens voor schamen wat hem betrof. Het leek er in elk geval op dat hij haar weer blij had kunnen maken en dat was ook de reden waarom hij naar buiten was gegaan. Ze waren immers nog niet op dat stadium dat ze zich bij elkaar omkleedden. En Soul wist eerlijk gezegd niet of hij zich daar ooit comfortabel bij zou voelen. Dingen zoals samen douchen, samen omkleden en nog een beperkte lijst met dingen die je als koppel deed wanneer je veel bij elkaar was, waren voor hem ook nog dingen waar hij aan moest wennen. Soul draaide zijn hoofd opzij toen hij het gordijn opzij hoorde schuiven. Deze keer kwam ze een stuk eleganter naar buiten en… “Damn.” Hij liet zijn blik van beneden naar boven glijden en kon er niets aandoen dat zijn ogen even bij een bepaald gedeelte bleven hangen. “Dat is se… mooi.” Hij slikte even. “Heb je enig idee hoe mooi je wel niet bent?” Hij vroeg het zo nonchalant mogelijk, maar hij voelde het bloed naar zijn wangen stijgen en kon zijn blik maar moeilijk naar haar ogen wenden. “Hoe vind je het zelf?” vroeg hij vervolgens. Voor zijn part was het goedgekeurd, maar ze moest het zelf natuurlijk ook leuk vinden. En ze had waarschijnlijk nog andere dingen die ze aan kon passen, dus als ze dit niet mooi vond, waren er nog andere opties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptyvr aug 04, 2017 5:44 pm

“Damn.” Vrijwel automatisch verscheen er een lichte blos op haar wangen toen Soul zijn blik over haar heen liet glijden. “Dat is se… mooi.” Se? Wat? Welk woord wilde hij nou eerst zeggen? Verwarring. “Heb je enig idee hoe mooi je wel niet bent?” De blos op haar wangen werd erger en haar blik richtte ze wat richting de grond. Het was niet de eerste keer dat mensen op zo'n manier naar haar keken. Maar normaal gesproken kregen die mensen op een of andere manier dan wel een klap. Het was dus nog wel even wennen dat ze het wel goed vond als het van Soul kwam. Een beetje ongemakkelijk voelde ze zich er dus wel onder. Maar dat zou vast allemaal wel wennen, hoopte ze. “Hoe vind je het zelf?” vroeg de blonde jongen haar vervolgens. Ze keek even naar zichzelf in de spiegel die in de gang van de kleedkamers stond. Zachtjes schudde ze een keer met haar hoofd. "Het zit niet lekker," verzuchtte ze waarna ze opnieuw de kleedkamer in verdween. Het zat op sommige plekken te strak en dat was niet lekker. Het volgende ding was iets waar ze zich niet bepaald comfortabel in voelde. Het was namelijk nog minder bedekkend dan de vorige, aangezien dit een bikini was in plaats van een badpak. Het was zo'n ding dat net genoeg bedekte om nog een beetje beschaaft te blijven. Dat nam niet weg dat het behoorlijk wat van haar borsten liet zien, vanuit elke mogelijke hoek. Maar aangezien Soul toch op het vorige ding wel positief had gereageerd was het misschien iets dat hij wel leuk zou vinden. Dat was voor haar genoeg reden om het toch nog te proberen. Opnieuw stak ze eerst haar hoofd achter het gordijn vandaan. Bij dit wilde ze al helemaal niet dat iemand buiten Soul het zou zien. Zodra de kust veilig was, stapte ze achter het gordijn vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptyvr aug 04, 2017 6:44 pm

Soul grinnikte toen ze aangaf dat het niet lekker zat. Om eerlijk te zijn vond hij het ook niet uitzien alsof het lekker zat. Alsof het gedeelte bij haar lies te strak zat en een striem achter kon laten als ze het een hele dag zou dragen. En hij kon zich ook niet voorstellen dat die ingewikkelde touwtjes lekker konden voelen tegen haar huid. “Uit doen en iets nieuws proberen dan,” was zijn advies. Hij had inmiddels geen oog meer voor het blaadje. Hij was benieuwd met wat Lima dadelijk weer naar buiten zou komen. Om eerlijk te zijn was het steeds bloter gegaan en Soul kon niet ontkennen dat hij haar kledingkeuze wel kon appreciëren. Hijzelf had een simpele zwembroek die tot zijn knieën kwam, want hij zag zichzelf nu nog niet in zo’n zwembroek rondlopen dat meer op een te strakke korte damesonderbroek leek dan een herenzwembroek. Om nog maar niet te spreken wat je er allemaal in kon zien als er… dingen gebeurden. Hij kuchte even en richtte zijn aandacht weer op Lima. Hij fronste toen ze eerst rondkeek of er niemand was zoals ze bij dat badpak ook al had gedaan en moest zijn tanden op elkaar klemmen om zijn mond niet open te laten vallen toen ze naar buiten kwam. Ze was ronduit prachtig. Hij kon het niet helpen, maar nu bleven zijn ogen langer haken op één bepaalde plek dan dat het daarstraks had gedaan. Ze vielen ook gewoon zo op. En het ergste was dat zijn lichaam erop begon te reageren. Soul kwam snel overeind en liep dichter naar haar toe zodat zijn schouders het zicht op haar blokkeerden. Voorzichtig, alsof ze fragiel was, legde hij zijn handen op haar heupen. Zijn vingertoppen streken er slechts kort langs, want hij wist niet of ze het graag had als hij haar aanraakte wanneer haar lichaam in zo weinig stof gehuld werd. “Niet zo onzeker zijn,” murmelde hij zachtjes tegen haar. “Je mag echt gezien worden zo.” Hij boog zich voorover en drukte een kus op haar lippen. “Wat vind je er zelf van?” Een jongensachtige grijns verscheen om zijn lippen. “Ik wist niet dat shoppen met jou zo leuk kon zijn. Dit gaan we vaker doen.” Hij gaf haar plagerig een tikje op haar neus en liet haar toen vervolgens los. Maar omdat hij wist dat ze het niet fijn vond als ze bekeken werd door andere mensen bleef hij staan zodat niemand haar kon zien. En zodat hij het uitzicht helemaal voor zich alleen had, hij gaf het eerlijk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Emptyvr aug 04, 2017 7:47 pm

Ergens schrok ze er wel een beetje van, dat Soul zo plotseling overeind kwam en op haar af kwam gelopen. Er trok een lichte rilling door haar lichaam zodra zijn vingertoppen haar heupen raakte. Een van die goede rillingen natuurlijk. “Niet zo onzeker zijn,” mompelde de blonde jongen tegen haar. Op het moment kon ze dat echt niet helpen. Ze was nooit zo heel zeker geweest als het op zulke dingen aankwam. Haar lichaam was altijd al zo ongeveer haar gevoeligste punt geweest aangezien het, het enige was waaraan ze zelf niets kon veranderen. “Je mag echt gezien worden zo.” Na die woorden werd er weer een kusje op haar lippen gedrukt. Ze merkte dat haar hart langzaam maar zeker wat sneller was gaan kloppen. Dat kon ook niet anders met zo weinig aan en Soul zo dicht op haar. “Wat vind je er zelf van?” vroeg de blonde jongen haar waarna er een grijns op zijn gezicht verscheen. “Ik wist niet dat shoppen met jou zo leuk kon zijn. Dit gaan we vaker doen.” Er volgde een klein tikje op haar neus voor ze werd losgelaten. Soul bleef echter wel zo dicht voor haar staan. Zachtjes beet Lima even op haar onderlip voor ze haar blauwe ogen omhoog, richting Soul, bracht. Hij leek de bikini heel leuk te vinden maar het was iets wat ze anders nooit van haar leven zou kopen. "Ik denk dat ik eerst nog even de rest wil passen," sprak ze met een lichte twijfel in haar stem voor ze opnieuw het pashokje in verdween. De volgende bikini was simpelweg veel te groot en het zelfde gold voor het badpak dat daarna kwam. Als alles maar wat los hing zou dat so wie so ergens helemaal verkeerd gaan. De laatste bikini paste in ieder geval perfect. Het was een heel simpel ding, gewoon de typische bikini vorm en het bedekte alles wat ze het liefst bedekt had netjes. De paar extra touwtjes die er aan zaten, zaten op zo'n manier dat ze nergens mee in de knoop konden raken. Bovendien was het een zwarte bikini dus zou het ook niet meer aandacht trekken dan dat ze eigenlijk voor lief had. Na heel snel gespiekt te hebben of Soul er nog steeds zat opende ze het gordijn nog een keer en draaide ze sierlijk een rondje voor de blonde jongen. Nu hopen dat hij deze net zo leuk zou vinden als zijzelf. Anders moest ze nog even in een dilemma gaan zitten denken over of ze deze of de vorige die ze hem liet zien moest kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the f*ck is going on?    What the f*ck is going on?  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What the f*ck is going on?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: