I hate kittens - Pagina 6
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I hate kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptyzo apr 16, 2017 10:31 pm

De ander pakte hem bij zijn shirt en pakte hem moeizaam van de grond af. Hey! "niet waar! Ik ben sterker uk!" really? Hij keek even naar hem en knipperde even. Dit was nog moeizaam? Zijn aantal kilo's? Hij woog niet eens zoveel. "Ik ben ouder dus ik heb gelijk," sprak hij, waarop Melvin begon te lachen. "Ik kan jou zelfs tillen, ik ben sterker!" sprak hij lachend tegen hem. Dat had hij al een aantal keren bewezen, dus daar kon de jongen dus echt niet tegen in. Hah. En hij woog sowieso minder dan Matthew, dus dat was een betere defense.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptyzo apr 16, 2017 10:37 pm

De ander begon te lachen en hij loste hem even waarna hij een wenkbrauw optilde. Hmpf. "Ik kan jou zelfs tillen, ik ben sterker!" Hm? hij fronste even en zuchtte even luid terwijl ie zijn schouders ophaalde. "Geloof ik niet, daarbij ben ik aangekomen, want ik kan niet meer in mijn kleren heb je zelf gezien," zei hij kalm tegen de ander... Want daarom waren ze hier in de eerste plaats...
Hij keek even naar buiten en al snel stopte de lift waarna de deuren open gingen en een gang me veel luxe afwerking tevoorschijn kwam. Het was een ietwat oudere stijl vermengt met luxe nieuwe dingetjes.. maar het was wel pretz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptyzo apr 16, 2017 10:49 pm

De ander fronste even en zuchtte luid, waarna hij zijn schouders ophaalde. "Geloof ik niet, daarbij ben ik aangekomen, want ik kan niet meer in mijn kleren heb je zelf gezien," klonk er kalm van de ander af. Ja maar dat betekende niet dat hij de ander niet meer kon optillen hoor lol. Al snel stopte de lift en keek hij even rond geez... Hij keek met grote ogen rond. "Je bent echt van de luxe niet waar?" sprak hij zacht grinnikend tegen de ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptyzo apr 16, 2017 10:53 pm

Hm? de ander deed geen poging ofzo dus... Okay dan, misschien later. AL snel zag hij hoe de ander reageerde op alles en dat liet hem zachtjes lachen omdat het cute was de ander zo onder de indruk te zien van alles, net een klein kind die voor het eerst iets speciaals zag ofzo... Best grappig eigenlijk, hihi... Hij lachte even zachtjes, cute man.. "Je bent echt van de luxe niet waar?" Hij knikte even. "Ik ben niet van plan te sterven en iets achter te laten, misschien de dingen die ik own en dan kan mijn eventuele kinderen wel uitvechten wat ze willen," yeah... "Dit geld heb ik van mijn ouders, ze zijn dood... En ik word enkel rijker met de dag omdat mijn business groter en groter word... Dus wat moet ik anders doen met mijn geld?" zei hij lachend terwijl hij even grijnzend verder liep de gang op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptyzo apr 16, 2017 11:08 pm

Tja... Hij was een redelijk normaal huis gewend... en van die ziekenhuis kamers. Natuurlijk was dit dan een soort schok voor hem. De ander lachte even zachtjes, waardoor hij even op keek. Wat nou? De jongen knikte even op zijn vraag. "Ik ben niet van plan te sterven en iets achter te laten, misschien de dingen die ik own en dan kan mijn eventuele kinderen wel uitvechten wat ze willen," aha... hij knikte even rustig. "Dit geld heb ik van mijn ouders, ze zijn dood... En ik word enkel rijker met de dag omdat mijn business groter en groter word... Dus wat moet ik anders doen met mijn geld?" klonk er lachend terwijl de jongen grijnzend verder liep. "Well.. Je kan ook geld aan goede doelen geven..." sprak hij even rustig tegen de ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptyzo apr 16, 2017 11:10 pm

Hm? "Well.. Je kan ook geld aan goede doelen geven..." Klonk er en hij haalde zijn schouders op. "Wat voor goede doelen dan? Ik weet niks om an te doneren en alles is vast afzetterij dus echt;..
waarom zou k het zelf doen heh?"
yeah.. Hij wandelde kalm een kamer binne via ene grote houten deur met zilveren klinken en al snel was er een modernere keuken te zien die groot genoeg was voor tja, veel shizz in te doen. Het was een open keuke en dus was er daarnaast een supergezellig lounge die wat was afgeschermd met een hard die gezelli aanstond. "Tada~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptyzo apr 16, 2017 11:39 pm

De jongen haalde zijn schouders op. Hm? "Wat voor goede doelen dan? Ik weet niks om an te doneren en alles is vast afzetterij dus echt... waarom zou k het zelf doen heh?" de ander wandelde kalm een kamer binnen via een grote deur... geez... Hij keek geschokt naar alles... Zo mooi... "Tada~" klonk er van de ander af. Hij keek naar de ander en pakte zijn arm vast. "Dit is prachtig Matthew.." sprak hij zachtjes tegen de ander met een brede glimlach.. Zo mooi...
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptywo apr 19, 2017 10:24 pm

De ander keek met grote ogen naar alles en dat liet de kerel even grinniken, how cute. "Dit is prachtig Matthew.." Klonk er van Melvin af en hij knikte even en draaide even speels om zijn eigen as, een pirouette-achtig iets nemende dus. "Bedankt, als je het wilt mag je het wel hebben~" zei hij met een speels gezicht. Ja, hij zou er niet van maken om het aan de ander te geven, in tegendeel... Liever hem dan iemand anders, dat was zeker. Hij keek echter op en begroete de kok die al bezig was in de keuken... Hij was hapjes aan het maken en dus gebaarde Matt even naar de ander dat hij hem moest volgen, waarna hij naar het raam liep en deze open trok. Het terras was verwarmd en had een grootte lounge met een vijvertje en alles, bijna een tuin eigenlijk. Het zachte geroezemoes van stil kwakende kikkers werd even onderbroken toen ze doorhadden dat iemand het terras opkwam. "Hier gaan we onze avond doorbrengen,"
yesyes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Emptydo apr 20, 2017 9:39 pm

De ander knikte even en draaide even om zijn eigen as. Huh? "Bedankt, als je het wilt mag je het wel hebben~" Wat... Nee... Natuurlijk kon hij dat niet accepteren. Hij schudde daarom meteen zijn hoofd.. Wat dacht hij wel niet hmpf... Dat betekende dat hij hier moest wonen en dan moest hij weg van de ander. Had hij dat zelf wel door? Toen Matthew iemand begroette keek hij even.. een kok... natuurlijk.. De lange jongen gebaarde hem en liep naar een raam, waarna deze open ging. Huh? Niet springen omg... Maar in plaats daarvan was er een groot terras, wat wel beter was. Er was een grote lounge en een vijvertje... Hij keek rond met grote ogen... zo mooi... "Hier gaan we onze avond doorbrengen," klonk er van hem af, waardoor hij zachtjes begon te glimlachen en hij naar de ander liep om hem te huggen. "Dit is amazing..." murmelde hij zachtjes tegen de jongen, waarna hij op keek naar hem met een glimlachje. "Bedankt..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I hate kittens - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate myself
» I hate you {Cayla}
» I hate you. [August]
» Love Me Or Hate Me
» [Scavenger Hunt] I hate this

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: