I hate kittens - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I hate kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo feb 08, 2017 12:26 am

En ze begonnen te rijden. Nice. Puur genieten. Mel keek naar buiten, soms, maar vooral eigenlijk naar de ander die reed... Hij had Matthew nooit zelf zien rijden... Dus dit was wel soort van... apart? "In wat dan eigenlijk wel hm?" klonk er van de ander af, waarop Mel even na dacht. Waar interesseerde hij zich in? Euh.. Hij knipperde even terwijl er een blos op zijn wangen ontstond en hij even weg keek. "Niets... interessants." sprak hij zachtjes tegen de ander, terwijl hij naar buiten bleef kijken. Hey, hij wilde niet met die blos naar de ander kijken nu okay?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo feb 08, 2017 12:31 am

Het was even stil, maar een antwoord kwam wel. "Niets... interessants." Kwam er van de man af en hij grijnsde even, waarna een gegrinnik niet langer onderdrukt kon worden en hij een hand van het stuur haalde... Hij haalde deze even door zijn eigen haren heen en drukte een knopje op het dashboard aan waardoor de stoelverwarming meteen aanging. Altijd heerlijk yk. "Nou... Je kan het gewoon tegen mij zeggen, ik vind alles wel interessant," zei hij met een zachte glimlach, maar zijn oog op de baan gericht. Hij moest echt blijven kijken, omdat hij maar een oog had kon hij namelijk niet met gewone auto's rijden, aangezien hij geen dieptezicht had. Gelukkig voor hem kon hij wel in korte afstanden rijden met auto's, of gemakkelijke stukken, dankzij de tech die erin was gegooid. Het ding deed dus al dat dat hij niet kon voor hem, heerlijk nietwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo feb 08, 2017 11:20 am

De ander grijnsde even, waarna de jongen begon te grinniken en haalde hij een hand van het stuur af om deze door zijn haren te halen. Daarna op een knopje te drukken. Geen idee wat het deed, maar het duurde niet lang of de stoel werd warm... Stoelverwarming was het dus. "Nou... Je kan het gewoon tegen mij zeggen, ik vind alles wel interessant," klonk er met een zachte glimlach van de ander af. Hm? Hij schudde zijn hoofd even en verstopte zich wat meer in zijn jas. "Ik interesseer me niet echt in dingen..." sprak hij even zachtjes tegen de ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo feb 08, 2017 1:16 pm

Er kwam wederom een antwoord die niet zo snel kwam als verwacht, of eigenlijk, het klonk niet zoals verwacht. "Ik interesseer me niet echt in dingen..." Klonk er van de man af en hij zuchtte even lachend. Serieus Melvin? Wat was dat nou weer? Was hij werkelijk waar zo'n pussy? Niks aan te doen maar goed dan. "In personen dan?" klonk er haast plagend van de ander af terwijl hij wat vertraagde, aangezien ze de binnenstad inkwamen. Het was nog niet echt over de tijd van de avondklok, dus verkeer was momenteel druk. Gelukkig ging men wel uit de kanten voor een beest als deze... Yes, get out the way!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo feb 08, 2017 2:27 pm

De jongen zuchtte even lachend op zijn antwoord. Wat nou hm? "In personen dan?" klonk er haast plagend van de ander af, waardoor hij alleen maar roder werd. Hey, hey hey, dat was niet eerlijk man. De auto vertraagde weer wat. Oh de mooie files rond het avondspits. Geweldig was het man. "Well... Yeah?" sprak hij even rustig tegen de ander, ietwat twijfelend. Euh
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo feb 08, 2017 4:45 pm

Het was weer even stil, geen direct antwoord dus... Dat was niet goed he lieve Melliemoo. "Well... Yeah?" Klonk er van de man af en hij trok een wenkbrauw op, toen ze even stilstonden draaide hij snerend zijn hoofd naar de ander, een grijns van oor tot oor. "Wie dan?" klonk er met een lach die maar niet van zijn smoelwerk verdween. Hij keek echter terug op en reed verder toen de file wat opschoof, waarna hij een smal tussenstraatje indraaide. Hier raden enkel de echte stadmensen die hun weg wisten... Hij was niet echt zo iemand, dus uh, het was maar op goed geluk zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo feb 08, 2017 11:44 pm

De jongen trok vrijwel meteen een wenkbrauw op bij zijn antwoord. Oh snap. Snerend draaide de jongen zijn hoofd naar hem toe, hey... Niet lachen... "Wie dan?" vroe gde ander dan ook met een lach die niet van zijn gezicht verdween... verdomme... Euh... Hij bloosde hevig en slikte even. "In... euh... jou?" sprak hij even tegen de ander, terwijl hij weer weg keek en de kraag van zn jas wat meer omhoog deed, om de blos te verschuilen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptydo feb 09, 2017 12:44 am

De ander bloosde maar dat merkte hij uiteraard niet op. Hij was te druk bezig met zijn eigen dingen, het rijden namelijk... aangezien hij net bijna een Purrlion aangereden had... Oepsiedoopsie? Niet echt handig nee, helemaal niet. "In... euh... jou?" Woah wait wacht. Hij begon meteen in volle borst te lachen en vertraagde wat waarna hij door de zijstraten begon te zigzaggen, opweg naar het penthouse. "IN MIJ???" Wat een joke was dat nou weer? Hij vond het zo grappig dat het gelach van de kerel gewoon niet meer weg te denken was in de auto, zelfs als hij even stopte om op adem te komen... hah/
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptydo feb 09, 2017 12:45 pm

De jongen begon meteen keihard te lachen. Nou.. Wat nou. Hij keek even gekwetst naar de ander. Dat was niet aardig Matthew. "IN MIJ???" klonk er van de ander af, waarop Mel even zuchtte en weg keek. Fine, dan vertelde hij nooit meer iets tegen de ander. Hij keek weer naar buiten en leunde op zijn arm. "Zo grappig is het niet." sprak hij tegen de ander, waarna hij zijn tweekleurige ogen even sloot. "Ik vertel je niks meer dan." Yeah :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptydo feb 09, 2017 11:56 pm

Hij grinnikte even zachtjes en pikte een traantje weg door een hand van zijn stuur te halen... Oh, dat was prijsloos... Rustig vertraagde hij na wat bochtjes, ze waren er bijna... "Zo grappig is het niet." Klonk er van de andere af. Nou, eigenlijk wel. Hij was de enige en hij zag niet eens in waarom hij dat zou voelen voor hem. Natuurlijk had hij vroeger vast een crush of iets op hem maar goed, dat zat al lang in het verleden, niet waar? Wat kon het lachen ermee nu nog kwaad? "Ik vertel je niks meer dan." Hm... "Nou je hoeft niet meteen zo te doen hoor~" zei hij met een pruillip, die niet echt lang stand hield want een zacht gegrinnik ontglipte zijn lippen al snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptyza feb 11, 2017 12:33 am

De ander wilde een soort van medelijden geven, maar dat was niet voor lang en dat was ook wel te blijken. "Nou je hoeft niet meteen zo te doen hoor~" klonk er met een pruillip van de ander af, waarna de jongen al snel weer begon te grinniken. Ugh... Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en rolde met zijn ogen. Yeah. Right. Hij zuchtte even en keek naar buiten, stomme Matthew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptywo apr 05, 2017 11:34 pm

Het bleef stil van de ander zijn kant, wat enkel de grijns op zijn heerlijk vuile gelaat groter maakte. HIj keek hem enkel snerend aan met zijn oog die eigenlijk op de weg gericht moest zijn. Alsof geen dieptezicht hebben nog niet erg genoeg was, lmao. HIj grinnikte even luider en rolde met het oog voordat hij het richtte op de baan en wat versnelde, maar dan ook heel plots, om hevig te rammen en een bocht scherp te nemen, waardoor hij even breed lachte en toen een garage binnenreed alsof het niks was. Het was groot, dus de vaart die hij vooraf had genomen zorgde er niet voor dat ze opeens moes waren tegen een muur van een garage van amper een paar meter groot. HIj parkeerde het ding niet eens netjes, maar echt in het midden van de ruimte, waarna hij uitstapte en zich uitrekte. Yeah, er stond hier een jetski te rotten ofzo en wat motors... Don't ask why, Bo just loves that kind of things.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptydo apr 06, 2017 3:06 pm

De ander leek zeker te genieten van zijn reactie, maar wat kon hij nou nog meer zeggen? Discussiëren had ook geen zin nu. De jongen grinnikte alleen maar luider en de auto ging veel sneller. Niet eens voor een lange tijd, want al snel werd er hevig geremd en nam de ander een bocht. Mel zat met grote ogen in de auto, zijn handen vastklemmende aan de auto, zijn borstkas hevig op en neer door de rijstijl van de ander. Jezus... Hij ging dus nooit meer in de auto van de ander stappen als hij zelf reed. Hij stapte uit, trillend op zijn benen. Nooit meer... Nooit meer in de auto van Matthew stappen. De volgende keer werd zijn dood... "Eh... Gaan we terug... met een chauffeur?" sprak hij even tegen de ander terwijl hij probeerde te kalmeren. Arceus... Nooit meer, alsjeblieft. "Ik overleef de terugreis anders niet denk ik..." sprak hij terwijl hij zijn hand op zijn eigen borstkas legde. Jeez... Hij liep naar de ander toe, nog steeds zichzelf kalmerende, en keek naar hem. Hm?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptyza apr 15, 2017 2:02 pm

Hij kon het niet laten even te lachen toen hij zag hoe geschokt de ander wel niet was van de acties die hij had ondernomen met de auto. Hij stond op zijn pootjes te trillen als een of ander kind die gewoon te bang was iets te doen. Hij legde een hand op zijn lippen om de lach wat te onderdrukken, maar de eenogige man kon het zachte gegrinnik gewoon niet laten. Pussy dat het was. "Eh... Gaan we terug... met een chauffeur?"Hm? "Ik overleef de terugreis anders niet denk ik..." Hij schudde zijn hoofd even. "We gaan hier overnachten gekkerd, ik mag normaal niet eens met de auto rijden~" zei hij met een brede glimlach alsof het het meest normale ding in de wereld was. ja, had hij niet aan de ander gezegd. Lol. Hij liep kalm naar de uitgang van de garage en opende de deur die naar een brede gang liep en wachtte kalm op Mellie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Emptyza apr 15, 2017 5:07 pm

De jongen schudde zijn hoofd even, waardoor Mels ogen groot werden. Oh please no nog een keer zou hij niet kunnen overleven. Dan zou hij echt sterven. "We gaan hier overnachten gekkerd, ik mag normaal niet eens met de auto rijden~" Wacht wat... Hij werd wat bleker en trilde even. Waarom... uh... Hij slikte even en begon naar de ander te lopen, nog licht trillend. "Morgen rijd jij ook niet..." sprak hij even tegen hem terwijl hij strak naar hem keek. "Ik ga dan nog liever lopen dan dat ik ooit weer bij je in de auto stapt als je achter het stuur zit." sprak hij even tegen de ander. Verdomme, no way dat hij dat nog zou doen man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I hate kittens - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate myself
» I hate you {Cayla}
» I hate you. [August]
» Love Me Or Hate Me
» [Scavenger Hunt] I hate this

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: