I hate kittens - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I hate kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptydi dec 27, 2016 8:20 pm

De ander leunde wat naar voren, waarna hij de lippen van de ander op zijn hoofd voelde en Mel even begon te glimlachen. "Thanks... Jij ook... Welkom thuis..." klonk er murmelend van de zwart harige af, waarna hij de armen van de jongen om zich heen voelde en Mel glimlachend zijn ogen sloot. "Wanneer is je verjaardag eigenlijk weer?" euh.. hij keek even bedenkelijk op en dacht na euh... 17 juni..." sprak hij even rustig tegen de ander, waarna hij even op keek. "Hoezo?" vroeg hij even rustig aan de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 1:11 am

De ander keek hem even bedenkelijk aan en hij knipperde langzaam. Was het dan zo random om te vragen wanneer je jarig was? Nee toch, damn... Haha, niet echt grappig maar goed. "17 juni..." Ahaha... "Hoezo?" klonk er even van de ander af en de jongen trok een pruillipje. "We hebben je verjaardag niet gevierd!" zei hij even waarna hij de ander zijn hand nam en hem mee naar binnen nam. "We gaan nu uit eten en ik zorg ervoor dat je krijgt wat je wilt, wat wil je?" heel erg vroeg, alleen maanden te laat ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 2:31 pm

De ander trok meteen een pruillipje. Eh? "We hebben je verjaardag niet gevierd!" klonk er meteen van de ander af, waarna zijn hand vast werd gepakt en mee naar binnen werd gesleurd. Waah. Wat gebeurde er?? Waarom was dit opeens een probleem en wat gingen ze nu doen? Hij was zo verward. "We gaan nu uit eten en ik zorg ervoor dat je krijgt wat je wilt, wat wil je?" klonk er van de ander af, waardoor Melvin even knipperde en even zacht glimlachte. "Ik heb al wat ik wil." sprak hij met een zachte glimlach tegen de ander. Hij had jaren voor zijn verjaardag gewenst om weer bij de ander te zijn... en well yeah... Dat was dit jaar gelukt, ook al was hij stil gebleven over zijn verjaardag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 4:16 pm

Hij wilde dat Mel een goede verjaardag zou hebben en dat was dan ook de reden dat hij zo triggered was, ugh... "Ik heb al wat ik wil."klonk er echter plots met een glimlach en fronsend keek hij naar de ander. Wat? Wat... Hij pakte even iets bij de hand, een gun... Natuurlijk. "Maar ik wilde iets met je doen!" zei hij een beetje van slag en met een triggerd blik in zijn ene oog. Hij snoof even en zuchtte zachtjes waarna hij een hand legde in zijn gezicht en even zijn slaap masseerde nadat hij de gun had weg gelegd. Hij moest kalm blijven, dat moest gewoon even, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 4:35 pm

En de ander was meteen triggered. Fronsend keek de jongen naar hem, waarna de gun van de ander tevoorschijn kwam. Whoah.. Whoah... Rustig Matthew... "Maar ik wilde iets met je doen!" klonk er van slag van hem af, waarna de jongen snoof en een zucht uit zijn mond kwam. Eh..? De jongen legde een hand in zijn gezicht en legde de gun weg.. euh... "We gaan wel uit eten.. maar ik hoef geen cadeau, oke?" sprak hij rustig met een glimlachje tegen de ander, waarna hij hem zachtaardig aan keek. "Mijn cadeau is dat jij er was en bent op mijn verjaardag." sprak hij rustig tegen de ander, waarna hij even wat breder glimlachte. "Dat heb ik tenminste gewenst voor al mijn andere verjaardagen, dus ik ben al blij dat jij er weer bent." sprak hij rustig tegen de ander. Yeah..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 7:58 pm

Hij was van slag, ja, maar wie zou dat niet zijn als je bff, demi bf zowat werd gestolen zonder dat je zelfs wist wie het had gestolen. Daarbij was hij ook gewoon Mattie, hij beschermde alles dat dicht bij hem woonde... En Mel woonde zowat bij hem... Yeah. "We gaan wel uit eten.. maar ik hoef geen cadeau, oke?" Klonk er en de blik in zijn ogen verzachte wat waarna een zachte zucht van zijn lippen rolde en hij zijn slapen bleef masseren... Verdomme zeg. "Mijn cadeau is dat jij er was en bent op mijn verjaardag." Uh... Maar... "Dat heb ik tenminste gewenst voor al mijn andere verjaardagen, dus ik ben al blij dat jij er weer bent." Hm... "Dus je wilt niks anders?" klonk er twijfelachtig van de jongen af terwijl hij een wenkbrauw optilde en de handen van zijn hoofd verdwenen. HIj was dit niet gewoon. Normaal moesten mensen het hebben van zijn geld enzo, hij snapte dit niet zo goed hoor... Uhm... "Ik ga een pak aan gaan doen," zei hij rustig waarna hij even de trap opliep en de kast in keek... Zijn uitgaanspak was te klein??? Met grote ogen keek hij ernaar. Oh nee, hij was vast dikkie geworden :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 8:23 pm

De blik in het oog van de jongen verzachtte gelukkig iets, waarna een zachte zucht uit zijn mond kwam. "Dus je wilt niks anders?" klonk er twijfelachtig van de jongen af, terwijl hij een wenkbrauw optilde. Mel schudde zijn hoofd. Hij wilde niks anders. Het feit dat hij bij de ander kon blijven was al het beste cadeau wat hij kon krijgen. "Ik ga een pak aan gaan doen," klonk er rustig, waarna de ander naar boven liep. Ondertussen had Mel geen net pak..? Euh... Mel slikte even en liep zelf ook naar boven om zijn hele kast overhoop te halen om naar iets te zoeken dat maar leek op netjes. Maar eh... Mel zag er nooit netjes uit dus eigenlijk had hij vrijwel niets. Behalve een witte blouse... Dus hij besloot dat maar aan te doen met een spijkerbroek eronder? Sorry... Hij had gewoon niet echt iets anders dan dat. Hij was meestal gewoon messy maar comfy gekleed... Oeps. Hij ging dan ook zijn kamer rustig uit en ging wachten tot de ander ook klaar zou zijn. Hm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 8:49 pm

De ander had nog zijn hoofd geschud, geen cadeau dus... Sigh... Hij wist zelf niet goed wat aan te doen... Uhm... derp? Hij knipperde even en zuchtte waarna hij zelf even naar zijn trui keek... Fricking hell, alles was te klein? Hij had het zo druk gehad dat hij het niet had gezien... Met zijn dikke trui en jeans liep hij zuchtend terug de kamer uit. "Ik pas niks meer," mompelde hij grommend waarna hij zijn phone nam en een belletje deed... Even zien wat ze nog hadden liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 9:33 pm

De jongen liep in een dikke trui en jeans de kamer uit, waarop Mel even knipperde. "Ik pas niks meer," mompelde de jongen grommend, waardoor Mel even knipperde. "oh~ Ben je nog meer gegroeid?" vroeg hij even plagend tegen de jongen, terwijl hij dichterbij kwam en plagerig glimlachte naar hem terwijl hij zijn trui iets meer naar beneden trok en even overheen streelde om hem recht proberen te houden. Hm.. Aandacht please <3 Soms was Mel net als een kat, zelfstandig maar met de tijd wilde hij aandacht. Meestal als je iets deed waar je even geen aandacht bij kon geven. Zoals tijdens het belletje. Jaah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 9:45 pm

"oh~ Ben je nog meer gegroeid?" Hmpf... Hij keek schuin weg en begon rustig te praten. de ander vond het echter een goed idee om zich een weg te banen naar onder zijn trui en met een blozend gezicht begon hij de ander weg te duwen, tot het korte gesprek gedaan was. "Ze kunnen niks meer brengen want het is een of andere feestdag! Wat is dat nou weer!" zei hij boos terwijl hij mopperend naar zijn kleerkast liep en maar begon te zoeken. Wat een hell.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 10:00 pm

De jongen begon te blozen.. aw.. Maar hij werd weg geduwd, hey... "Ze kunnen niks meer brengen want het is een of andere feestdag! Wat is dat nou weer!" klonk er boos, waarna hij mopperend naar de kleding kast liep en weer begon te zoeken. Mel liep mee en keek naar de ander. "Dan moet je gewoon stoppen met groeien Matt." sprak hij met een lichte glimlach waarna hij ook mee begon te zoeken. "En misschien kan je het ergens anders kopen?" Yeah.. Derp...
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2017 6:41 am

De ander volgde hem en begon mee te zoeken. Kort schoot zijn oog naar de ander waarna hij overeind kwam en naar een deur wandelde. "Dan moet je gewoon stoppen met groeien Matt." Uh... Hij beet even op zijn onderlip en opende de deur van de inloopkast even en begon daar in te zoeken. Het licht was automatisch aan gegaan, handig nietwaar? "En misschien kan je het ergens anders kopen?" Hmpf... "Alles is gesloten ofzo..." gvd... Hij moest kleren hebben, anders kreeg hij een inzinking ofzo. "En ik ben 23, ik groei al eeuwen niet meer...." mopperde hij zachtjes... Ugh...
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptyzo jan 08, 2017 11:12 am

uwaah... de jongen had zoveel kleren... zelfs nog in zijn inloopkast... damn... zoveel kleren als de jongen had hij niet hoor... "Alles is gesloten ofzo..." klonk er als antwoord op zijn vraag of de jongen geen nieuwe kleren kon kopen, waardoor Mel even knipperde. Maar... euh..? "En ik ben 23, ik groei al eeuwen niet meer...." mopperde de jongen zachtjes, waardoor Mel even naar hem keek en even na dacht. "Maar zijn de restaurants dan niet ook dicht of..?" yeah... Mel slikte even en keek naar de ander. "En daarbij... kan je één van die mensen zijn die nooit stopt met groeien... zonder pillen dan." yeah... Mel was gewoon even aan het nadenken hoe en wat... you know... het kon, dat kon de ander dus echt niet ontkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptydo jan 19, 2017 1:15 pm

Hij ergerde zich dood hieraan, niet normaal. Hij zou iemand steken en verdorie, wat een kutzooi was dit nu weer. "Maar zijn de restaurants dan niet ook dicht of..?" Uh? Goed punt... Hij kantelde zijn hoofd even en zuchtte... Great... Dat zou dan een andere dag moeten zijn niet? Tenzij hij nog een privé chef kon regelen... Wait... dat was het! "En daarbij... kan je één van die mensen zijn die nooit stopt met groeien... zonder pillen dan." Uh? HIj fronste even en keek naar hem. "Wat.. nee..." zei hij meteen waarna hij de phone pakte en even een nummer intoetste. Hij praatte wat en glimlachte toen even. "Mel, maak je maar klaar," yush.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Emptydo jan 19, 2017 9:23 pm

De jongen kantelde zijn hoofd even op zijn woorden, waarna er een zucht klonk. Betekende dat.. dat hij gelijk had of..? Hij snapte het niet echt maar misschien zou dat nog wel komen. Toen hij echter zei dat de jongen misschien nooit zou stoppen met groeien zonder pillen begon hij fronsend naar hem te kijken, waardoor Mel even slikte. Wat... Het kon toch? "Wat... nee..." klonk er meteen, waarna de jongen zijn telefoon pakte om naar iemand te bellen... Geen idee waarover en wie... maar oke. Toen hij op hing keek de jongen met een glimlach naar hem, waardoor hij even vragend naar hem keek. "Mel, maak je maar klaar," klonk er van hem af, waardoor Melvin even knipperde. Klaar maken..? "Klaar maken voor wat..?" vroeg hij even aan de ander. Wat was het plan nu..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I hate kittens - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate myself
» I hate you {Cayla}
» I hate you. [August]
» Love Me Or Hate Me
» [Scavenger Hunt] I hate this

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: