Love Me Or Hate Me
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Love Me Or Hate Me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Love Me Or Hate Me Empty
BerichtOnderwerp: Love Me Or Hate Me   Love Me Or Hate Me Emptyza sep 03, 2016 1:11 pm

Met een kalme blik op het golvende water leunde ze naar achter. Ze legde haar armen achter haar hoofd en liet een zucht langs haar lippen gaan. Met een kalme haal door haar haren, voordat ze deze arm weer onder haar legde, sloot ze haar ogen. Ze was maar wat aan het zonnen op het strand. Naast haar lag Law. Ze had hem ook maar een zonnebril gegeven, anders zou hij weldra gaan lopen met de hare en dan zou ze echt even flippen. Ze haatte het als andere met haar spullen gingen lopen, vooral als ze er zelf mee bezig was. Na een paar minuutjes leek ze echter genoeg te hebben van de brandende zon en duwde ze zich recht enkel en alleen om de bril wat meer van haar neus te halen en even haar handen door haar haren te halen. "Wakker worden," zei ze grof waarna ze hem een stamp gaf, haar Pokémon. deze keek langzaam op en kon enkel glimlachen naar haar... Bitch Pokémon dat het was. "Rot op wil je," zei ze waarna ze opstond en gewoon in haar bikini kalm van het strad afwandelde, alsof het de normaalste zaak was. Maar tja, als zij iets wilde doen deed ze het gewoon, zonder zelfs na te denken.

-Open
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love Me Or Hate Me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate myself
» I hate kittens
» I hate you. [August]
» I hate you {Cayla}
» [Scavenger Hunt] I hate this

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Dewford Town-
Ga naar: