I hate kittens - Pagina 5
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I hate kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyza apr 15, 2017 9:12 pm

De ander leek in shock te zijn van wat ie had gezegd, als in well yeah hij was bleker en trilde wat en dat liet de kerel even grinniken. Oh boy. "Morgen rijd jij ook niet..." Heh?~ Hij lachte even zachtjes, cute hoor. Was het bezorgdheid of angst tho? Of beiden? Hij wist het niet maar het was funny om naar te kijken en zeker voor herhaling vatbaar als hij nogmaals de kans had. "Ik ga dan nog liever lopen dan dat ik ooit weer bij je in de auto stapt als je achter het stuur zit." hm? Hij liep kalm door de grote luxueuze gang, waar grote lusters aan het hoge plafond hingen en shit. Hm.. "Ik heb een rijbewijs, voor boten ook... motors, alles. Ik kan zelfs een vliegtuig besturen," zei hij kalm. "Ik heb alleen geen dieptezicht meer nadat ik mijn ene oog ben verloren~" zei hij lachend... Heh... Hm... "Maar ik heb het gevoel dus ik kan heel goed rijden, zelfs met een oog~" yes. "Zelfs zonder denk ik~" hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyza apr 15, 2017 10:09 pm

De ander liep kalmpjes door de grote gang heen, waardoor hij even rond keek naar de gang... geez... Zo luxe allemaal. "Ik heb een rijbewijs, voor boten ook... motors, alles. Ik kan zelfs een vliegtuig besturen," klonk er kalm van de ander af, maar Mel keek fronsend naar hem. Niet met die rijstijl. Dan had hij nooit geslaagd kunnen zijn. "Ik heb alleen geen dieptezicht meer nadat ik mijn ene oog ben verloren~" klonk er lachend van hem af. "Maar ik heb het gevoel dus ik kan heel goed rijden, zelfs met een oog~" uh nee... maar dit had toch allemaal een makkelijke oplossing? "Zelfs zonder denk ik~" hij zuchtte even diep en schudde zijn hoofd. "Waarom neem je dan niet gewoon een bril.." sprak hij zuchtend tegen de ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyza apr 15, 2017 10:49 pm

De ander sugesteerde een bril en hij grinnikte even. "Dat is niet te verhelpen met een bril hoor," jup. "Jammer en helaas zeggen ze dan, maar je hebt gewoon twee ogen nodig voor dieptezicht te kunnen maken," yeah. "Het is waar dat als je twee ogen hebt je het kan verbeteren met een bril zoals bo maar met eeen oog is dat helemaal niet mogelijk," zei hij kalm waarna hij bij de lift stopte en een code intikte. Al snel gingen de lift open, een lift gemaakt van fijn metaal en afgewerkt wat met duurdere dingen met glas waarmee je naar buiten kon kijken in de stad... derp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyza apr 15, 2017 10:59 pm

De jongen grinnikte even op zijn suggestie. "Dat is niet te verhelpen met een bril hoor," klonk er van de jongen af. "Jammer en helaas zeggen ze dan, maar je hebt gewoon twee ogen nodig voor dieptezicht te kunnen maken," Hij knipperde even en knipperde even. "Het is waar dat als je twee ogen hebt je het kan verbeteren met een bril maar met eeen oog is dat helemaal niet mogelijk," Hij fronste even en keek naar hem. "Maar je hoort in principe ook gewoon dieptezicht te hebben met één oog..." sprak hij even tegen de ander. derp
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 2:59 pm

Hm? "Maar je hoort in principe ook gewoon dieptezicht te hebben met één oog..." Ah. "Ik zeg gewoon wat ik te horen heb gekregen." zei hij kalm. "Het oog moet eigenlijk ook ooit eens verwijderd worden maar meh... dat is zo creepy dan..." zei matt terwijl ie zijn schouders ophaalde en kalm de lift opstarte en deze in beweging kwam. "Soms vraag ik me wel af of ik echt helemaal blind ga worden," zei hij plots, fluisterend waarna hij even verbaasd naar buiten staarde door het raam... de stad was mooi verlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 3:11 pm

"Ik zeg gewoon wat ik te horen heb gekregen." klonk er kalm van de jongen af, waarop Melvin even rustig knikte. "Het oog moet eigenlijk ook ooit eens verwijderd worden maar meh... dat is zo creepy dan..." Hm? Hij keek even naar de ander, zou dat creepy zijn? Misschien wel... De lift kwam in beweging, waardoor Mel even rond keek naar buiten.. heh.. "Soms vraag ik me wel af of ik helemaal blind ga worden," klonk er fluisterend, waarna de jongen naar buiten staarde. Hij hugde de jongen rustig en aaide hem even. "Vast niet Matt." sprak hij rustig tegen de jongen en keek ook weer rustig naar buiten. "En zelfs als dat wel gebeurt, dan ben ik er om voor je te zorgen." sprak hij, waarna hij met een zachte glimlach naar de jongen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 3:33 pm

Hij werd al snel gehugd door de ander en een beetje verbaasd keek hij naar de ander vanuit zijn hoge positie. Hm? Hij slikte even maar glimlachte langzaam. aw... "Vast niet Matt." Klonk er van Melvin af. hij had vast gelijk maar toch. "En zelfs als dat wel gebeurt, dan ben ik er om voor je te zorgen." Hij glimlachte ook en Matt lachte even zachtjes. "Mijn oog werd uitgestoken toen ik achter een meid wilde aangaan... De man wilde me beroven... en stak een zakmes in mijn oog toen ik weigerde... Uiteindelijk heb ik hem neergeschoten," zei hij kalm. "Ik weet niet eens meer hoe ik in het ziekenhuis ben gekomen, maar toch..." sigh... "Wat als het gewoon weer zo gebeurd? Ik bedoel... Mensen doen gekke dingen voor geld," sigh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 5:38 pm

De ander keek een beetje verrast toen hij hem begon te huggen, waarna hij langzaam begon te glimlachen. De jongen lachte even zachtjes op zijn woorden, waarna hij begon te spreken. "Mijn oog werd uitgestoken toen ik achter een meid wilde aangaan... De man wilde me beroven... en stak een zakmes in mijn oog toen ik weigerde... Uiteindelijk heb ik hem neergeschoten," klonk er kalm van de ander af, waarop Melvin langzaam knikte. "Ik weet niet eens maar hoe ik in het ziekenhuis ben gekomen, maar toch..." Melvin knikte weer en legde zich wat meer tegen de ander aan. "Wat als het gewoon weer zo gebeurd? Ik bedoel... Mensen doen gekke dingen voor geld," klonk er van de ander af, waarop Mel even langzaam knikte en zijn ogen sloot. "Dan ben ik er deze keer om je te beschermen." sprak hij resoluut tegen de jongen. Yes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 7:38 pm

De ander knikte alleen maar op zijn woorden, niet echt veel commentaar gevende op het feit dat zijn oog eruit was geprikt door een chick en een random dude die geld wilde. Maar goed, de ene was nu een slet en de ander was dood dus veel had hij er ook niet om wraak te gaan nemen. Hij had de politie wijs gemaakt dat hij de ander had moeten doden uit zelfverdediging... en met genoeg geld kon je alles krijgen... "Dan ben ik er deze keer om je te beschermen." Hm? Hij zuchtte even. "Ik denk niet dat jij dat kan uk," derp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 9:48 pm

Tja.. Hij had het verhaal al eerder gehoord op de eerste dag dat hij de ander terug zag.. dus waarom zou hij er nog een probleem van maken eh? De jongen zuchtte even op zijn woorden. "Ik denk niet dat jij dat kan uk," klonk er van hem af, waardoor hij even boos naar hem keek. "Ik ben geen uk! Ik ben groter dan de gemiddelde man!" sprak hij even tegen de ander. Dat was gemeen om te zeggen, hij was namelijk best wel groot... hmpf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 9:59 pm

Kalm keek de lange man neer op de ander. Ja, voor hem was iedereen wel klein, hij was abnormaal lang en hij vond het dan ook heerlijk om zo te zijn. Hij had wel vaak pijn aan zijn knieën en stuff en hij wist dat hij daar later echt last van zou krijgen maar dat is voor later. "Ik ben geen uk! Ik ben groter dan de gemiddelde man!" Hm? Hij trok even een wenkbrauw op... "Okay dan, maar voor mij ben je nog steeds een uk," zei hij kalm terwijl hij even grijnsde. "En dat zal je ook altijd blijven," hehe. er was een tijd dat hij kleiner was dan melvin, maar in de tijd dat ze van elkaar waren geweest had Matthew een groeispurt gehad die maar door bleef gaan; oh well nature he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 10:03 pm

De ander trok even een wenkbrauw op. Wat nou hm? "Okay dan, maar voor mij ben je nog steeds een uk," klonk er van de ander, waarna hij even grijnsde. "En dat zal je ook altijd blijven," klonk er van de ander af, waarop Mel even not amused naar hem keek.. gvd... hij was best wel groot! Stomme Matthew... "Ik ben best groot! En daarbij ben ik ook sterker!" Yeah.. Dat was wel waar. Als Melvin wilde dan kon hij mensen zo in elkaar rammen. "Ik heb geen gun nodig om mezelf te beschermen." Oh yes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 10:10 pm

Hij was niet echt blij met wat hij hier verklaarde... okay dan whatever haha... funny. "Ik ben best groot! En daarbij ben ik ook sterker!" Hm? wel meteen trok de kerel een wenkbrauw op. Dat was een funny iets om te zeggen als hij heel eerlijk was. "Ik heb geen gun nodig om mezelf te beschermen." Hm? "Omdat je niet kan werken met een gun of mes of eender welk wapen, daar heb je wat training voor nodig of he moet gewoon een psychopaat zijn I guess," jup. "daarbij ben ik wel sterker!" Yea gvd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 10:16 pm

De ander trok meteen een wenkbrauw op bij zijn woorden. Wat nou huh?? Hij was echt sterk hoor, maar bij Matthew kon hij gewoon niet op een rampage gaan dat was alles. "Omdat je niet kan werken met een gun of mes of eender welk wapen, daar heb je wat training voor nodig of je moet gewoon een psychopaat zijn I guess," zoals Matthew dus oke... Maar dat was hij niet... Soms. Als Matthew er bij was nooit maar als Matthew er soms niet bij was en hij was pissed... Dan wilde je niet in zijn buurt komen man.. "daarbij ben ik wel sterker!" Hm? Hij keek naar de ander en schudde zijn hoofd. "No way! Ik ben sterker!" sprak hij meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Emptyzo apr 16, 2017 10:21 pm

"No way! Ik ben sterker!" Klonk er meteen nadat hij zijn hoofd had geschud. Wel meteen pakte hij de shirt van de ander en tilde hij hem moeizaam van de grond. Ugh.. "niet waar! Ik ben sterker uk!" zei hij meteen in een sterke defensie. Hij had zoete praatjes, ondanks dat hij zo goed wist dat hij ze niet waar kon maken. Wist hij dat hij nog goede spieren moest gaan ontwikkelen omdat hij zo jong was... Ugh. "Ik ben ouder dus ik heb gelijk," yes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I hate kittens - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate kittens   I hate kittens - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate myself
» I hate you {Cayla}
» I hate you. [August]
» Love Me Or Hate Me
» [Scavenger Hunt] I hate this

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: