|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 12:24 am | |
| Lilium vroeg of het glas water daar weer geen gepaste straf voor was en Aiden schudde zijn hoofd even enkele keren. “Ik zou ‘t niet proberen, meis,” kwam er liefjes uit. Nee, ze zou het voelen ook. Ze wist zelf ook wel dat hij dan geen genade meer zou hebben. Dan lag ze echt opnieuw in het zwembad, met pyjama en al. Haar woorden deden Aiden even lichtjes snuiven. “Dan is het helemaal goed,” zei hij met een kleine glimlach. Nee, hij twijfelde er niet echt aan dat ze het zou laten horen als hij haar meesleurde, want de vorige keer had ze het ook goed duidelijk gemaakt. Hij gaapte een keertje (asociaal zonder zijn hand voor zijn mond, want zijn arm lag om haar en de ander lag achter zijn eigen hoofd). Hij was benieuwd hoe Hoenn zou worden.
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 12:27 am | |
| Ze moest het niet proberen. Een onschuldig lachje verscheen op Lilium's lippen, terwijl ze zich toch wat probeerde los te wurmen uit Aiden's greep. "Ik kan heel hard rennen!" bracht ze dapper uit, "als ik eenmaal los ben," kwam er wat beteuterder uit, waarna ze weer stopte met in het rond wurmen. Als ze een hele tijd zo rustig lagen, kreeg ze vanzelf zin om een beetje te klieren. Lilium was niet goed in lang en rustig liggen. Tenzij ze ging slapen, maar dat was een ander verhaal. Lilium keek omhoog toen Aiden zachtjes begon te gapen. "Moe, knul?" vroeg ze op een onschuldig toontje, "of ben ik je zo enorm aan het vervelen?" |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 12:39 am | |
| Lilium begon te wurmen en Aiden hief zijn wenkbrauwen. Wat kregen ze nou dan? Haar volgende woorden deden hem echter al gauw weer glimlachen. “Ja, echt heel hard - tot je struikelt,” merkte Aiden rustig op. Ja, Lilium was wel het type om te vallen waardoor iedereen haar uiteindelijk toch nog in zou halen. Het zou hem echt gewoon helemaal niets verbazen als dat zou gebeuren. Sterker nog: het zou hem verbazen als het niet zou gebeuren. Lilium vroeg of hij moe was, of dat het aan haar lag. “Alles is jouw schuld,” merkte hij rustig op, al waren de grijns en zijn ondertoon verraders en maakten ze duidelijk dat die woorden niet gemeend waren. “Maar, nee. Eigenlijk ben ik best moe, ja. Jij nog niet?” Hij zou zo in slaap kunnen vallen, had hij zo het idee.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 12:46 am | |
| Lilium keek eventjes met een verongelijkt gezicht naar de roodharige jongen. "Wat een vertrouwen weer," sprak het meisje, waarna een lichte pruillip op haar gezicht verscheen. Nu had Aiden misschien wel een heel klein beetje gelijk. Ze trok hetzelfde gezicht bij Aiden's volgende woorden. "Je bent niet aardig vanavond hoor, straks zinkt dit schip nog," merkte ze onschuldig op. Ze wist nog niet hoe dit gigantische schip waar ze nu op zaten zou kunnen zinken door woorden, maar ze vond de vergelijking wel vreemd toepasselijk. Ze hief haar hand voorzichtig en kneep eventjes lichtjes in zijn wang. "Je bent wel heel erg schattig hoor, als je slaperig bent," kwam er plagerig uit, "maar wil je gaan slapen dan?" |
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 12:55 am | |
| Wat een vertrouwen weer van zijn kant. Aiden hief zijn schouders even kort. “Ik ben enkel realistisch,” sprak hij rustig. Al vond ze al gauw genoeg dat hij niet aardig was vanavond en werd er een opmerking gemaakt over een schip. Het was een vreemde vergelijking, maar hij leek hem te begrijpen en een grijns sierde zijn gezicht. “Ach, dit schip kan veel hebben.” Mocht hij toch hopen. Als hij iets er niet bij wilde hebben op het moment, was het een zinkend schip. Hij werd in zijn wang geknepen en werd schattig genoemd, waardoor hij haar met een vernauwde blik aankeek. “Zegt er één wat,” bracht hij droog uit, al deed haar volgende vraag hem even fronsen. “Ik denk dat ik op deze manier wel snel weg ben, ja.” Hij moest toch eerlijk zijn. Als zij nog niet moe was, dan wilde hij nog best even wakker blijven, maar ontkennen dat hij binnen tien minuten weg zou zijn, kon hij niet.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 1:00 am | |
| De jongen gaf aan enkel realistisch te zijn en Lilium snoof eventjes kort. Ook het schip kon veel hebben volgens hem. "Denk je? Straks zitten er allemaal gaten in de bodem," reageerde ze onschuldig. "Niet dat ik van plan ben er gaten in te maken natuurlijk," kwam er onschuldig achteraan. De schrijfster van deze post vindt de dubbelzinnigheid veel te geinig. Het meisje trok haar wenkbrauwen eventjes iets omhoog. "Zegt er één.. wat?" reageerde ze op een grinnikende toon, waarna Aiden aangaf dat hij wel snel weg kon zijn. "Mooi, dan kan ik je strategisch wegduwen en dan kan ik het midden van het bed claimen." Ze gaf hem al een, nog wel redelijk zachte, experimentele duw in een poging om hem al iets weg te rollen. |
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 1:06 am | |
| Lilium leek het niet te geloven en zei dat er straks misschien allemaal gaten in de bodem zaten, al was zij niet van plan deze te veroorzaken. Aiden glimlachte. “Dan zullen we ze dichten voor het gehele schip zinkt,” zei hij rustig. “Kleine schade valt te herstellen,” volgde er met een knipoog. Totaal niet dubbelzinnig, totaal niet. Ze hadden het hier enkel over een schip. Lilium’s opmerking deed hem even zijn mond samentrekken. Als in zo’n ‘niet grappig’-gezicht. Je snapt me. Haar daarop volgende woorden deden hem weer even glimlachen, al bleef hij stug op zijn plek liggen. Hij opende zijn mond om wat te zeggen, maar liet haar uiteindelijk los en kroop naar de rand van het bed, zijn rug naar haar kerend. “Puh.” Nu had ze het hele bed om asociaal te liggen. Zoals bepaalde mensen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 1:49 am | |
| Lilium grinnikte eventjes zachtjes. "Laten we die gaten dan inderdaad maar snel dichten," reageerde het meisje onschuldig, met een grijnsje op haar gezicht. "Jij bent ook niet van plan dit schip te slopen.. toch? Je hebt immers al dat roeibootje vermoord." Oh wat waren ze toch weer dubbelzinnig. Aiden liet haar los en meteen was het een stuk kouder. Lilium kon het niet laten om eventjes een licht teleurgesteld geluidje te maken. Maar al snel genoeg grinnikte ze weer toen Aiden aan de rand van het bed ging liggen. Een maand geleden zou ze misschien bezorgd geweest zijn dat ze hem misschien beledigd had. Maar ondertussen wist ze wel beter. Hij was haar gewoon aan het sollen. "Heh, verrek, ik heb het héle bed voor mezelf," merkte het meisje, op haar rug rollend en breed liggend als een Staryu. "ik denk dat ik dan toch de alfa ben~" |
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 5:03 pm | |
| Die gaten moesten ze dan maar snel dichten, al vroeg ze wel of hij niet van plan was dit schip te slopen, nog even het roeibootje boven halend. Om één of andere reden moest hij bij een roeibootje aan Raven denken, maar die gedachte stopte hij zo snel als hij gekomen was, weer weg. Hij dacht niet al te graag aan Raven. “Ik zal dit schip in veiligheid houden zolang jij erop zit.” Een grijnsje trok over zijn gezicht. Die dubbele betekenissen waren toch wel heel erg mooi. Lilium grinnikte en merkte op de alfa te zijn, terwijl ze ging liggen als een verrekte Staryu. Aiden draaide zich om, zodat hij haar aan kon kijken, en hief zijn wenkbrauwen. Hij wilde een foute opmerking maken, maar slikte deze in. “Misschien moet ik je maar vooral nooit uitnodigen als ik een huis huur,” kwam er zuchtend, maar plagend, uit.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 5:08 pm | |
| Aiden draaide zich weer om en Lilium keek hem met een glimlachje aan. Hij had het over een huis huren en dat ze dan maar niet uitgenodigd moest worden. "Dat hoeft ook niet, ik kom wel gewoon ongevraagd crashen en slapen," merkte het meisje op met een glimlachje. Maar nee, dat zou ze nooit doen. Ze wilde zich niet zo opdringen aan mensen op die manier. Er was een verschil tussen je ergens thuis voelen en asociaal raken. Ze keek met een onschuldig glimlachje in de richting van Aiden en keek hem aan. "En hoe bevalt je rechtmatige plek?" vroeg ze op een onschuldig toontje, zich oprecht afvragend hoe ver ze kon gaan voordat hij wraak zou nemen. |
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 5:16 pm | |
| Dat hoefde niet, zei het meisje. Haar volgende woorden deden hem even geamuseerd snuiven. “En jij denkt dat je dat zou durven?” vroeg hij, een grijns over zijn gezicht trekkend. “Volgens mij zou jij een uur staan te twijfelen voor je al ongevraagd aan durft te kloppen, pup.” Hij kon zich er veel te veel mee vermaken dat zij en hij zoveel van elkaar verschilden. Hij zou ergens nog via ‘t raam naar binnen klimmen. … Hij was wel eens ergens via ‘t raam naar binnen geklommen, zelfs. Toen hem werd gevraagd hoe zijn rechtmatige plek beviel, slaakte hij een dramatische zucht. “Ik denk dat ik terug val op beiden een eigen kamer.” Zielig, sob, sob. Nee, hij vond ‘t wel prima. Hij kende ‘r langer dan vandaag. Ze zou toch wel bij ‘m komen liggen. Dat deed ze zelfs al voor het als normaal gezien werd. |
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 5:23 pm | |
| Lilium grinnikte eventjes zachtjes. Wat een vertrouwen weer van Aiden. Maar ze wist ook wel dat hij ergens gelijk had. Niet dat ze dat toe ging geven uiteraard. Dat was weer een heel ander verhaal. "Pas maar op hoor, straks lig ik ineens op je bank te tukken," reageerde het meisje met een knipoog, "ik kan je waak Charizard wel temmen," kwam er onschuldig achteraan. Aiden kennende zou hij namelijk waarschijnlijk de bewaking aan Tyrion overlaten immers. Ze keek eventjes met een glimlachje opzij naar Aiden toen deze begon te zuchten. "Dan hoef ik wel een nachtje niet meer te vliegen ja," kwam er onschuldig uit. Hey, dat klonk zo slecht nog niet. Maar nee, liever niet eigenlijk. |
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 5:31 pm | |
| Lilium zei dat hij moest oppassen en dat ze zijn wakende Charizard wel temmen zou. “Iets zegt me dat hij de deur nog persoonlijk voor je open zou doen.” Zucht. Ja, Tyrion was best wel gek op de blondine - altijd al geweest, zelfs toen het nog absoluut niet wederzijds was. Gelukkig was Tyrion over het algemeen sowieso al een allemansvriend, dus maakte het allemaal niet heel erg veel uit. Stel je voor dat die agressiviteitsproblemen had gehad… Haar opmerking deed hem even zijn wenkbrauwen heffen. “Ik hoor het wel weer,” zei hij, zijn best doende zielig te klinken. “Dan ga ik wel helemaal zielig en alleen Lilycove rond morgen…” Want hij was dit keer wel van plan de regio eens zorgvuldig te verkennen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 5:34 pm | |
| Lilium glimlachte breen en liet haar hoofd weer neerploffen op de kussens. Ze had de kussenberg misschien ook een beetje voor zichzelf geclaimd. Maar goded, als Aiden het écht erg zou vinden, zou ze dat wel horen nam ze aan. "Kijk, dan kom ik niet eens ongevraagd binnen, dan word ik binnen gelaten," merkte het meisje hoogst tevreden op, misschien zelfs wel opnieuw zachtjes lachend. Ze draaide haar hoofd weer naar Aiden toe toen deze aangaf dat hij Lilycove dan wel alleen ging verkennen. "Ah wat vervelend, misschien moet ik dan toch maar meegaan, want wie weet verdwaal je nog.." merkte het meisje op op een onschuldig toontje. |
Icon : | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ wo apr 15, 2015 6:22 pm | |
| Dan kwam ze niet eens ongevraagd. Aiden snoof eventjes droofjes. “Ach, Garrett zal je welkom heten.” Dan was het ineens wel weer ongevraagd, wist ze vast ook wel zelf. “Maar nee, je bent welkom,” zei hij met een lichte grijns. Hij zou haar nooit weigeren, tenzij daar wel een hele, hele goede reden tegenover stond. Misschien moest ze maar meegaan, voor het geval hij verdwalen zou. Aiden schudde zijn hoofd eventjes, duidelijk toch wel geamuseerd. “En misschien moet je ook maar wat dichterbij komen liggen. Voor het geval ik kou vat, of zo,” merkte hij onschuldig op. Ach, ze konden zo wel een beetje doen alsof hij de zieligerd was in deze situatie. Want iedereen wist natuurlijk dat hij haar held dat niet was. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Drunken sailor~ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |