One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 One, two, three, they gonna run back to me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptywo apr 04, 2018 10:18 pm

Blijkbaar was het toch niet zo erg. Hij slaakte een zucht van opluchting. "Niet zo snel, ik denk niet dat jij op die manier de grot uitkomt. Kom, ik ondersteun je wel. Langs mijn rechterkant, graag." Hij wist niet wat er fout was met hem, hij was toch een hard Team-Rocketlid? Hij moest toch juist gemeen zijn tegen een Ranger? Waarom zat hij er nu eentje te helpen? Hij wist echt niet wat er met hem aan de hand was. Hij stak zijn arm uit om haar aan te moedigen zijn aanbod aan te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptywo apr 04, 2018 10:27 pm

Hoewel het haar aan de ene kant irriteerde dat hij haar blijkbaar als een hulpeloos geval beschouwde, was het aan de andere kant ook wel weer lief dat hij haar probeerde te helpen. Ze keek toe hoe hij zijn arm langs zijn rechterkant uitstak zodat ze daarop kon leunen en hij haar kon ondersteunen. Er was ergens haar trots die haar opdroeg om zijn aanbod af te wijzen, maar die trots werd algauw weer onderdrukt toen ze merkte dat ze nog steeds niet volledig recht kon lopen. Ze haatte het om zwakte te tonen, maar ze had geen andere keus dan deze keer zijn aanbod aan te nemen. Ze vond het echter vreemd dat ze naar zijn rechterkant moest gaan. Toen ze zich concentreerde op zijn linkerkant zwoer ze op te merken dat hij zijn arm precies wat stijver hield. Zou hij zichzelf dan toch pijn hebben gedaan tijdens de val en dit gewoon niet tegen haar willen zeggen? Ze onderdrukte een zucht. Dit ging zo niet lukken als ze wat ze voelden probeerden te ontwijken door er niet over te praten terwijl hij het duidelijk was dat het daar was. Ze nam echter zonder mokken haar plaats in bij zijn arm en voelde deze rond haar schouder gaan. “Bedankt,” mompelde ze vervolgens tegen hem, want dat was wel het minste wat ze tegen hem kon zeggen. Ze liet haar blik naar voren glijden en merkte dat de grot nog een tijdje voor hun uit door zou gaan. Het zou een beetje saai zijn als ze stilte tussen hun liet overheersen, dus besloot ze maar om een gesprek aan te knopen met hem. “Dus… Je hebt me eigenlijk nooit echt verteld wat jij doet voor de kost.” Ze grinnikte even. “Ik bedoel, als trainer kun je niet lang overleven zonder geld in een wereld zoals deze. Ik vraag me nog altijd af hoe sommigen twaalfjarigen kunnen reizen met vier of meer Pokémon en ondertussen niet helemaal blut zijn.” Onbewust leunde ze iets meer tegen hem aan en merkte dat ze het toch enigszins comfortabel vond, helemaal niet awkward zoals ze eerst had verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptywo apr 04, 2018 11:06 pm

Dit alles was een heel nieuwe ervaring voor hem, ook al was het puur zakelijk nu, hij was nog nooit zo intiem bij een meisje geweest, bij niemand eigenlijk. Hij had zelden lichamelijk contact gehad en dit voelde eigenlijk best goed. Nee, hij genoot ervan. Hij liet het niet blijken. "Die krijgen waarschijnlijk zakgeld mee van hun ouders, de gelukzakken. Ik heb van thuis ook een sommetje meegekregen, maar zelfs met een kleine bijverdienste hier en daar moet ik toch erg sober leven." Hij keek haar aan om te kijken of ze iets verdachts vond aan zijn verhaal. "Waar verdien jij geld? Je gaat me niet vertellen dat je die outfit in de kringwinkel gekocht hebt. En Ranger zijn verdient vast ook niet al te best." Hij moest even slikken na dat woord te hebben uitgesproken. Het kwam nog steeds hard aan dat hij hier met een Ranger te maken had. Hij keek links, omdat hij dacht een vlugge schim te zien voorbijkomen, maar voelde enkel een koude wind. Geen enkel spoor dat hier net iets geweest was. Vreemd, hij dacht echt dat hij een donkere gedaante gezien had, maar hij was ook verblind geweest door een schittering, als van een diamant. Die leek ook verdwenen te zijn, maar misschien was het toch het ijs geweest die licht weerkaatste. Over licht gesproken, het begon al terug aardig donker te worden en er kwam maar weinig licht vanbuiten de grot in. "Stop even." Hij haalde Nero's pokeball boven en haalde de Houndour eruit. Terwijl hij met de pokeball zwaaide kon hij een pijnkreet niet onderdrukken. Hij hoopte dat ze het niet zou gemerkt hebben, maar vreesde dat hij haar nog een kleine uitleg zou verschuldigd zijn. Hij wou niet dat zij zich om hem zou moeten bekommeren, ze kon amper op haar benen staan. "Nero, zou jij wat licht kunnen maken voor ons?". Zijn bevel klonk heel wat vriendelijker dan normaal. Het klonk niet eens als een bevel, meer als een vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 11:46 am

Ze haalde haar wenkbrauw kort op toen hij zijn verhaal vertelde. Ze vermoedde dat hij of gewoon een reiziger was of een beginnende trainer. “Wel, je kunt nog altijd Ranger worden,” zei ze schouderophalend tegen hem. Ze verdiende goed als Ranger en ze wist dat als ze gepromoveerd zou worden dat haar loon er nog een stuk aantrekkelijker uit zou zien. Ze had gesprekken gehad met de leider van de Rangers en die had haar uitleg gegeven over welke voordelen promoties in konden houden. “Ik heb toevallig het geluk dat ik niet veel gegroeid ben de afgelopen jaren waardoor ik veel kleren van voor mijn reis nog altijd kon dragen,” zei ze tegen hem. “Ook al zijn die kleren van mijn eigen zakgeld.” Ze grijnsde. Tja, haar moeder kon er niet echt mee lachen dat ze dit soort dingen aantrok, maar dit was voor Cat gewoon een manier om zichzelf te uiten. En zo erg was het toch niet? Het was niet alsof je veel kon zien of zo. Oké, de hele lengte van haar benen bijna, maar wie keer daar tegenwoordig nog van op? Mensen hadden zo snel een oordeel klaar. “En ik verdien misschien niet genoeg om tig dingen te kopen, maar ik kom wel rond. Ik heb een pand in Shalour City gehuurd en ik woon tenminste op mijn eigen zonder van de kosten van de Ranger Base te moeten genieten.” Iets in zijn stemgeluid zorgde ervoor dat ze zich defensief op wilde stellen; haar lichtblauwe ogen keken hem haast uitdagend aan. Hij zag dat zijn aandacht echter naar iets anders getrokken werd en draaide haar ogen mee zodat ze zijn blik kon volgen. Ze trok kort haar wenkbrauw op toen ze meende een schim door de grot te zien schieten. De pijnkreet die Luuk vervolgens liet volgen nadat hij zijn Houndour tevoorschijn had gehaald, was haar ook niet ontgaan. “Weet je zeker dat je oké bent?” Ze keek hem ietwat wantrouwig aan. Op dat moment klonk een geluid alsof er voetstappen door de grot heen weerkaatsen en Cat’s hand ging automatisch naar beneden. Vlak boven waar haar rok eindigde, had ze een bandje zitten waar Fang’s Poké Ball aan gevestigd was. Ze haalde de Poké Ball tevoorschijn en haalde Fang vervolgens uit zijn bal. De Luxio kneep zijn ogen samen toen hij zag dat een jongen naast Cat stond en dat deze haar vasthield; een afkeurend grommend geluid was te horen en Cat rolde met haar ogen. “Het is oké, Fang. Er zijn gevaarlijkere dingen hier dan hem.” De twee bleven elkaar met een lange blik aankijken; Fang draaide zich uiteindelijk om en spitste zijn oren waarna hij gealarmeerd in één richting bleef kijken. “Er is hier iemand.” Ze probeerde het zo nonchalant mogelijk te zeggen, maar kon het niet helpen dat haar hart in haar keel schoot bij het idee dat ze beiden in deze staat belaagd zouden worden door iets of iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 12:39 pm

Nu kon hij niet anders dan zeggen wat er aan de hand was. "Ik denk dat ik tijdens mijn val misschien mijn schouder heb ontwricht, maar maak je geen zorgen, ik red het wel." Toen haalde ze haar pokemon boven. Een Luxio, zag er best sterk uit. Nero ontblootte zijn tanden en liet een dreigend gegrom horen. Hij had het nooit echt gehad op katten. "Nero, af, hij is geen vijand." Tegen zijn zin droop hij af, de Luxio nauwlettend in de gaten houden. Een Ranger worden? Wat moest hij nu zeggen? "Mensen helpen is niet echt één van mijn sterkste kanten, ik denk niet dat Ranger zijn iets voor mij is." zei hij dan maar onhandig.

Over naar die vreemde schim dan. "Om eerlijk te zijn denk ik echt niet dat het een persoon was. En dan was er nog dat geluid, heel spooky allemaal. Ik vraag me af of..."
Hij kon niets of niemand meer zien, terwijl hij de hele grot afspeurde. "Wat het ook was, het is weg nu. Hopelijk komen we het zometeen nog eens tegen. We gaan verder nu. Hoe sneller we hieruit zijn hoe beter denk ik dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 7:14 pm

Ze had het juist gezien; Luuk had iets aan zijn schouder. Ze trok haar wenkbrauw op toen hij zei dat het misschien ontwricht was, maar dat ze zich geen zorgen moest maken. Typisch. “We laten in Shalour City wel naar je schouder kijken. Of in Geosenge Town.” Ze had geen idee waar ze uit zouden komen, maar in beide gevallen zou er een Pokémon Center zijn en zouden ze zuster Joy ernaar kunnen laten kijken. Ze ging hem in elk geval niet achterlaten zonder dat ze uit hadden gevonden wat er met zijn schouder aan de hand was, niet nadat hij zich uitgebreid om haar minder belangrijke schaafwond had bekommerd. Ze grinnikte toen hij een redelijk domme reden gaf waarom hij geen Ranger kon worden. “Je hebt mij anders toch goed geholpen,” zei ze met een licht knipoogje tegen hem en wachtte geamuseerd af of wat hij verder zou zeggen. Het was haar echter duidelijk dat hij geen Ranger wilde worden en dus zou ze er ook niet verder over praten. Waarschijnlijk had hij andere doeleinden die hij voorlopig nog niet met haar wilde delen en dat was prima voor haar; ze kenden elkaar immers ook nog niet lang. Net toen hij een uitleg over had gedaan over wie of wat de schim kon zijn – of juist niet kon zijn – en zij daar een antwoord op wilde geven, leek het wel alsof heel de wereld in elkaar leek te storten. Een harde explosie weerklonk aan de kant waar zij ondersteund werd en Cat moest zich alle moeite doen om niet van schrik op de grond te vallen. Haar Luxio keek gealarmeerd in de richting van de explosie; rook en puin ontnamen het zicht voor luttele seconden voordat het verdween en Cat een persoon kon ontwaren. En niet zomaar een persoon. Het was haar ex. Dave. Cat’s mond viel nog net niet open en Fang liet een schampere grom uit zijn bek komen terwijl hij met een afkeurende blik naar de jongen met bruin halflang haar keek. Zijn haarstijl leek op die van Luuk, maar hij had zijn haren naar achteren gekamd en droeg het nonchalant met wax naar achteren terwijl Luuk’s haren in zijn gezicht hingen. Hij leek ook wat sterker dan Luuk te zijn; Cat kon zich nog goed herinneren hoe zijn spieren onder haar vingers hadden gevoeld toen… nee. Daar mocht ze niet meer aan denken. Dat was verleden tijd. Dave leek al even verbaasd te zijn om Cat te zien, want zijn mond hing open. Zijn trouwe Magby stond naast hem en observeerde Cat met een minachtende blik. “Cat…” Het woordje viel stil tussen hun in en Cat keek hem strak aan. “Ik had kunnen weten dat jij het was die zo’n kabaal maakte. Je laat immers overal puinhoop achter, niet dan?” De stekende woorden kwamen snauwerig uit haar mond en met een ruk draaide ze zich om zodat ze hem niet meer aan hoefde te kijken. Ze wilde niet meer aan haar verleden denken, aan de aanzet tot haar soms goede, soms vreselijke keuzes. Ze wilde gewoon weg hier. “Kom, Luuk. Laten we gaan. Nu we weten wie de schim was, zijn we gerustgesteld en kunnen we rustig naar buiten gaan.” Maar haar binnenste voelde allesbehalve rustig aan en ze klemde haar kaken op elkaar om te voorkomen dat ze begon te trillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 8:05 pm

Hij had er niet echt zin in om iemand anders te vertrouwen met zijn verzorging, maar in dat geval leek hij geen keus te hebben. Cat zou hem vast niet zomaar laten weglopen zonder eerst verzorging gekregen te hebben. Toen was er plots die explosie. Stof en enkele puinstenen vlogen in het rond. Zijn schouder werd opnieuw geraakt door een wegvliegende steen. Dit was niet goed, de pijn was bijna niet te houden. Hij besefte dat het ondertussen al beschadigde bot misschien een barstje had opgelopen, of in het ergste geval gebroken was. Degene die... de stofwolk helderde op en daar verscheen een figuur met een Magby. Daar zouden ze spijt van krijgen...

"Vind je het normaal dat je zomaar een halve grot opblaast? Dat is gevaarlijk man!" Hij deed zijn best de pijn te verbijten. De jongen bleek niet veel interesse te tonen in hem, maar zat in plaats daarvan Cat aan te staren. "Wat, kennen jullie elkaar?" Ondertussen vroeg hij zich af hoe een kleine Magby zo'n grote explosie had kunnen veroorzaken. "Ik denk toch niet dat hij de schim was die ik gezien heb. De schim had blinkende ogen, als een diamant. En je gaat me niet vertellen dat hij zich zo snel als de wind kon voortbewegen." Hij had echter geen zin om het hierbij te laten. Naar buiten... Zou hij in staat zijn om te kunnen lopen. Hij wist niet of de steen een wonde had veroorzaakt, er zat wel een scheur in zijn jasje. "Jij hebt nu net mijn lievelingsjasje beschadigd en daar ga je spijt van krijgen, maat!"zei hij met zijn ogen dicht van woede. Beseffend dat hij onmogelijk een tik op zijn neus kon geven, hij had nu eenmaal een gewonde schouder en een beeldsch... eh ..."gewond" meisje aan de andere kant, zei hij: "Nero, aan jou de eer." De Houndour schoot grommend naar voren en ontblootte zijn tanden. Hij ging enkele meter voor de jongen staan en blafte dan eens dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 9:20 pm

Voordat Cat zich volledig kon omdraaien, richtte ze haar blik nog één keer op hem. Zijn groene ogen, die wel iets weghadden van die van Luuk, keken haar met een vreemde glans aan. Ze had, vlak nadat ze had het uitgemaakt, al wel kunnen weten dat hij het hier niet zomaar bij ging laten, maar ze had niet verwacht dat ze hem hier in Kalos tegen zou komen. De laatste keer dat ze elkaar gezien hadden, was in Lavender Town geweest. Ze herinnerde zich nog hoe ze eerst de nacht bij hem had doorgebracht om er vervolgens achter te komen wat hij gedaan had. Direct de avond erna had Cat op haar eigen manier wraak genomen en was er een grote ruzie ontstaan waarna ze niks meer van zich had laten horen. Ze had haar moeder expres niks verteld zodat zij zich geen zorgen meer kon maken en had zich daarna op de enige afleiding gericht die ze op dat moment wilde hebben: elke andere jongen behalve hem. En zo had ze in de stad waar ze woonde al snel een reputatie opgebouwd, maar daar had ze zich nooit iets van aangetrokken. Wonderbaarlijk genoeg was haar moeder nooit te weten gekomen van haar praktijken, noch wat er mis was gegaan tussen Dave en haar. Als haar moeder trouwens uitvond wat Dave en zij op haar jonge leeftijd uit hadden gespookt, was ze niet meer zo blij om de jongen te zien. “Hij is mijn ex,” zei ze op een botte toon tegen Luuk. Dave begon honend te lachen toen Luuk een reden aanhaalde om in de grot te blijven en hem een lesje te leren. Cat zag dat Luuk’s bewegingen moeilijker waren dan daarnet en besefte dat hij vrij veel last moest hebben van zijn schouder. Als Luuk het op wilde nemen tegen Dave moest hij echt wel aan de beterende hand zijn, want Dave was veel sterker dan hem. Luuk leek dit zelf echter ook te beseffen, want niet veel later werd zijn Houndour opgedragen om zich ermee te bemoeien. “Luuk, néé,” siste ze hem toe. “Zijn Magby is veel sterker dan jouw Houndour, geloof me. En bovendien ben je er slecht aan toe. Laten we maar gewoon gaan.” Dave had echter andere plannen, want hij deed een paar stappen dichterbij en keek Cat smekend aan, zijn honende houding van daarnet verdwenen. “Wacht, Cat. Ik wil eerst met je praten.” Cat keek hem strak terug aan. “Ik dacht dat ik daarnet heel duidelijk was toen ik zei dat ik wilde gaan. Er valt nergens meer over te praten, Dave.” Opeens stond hij wel heel dichtbij haar en pakte haar bij haar arm vast. Zijn vingers knepen zo hard in haar vel dat ze dacht dat het de volgende dag een blauwe plek zou worden en met een ruk trok hij haar weg van Luuk. “Kom óp, Cat.” Oh nee. Niet die houding weer. Dit was precies de reden waarom ze de dingen tussen hun beëindigd had. Dat en het feit dat hij dingen had gedaan die niet door de beugel konden. Fang begon te grommen en liet zijn scherpe tanden zien, ineengedoken zittend om toe te springen als dit moest. Magby kwam beschermend voor hem staan en keek uitdagend van de Houndour naar de Luxio. Cat voelde haar ademhaling versnellen. Dit ging helemaal verkeerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 10:30 pm

Dit liep helemaal uit de hand. Deze jongen, die haar ex bleek te zijn, had nu een vijandige houding aangenomen. Hij dreigde nu Cat iets aan te doen en hij was fysiek niet in staat om iets te verrichten. En dat terwijl ze al tot twee keer toe bijna was flauwgevallen. Dan was er ook nog de Magby, deze was wat sterker dan Nero, maar hij had een plan. Luxio, ga jij maar Cat helpen, wij rekenen wel af met deze Magby. Nero, Ember! De Magby maakte geen schijn van kans, wat kon hij uithalen? Fire-aanvallen hadden een versterkend effect op zijn Houndour...

"Nero, vervolg met Bite." Nog voor zijn pokemon Magby kon bereiken kreeg hij een Fire Spin in het gezicht, maar dankzij Flash Fire had hij daar geen last van en werden zijn Fire-aanvallen nu geboost. Ook de gebruikelijke rode gloed verscheen, wat hem altijd een gelukzalig gevoel gaf. "Nero, probeer vol te houden. Ik ga kijken hoe het met de Ranger gesteld is." Met moeite kon hij zich erg traag verplaatsen richting het "gevecht" tussen Cat en haar ex, Dave genaamd.


Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 10:42 pm

Luuk hoefde zijn order niet voor een tweede keer te herhalen: Fang draaide zich direct om en richtte zijn aandacht op zijn trainer en op Dave. Hij werd woest toen hij zag dat Cat in een stevige grip werd gehouden en werd gedreigd om te praten tegen de kerel. Hij had de kerel eigenlijk nooit gemogen en dat liet hij nu ook duidelijk merken. Toen Dave naar voren boog en Cat strak aankeek met zijn blik was het genoeg voor de Luxio. Hij grauwde hard zodat het door de grot weerkaatste en liet zijn poot met een klap neerkomen. Zowel Dave als Cat werden afgeleid door het licht dat zich plotseling verspreidde door de grote ruimte en zagen toe hoe Fang van vorm veranderde. De Luxio veranderde in een Luxray en niet veel later stond de grote, leeuwachtige Pokémon vlak voor hun. Kleine vonkjes elektriciteit schoten door zijn zwarte vacht heen en zijn tanden openden zich; elektriciteit dwarrelde van zijn bek naar beneden en Cat concludeerde met trots dat de Pokémon een nieuwe aanval had aangeleerd: Thunder Fang. Hij sprong naar voren en deed een uitval met zijn tanden naar Dave. Dave liet Cat verschrikt los en deed een stap naar achteren zodat hij niet geraakt zou worden door Fang. “Houd dat rotbeest bij je, Cat,” snauwde hij naar zijn ex-vriendin, maar zijn stem klonk onvast toen hij zag dat ook zijn Magby aan het verliezen was. Geïrriteerd zijnde riep hij de Pokémon terug en draaide zich uiteindelijk een kwartslag om. Hij negeerde Luuk en richtte zijn blik in plaats daarvan op Cat. “Je hebt misschien voor nu je zin gekregen, maar we vinden nog wel eens contact.” Cat had het idee dat hij precies wist waar ze verbleef en sloeg haar armen onzeker over elkaar heen. Fang snoof en keek afkeurend naar Dave, maar ging daarna bij zijn trainer staan en gromde goedkeurend toen zij haar vingers door zijn vacht vlocht. Ze draaide zich naar Luuk en glimlachte zwakjes. “Oké, ik denk dat ik wel weer genoeg drama voor vandaag heb meegemaakt.” Ze zuchtte zachtjes. “Zullen we gewoon de uitgang van de grot zoeken alsjeblieft?” Haar stem klonk onvast en ze voelde zich lang niet meer zo vrolijk als toen ze de grot binnenging. Ja, haar Luxio was geëvolueerd en in principe hadden ze Dave kunnen wegjagen, maar hij zou terugkomen. Dat had hij zelf gezegd. En dan was ze weer terug helemaal alleen. Ze keek Luuk aan. “En we gaan naar je schouder laten kijken. Nu.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2018 11:17 pm

Luuk was halverwege zijn tocht van het ene gevecht naar het andere, toen hij even omkeek om te kijken hoe Nero het stelde. Met trots zag hij dat zijn partner aan de winnende hand was. Toen werd de grot plots helder verlicht en keken plots de beide Fire-types zijn richting uit. Hij dacht even dat hij degene was die licht uitstraalde, aan de reactie van de twee pokemon te zien. Toen draaide hij zich om en zag dat het de Luxio was. Hij had zonet voor het eerst in zijn leven een pokemon zien evolueren, vlak voor zijn neus! De Luxray maakte korte metten met deze freak en deze riep dan ook zijn Magby terug. Nero trok een beteuterd gezicht. Hij had best met hem te doen, hij was aan het winnen en hij had de kans niet gekregen om zijn victory te claimen.

Hij liet zich neerploffen tegen de wand van de grot. "Hé, ben je ok? Dat was heftig. En zal je ok zijn? Die kerel zei dat hij je nog eens ging opzoeken." hij kon het niet meer houden en kreunde door de pijn tijdens zijn laatste zin. "Ik... ik denk niet dat ik ... verder zal kunnen... wandelen." hij vertrok zijn gezicht om de pijn te verbijten greep met zijn goede hand zijn linkerschouder vast. "Ik denk dat mijn schouder die daarjuist al zeer deed tijdens de explosie geraakt is door een wegvliegende steen." Met alle moeite probeerde hij zijn jasje uit te doen. "Ik weet niet of het een wonde is maar, ik begin me wat licht in het hoofd te voelen denk ik." Hij keek naar zijn schouder en zag nu zijn jasje hem niet meer bedekte dat zijn hemd aan zijn schouder onder het bloed zat. Zijn bloed, een boel van zijn bloed. Hij probeerde uit alle macht het bewustzijn te houden, maar hij voelde zichzelf wegglijden. "Stop het bloeden." was het laatste wat hij wist uit te brengen, hij hoopte dat ze het nog gehoord had. Het laatste wat hij zag voor het licht uitging was een kleine donkere gedaante die met razende snelheid uit het donker naar hen toekwam, met schitterende ogen, als diamanten. Hij wist niet wat het was, een pokemon misschien? Als zijn gedachten niet allemaal in een mistige waas hadden gelegen had hij het wezen misschien herkend, maar hij was enkel blij het te zien, ook al had hij het nooit eerder gezien. Alsof je urenlang iets zoekt en het dan vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptyvr apr 06, 2018 9:37 pm

Cat gaf een klein knikje toen Luuk vroeg of zij in orde zou zijn. “Je moet je nergens zorgen om maken, ik red me wel.” De kans dat ze elkaar weer zouden zien na deze dag was immers vrij klein en Cat wilde geen persoonlijk verhaal vertellen over hoe haar ex haar in de steek gelaten had vlak nadat zij volledig aan hem had gegeven. Ze was hier om te vergeten, niet om herinneringen terug op te halen. Ze zou nooit meer de fout maken om verliefd te worden, om zich te laten meeslepen door haar gevoelens. Jongens waren leuk om eens mee te flirten en te kussen, maar voor de rest waren ze nergens goed voor. En ja, ze zou er vrienden mee maken als het kon, maar ze wilde vermijden dat ze weer terug verliefd zou worden op iemand en de beste manier was om haar muur op te zetten wanneer het op te persoonlijke zaken kwam. Maar het was al niet meer nodig: opeens zakte Luuk naar de grond toe, zijn hand op zijn schouder leggend. Cat’s wenkbrauwen trokken zich samen in een bezorgde frons en ze knielde naast hem neer toen hij begon te kreunen. Zijn jasje viel op de grond en niet veel later zag ze dat zijn hemd doordrenkt was met bloed. Toen hij dan ook nog eens flauwviel en er een Pokémon hun naderde, sloeg de paniek bijna toe. Bijna. Ze haalde diep adem. Ze was een Ranger. Mensen helpen was haar roeping en ze durfde te wedden dat als ze gepromoveerd zou worden, dat ze heus wel voor meer situaties zoals deze zou komen te staan. “Nero?” Ze keek vragend naar de Pokémon. Deze keek bezorgd van zijn trainer naar haar en hoewel er een wantrouwige blik in zijn ogen was te zien, waren zijn oren gespitst ten teken dat hij naar haar luisterde. “Ga hulp halen. Ik zal proberen hem hier te helpen en Fang hem naar de uitgang van de grot te laten dragen.” De Pokémon leek op het eerste zicht dit idee niet te accepteren, maar toen bemoeide Fang zich ermee en na kort een twijfelende blik op zijn trainer te hebben geworpen, draaide de Houndour zich om en ging naar de uitgang van de grot. Cat bekommerde zich niet echt om de Pokémon die hun naderde omdat hij meer nieuwsgierig leek te zijn dan vijandig en boog zich over Luuk heen. Met een snelle beweging trok ze zijn hemd uit zodat ze volledig zicht had op de wond en zocht in zijn rugzak naar iets waarmee ze het bloeden kon stelpen. Ze scheurde een reep van haar topje af zodat haar buik niet langer bedekt was en probeerde het bloeden te stelpen door het weg te vegen met de afscheurde stof van haar topje. Daarna bond ze zo vakkundig mogelijk een verband om zijn schouder en droeg Fang op om hem uit de grot te dragen. Tijdens de rit bleef ze de hele tijd bij hem en streelde sussend over zijn haren heen telkens als ze meende hem zachtjes te horen kreunen, wachtend tot ze uiteindelijk hulp zouden bereiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptyvr apr 06, 2018 10:26 pm

Plots stond hij weer in een tunnel. Was het Reflection Cave? Hij kon het niet bepaald zeggen. Zijn herinneringen waren ook een grote waas. Vooral de oudere. Hij keek naar zijn schouder, maar daar was niets aan en hij voelde ook geen pijn. Vervolgens zocht hij het meisje, maar geen spoor van haar. Ook zijn pokemon waren verdwenen, net als hun pokeball. Hij was hier helemaal alleen, in de verte zag hij licht, de uitgang? Was hij dood, nu hij het licht aan het einde van de tunnel zag? Het leek er wel op. Hij zag zijn eigen graf al voor zich. Gestorven door een bloedende schouder. Niet echt eervol voor iemand als hij. Hij, wie was hij ook alweer? Luuk... maar zijn identiteit was als een gesloten lade in zijn hersenen. Hij wist niet wat hij moest doen, het licht zag er aantrekkelijk uit. Het bood een uitweg.

Toen hoorde hij een geluid achter hem en hij draaide zich behoedzaam om. Daar zag hij Darkrai staan, uit het niets verschenen. "Ik waak over je" zei hij, met een stem die van zo diep leek te komen dat je het niet zou geloven voordat je het zelf gehoord hebt. "Het is jouw tijd nog niet". Even keek hij de pokemon aan en de pokemon hem ook. Darkrai veranderde in een Sableye, die het donkere gedeelte van de grot in liep. "Sableye! Dat was de pokemon die ik gezien heb, vlak voor het licht uit ging!" Hij had bedoelt het uit te roepen, maar hoorde enkel licht gekreun. De Sableye ging dieper de grot in, en hij achtervolgde het, maar de pokemon loste op in het niets. Hij keek rond hem en zag de Sableye achter hem, terwijl die hem aan het volgen was, verstoppend achter rotsen. Toen merkte hij dat hij vooruitging zonder dat hij zijn benen bewoog, of ook maar iets deed. Het voelde bijna aan alsof hij op een paard zat. Toen hij naast hem keek, zag hij terug het meisje dat voor zijn vreemde ervaring bij hem was geweest. Hij zag zijn ontblootte schouder, met een verband rond. Hij werd zich nu pas gewaar van de verschrikkelijke pijn, afkomstig van die schouder. Het verband begon ook al bloedvlekken te vertonen. Hij nam zijn omgeving nogmaals in zich op, en zag dat de Sableye hem nog steeds volgde en dat die werkelijkheid was. Niet veel later ontdekte hij ook dat het zogenaamde paard een Luxray was. Alles was weer zoals het was, buiten Nero, die was nergens te bespeuren. Hij was er zeker van dat deze uit de pokeball was toen hij flauwgevallen was. "Hij wou het vragen aan Cat, die hem aan het aanstaren was, maar wist enkel maar "Ahhm" uit te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptyza apr 07, 2018 7:48 pm

Cat keek met een frons naar Luuk. Hij stootte een hoop gemompel en gekreun uit, maar Cat had geen idee wat hij bedoelde. Hij was waarschijnlijk aan het ijlen omdat hij last had van zijn wond en omdat hij aan het vechten was tegen innerlijke demonen. Ze had één keer meegemaakt dat ze was flauwgevallen door een wond en dat wilde ze zelf nooit meer meemaken; ze kon zich wel voorstellen hoe hij zich voelde. De tocht naar buiten leek tergend langzaam te gaan; Fang bewoog zo voorzichtig mogelijk om te voorkomen dat het een hobbelige rit werd. Hij merkte de bezorgdheid bij zijn trainster op en sloeg met zijn staart toen hij de aanwezigheid van een Sableye opmerkte. Cat had wel door dat de Pokémon hun volgde, maar sloeg er geen acht op. Ze nam aan dat als ze weg gingen uit de donkere omgeving dat de Pokémon het uiteindelijk op zou geven en ergens anders naartoe zou gaan. Ze kon het zich bovendien nu niet permitteren om zich af te laten leiden, niet nu Luuk er zo aan toe was. Ze glimlachte toen ze dacht aan de woorden van haar moeder. Haar moeder had haar gezegd dat ze een echte Ranger zou worden later, gevend om de mensen die ze zou ontmoeten. Ze kon niet zeggen dat ze hetzelfde voelde voor de jongens die ze eigenlijk een soort van gebruikte voor haar eigen plezier, maar dat nam niet weg dat ze openstond om contact te hebben met de mensen die ze ontmoette tijdens haar reis. Ze had een lange weg te gaan om Top Ranger te worden en het zou geen kwaad kunnen om bevriend te raken met wat mensen die ze op haar reis tegen zou komen. Cat draaide zich om en keek naar Luuk toen deze weer begon te kreunen; haar hart sloeg een slag over toen ze merkte dat zijn ogen open waren en sussend legde ze haar hand op zijn goede schouder. Ze bereikten inmiddels de uitgang van de grot. Cat wist dat ze naar Geosenge Town gingen omdat Shalour City de andere richting was, de richting waar zij vandaan was gekomen. Fang begon iets sneller lopen toen ze in de verte twee schimmen zagen naderen. Tot haar opluchting waren het de Houndour en een zuster. “Hij is eerst op zijn schouder gevallen en heeft daarna een explosie van dichtbij meegemaakt waarbij rondvliegend steen tegen zijn schouder is gekomen.” De zuster knikte ernstig en Cat droeg Fang op om hem sneller naar het Pokémon Center te begeleiden. Fang deed wat hem opgedragen werd en binnen een mum van tijd waren ze binnen het gebouw met het rode dak. De zuster nam het meteen van Fang over en niet veel later zaten Fang, de Houndour en Cat bij de bankjes om op adem te komen. Cat liet haar armen rusten op haar knieën en hield ondertussen het knipperende oranjekleurig lichtje in de gaten dat, als het groen werd, zou aantonen dat Luuk klaar was met zijn behandeling. “Geen zorgen,” zei ze tegen Luuk’s Houndour. “Het komt allemaal wel goed. Hij lijkt met een sterk persoon.” De Houndour keek even over zijn schouder naar haar, maar richtte zijn blik algauw weer op de ruimte waar zijn trainer nu lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Emptyza apr 07, 2018 9:50 pm

Ondertussen was Luuk al helemaal terug bij bewustzijn en werd hij geholpen door Nurse Joy. Nero, Cat en haar Luxray waren buiten op hem aan het wachten, maar hij kon ze niet zien. Hij besefte dat hij het meisje, dat waarschijnlijk zijn leven gered had, nog niet had bedankt. Terwijl Nurse Joy zijn schouder aan het zetten was zag hij plots een Sableye door de muur komen. Het moest wel dezelfde van ervoor zijn, maar normaal gezien komen ze niet uit een grot. Deze moest dus een inspanning gedaan hebben om hem te volgen en hij vroeg zich af waarom. Nurse Joy keek verschrikt naar de pokemon die plots in de ruimte aanwezig was. Hij had het dus niet gedroomd en hij was niet aan het ijlen nu, die Sableye was echt. "Geen probleem, de pokemon is vriendelijk." zei hij tegen haar, op een zachte toon. Zelfs tijdens het spreken deed zijn schouder nog pijn. "Sable, Sableye" zei de pokemon en hij wees hierbij naar Luuk. Volgens Nurse Joy wou Sableye helpen. Ze gaf hem wat werk en Luuk voelde zich heel wat comfortabeler nu de pokemon erbij was. Nurse Joy was in enig opzicht nog steeds een vijand. Misschien kwam het ook doordat hij een Darktype is, hij heeft zich altijd al op zijn gemak gevoeld bij hen.

Even later was de zuster klaar en mocht hij vertrekken. Zijn schouder deed nog steeds zeer, maar veel minder dan ervoor. In plaats van te vertrekken keek hij naar de pokemon. Deze kwam tot bij hem, haalde één van zijn pokéball uit zijn zak en stopte deze vervolgens in Luuks handen. "Oh, op die manier. Laten we naar buiten gaan en het daar verder afhandelen." De deur ging open en nu zag hij Cat en de twee pokemon op de gang zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One, two, three, they gonna run back to me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get back, what the fck you gonna do?
» You're Gonna Go Far Kid
» U gonna miss me? :3
» [OPEN] i'm gonna be the very best..
» This Is Gonna Hurt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town :: Reflection Cave-
Ga naar: