One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 One, two, three, they gonna run back to me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 4 Emptywo apr 25, 2018 2:50 pm

Fang vertrok geen spier toen Luuk zijn gewicht op hem liet leunen en keek zijn trainer aan. Pas toen zij een knikje had gegeven, begon hij met lopen in de richting van de uitgang van de grot. Zijn klauwen zorgden ervoor dat hij zich makkelijk op één plaats kon houden vanaf het moment dat het glibberig werd, iets waar Cat net iets meer moeite mee had. Ze keek naar Luuk toen hij aangaf dat hij niet van hun af wilde zijn en Fang kon het niet laten om even met zijn ogen te rollen. Eigenlijk had hij de jongen hier en nu gewoon op de grond moeten laten vallen, maar hij wist dat hij het dan nog eeuwen mocht gaan horen van zijn trainer. Maar had ze dan niet door dat er iets vreemds aan hem was? Fang voelde zich niet op zijn gemak bij de jongen. En oké, hij voelde zich bij niemand op zijn gemak behalve bij Cat dan, maar hij had het gevoel dat er deze keer écht iets was dat ze misten. Of misschien kon hij gewoon sinds heel dat gedoe met haar vorige vriend geen jongen meer in haar buurt appreciëren. Maar toch… “Ik moet zeggen dat ik dat probleem ook eerst had in het begin,” gaf Cat toe. “Maar nadat ik op reis was gegaan, ging dat steeds beter. Zeker nu ik Ranger ben geworden, want dat zijn de kwaliteiten die je juist moet hebben om een opdracht succesvol op te lossen.” Fang gromde waarschuwend naar haar toen ze weg leek te dromen en geen oog meer leek te hebben voor haar omgeving en Cat keek net op tijd omhoog om te voorkomen dat ze tegen een rots knalde. “Maar als je mensen blijft ontwijken, word je er ook niet beter in. Maar dat is een keuze die je zelf moet maken.” Fang keek haar achterdochtig aan. Ze ging deze kerel toch niet overtuigen om contact met haar te houden, hè!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 4 Emptyma apr 30, 2018 2:40 pm

Hij fronste, ze leek niet iemand die problemen zou kunnen hebben, of gehad hebben met sociaal contact. Op reis gaan, daar was hij nu ook mee bezig. Hij wist enkel niet of dat hem beter zou maken in de omgang met anderen. Niet bij zijn soort reis... "Misschien... We zien wel hoe mijn reis vordert..." mompelde hij. Hij lachte zachtjes toen ze bijna tegen een rots aanliep. Hij besloot een poging te ondernemen om het onderwerp te veranderen. "Dan moet ik proberen om geen mensen te ontwijken? Zolang jij maar de rotsen ontwijkt is het goed." Hij wist dat het een flauw grapje was, maar zou dat het gesprek in een andere richting duwen. Hij trok zijn wenkbrauwen op bij de reactie van de Luxray. Hij vertelde hen zeker niet alles, maar waren er dingen die zij ook niet vertelde? De ondertoon van de vraag was toch heel anders dan de vraag zelf. Wilde ze een blijvende vriendschap op gangbrengen? Niet dat hij het erg vond om haar nog eens te ontmoeten, later. Maar... hij wist niet of het wel een goed idee was voor hem om vrienden te hebben. Wat haalde hij zichzelf in zijn hoofd! Ze was een Ranger, de vijand. Stel je voor dat iemand hen zou zien! Wat zouden ze niet denken. Tenzij hij haar zou aanvallen, dan zou hij kunnen zeggen dat hij undercover was of zoiets. Zou hij haar kunnen aanvallen? Na alles wat ze voor hem gedaan had? Ze verdiende dat toch niet... "Ik denk dat het wel lukt." Hij liet de Luxray los. Hij dacht aan waarvoor hij stond. Hij was sterk op zijn eentje. Hij had niemand nodig. Daar kon hij kracht uitputten. Hij moest het gewoon rustig aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
One, two, three, they gonna run back to me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get back, what the fck you gonna do?
» You're Gonna Go Far Kid
» U gonna miss me? :3
» [OPEN] i'm gonna be the very best..
» This Is Gonna Hurt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town :: Reflection Cave-
Ga naar: