One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 One, two, three, they gonna run back to me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 07, 2018 10:01 pm

Cat wiebelde wat zenuwachtig met haar been op en neer terwijl ze wachtte tot het lampje eindelijk op groen zou springen. Fang merkte haar zenuwachtigheid op en gromde afkeurend. Hij maakte zich sinds heel het gedoe met Dave, diens beste vriend en Cat niet meer zo’n zorgen om jongens. Hij had het liefste dat Cat niet in hun buurt kwam, maar hij kon haar niet van ze weghouden en dat frustreerde hem enorm. Het liefste had hij Cat voor zichzelf zodat ze niet gewond zou raken, maar hij wist dat het haar grootste droom was om een Top Ranger te worden en als hij haar niet kon tegenhouden, zou hij zo veel mogelijk doen om haar in elk geval te ondersteunen. Hij had immers een belofte gedaan toen hij haar partner-Pokémon werd en was van plan om zich daaraan te houden. Gedrieën keken ze op toen het lichtje met een zacht geluid op groen sprong en Cat veerde van haar stoel overeind. Ze zag dat Luuk samen met een Pokémon naar buiten was gekomen en trok haar wenkbrauw op; ze kon zich niet herinneren dat ze de Pokémon naar binnen had zien gaan. Ze zag dat zijn Houndour opgelucht leek te zijn met het feit dat zijn trainer in orde was. Fang kwam naast Cat staan en keek met een strakke blik naar de Sableye. Nu de trainer in orde was, konden ze zeker weten wel weggaan, toch? Hij had genoeg van sociale contacten, zeker na die aanvaring met Dave. Hij zou die Magby en die zak nog wel klein krijgen als ze zich terug durfden te vertonen. Hij zou vannacht buiten zijn Poké Ball blijven zodat hij het zekere voor het onzekere kon nemen en over Cat kon waken. Hij schuurde met zijn flank langs Cat’s been, maar Cat negeerde haar norse Pokémon en keek in plaats daarvan opgelucht zijnde naar Luuk. “Je ziet er al veel beter uit dan daarnet,” zei ze tegen hem en ze glimlachte. “Ik ben blij dat je in orde bent.” Ze richtte haar blik toen op de Sableye en de Poké Ball die Luuk in zijn handen hield. Ze kon zich nog vaag herinneren dat de Sableye hun volgde en vroeg zich af of het zijn Pokémon was. “Een teammember van je?” Ze knikte naar de Sableye. Ze richtte haar aandacht echter algauw weer op Luuk. “Je voelt je toch wel echt beter, hè?” Ze deed een stap naar voren en legde zijn hand tegen zijn wang. Ze merkte tevreden op dat hij minder warm voelde dan daarstraks en deed weer een stap naar achteren, het lichamelijk contact tussen hun verbrekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 07, 2018 10:47 pm

"Nog niet." zei hij en hij probeerde te grijnzen, maar dat veranderde al snel in een pijnlijke grimas. "Grijnzen moet ik precies nog wat aan werken..." zei hij terwijl hij zijn gezicht weer in de plooi legde. Hij schrok door de plotse aanraking. "Ik was net van plan om hem te vangen, zin om mee te gaan?" Hij keek naar haar arm. "Hoe is het trouwens met jou? Alles ok?" Hij ging naar buiten, gevolgd door de Sableye. "Dus, wil je eerst nog een gevecht?" de Sableye knikt ongeduldig. "Ok dan, Nero?" Zijn trouwe partner sprong vooruit, helemaal opgewekt door het komende gevecht. "Ehh, wacht even. Cat? Bedankt. Bedankt voor alles wat je daar voor me gedaan hebt, volgens mij heb je mijn leven gered. En ook sorry." Zijn oog viel op de Sableye en moest weer denken aan de droom. "Ik waak over je..." zei Luuk in zijn hoofd. Wat had de Sableye hiermee te maken? Hij had heel veel vragen en vroeg zich vooral af of het echt Darkrai geweest was die hem had toegesproken in de droom. Toen ging zijn aandacht terug naar Cat. Had hij die sorry luidop gezegd? Hij wou sorry zeggen voor wie hij was, maar het was niet de bedoeling dat ze het zou horen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyzo apr 08, 2018 12:02 pm

“Als dat het enige is waar je aan moet werken.” Een klein knipoogje volgde. Ze voelde zich wat meer ontspannen nu hij niet half bewusteloos onderuit op de grond gezakt lag. Ze was blij dat het goed was afgelopen en vooral dat ze zo snel actie had ondernomen. Haar moeder had haar altijd gezegd dat haar instincten juist zaten en dat Ranger worden voor haar geen probleem zou zijn, maar ze kon niet ontkennen dat ze toch lichtelijk zenuwen had gevoeld toen er van haar verwacht werd dat ze de situatie aan zou pakken. “Met mij is alles goed. Het zal de komende tijd wel pijn blijven doen, maar een schaafwond geneest over het algemeen vlug.” Ze had geen behoefte om de wond nog eens te checken; ze kende de grootte er ongeveer wel van en bovendien had ze wel weer genoeg drama voor vandaag meegemaakt. Ze waren nu allebei verzorgd en dat was het enige wat telde. Ze trok haar wenkbrauw op toen hij haar bedankte en vervolgens sorry zei. “Sorry waarvoor?” Ze haalde haar schouders op, een beweging die ervoor zorgde dat een nieuwe pijnscheut door haar arm ging. “Ik heb niet meer gedaan dan wat ik kon. Ik vond het meer dan normaal dat ik je hielp op het moment dat je dit nodig had. Ik ben een Ranger, remember? Mensen helpen is mijn roeping.” Ze glimlachte naar hem en keek vervolgens naar de Sableye. Deze wierp een ongeduldige blik op hun twee en ze kon een kleine glimlach niet onderdrukken. Het zag ernaar uit dat Luuk een nieuwe vriend had gemaakt. Volgens de regels was het echter zo dat hij pas officieel Luuk’s teammember zou zijn als Luuk hem zou vangen. Ze had zelf nog nooit een Pokémon gevangen en dus vond ze het wel leuk om te zien hoe zo’n gevecht in zijn werk ging. “Maar ik denk dat hij je aandacht op dit moment meer nodig heeft dan ik.” Ze deed een knikje naar de Sableye en ging vervolgens wat verder weg zitten. Ze zag een steen waar ze op kon zitten en nam plaats; Fang ging direct naast haar zitten en zette zijn lichaam zo dat hij als eerste geraakt zou worden als een aanval naar Cat zou vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyzo apr 08, 2018 3:25 pm

Zoals Cat gezegd had focuste hij zich nu helemaal op het gevecht. Hij merkte dat ze even verder op een steen ging zitten en dat ze van plan was te kijken. Het maakte hem enigszins nerveus. "Nero, ga jij maar bij Cat en Fang zitten, ik wil onze nieuwe pokemon eens uitproberen." Hij wist niet waarom, maar hij had wat stress. Hij nam de pokéball in zijn handen en haalde diep adem. Dit zou hun eerste battle worden samen, en niet van de minste. "Pluto, jouw beurt!" hij gooide haar pokéball uit de lucht en de Larvitar kwam met een wit licht tevoorschijn. "We gaan die Sableye vangen, zet hem op Pluto!" De Sableyes ogen begonnen nog meer te blinken en toen kreeg hij een idee voor een naam: Crassus, één van de rijkste mannen uit de oudheid. Met ongelooflijke snelheid was de Sableye tot bij Larvitar gekomen en gebruikte hij Scratch, wanneer hij merkte dat het niet veel uithaalde ging deze direct over in Fury Swipes. Overdonderd door de snelheid waarmee de pokemon zich voortbeweegt was hij laat met commando's geven. "Pluto, stop dat met Bite, en slinger hem daarna weg!" De Larvitar deed zoals gevraagd en de andere pokemon landde enkele meters verderop. Vervolgens liet Luuk haar een zandstorm ontketenen, die zou zijn HP langzaam wegzuigen, of blazen in dit geval. De Sableye, niet erg opgezet met het verloop van het gevecht, gebruikt opnieuw zijn enorme snelheid om deze keer een aanval uit te voeren vanop afstand: de rode golven bereikten zijn pokemon. Pluto vond dit zeker niet fijn, de aanval kwam harder aan dan Luuk had gedacht. De Sableye was ondertussen alweer dichtbij gekomen en Luuk kon duidelijk zien dat zijn krachten al aan het afnemen waren door de aanhoudende Sandstorm. "Pluto, gebruik nogmaals Bite om hem op een afstandje te houden!" De Larvitar deed exact hetzelfde als ze de vorige keer had gedaan en weer belandde de ghost-type enkele meters verderop. De pokemon, die lichtjes geïrriteerd was door dezelfde move, gebruikte nu Astonish, waardoor de Sandstorm werd weggeblazen. Luuk, verbijsterd door de vreemde manier waarop die aanval gebruikt werd, zag niet dat de Sableye zich klaarmaakte om een nieuwe Fury Swipes te gebruiken. Toen hij merkte wat hij van plan was, schoot hij direct in actie om zijn plannetje te stoppen. "Houd hem tegen met Rock Slide!" De Sableye, verrast door deze aanval, werd hard geraakt door de krachtige rock-type aanval. Hij bleef op de grond liggen, half bedolven onder stenen. Hij keek even naar Cat, en bad dan stil tot Darkrai: "Wish me luck...". En hij gooide zijn pokéball en de pokemon verdween met een rode straal voordat de pokéball begon te schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyzo apr 08, 2018 11:38 pm

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 QqrGflu

HELAAS! SABLEYE IS NIET GEVANGEN!
Het lijkt er op dat Sableye nog niet is uitgevochten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyma apr 09, 2018 8:42 am

Verbaasd keek hij toe hoe de Sableye al giechelend weer ontsnapte. Hoe gênant, juist als hij toeschouwers had mislukte zijn eerste poging om de pokemon te vangen. Hij zou zich echter niet laten doen en ging meteen verder met het gevecht. Nog voor de Sableye aan een nieuwe aanval kon beginnen liet hij zijn Larvitar opnieuw Sandstorm gebruiken, hoofdzakelijk om zijn volgende aanval wat te dekken. "Pluto, gebruik Bite!" Nog voordat de Larvitar hem kon raken, werd hij zelf geraakt met Shadow Sneak. Uiteindelijk raakte Pluto's aanval dan toch en niet veel later stond deze terug dicht bij Luuk. De Sableye wilde opnieuw Astonish gebruiken om de vervelende Sandstorm te neutraliseren, maar Luuk was hem voor. "Gebruik Rock Slide om te voorkomen dat hij de Sandstorm weer ongedaan maakt!" Steen voor steen vloog naar Sableyes gezicht, maar deze was nog niet bereid om op te geven. Hij gebruikte opnieuw de rode golven om bij Pluto schade te verrichten, gelijk aan zijn level. Hij zou dit nu moeten gaan afmaken, hij vond het veel te lang duren. Luuk gaf het bevel om Screech te doen, het zou niks uithalen naar Sableye toe, maar deze zou wel even afgeleid zijn. "Terwijl Sableye afgeleid is gebruik je opnieuw Bite, maar spring daarna met Sableye de lucht in en slinger hem naar de grond." De Sableye smakte tegen de grond, voor zover Ghost-pokemon dat doen toch, en probeerde wankelend overeind te komen. "Op hoop van zegen..." mompelde hij als hij zijn pokéball voor de tweede keer naar de pokemon gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptydi apr 10, 2018 10:48 pm




GEFELICITEERD SABLEYE LV.16 IS GEVANGEN!
Sableye is toegevoegd aan je team slot
Geef Sableye een nicknaam? Ja/Nee

Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 7:04 pm

Cat haalde verbaasd zijnde haar wenkbrauw op toen ze zag dat hij niet zijn Houndour, maar een Larvitar zou gebruiken voor het gevecht. Een Larvitar! Als deze zou evolueren in een Tyranitar zou Luuk een behoorlijk sterke teammember aan zijn zijde hebben. Dan zou hij zelfs in staat zijn om Fang misschien wel in een paar rake klappen uit te schakelen. Fang leek zich dit ook te beseffen, want een zachte grom ontsnapte hem en zijn rode ogen keken achterdochtig van de Larvitar naar Luuk. Hij ontspande zich enigszins toen hij merkte dat Rock Slide zowat de sterkste aanval van de Larvitar was. Zowel Cat als Fang keken gebiologeerd toe hoe Luuk eerst een gevecht voerde en daarna zijn Poké Ball in de lucht gooide. De Poké Ball klapte na een snijdende stilte weer open en Cat kon een lichte glimlach niet onderdrukken toen ze de Pokémon hoorde giechelen en Luuk een tikkeltje verbaasd naar de Sableye keek. Cat sloeg haar armen over elkaar heen en keek toe hoe Luuk het gevecht zonder verder nog een teken van verbazing te laten zien verder zette. Niet veel later werd er nog een poging gedaan om de Pokémon te vangen en Cat glimlachte toen de Poké Ball een klikje maakte ten teken dat de Sableye had besloten deze keer te blijven zitten. Ze vroeg zich af of de Sableye écht moe was of dat hij had besloten dat hij Luuk wel een waardige tegenstander vond en zich had laten vangen door de trainer. Ze kwam overeind en glimlachte naar Luuk. “Gefeliciteerd met je vangst,” zei ze. “Ik doe het je denk ik niet na. Ik ben zo’n softie die zich laat meesleuren door artikels over Pokémon die in adoptiecentra verblijven en daar eens gaat kijken of ze voor een aannemelijk prijsje een Pokémon uit de nood kan redden.” Misschien nog één van de redenen waarom ze een ideale Ranger was. “Heb je al een naam voor je nieuwe teammember bedacht?” Ze keek hem nieuwsgierig zijnde aan en keek toen naar de Larvitar. Ze had de Pokémon nog nooit eerder van dichtbij gezien en lichtelijk bewonderend boog ze door haar knieën zodat ze op ooghoogte met de Pokémon kwam. “Awh, wat een schatje,” zei ze zachtjes en ze negeerde het afkeurend gegrom van haar Luxray toen ze haar hoofd uitstak naar de Larvitar om hem te aaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 8:15 pm

Hij had de Sableye gevangen. Het was een leuke pokemon. Net toen hij Pluto weer wou terug laten keren in zijn pokéball was Cat er plots geïnteresseerd in. Ze vroeg ook of hij al een naam bedacht had. Daar hoefde hij niet over na te denken. "Crassus" zei hij kort. Hij wilde eigenlijk zo snel mogelijk weg van haar om weer rustig alleen te kunnen zijn, maar ergens wilde hij toch zo lang mogelijk bij haar blijven. "Larvitar is een erg moedige pokémon, maar geen schatje." zei hij lichtjes geïrriteerd. Hij wist zich geen houding te maken. Moest hij nu zo snel mogelijk van het meisje afraken of moest hij proberen om zo lang mogelijk bij haar te blijven. Toen begon ze Pluto te aaien. De Larvitar leek het leuk te vinden en begon zelfs te glimlachen. Luuk rolde met zijn ogen en zuchtte. Ze vertelde hem ook dat ze niet echt het persoon was om pokemon te vangen. "Als Ranger moet je toch sterke pokemon hebben? Dan ben je best af met wilde. Die pokémon zijn met een reden door hun trainer achtergelaten." Hij nam dan maar weer de afstandelijke en apatische houding aan die hij gewoon was, maar het voelde toch niet helemaal juist. Het was gewoon makkelijker om zijn gesloten houding weer aan te nemen en zich af te schermen voor alles en iedereen. Het was de enige manier van omgaan met anderen die hij gewend was. Buiten Nero natuurlijk. Hij was zijn trouwe partner, geliefde broer en beste vriend ineen. Hij was een uitzondering. Hij wachtte tot Cat klaar was met de Larvitar, om hem dan weer terug in zijn pokéball te roepen. Hij merkte nu pas weer dat hij eigenlijk nog erg zwak was, maar probeerde niets te laten uitschijnen. "Dus, ik denk dat onze wegen hier scheiden?" zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 9:06 pm

Cat grinnikte toen de Larvitar duidelijk een andere reactie op haar leek te hebben dan zijn trainer. “Je kunt ook een schatje én moedig zijn,” beweerde ze terwijl ze de Pokémon kriebelde onder zijn kin en moeite moest doen om niet te fangirlen toen ze zag dat hij zijn ogen genietend sloot. Typisch weer uitsloverig jongensgedrag om een klein beetje liefde naar een Pokémon te negeren en er tegenin te gaan als ze iets vol affectie over zijn Pokémon zei. Maar goed, dat interesse haar wel lichtelijk aan hem. Ze haalde haar wenkbrauw op toen ze zijn redenatie hoorde over het Ranger zijn. “Maar afgedankte Pokémon kunnen juist sterk uit de hoek komen omdat ze voor wat voor reden dan ook achtergelaten zijn,” zei ze kalm tegen hem. “Ze hebben een sterke persoonlijkheid opgebouwd omdat ze zich beter weten te verweren tegen wat ze willen voorkomen. Ik geloof dat als je geduld en liefde geeft aan een Pokémon dat hij misschien nog wel sterker kan worden dan een Pokémon die je in het wild vangt.” Helaas was dat geen mening dat iedereen deelde en het leek er sterk op dat deze jongen een trainer zou zijn. Ze duwde zichzelf omhoog toen Luuk zijn Pokémon terugkeerde en vervolgens een poging deed om afscheid van haar te nemen. Ze kon het niet tegenhouden dat er een kleine frons was te zien op haar voorhoofd terwijl haar blauwe ogen naar hem gleden en ze herinnerde zich zijn schouder weer. Het feit dat hij net een heel gevecht had gehouden met een Sableye terwijl zijn schouder er niet echt goed aan toe was, kon niet goed zijn. “Is het niet beter als we je eerst laten nakijken in het Pokémon Center?” Ze twijfelde even. “Ik zou me een stuk geruster voelen als ik de zuster letterlijk hoor zeggen dat je voor de rest niets nodig hebt en dat het enkel een blauwe plek gaat worden.” Ze sloeg haar armen over elkaar heen en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 9:47 pm

Luuk had geen verdere zin in discussie en besloot dan maar toe te geven. "Je zou gelijk kunnen hebben." Hij hoopte daarmee de discussie te kunnen stopzetten. Ze bood aan om zich toch nog maar eens te laten onderzoeken. "Hé, ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Ik ben perfect in orde." Voelde zich weer wat draaierig worden en probeerde onopvallend op een rots te gaan zitten, hopend dat ze nikst door zou hebben. "Ik kan tegen een stootje, ik heb sowieso niks nodig." Nero kwam bij hem zitten en keek hem vreemd aan. Nero had hem vast al ontmaskerd, niet moeilijk. Als er iemand was die hem door en door kende was het zijn trouwe vriend Nero wel. Hij streelde hem over zijn kop in de hoop dat hij verder de aandacht van Cat niet te veel op Luuk zou vestigen. Hij liet Crassus uit zijn ball wanneer hij zich bedacht dat hij er al in zat sinds hij hem gevangen heeft. "Welkom bij het team!" Dit was iets wat hij normaal niet deed. Was hij zich nu aan het uitsloven? De Sableye kwam direct dolblij rondjes om zijn hoofd zweven en ging daarna op een schouder zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 9:57 pm

Cat onderdrukte de neiging om hem een koppige ezel te noemen en keek in plaats daarvan lichtelijk zorgelijk toe hoe hij op een rots ging zitten. Het was haar niet ontgaan dat hij dat niet zomaar deed en dankzij het feit dat haar Luxray zijn neus tegen haar zij drukte, wist ze ook wel zeker dat er iets niet in orde was. Hij was eerder op de dag op zijn schouder gevallen en daarna had haar ex ervoor gezorgd dat zijn schouder nog erger gewond was geraakt door de wand van de grot te laten exploderen. “Dat je je momenteel niet lekker voelt, heeft niks te maken met het feit of je nu goed voor jezelf kunt zorgen of niet. Ik ben ook prima in staat om voor mezelf te zorgen en toch sloeg ik je aanbod niet af toen je me wilde helpen.” Cat had werkelijk geen idee waarom hij zo koppig was over een klein beetje hulp, alsof hij zich schaamde als hij het aan haar toe zou geven. “Zodra je je weer goed genoeg voelt om terug op te staan, gaan we naar het Pokémon Center.” Ze had heus wel door dat hij die rots nodig had om te bekomen en liet hem daarom ook maar eventjes doen, glimlachend toekijkend hoe hij zijn Sableye uit zijn Poké Ball haalde en hem verwelkomde in het team. Hij leek in elk geval goed voor zijn Pokémon te kunnen zorgen en dat warmde haar hart wel; niets was erger dan een trainer die slecht was voor zijn of haar Pokémon. Bij dat soort mensen had ze altijd zin om te zeggen wat ze dacht, ook al kon ze daardoor later in de problemen belanden. “Zelfs Fang merkt dat je je niet goed voelt en hij houdt zich meestal afzijdig wat dit soort dingen betreft. Hij heeft me daarnet zelfs gewaarschuwd. Je zou je vereerd moeten voelen.” Ze zei het lichtelijk plagerig, vooral omdat ze wist dat Fang het vervelend vond als hij gewezen werd op goed gedrag. Om zijn eer toch nog een beetje te redden, ontblootte hij zijn tanden dreigend naar Luuk en draaide de jongen daarna de rug toe, geïrriteerd met zijn manen bewegend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 10:34 pm

Het meisje gaf niet op. Toen kreeg hij bijna het gevoel dat ze hem uitdaagde om recht te staan. "Er is niks mis met me." Springt recht en wordt dan plots erg duizelig omdat hij zo snel was opgestaan. Hij dreigde zijn evenwicht te verliezen, maar kon zich nog net aan Cat vastgrijpen en bleef zo overeind staan. "Ok dan..." mompelde hij. Hij haalde Crassus terug in zijn ball. De plots vreemd wisselende houding van de Luxray was hem ook niet ontgaan. Het leek hem wel een leuke persoonlijkheid, maar ook weer zo een vreemde pokemon. Hij had graag geweten wat er allemaal in zijn hoofd omging. Zeker met een trainer zoals Cat. "Breng me maar naar het Pokécenter dan..." zuchtte hij. "Oh jee, bedankt Fang, ik ehh voel me vereerd?" Hij kon het niet laten een lachje uit te brengen, maar had daar direct spijt van. Hij schoot met zijn hand naar zijn schouder die door het lachen pijn deed. "Geen grapjes maken alsjeblieft" Hij deed erg zijn best om het deze keer enkel bij een glimlach te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 10:46 pm

Cat haalde haar wenkbrauw op toen hij plotseling recht schoot, alsof hij iets te bewijzen had. Fang keek over zijn schouder en trok een afkeurend gezicht toen de jongen steun moest zoeken bij zijn trainer. Hij zou de jongen wel zelf dragen, als hij zijn handen maar van Cat af zou houden. Hij had gezien hoe dat de vorige keer eindigde en dat wilde hij niet nog eens meemaken. Hij herinnerde zich nog maar al te goed hoe hij naar het huilende meisje had moeten gaan om troostend zijn snuit tegen haar wang te duwen en haar haar knieën naar zich toe te zien trekken toen zijn pogingen om haar te troosten en op te vrolijken niet hielpen. En dat was allemaal door die sukkel geweest die ze daarstraks in de grot tegengekomen waren. Hij wilde niet dat ze nog eens door die pijn zou gaan en dus was het het belangrijkste dat er zo weinig mogelijk kans voor hun ontstond om een band op te bouwen. Hij zou Luuk naar het Pokémon Center brengen en daar zou hij er voor zorgen dat hun paden zich zouden scheiden. Cat had haar handen inmiddels op Luuk’s armen gelegd zodat ze hem tegen zou kunnen houden als hij om zou vallen. Ze voelde zich warm worden omdat ze merkte dat ze nu wel erg dicht bij elkaar stonden, een moment dat snel onderbroken werd door Fang die zijn neus dwangmatig tegen Luuk’s zij duwde. Hij ging half liggen zodat Luuk op hem kon gaan zitten en keek de jongen strak aan met zijn rode ogen, hem dwingend om zijn advies aan te nemen. “Laat je alsjeblieft door hem dragen, Luuk,” sprak ze. “Iedereen kan zien dat het niet zo goed met je gaat als dat je ons wilt laten geloven.” Ze trok haar wenkbrauw op. “Je schouder gaat er echt niet beter van worden als je de hele tijd deze act op blijft houden. Ik beloof je dat we je met rust zullen laten nadat je bent nagekeken.” Fang liet een instemmend geluidje horen, tevreden zijnde met het feit dat zijn trainer dan toch de ernst van de situatie inzag en begreep dat zij en deze jongen geen band op mochten bouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2018 11:04 pm

De Luxray kwam hem behulpzaam tegemoet en hij liet zich dan maar door hem dragen. "Bedankt..." mompelde hij. Nu had het meisje de indruk dat hij van hen af wilde. Dat was ook niet waar. Hij voelde zijn gezicht knalrood worden uit schaamte. "Het is niet... Ik wil niet..." Hij kon de juiste woorden niet vinden. "Je moet niet denken dat ik van jullie af wil. Ik apprecieer het echt wat jullie voor mij gedaan hebben, alletwee. Ik wil niet als ondankbaar overkomen. Ik ben niet erg goed met ... anderen." Hij durfde haar niet meer aan te kijken. Ze had, ...den, verdorie zijn leven gered en nu gaf hij de indruk dat hij haar, ehh, hen bij hem vandaan wilde. Dit meisje had zo goed voor hem gezorgd en nu deed hij zo onbeschoft. Het zou niet makkelijk zijn, maar hij moest het nu wel zeggen. "Eh... wel, het mpff... het spijt me." Het luchtte wel op. Hij hoopte dat hij het terug goedgemaakt had. Hij besefte dat hij wel degelijk een act aan het uitvoeren was, maar niet op de manier dat zij dacht. Hij was toch niet vriendelijk van nature? Ok, hij had zich dapperder voorgedaan dan hij was en dat was afgestraft, maar zijn grootste act bestond eruit dat hij haar niet uit de weg ruimde. Of is het net andersom? Zou het net een act zijn als hij haar aanviel. Hij was zo in de war sinds hij haar ontmoet had. Hij wist echt niet wat er met hem aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One, two, three, they gonna run back to me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get back, what the fck you gonna do?
» You're Gonna Go Far Kid
» U gonna miss me? :3
» [OPEN] i'm gonna be the very best..
» This Is Gonna Hurt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town :: Reflection Cave-
Ga naar: