We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptywo aug 09, 2017 10:49 pm

De vrouw leek haar aanbod geweldig te vinden en trok haar meteen mee de keuken in. Ze moest haar haren in een knot doen en een soort haarnetje op om te voorkomen dat er donkerblauwe haren in het eten zouden belanden. Ze kreeg een wit schort voor en de vrouw begon met haar uitleg. De ingrediënten die er in moesten, de volgorde waarin ze er in moesten. Daarna kwam de manier van het bereiden en hoe het gebakken moest worden. Omdat ze zo klein waren een veel kortere tijd dan de echte cakejes. Daarna hoe het glazuur gemaakt moest worden en hoe de sterretjes gemaakt worden. Alles in erg kleine, nauwkeurige hoeveelheden. Lima deed haar best om alle informatie in zich op te slaan. Vanuit haar ooghoeken zag ze dat Soul een nieuwe stapel flyers werd gegeven. “Misschien zou het ook helpen als je wat charme gebruikt bij de dames.” Het was op zich iets dat wel zou werken. Hij was uiteindelijk niet lelijk. Er kwam een zucht van Soul voor hij zijn blauwe ogen op haar richtte. “Alleen als jij toestemt,” mompelde hij. "Hoe sneller we klaar zijn, hoe beter niet?" sprak ze terwijl ze een nieuwe lading deeg in de oven stopte. Ze moest even een leuke draai beweging maken om een andere keuken medewerker te kunnen ontwijken. Voor Soul ging ze op haar tenen staan en drukte ze een klein kusje op zijn neus."Het komt wel goed," sprak ze met een knipoog voor ze zich weer naar haar werk omdraaide. Het liefst was ze hier nu al weg maar dat ging nou eenmaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptydo aug 10, 2017 8:37 am

Soul wierp een geamuseerde blik op Lima toen ze, helemaal in haar element leek het wel, aandachtig de instructies opvolgde van de vrouw. Hij had haar nog nooit echt gezien met haar haren in een knot en het zag er heel erg anders uit, maar ook wel mooi. Het gaf haar een strengere uitdrukking, maar niet een die haar lelijk maakte of iets in die richting, But then again, Soul dacht niet dat hij Lima ooit lelijk zou vinden, zelfs niet als ze haar haren heel kort zou knippen. Soul volgde haar met zijn ogen, maar toen kwam Edward opeens weer bij hem staan. “Soul, dit is je kans,” fluisterde hij. Hij wees naar een groep meiden en Soul voelde de zenuwen al opkomen. Toch knikte hij, nam het dienblad met de flyers aan en liep naar de groep meiden toe. “Dag dames, mag ik één minuutje van jullie tijd?” De meiden keken opzij en giechelden toen ze Soul in serveersteroutfit en alles voor hun neus zagen staan, het dienblad nonchalant in de lucht gestoken. “Alleen als we een foto mogen trekken met je!” riep er één uitbundig waarop de rest begon te lachen. Soul deed zijn best om niet met zijn ogen te gaan rollen en gaf in plaats daarvan een speelse knipoog. “Klinkt goed.” Vervolgens begon hij aan zijn uitleg over het café en gaf hun de flyers. “Hé, misschien kunnen we hier reserveren voor Laura’s verjaardag over een uurtje!” riep er één naar de andere meiden. Hij zag dat de meiden bedachtzaam knikten en toen naar hem glimlachten. “Nou, een deal is een deal. Laten we die foto maar maken.” Hij hoopte dat hij niet zo onwennig klonk als hij zich voelde. Maar ze leken er niks van in de gaten te hebben, want ze kwamen allemaal vrolijk om hem heen staan terwijl iemand anders van de groep de foto maakte. Toen kreeg hij opeens van elke meid een kus op zijn wang gedrukt en joelend verdwenen ze, met hun flyers zwaaiend, in de verte. Soul zuchtte en ging weer terug naar binnen, zijn hoofd inmiddels zo rood als een tomaat. “Zeg me alsjeblieft dat die cakejes al klaar zijn en dat ik dit nooit meer hoef te doen,” zei hij half jammerend tegen Edward, zijn vrouw en Lima. Maar Edward leek heel tevreden te zijn en de vrouw keek hem met schitterende oogjes aan. Oh nee. Hij moest dadelijk weer zijn charmes gebruiken, hè? Charmes die hij niet eens had. Zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptydo aug 10, 2017 6:19 pm

Soul werd er op uit gestuurd om met zijn 'charmes' een aantal dames als klanten te verwerven. Ondertussen werd de uitleg voor Lima vervolgd en moest ze eerst een proefbaksel maken om te testen of ze het goed deed. “Zeg me alsjeblieft dat die cakejes al klaar zijn en dat ik dit nooit meer hoef te doen,” hoorde ze Soul klagen tegen de tijd dat ze de ovendeur dicht deed. Lima moest grinniken toen ze zag hoe rood het hoofd van de blonde jongen wel niet was geworden. Waarschijnlijk beviel het hem totaal niet wat hij moest doen. Het was natuurlijk ook totaal niet hoe hij zich normaal zou gedragen. Waarschijnlijk was acteren ook niet bepaald zijn ding. “Zeg me alsjeblieft dat die cakejes al klaar zijn en dat ik dit nooit meer hoef te doen,” sprak Soul. Zachtjes schudde Lima met haar hoofd terwijl ze tussen het keukenpersoneel door gezigzagd kwam. "Nog vijf minuten in de oven en daarna zijn ze binnen twee klaar," sprak ze terwijl ze hem een bemoedigend kneepje in zijn hand gaf. Ze had geen tijd te verliezen eigenlijk want de topping moest ook allemaal gemaakt worden. Eerst het witte glazuur klaar maken en daarna de kleine goud gele sterretjes uit het fondant snijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptydo aug 10, 2017 7:50 pm

De cakejes leken nog niet klaar te zijn. Het zou nog vijf minuten duren eer dat ze klaar waren en op die vijf minuten moest hij ervoor zorgen dat hij nog wat mensen lokte. Hij zuchtte toen ze hem een kneepje in haar hand gaf. “Als je maar niet denkt dat ik dit leuk vind,” mopperde hij. “Ik flirt veel liever met jou.” Hij gaf haar een knipoog en ging weer naar buiten. Een klein groepje jongens had zich voor het café verzameld, hadden een radio tussen hun in gezet en waren een paar dance moves aan het uitoefenen. Soul bewoog met zijn hoofd op en neer en toen leek het groepje hem op te merken. “Als ik met één van jullie dat duet van daarnet kan nadoen, komen jullie dan vanavond hier een drinken?” De jongens keken elkaar even twijfelend aan, maar toen knikten ze en wenkten Soul. Een geheim talent van hem – en waar hij liever van wilde dat Lima het niet wist – was dat hij kon dansen. Redelijk goed zelfs. Hij vond nummers waarbij hij helemaal los kon gaan het beste. En dan niet zoiets als de tango, maar meer iets in de richting van breakdancen; dansen waarbij hij zijn handen kon gebruiken en stoere moves kon maken met zijn voeten. De jongens zetten de radio opnieuw aan en nadat Soul gebiologeerd had gekeken naar hoe ze hun dance moves deden, gaf hij een knikje en voegde zich bij een jongen met een bruine huidskleur die hem toeknikte. De radio werd opnieuw aangezet en Soul voerde de bewegingen uit die hij daarnet had gezien. Hij maakte een paar fouten, maar maakte er op een gegeven moment zijn eigen solo van en dat leken de jongens wel te appreciëren, want ze begonnen te joelen en te klappen. Als laatste act boog de jongen met de bruine huidskleur zich naar voren en sprong Soul in een voorwaartse salto over hem heen. Er werd geklapt en Soul zag dat de tas, die de jongens hadden neergelegd voor geld waarschijnlijk, al wat voller was dan daarnet. De jongen voor hem stak zijn hand uit en Soul nam deze aan. Ze knepen hun handen samen en gaven elkaar vervolgens een high five. “Bedankt, man! Over welk café had je het nu?” Soul viste uit zijn broekzak een paar flyers tevoorschijn en gaf deze aan de jongens waarna hij voor de zekerheid nog eens in de richting van het café wees. De jongens klopten hem op zijn schouder en zeiden dat ze vanavond zeker zouden langskomen en Soul liep weer terug, tevreden zijnde. Zijn haar zat in de war, zweet droop langs zijn voorhoofd naar beneden en hij was weer zo rood als een tomaat, maar zijn glinsterden als nooit tevoren en er was als het ware een glimlach – een échte glimlach – rond zijn lippen te zien. Hij ging weer naar binnen om te kijken of de cakejes nu wel al klaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptydo aug 10, 2017 9:29 pm

“Als je maar niet denkt dat ik dit leuk vind,” sprak Soul niet al te vrolijk na een zucht te hebben laten ontsnapt. “Ik flirt veel liever met jou.” Met een knipoog draaide hij zich weer op en liep naar buiten. Het glazuur was gelukkig niet te ingewikkeld om te maken en was al vrij snel klaar. De sterretjes waren wat meer werk, helemaal omdat het er zo veel waren en omdat ze zo vreselijk klein waren. De cakejes waren ook nog heet toen ze uit de oven kwamen. Het was een hele dans door de keuken om met de gloeiend hete plaat lans al het personeel te lopen. Omdat zij hier niet thuis hoorde was zij natuurlijk degene die in de weg liep en iedereen moest ontwijken. Niemand zou haar zomaar ontwijken. Dit was haar eigen probleem. Het glazuur op de cakejes plaatsen ging steeds iets sneller. De sterretjes op de cakejes plaatsen ging op zo'n hoog tempo dat zelfs wat keukenpersoneel er van op keek. Net op het moment dat ze klaar was kwam Soul weer binnen lopen. Zo rood als een tomaat, zweet en een glimlach op zijn hoofd. Lima trok een wenkbrauw op. "Wat is er met jou gebeurd?" vroeg ze op een lichtelijk verbaasde toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptydo aug 10, 2017 9:38 pm

Soul keek toe hoe Lima haar cakejes aan het maken was, maar haar pogingen staakte toen ze zijn gezicht zag. Om eerlijk te zijn zou hij ook een beetje achterdochtig worden als hij Lima opeens met een bezweet voorhoofd, glinsterende ogen en haar hoofd zo rood als een tomaat binnen zag komen. Niet omdat hij vermoedde dat ze vreemd was gegaan of zo, maar eerder omdat hij dacht dat ze misschien problemen had gehad met iemand anders. Hij wilde haar echter niet vertellen over zijn geheime danstalent, maar hij wilde ook geen ruzie met haar omdat ze dacht dat hij dingen voor haar verzweeg, belangrijke dingen die ze wel moest weten. En dus wuifde hij het weg. “Laten we het erop houden dat ik wat dingen met mijn lichaam heb gedaan.” Wauw. Dat was geen goede tip. En alsof Edward wist hoe slecht hij was in hints geven, kwam hij net op dat moment binnen en legde een hand op Soul’s schouder. “Dat waren echt een paar mooie dansmoves, jongen. Ik weet zeker dat die jongens zich aan hun woord gaan houden en straks langs ons komen.” De man leek echt tevreden te zijn en op de één of andere manier gaf dat Soul een gevoel van voldoening. Hij had verwacht dat hij boos zou zijn op de man omdat hij zojuist zijn geheim had verraden, maar waarom zou hij daar boos op zijn? De man wist in eerste instantie niet eens dat hij het geheim moest houden. Hoopte hij. En dus draaide hij zijn hoofd weer terug naar zijn vriendin. “Ik denk dat het misschien leuker is als we de cakejes zelf presenteren. En als je je schort aanhoudt, kunnen mensen zien wie dat het gemaakt heeft. Ik zou geen credit willen nemen voor iets wat ik niet eens gemaakt heb.” Hij gaf haar een knipoogje en wachtte vervolgens tot ze weer naar buiten zouden gaan, die cakejes met wat flyers aan de mensen mee zouden geven en hopelijk hun taak als “afgehandeld” konden beschouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptydo aug 10, 2017 10:57 pm

“Laten we het erop houden dat ik wat dingen met mijn lichaam heb gedaan.” Okay wat? Of dat was er gewoon compleet verkeerd uit gekomen. Of ze had serieus een aantal vragen voor hem. “Dat waren echt een paar mooie dansmoves, jongen. Ik weet zeker dat die jongens zich aan hun woord gaan houden en straks langs ons komen.” Edward was bij hen komen staan en had een hand op Soul's schouder. Dat verklaarde het al een heel stuk beter. Maar dansen? Daar zou ze toch nog een keer naar moeten vragen. Zij kon het totaal niet maar was wel nieuwsgierig naar hoe goed hij het kon. “Ik denk dat het misschien leuker is als we de cakejes zelf presenteren. En als je je schort aanhoudt, kunnen mensen zien wie dat het gemaakt heeft. Ik zou geen credit willen nemen voor iets wat ik niet eens gemaakt heb.” Soul gaf haar een knipoogje terwijl de eigenaresse een van de mini cakejes proefde. Er kwam een teken van goedkeuring. Lima legde snel alle cakejes op een dienblad voor ze Soul naar buiten volgde. "Maar hoe ben jij van plan om de mensen deze te geven?" vroeg ze aan de blonde jongen. Ze kon nu natuurlijk niet het zelfde patroontje volgen als met de flyers. Dan zou na een keer alles op de grond liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptyvr aug 11, 2017 7:34 am

Net toen Lima haar vraag stelde, tikte Edward Soul op de schouder en hield een paar flyers voor. Alleen waren het dit keer geen gewone flyers, maar zat er aan elke flyer een bonnetje geniet. Toen Soul las wat er op het bonnetje stond, gaf hij een knikje ten teken dat hij het begreep en hield hij de flyer met het bonnetje naar Lima gericht. “Ik denk dat dit wel zal helpen.” De flyers waren ongeveer gelijk aan het aantal cakejes en de bon was bedoeld om mensen met een gratis drankje naar het café te lokken waar ze waarschijnlijk meer gingen bestellen omdat de meeste mensen met iemand anders samen naar een café gingen en niet alleen. De flyers en de cakejes alleen zouden misschien niet de truc doen, maar Soul was ervan overtuigd dat dit een stuk beter zou werken. Als ze dan ook nog de juiste dingen zeiden met de juiste overtuiging in hun stem, zou het misschien wel eens goed kunnen dat ze meer mensen lokten dan dat ze daarstraks hadden gedaan. “Laten we het eens uitproberen,” sprak hij. Hij zou blij zijn als ze hier dadelijk mee klaar waren, want het pakje begon irritant te zitten en bovendien had hij het wel gehad met dit café. Alleen het dansen had hij echt leuk gevonden, maar dat was dan ook wel alles. Soul liep naar buiten en ging ervanuit dat Lima hem zou volgen. Hij had de flyers met de bonnetjes netjes in zijn handen en wachtte tot de eerste mensen hun zouden opmerken. De cakejes trokken natuurlijk sneller de aandacht dan de flyers en Soul ging naast Lima staan zodat hij telkens opnieuw hetzelfde kon zeggen, namelijk: “Ter ere van de opening van Crawdaunt’s Sweets Cafe hebben we hier een paar heerlijke cakejes die u kan proeven. Ook hebben we een flyer met een bon die u kan besteden aan een gratis drankje. Wij hopen u binnenkort zo snel mogelijk te zien en hopen dat het cakeje in de smaak valt!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptyvr aug 11, 2017 8:32 pm

Edward gaf een nieuwe lading flyers aan Soul. De blonde jongen pakte een van de flyers en hield die voor Lima's gezicht. Het zag er nog precies het zelfde uit. Op een ding na dan. Aan een van de hoekjes zat een couponnetje geniet. “Ik denk dat dit wel zal helpen.” Lima knikte bevestigend voor ze hem naar buiten volgde. Het was inmiddels ook al wel wat drukker geworden buiten. Het was lastiger dan daarnet om het dienblad goed vast te houden. Al die kleine cakejes bij elkaar maakte het gewicht heel anders verdeeld. Ze kon niet zo snel en makkelijk meer met het dienblad bewegen wat alles een stuk lastiger maakte. Daarom was het op zich ook wel fijn dat Soul het woord deed en zij alleen het zilveren blad voor de klanten hoefde te houden. Gelukkig kwamen er al snel mensen af op de geur van de verse cakejes. “Ter ere van de opening van Crawdaunt’s Sweets Cafe hebben we hier een paar heerlijke cakejes die u kan proeven. Ook hebben we een flyer met een bon die u kan besteden aan een gratis drankje. Wij hopen u binnenkort zo snel mogelijk te zien en hopen dat het cakeje in de smaak valt!” Er werden meer cakejes meegenomen dan dat er flyers werden aangepakt. Gelukkig liep er wel een flinke stroom richting het café door hun actie. Zelf een paar van de mensen die enkel een cakeje hadden gepakt liepen naar binnen. Met een glimlach keek ze Soul aan toen er nog maar drie cakejes op het dienblad lagen en de flyers ook zo goed als op waren. Misschien waren ze hier zo wel van af en konden ze weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptyza aug 12, 2017 1:49 pm

Soul onderdrukte een zachte zocht. Hij zwoer dat als hij dit werk nog één keer in zijn leven moest doen dat hij echt gewoon ging janken. Dit was vreselijk. Hij snapte niet hoe mensen dit als hun vaste job konden doen. Om nog maar niet te spreken over de vervelende reacties die je soms kreeg van anderen en mensen die zich aan je opdrongen zoals die ene kerel – waar hij misschien straks nog wel wat meer van kon verwachten – en dat meisje waarbij Lima echt boos was geworden. Hij vond het nog steeds beschamend dat ze hem had moeten beschermen, maar hij begon er al iets meer overheen te komen. Het was gewoon alleen een vreselijke deuk in zijn ego, maar voor de rest was het wel oké. Soul lachte zijn typische glimlach toen Lima naar hem glimlachte en niet veel later werden de drie cakejes ook nog weggegrist. “Kom,” zei hij snel tegen Lima. “Wegwezen hier. Ik denk dat ze nu wel genoeg volk binnen hebben.” En hij draaide zich om en liep terug naar het café waar Edward hun met een brede glimlach op aan het wachten was. Toen Soul langs Edward keek, zag hij dat verschillende mensen met hun bonnetjes aan het zwaaien waren en dat er zelfs één meisje aan het bellen was en diegene aan de andere kant van de lijn aan het informeren was over het nieuwe café. De vrouw van Edward kwam bij hun staan en leek tranen in haar ogen te hebben. Edward sloeg een arm om haar heen en Soul voelde zich even awkward worden bij het idee dat de vrouw dadelijk echt in huilen uit zou barsten. Vervolgens begon Edward een heel verhaal over hoe hij dit vroeger altijd graag had willen doen, maar dat ze nooit het geld hadden gehad en dat hun twee er nu voor gezorgd hadden dat er daadwerkelijk volk naar het café kwam en dat het zo’n goed idee was van Lima om die cakejes te bakken. Soul probeerde zo geduldig mogelijk over te komen terwijl hij wachtte tot Edward klaar zou zijn met zijn relaas en hun eindelijk zou laten gaan. Hopelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptyzo aug 13, 2017 1:01 am


Keep the leftovers as a treat, you've earned it!

In fact, there's more people inside than expected.
They don't have enough employees to help everyone... Edward's wife begs for your help!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptyzo aug 13, 2017 12:08 pm

Het had niet lang meer geduurd voor de cakejes van het dienblad waren verdwenen. “Kom,” sprak Soul waarna hij haar mee naar binnen trok. Het mocht wel duidelijk zijn dat hij hier zo snel mogelijk weg wilde. En als ze eerlijk moest zijn... had zij het er inmiddels ook al wel weer gezien. Nu was het hopen dat ze klaar waren met deze taak en weer verder konden met hun patrouille. Eenmaal binnen zat het zaakje bom vol. Aan de ene kant was dat perfect maar aan de andere kant zorgde het er ook voor dat Lima zich lichtelijk zorgen begon te maken. Precies dus. Het was TE druk. Er was niet genoeg personeel dus vroeg Edward's vrouw hen om te helpen in de bediening. Precies waar ze niet op had gehoopt. De kleding hadden ze toch al aan. Met een zucht stond Lima op zodra een van de serveersters hun kant op gelopen kwam. De vrouw begon met haar uitleg over hoe alles werkte. Hoe je moest begroeten, hoe je de bestelling op moest nemen. Hoe je de klanten verder moest bedienen en hoe het afrekenen werkte. Het leuke er aan was ook nog eens dat het per geslacht verschilde. De vrouwen moesten een ander riedeltje volgen dan de mannen. Zodat het niet 'saai' zou worden voor de klanten die vaker kwamen. Geweldig dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptywo aug 16, 2017 3:44 pm

Oh oh. Ook zonder in het café te kijken, wist Soul wat er ging komen toen hij zijn blik liet kruisen met die van Edward’s vrouw. Dit meende je niet. Hij onderdrukte een vloek. Als ze pech hadden, zouden ze hier nog zitten tot de late namiddag en dan begonnen de rotklusjes pas echt. Dronken mensen die hun poten niet thuis konden houden, Grunts die achterlijk moesten doen, Pokémon die vrij over straat renden en de weg verloren, mysterieuze figuren die van alles in hun schild voerden en de Rangers die dan moesten uitzoeken wat er aan de hand was,… Om dan nog maar niet te spreken wat er zou gebeuren als ze hun patrouille moesten volhouden tot na de avondklok. Hij had weinig zin in amok met Team Rocket, maar hij kon ook niet zomaar weglopen. Niet na wat ze tot nu toe al hadden gedaan. En dus volgde Soul Lima met een zuur gezicht en trok Edward hem mee. Hij begon uit te leggen wat Soul moest zeggen – wat gek genoeg verschilde met de tekst die Lima kreeg – en duwde hem vervolgens een dienblad in zijn handen. “Hé, Blondje, voor mij nog drie biertjes!” Als je me zo nog één keer noemt, duw ik die biertjes ergens waar dat de zon niet schijnt. Maar hij had bij zijn vorige aanpak al geleerd dat dat niet de juiste was en dan zouden ze dit café misschien nooit kunnen verlaten. “Och, laat hem maar,” sprak een jongen naast hem opeens. Toen hij naast zich keek, zag hij een jongen met een bruine huidskleur, een knappe uitstraling en hetzelfde pak als wat hij droeg. “Negeren is het beste. Zeg, ik zag je daarstraks met mijn broer dansen. Je hebt eigenlijk best wel talent.” Wauw, wat een kleine wereld was dit toch. “Bedankt,” zei hij dus maar. De jongen knipoogde naar hem. “Mijn naam is Dean, by the way. Roep me maar als je hulp nodig hebt.” En met een laatste knipoog liep Dean weg waarna Soul zijn dienblad oppakte en naar de twee irritante jongeren liep die om hun bestelling aan het klagen waren. Ondertussen speurde hij met zijn ogen naar Lima om te zien hoe het met haar ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptywo aug 16, 2017 9:26 pm

Zodra alles uitgelegd was moest ze direct op pad. Even kijken hoe de ervaren mensen het deden was er natuurlijk niet bij. Toch nam een van de serveersters haar bij de arm mee naar een tafel. Blijkbaar had die een beter idee dat het zowel makkelijker als fijner zou zijn als ze het iemand eerst voor zou zien doen. "Goede middag, heeft u al besloten wat u wilt bestellen?" begon het blonde meisje met een grote glimlach op haar gezicht. Vrijwel automatisch begonnen de mensen aan het tafeltje ook te glimlachen. De twee bestellingen werden in een apparaatje ingevoerd. "Een momentje alstublieft, ik zal uw bestelling zo snel mogelijk brengen." Met een klein buiginkje liep het blonde meisje weer weg. Onderweg naar de keuken sprak ze opnieuw, ditmaal tegen Lima. "Zag het gebeuren, beetje vreemd klusje voor een Ranger maar goed. Ik ben Cevella en werk hier part-time dus aangenaam," sprak het meisje met een stralende glimlach op haar gezicht. Iets aan dit persoon kwam haar bekend voor, alsof ze haar ooit eerder had gezien. Zodra ze de bestelling hadden opgehaald liepen ze samen naar de tafel terug. "Alstublieft, geniet er van. Roept u me maar als u wilt afrekenen." Nu was het tijd om het zelf te gaan doen. Lima wandelde naar de volgende tafel terwijl ze een keer diep adem haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Emptydo aug 17, 2017 7:43 pm

Lima leek ook iemand te hebben waar ze mee kon praten en dat zorgde ervoor dat Soul’s mondhoeken lichtjes omhooggingen. Het was altijd fijn om te zien dat zijn vriendin nieuwe vrienden maakte. Hij hoopte dat hij met Dean ook wel iets in de trant van vrienden kon worden, want zijn vriendenkring was niet erg groot at the moment. Dat was ook natuurlijk wel een beetje zijn eigen schuld omdat hij niets liet weten aan anderen en eigenlijk meer initiatief zou moeten nemen, maar hij vroeg zich altijd af waarom hij alles moest doen als de ander ook gewoon contact konden opnemen. Hij nam altijd maar aan dat als de ander hem niks stuurde dat er wel geen interesse zou zijn en dan verzette hij zijn gedachten gewoon. Misschien zou deze ervaring met dit café hem wel leren dat hij het anders moest aanpakken. “Mogen we die lekkere chick waar jij naar kijkt er ook bij hebben? Want dan wil ik wel het dubbele betalen.” Het duurde even voordat Soul doorhad dat de jongens Lima bedoelden en hij klemde zijn kaken al op elkaar. “Moet ik mijn baas erbij halen? Want die zet jullie gewoon buiten, hoor. We willen hier aangename mensen hebben, geen herrieschoppers.” Opeens was Dean achter hem verschenen met een strakke blik in zijn ogen. De jongens mompelen wat, maar lieten Soul wel met rust en Soul besloot om gewoon met Dean mee te gaan om bestellingen op te nemen. “Bedankt,” zuchtte hij. “Als het aan mij lag, had ik me niet echt Ranger-achtig gedragen.” Dean gaf hem joviaal een klopje op zijn schouder. “No worries, dude. Als ze zoiets hadden gezegd over Cevella zou ik ook kwaad zijn geworden.” Toen Soul hem raar aankeek, wees de jongen naar een meisje die net nog bij Lima stond. “Je vriendin?” Hij grinnikte toen Dean rood werd. “Nog niet, maar dat komt nog wel!” Soul rolde met zijn ogen en liep samen met Dean mee om zijn dienblad te vullen met nieuwe bestellingen. “Ik weet wat,” zei hij vervolgens. Dean keek hem geïnteresseerd aan. “Als Lima en ik een date tussen jullie twee kan regelen, wil jij er dan voor zorgen dat wij hier alsjeblieft weg mogen?” Hij zag nieuw volk binnenstromen en hij had geen idee hoe ze hier anders weg konden geraken, want Edward en zijn vrouw leken wel heel tevreden over hun te zijn en Soul wist dat er ook nog andere taken op hun wachtten. Uiteindelijk gaf Dean een knikje. “Deal. Ik ben benieuwd.” En dus pakte Soul zijn dienblad weer op en ging naar een tafeltje – die zich toevallig bij Lima in de buurt bevond – waarna hij haar zachtjes het plan toefluisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lima Matton
» Days Like These [+Lima Matton]
» Lying is your favorite passion +August
» Dangerous streets. [&LIMA MATTON]
» [RangerQuest]Charge Up the Duo![+Lima Matton]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: