Stay with me ~ - Pagina 5
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Stay with me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Stay with me ~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyzo aug 21, 2016 7:28 pm

Hij was gek van deze Absol, hij was geweldig, derp. Mikaela dan, jonge. Hij glimlachte even. Hij was blij deze oude vriend terug te zien. Hoeveel jaar ook voorbij was gegaan, beide waren nog steeds vrij hoffelijk, wat meteen duidelijk had gemaakt dat ze van elkaar hadden geleerd in het verleden. Meer dan dat de lange jongen wilde toegeven waarschijnlijk. "Ga je hem vangen?" Huh? Hij schudde zijn hoofd en aaide de Pokémon even over zijn koppie heen terwijl de ander overeind kwam. Zijn oog bleef op de ander gericht. "Nee, Mikaela is slecht ziend op zijn ene oog, hij is mishandelt door mensen in het verleden, ik wil dat hij nu zijn vrijheid kan behouden," Hij glimlachte even naar de shiny, die meteen even schuin naar hem keek met zijn goede oog hehe. "Sorry dat ik je sloeg... Meerdere keren."Hij grinnikte even en stak een hand op, om er even mee te wuiven. "No problemo Mellie, je weet dat ik daar niet zo'n probleem van kan maken als jij het bent," zei hij even waarna hij met de hand door zijn haren ging. Le fab.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyzo aug 21, 2016 9:01 pm

De ander schudde zijn hoofd even bij zijn vraag. Niet? Waarom ging de ander hem niet gewoon vangen? "Nee, Mikaela is slecht ziend op zijn ene oog, hij is mishandelt door mensen in het verleden, ik wil dat hij nu zijn vrijheid kan behouden." klonk er van de ander af... Aha... Maar was dat niet des de meer de reden om hem te vangen..? Straks kwam hij immers weer bij een andere trainer eh... Wie weet. Toen hij zich verontschuldigde stak Matthew zijn hand p en wuifde er even mee... maar.... sigh... "No problemo Mellie, je weet dat ik daar niet zo'n probleem van kan maken als jij het bent," sprak de ander waarna hij met zijn hand door zijn haren ging. Mel zuchtte even en keek naar de ander. "Doet je kaak nog pijn..?" vroeg hij even aan de ander. Anders ging hij het fixen heheheh.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyzo aug 21, 2016 9:05 pm

"Doet je kaak nog pijn..?" Hij knipperde even en legde een hand tegen zijn kaak aan en haalde zijn schouders even op als antwoord. "Ja, waarom?" vroeg hij kalm. De shiny absol keek ondertussen even gevaarlijk naar Melvin, waarna hij plots voor de ander sprong en een beschermende houding aannam, maar toch even zijn tanden toonde in een gevaarlijke mannier van onder andere dominantie en woede. "Oh nee... Hij is niet gevaarlijk Mika, word maar kalm," Zei mattie terwijl hij bukte bij de absol en hem even aaide... SIgh.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyzo aug 21, 2016 9:12 pm

De ander legde een hand op zijn kaak, waarna hijeven zijn schouders op haalde. Eh... Dus er was niet echt iets of..? "Ja, waarom?"  vroeg de jongen even, maar voordat hij kon antwoorden begon de Shiny Absol Matthew te beschermen en keek Mel even naar de absol. Great. Mel zuchtte even en keek weg waarna hij zijn handen in zijn zakken stoppte. "Oh nee... Hij is niet gevaarlijk Mika, wordt maar kalm." sprak Matthew even, waarna de ander de absol begon te aaien. Eh... sigh... Mel zuchtte even en keek naar de ander. "Laat maar."  sprak hij even, doelende op de kaak van de ander. "En je zou hem beter kunnen vangen, voordat enig andere trainer dat doet."  sprak Mel terwijl hij zich omdraaide en even rond keek. "Laten we anders naar een hotel of iets gaan, ik wil douchen en liggen. En ik heb honger." sprak hij even tegen de ander. Zaag zaag zaag. "Morgen kunnen we altijd nog verder gan you know. Desnoods overmorgen weet ik veel." yeah... Hij was gewoon kllaar met vandaag. Vandaag leek het geluk niet aan zijn kant te zijn en daar was hij een beetje klaar mee.

Laatst aangepast door Melvin Masamune op di aug 23, 2016 10:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyzo aug 21, 2016 9:19 pm

Het leek erop dat Mikaela de mood van de ander had verpest. Maar zo te zien moest je daar echt geen expert voor zijn. DE ander leek echt pissed te zijn om alles vandaag. Nog even en zelfs Matt zou boos worden. Geen idee of de ander dat wist, maar dan zou het hele feest losbartsen uiteraard. "Laat maar." Eh? "En je zou hem beter kunnen vangen, voordat enig andere trainer dat doet." sSigh. Hij schudde even zijn hoofd. Nee, was nee verdomme. Hij had helemaal geen reden om het te vangen weet je. "Laten we anders naar een hotel of iets gaan, ik wil douchen en liggen. En ik heb honger." sigh. "Morgen kunnen we altijd nog verder gan you know. Desnoods overmorgen weet ik veel." Sigh... "Ik ben hier niet om op hotel te zitten Melvin, we hebben niet eens tassen ofzo mee," zei hij kalm... Geez.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyzo aug 21, 2016 9:25 pm

De ander leek ook niet meer al te happy te zijn over alles wat er gebeurde, maar he wat kon hij er aan doen? De heenreis was wel... het beste ongeveer van vandaag. De ander wilde hem dus niet vangen, naja dan was het zijn probleem youknow. Dan ging hij er ook niets aan doen. "ik ben hier niet om op hotel te zitten Melvin, we hebben niet eens tassen ofzo mee." klonk er kalm van de ander af, waarop Mel naar de ander keek en zuchtte. "Ik wil slapen." sprak hij tegen de ander. "Ik heb honger en ik wil slapen. En douchen." sprak hij even tegen de ander, waarna hij zuchtte. Weeral. Hij draaide zich terug om naar de ander en keek hem aan. "Ik ga naar een hotel, kijk maar of je mee gaat ja of nee." sprak hij tegen de ander waarna hij weg begon te lopen. Hij was gewoon koppig en gvd. Hij was gewoon pissig en koppig. En dar was niet veel aan te doen.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyma aug 22, 2016 11:30 pm

De ander zuchtte even en hij vernauwde meteen zijn oog. Hij snapte het niet echt eh... Sigh... "Ik wil slapen." Klonk er van de zwartharige... Sigh... Melvin... "Ik heb honger en ik wil slapen. En douchen." Hij keek hem even na en hield zijn hoofd schuin. "Het is nog niet eens avond..." murmelde hij met een zucht. Soms snapte hij hem niet. Maar dat was vaak het geval bij Matt. Omdat hij zo'n uniek persoon was... Had hij daar vaak last van en dat was gwn... Well yeah. "Ik ga naar een hotel, kijk maar of je mee gaat ja of nee." En hij was weg. Matt keek hem na en zuchtte even waarna hij gewoon achter de ander begon te slenteren... Verdomme man.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptyma aug 22, 2016 11:51 pm

De ander leek dus echt niet zo blij te zijn met zijn keuze, waarom wist hij niet. Naja, eigenlijkwel maarhij ontkende het. "Het is nog niet eens avond..." murmelde de ander zuchtend. Melbalde zijn hand tot een vuist en keek even waarschuwend naar de ander. "Ik moet altijd alles doen wat jij zegt, laat me een keer iets doen wat ik wil." sprak hij met vernauwde ogen. Yeah, in de eerste plaats had hij niet eens hier naar toe gesleurd willen worden. En dan zat alles ook nog eens tegen nu en wilde hij ergens heen was het ook weer niet goed. Dus wat wilde de ander? Dat hij lekker happy de peppy zou gaan doen? Sigh. Mel zuchtte even en stopte zijn handen in zijn zakken en zakte iets in, zoals hij eigenlijk meestal liep als de ander er niet bij was. Zowat een heel ander persoon.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptydi aug 23, 2016 10:59 am

Die blik. Hij keek kalm terug naar de ander. Wat zou hij doen eh? Was hij vergeten wie hier tegenover hem stond? Was hij zo naïef geworden? Hij knipperde enkel een keer kalm... Want tja... Sigh. Hij kon er ook niet veel aan doen als hij eerlijk mocht zijn. Daarbij wist de ander verdomd goed dat hij zou flippen als hij Mel achterliet. Dit was een bitch zet. "Ik moet altijd alles doen wat jij zegt, laat me een keer iets doen wat ik wil." Hij keek vervolgens toe hoe de zwerver geklede persoon inzakte en een onverzorgde houding aannam. Zonder erbij na te denken greep hij de ander zijn kraag, trok hem naar zich toe en zette zijn lippen op de zijne, hem toch van de grond houdende. Kalm blijven man.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptydi aug 23, 2016 11:08 am

Sigh... Hij zuchtte even en keek strak voor zich uit. Tot Matthew opeens voor hem kwam. Wat was er deze keer Matt? Sigh. Opeens werd zijn kraag vast gepakt en hij omhoog getild werd. Wah, Matthew, wat? Hij voelde de lippen van de ander tegen die van hem, waarop Mel's ogen open schoten en zijn wangen rood waren. Verdomme Matthew. Hij trilde iets en sloot zijn ogen, waarna hij het shirt van de ander vast greep. Damn it... Hij wilde een hug. Op andere dagen had hij dit niet eens toegelaten, maar vandaag was een uitzondering dan. Hij voelde zich niet goed en hij wilde gewoon... wat aandacht. Niet aandacht zoals eerst, zoals dat plagerige gedoe, maar gewoon... Dat de ander hem even comforteerde. Yeah... Dat was beter. Beter dan al de rest wat hij had gedaan vandaag.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptydi aug 23, 2016 11:38 am

Hij loste de ander na enkele tellen, waardoor hij gewoon naar de grond viel en keek even met een fel rood oog naar hem. Hij zuchtte even en wandelde verder alsof er niks was gebeurd... Er was ook niks gebeurd. Hij wandelde gewoon verder en verder, zijn pas verschrikkelijk snel. De Shiny Absol keek even met zijn werkende oog naar de jongen, voordat hij langs hem sprintte en de man achterliet... Matt keek op en zag al snel een sterrenhotel. Zonder iets te zeggen stapte hij er naar binnen en nam hij een kamer voor een persoon waarna hij gewoon naar de kamer ging. Mikaela ging mee. Meteen op de kamer, die veel te groot was, ging hij in het dubbele bed liggen, waarbij de shiny naast hem in bed kwam liggen en hij de absol begon te aaien. SIgh.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptydi aug 23, 2016 11:43 am

De ander liet hem zo vallen, waarna hij weg begon te lopen. Wat..? Mel keek de ander verbaasd na. Wat moest dat nou weer voorstellen? De absol keek ook even naar hem, waarna deze ook weg liepen. Verdomme.. Hij stond rustig op, waarna hij langzaam achter de ander ging.. Great en hij mocht dus ook blijkbaar niet met de ander mee. Hoe erg was die verlatingsangst van de ander wel niet? Mel zuchtte even zachtjes waarna hij weer naar buiten ging, dit kon hij toch niet zelf betalen, was veel te duur voor hem. Hij liep rustig rond, zoekende naar een plek waar hij kon slapen... maar alles was veel te duur... Sigh. Buiten slapen leek hem geen goed idee. Maar wat moest hij anders? Hij leek soms echt op een Zwerver. Hij kocht wat te eten en te drinken... Samen met een deken en claimde een bankje voor zichzelf. Zwerver style a la Melvin.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptydi aug 23, 2016 11:50 am

Hij besloot wat te gaan eten in het restaurant van het hotel en daarna te douchen en te gaan slapen. Hij staarde even naar Mikaela die naast hem in bed lag te slapen en trok de wilde Pokémon naar zich toe en wel meteen liet deze dat toe. Hij had altijd zo geslapen vroeger, toen hij niemand had. Dan was Mikaela als een ouder voor hem geweest. Zorgend, beschermend, helpend... Hij krulde zich meer om de ander en zuchtte zachtjes... Waarna hij in slaap viel.
De volgende dag nam hij een douche en besloot hij ook de shiny even te wassen waarna hij deze even een halsbandje omdeed met diamanten in. Hij vond het niet fijn, maar zo keken mensen niet al te snel raar op naar hem, aangezien hij voordien wel de wilde Pokémon style had. Als zwerver zijnde van vroeger vond Matt het niet vreselijk, maar hij wilde niet dat zijn oude vriend een trauma opliep door een of andere hypere trainer. Hij knikte even tevreden naar de Absol en verliet samen met hem het hotel waarna hij zich uitrekte en even rondkeek, en uiteindelijk besloot een wandeling te gaan maken met de wilde shiny naast zich.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptydi aug 23, 2016 11:54 am

Het was zo koud buiten eh... Hij trilde hevig en probeerde zoveel mogelijk te slapen. Het was veel te koud. Hij lag ook echt een bankje in een parkje. Wat moest hij dan? Hij kon niet naar huis en ook niet naar een hotel, die waren veel te duur voor hem. Sigh... Hij wist niet hoe, maar uiteindelijk was hij wel in slaap gevallen.
Ach... Zijn rug deed pijn, net zoalszijn nek en zijn schouders. Het was niet leuk, hij voelde zich vreselijk. Het ergste was misschien wel dat de ander hem niet kwam zoeken. Die shiny leek belangrijker voor hem dan hij. Dus hijzou vervangen worden, of niet dan? Hij wilde niet vervangen worden... gvd.. Voor hij het wist begonnen tranen over zijn wangen te lopen en begon hij zacht te snikken. Matthew... gvd... Hij wilde niet vervangen worden. Het speet hem voor zijn gedrag van gisteren... Hij zat er dus echt gewoon op een bankje te janken met een deken dicht om zich heen. Hij was een zielige Melvin zwerver.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Emptydi aug 23, 2016 12:00 pm

Hij besloot maar een wandeling te maken door het park. Toen gesnik zijn oren bereikte, keek de goed verzorgde man even op, om iemand op een bankje te vinden. Nee, niet zomaar iemand. Dit was Melvin. Melvin zwerver om het te benadrukken. Hij keek even naar hem en pakte zijn portefeuille uit waarna hij 5 briefjes van 500 boven haalde, de hand van de ander nam en deze erin legde. Met 2500 euro kon hij wel iets doen. Hij draaide zich echter om en liep weg, om enkel in deze motie de geldbeugel terug in zijn broekzak te proppen. Matt had altijd geld op zak, soms meer dan goed voor hem was, maar goed, hij bleef Matt.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 5 Empty

Stay with me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Stay up all night
» Stay In Your Lane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Kiloude City-
Ga naar: