|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Matthew SycoPunten : 454
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ vr jun 24, 2016 11:49 pm | |
|
Eh.. Waah! Hij slikte even en keek bezorgd naar mel. "Sorry! Sorry!" zei hij paniekerig waarna hij even keek van de duim naar de ander en terug.. en toen naar zijn knie keek. OMG NEE. Hij schoot meteen recht en dook op de dichtbijzijnde zetels om daar even stil op te zitten. Hij zou geen centimeter meer bewegen tot ze stilstonden! Punt uit. "Is alles goed daar?" Arceus het meest geweldige duo ever hoor.
|
|
| |
Member Melvin MasamunePunten : 695
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ vr jun 24, 2016 11:53 pm | |
| Gvd... auw... auw... auwww. "Sorry! Sorry!" klonk er paniekerig, waarna de jongen naar zijn knie keek... gvd.. Matthew schoot meteen weg, terwijl Mel nog steeds ineen gekrompen op de grond lag. Hij rolde zich op tot een balletje. Gvd.. auw. auw. auw.. "Is alles goed daar?" klonk er van de ander af, waarop Mel even met vernauwde ogen die vol tranen stonden naar de ander keek. "Wat denk je?!" klonk er half piepend van de ander af. Auw. Auw. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ vr jun 24, 2016 11:56 pm | |
|
Hij slikte even en ging wat overeind zitten. zo, nu zat hij wel netjes ja. Hij keek wat over de leuning en zag de arme stakker volledig opgerold op de grond. Hij beet even op zijn onderlip en slikte even... arme melvieboo... Dat had ie dus echt nie geweld en kijk nu wat er was. Damn, wat was karma een harde bitch zeg. "Wat denk je?!" Hij slikte even en wachtte tot de trein eindelijk tot stilstand was gekomen... Hij stond op en tilde mel voorzichtig op. "Wil je een dokter? Een icepack?" Arceus... Idk.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za jun 25, 2016 12:01 am | |
| Gvd... Het deed echt teveel pijn. De trein kwam tot stilstand. Gvd... De ander liep naar hem toe en tilde hem op. "Wil je een dokter? Een icepack?" Hij keek even naar de ander en krulde zich tegen de ander op. "Icepack..." piepte hij zachtjes tegen de ander. Auw... Auwie... Gvd... Het deed zoveel pijn en echt wtf... Waarom moest hem dat overkomen en niet Matthew??? Aardig. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za jun 25, 2016 6:39 am | |
|
"Icepack..." piepte hij en matt keek meelevend naar hem... Arm kind.... Hij stapte naar de uitgang van de trein, stapte af en wandelde naar een ehbo post. In Kiloude hadden ze dit blijkbaar. Matt stapte naar een verpleegster toe en schraapte zijn keel even om haar aandacht te trekken. "Mijn vriend heeft een auwtje aan zijn edele delen," zei hij schaamteloos. "Zou er eventueel een icepack ergens voor hem zijn zodat ie het wat kon verkoelen?" het meisje keek even naar Mel en toen naar Matt en knikte waarna ze even verdween en matt naar mel glimlacht. Toen ze terug was ging matt ergens zitten nadat hij mel op een stoel had gepleurd en de icepack er gewoon in had geduwd. Hier man.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo jun 26, 2016 2:10 pm | |
| De ander keek medelevend naar hem, gvd. Het was zijn schuld. Auw. Hij werd de trein uit gedragen en wandelde naar een ehbo post die in de buurt stond. "Mijn vriend heeft een auwtje aan zijn edele delen," klonk er zonder enige schaamte. Matthew! Gvd. Zo zei je dat niet zomaar en ugh. "Zou er eventueel een icepack ergens voor hem zijn zodat ie het wat kon verkoelen?" klonk er van de ander, waarna het meisje naar hem keek en toen knikte. Gvd. Het meisje kwam al snel terug met een icepack, waardoor Matt hem op een stoel pleurde en het er zowat in duwde. Gvd... Mel pakte het over en legde het er tegen. Sigh... "Wat een goed begin." bromde hij even tegen de ander. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo jun 26, 2016 2:21 pm | |
|
De ander nam het koude ding over, waardoor de lange jongen overeind kon komen en even schuin kon glimlachen naar zijn maat. Hey; hey. Dat was zo niet de bedoeling geweest hoor! Sigh. Hij grinnikte echter even zachtjes en rekte zich uit, wachtende tot Melvin iets zou doen. "Wat een goed begin." klonk r dan ook brommend van meneer waardoor Matt hem even over zijn haren aaide en even lachte. "Sorry Mel. Dat was echt niet de bedoeling. Het is allemaal de schuld van de trein!" zei hij even waarna zijn hand weer van zijn hoofd ging en hij even nadenkend omkeek. "Ik bedoel, ik kan altijd boos gaan worden op de treinbestuurder en hem even op zijn plaats zetten als je dat wil...?" hij grijnsde breed waarna hij half zijn hand in zijn jack deed, duidelijk grijpend naar een of ander wapen dat hij mee had.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo jun 26, 2016 2:45 pm | |
| De lange jongen kwam overeind en grinnikte even. Wat was er nou zo grappig huh??? "Sorry Mel. Dat was echt niet de bedoeling. Het is allemaal de schuld van de trein!" Eh? De jongen haalde de hand van zijn hoofd af en keek nadenkend op. "Ik bedoel, ik kan altijd boos gaan worden op de treinbestuurder en hem even op zijn plaats zetten als je dat wil...?" Oh Arceus... Nee... "Nee." sprak hij zuchtend tegen de jongen. "Doe dat nou maar vooral niet." Dat maakte alles niet echt beter, eerder erger. Sigh. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo jun 29, 2016 5:19 pm | |
|
Hihi. Hij zat de ander maar te plagen, maar hem kennende dacht hij best wel dat hij uit was op het feit dat hij iemand wilde afknallen. Stiekem wilde hij dat ook doen, maar daar ging het niet zo over om eerlijk te zijn. Een klein grijnsje gleed dan ook over zijn lippen heen. Oh Mellie~ "Nee." Klonk er van de jongen en hij kon het niet laten kort te grinniken. Melvie toch. Wat was hij weer goed bezig. "Doe dat nou maar vooral niet." zei de man tegen hem en hij hield zijn hoofd even kort schuin hm? "Waarom niet?" vroeg hij kalm met een grijns. "Je weet best wel dat ik je nu niet alleen ga laten met je auwtje~" zei hij op een zachte toon waarna hij de ander aaide. Zo aardig Matt.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo jun 29, 2016 9:19 pm | |
| De ander hield zijn hood even kort schuin. Hmpf. "Waarom niet?" klonk er kalm met een grijns van de ander af. Was dat niet duidelijk dan? gvd. "Je weet best wel dat ik je nu niet alleen ga laten met je auwtje~" klonk er op een zachte toon terwijl hij geaaid werd. What the muk. Hij sloeg de hand van de ander weg. "Ik kan best voor mezelf zorgen." sprak hij even tegen de ander. "En daarbij is het jouw schuld dat je daar kwam!" sprak hij even tegen de ander. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do jun 30, 2016 3:37 pm | |
|
Hem irriteren nu was gewoon leuk. Hij plaagde hem maar wat natuurlijk, maar tja, als de ander dat niet kon appreciëren was dat zijn schuld. zijn hand werd weg gemept, vast een teken dat hij niet echt gewaardeerd werd hier en nu. Nou, nou, dat was ook niet bepaald aardig of niet dan? Hij zette even een hand in zijn zij en nam een fab houding aan, met een grijns op zijn gelaat natuurlijk. Hij sloeg even een hand door zijn zwarte lokken heen, gevolgd door een hairflip die ervoor zorgde dat zijn haren in de perfecte coupe gingen liggen. Perfectie in zijn fijnste vorm natuurlijk~ "Ik kan best voor mezelf zorgen." Klonk er en hij begon te grinniken en legde een hand tegen zijn lippen aan. Hij? Hij kon voor zicgzelf zorgen? Dat dacht hij maar. Zonder hem kon Mel niks beginne, dat gaf hij op een blaadje, hah! "En daarbij is het jouw schuld dat je daar kwam!" Heh. "Ik viel gewoon," zei hij met en pruillipje... Yeah... gvd, geloof hem eens. Was niet zijn schuld! Hij kon echter niet stoppen met grinniken, gefaalde pruillip dus, sob :c
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do jun 30, 2016 10:17 pm | |
| De ander stopte maar niet met grinniken en dat maakte hem gek. Het was echt alsof de ander hem aan het uitlachen was. Dit was zijn schuld! Stomme, stomme Matthew! "Ik viel gewoon," sprak de ander met een tijdelijke pruillipje, die vrijwel meteen weg ging door het grinniken. "Je bent veel te gemeen." sprak hij tegen de ander. "En het is niet grappig, totaal niet grappig!" sprak hij luid en boos. Gvd... Het was totaal niet leuk! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ ma jul 04, 2016 11:50 am | |
|
Het was te mooi hoe de ander helemaal aangedaan was door dit alles. Hij ging echt stuk hier... Sorry, maar dit was gewoon te mooi om waard te zijn natuurlijk. Hij bleef maar lachen en het werd met de seconde luider. Zijn arme Melliemoo... Echt arm kind dat het was, hij had een zoen en een stevige hug nodig, non? Ja, dat had ie echt nodig en dat zag hij maar al te goed. hehe. "Je bent veel te gemeen." Klonk er plots. Nou, nou. Er was ook geen reden om de ander voor gemeen uit te maken, of wel dan? Niet dat hij er een reden in zag maar als hij het wilde doen zou hij hem niet tegenhouden, uiteraard. Het was nog steeds zijn mond. Hij kon kiezen wat ermee gebeurde, maar niet wat eruit kwam, jammer genoeg. "En het is niet grappig, totaal niet grappig!" Hij knikte even, nog licht lachend naar de ander. "Het spijt me mijn sweet prince~" zei hij op een charmante toon waarna een bijpassende glimlach op zijn gelaat verscheen. Hij bukte zich bij de ander en keek verleidelijk naar hem. "Je bent gewoon te schattig als je boos bent... Ik kon het niet laten schoonheid~" hehehehe.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ ma jul 04, 2016 5:22 pm | |
| De ander leek het veel te amusant te vinden, waardoor Mel even zuchtte. Waarom vond de ander het oh zo amusant? Want het was niet grappig! Totaal niet! Gvd. "Het spijt me mijn sweet prince~" klonk er op een charmante toon van de lange jongen af, waarna er een charmante lach op zijn gezicht kwam. Oh nee dat kon hij toch niet menen? "Je bent gewoon te schattig als je boos bent... Ik kon het niet laten schoonheid~" Wát? Dat de ander verleidelijk naar hem keek maakte hem ergens alleen maar bozer. Hij duwde het gezicht van de ander weg en keek hem met scherpe ogen aan. "Hier ga je je niet uit praten romeo." sprak hij tegen de ander. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ di jul 12, 2016 11:19 am | |
|
En hij werd weggeduwd. Hij grinnikte even en tuitte zijn lippen wat. Nou, nou mellie~ Dat was ook niet al te aardig eh? Wat was dat nu weer voor gedrag?~ "Hier ga je je niet uit praten romeo." Klonk er van Melvin en hij grinnikte even zachtjes. "Oh waarom niet Julia?" Klonk er speels van de lange jongen waarna hij de hand van Mel wegnam en even speels naar hem keek. Hij leunde naar voren en grinnikte even. "Mag ik niet de waarheid vertellen? Is dat verboden? Nou, nou, dat is ook het eerste wat ik er dan van hoor hoor," zei hij even waarna hij de ander losliet en een dramatische pose aannam. "Zelf een compliment is teveel voor de grote Melvin, ah... Wat moet ik nu doen," hij grinnikte even en keek scherp naar de ander. "Ik plaag je maar~" zei hij lachend waarna hij een stap terugnam en zijn armen over elkaar sloeg om te wachten op de ander. Hm~
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Stay with me ~ | |
| |
|
| |
|