Stay with me ~ - Pagina 12
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Stay with me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Stay with me ~ - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 12 Emptywo apr 19, 2017 10:31 pm

De ander kwam ook in het water en kort keek hij naar de wonde... dat moest pijnlijk zijn in het chloor, maar de ander leek niet eens last ervan te hebben. dat was zijn man! haha! Hij grinnnikte even... Hm... "Ik vind zwemmen heerlijk..." Hij knikte even en dook onder en zwom wat ornd... Mikaela werd in een andere kamer helemaal in de watjes gelegd, het arme straatbeest mocht ook eens verwend worden... Hij had namelijk ooit eens zijn leven gered, dus waarom geen dank je? "Hou je van saunas?" vroeg de lange man kalm aan de ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Stay with me ~ - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 12 Emptydi apr 25, 2017 9:49 pm

De ander grinnikte even toen hij in het water stond. De ander knikte even toen hij zei dat hij zwemmen heerlijk vond, waarna de ander onder water dook en wat rond begon te zwemmen. Mel begon zich ook rustig te bewegen, maar hield zijn ene arm redelijk stil om de wond niet teveel druk te geven... en sowieso de hechtingen er niet uit te bewegen, dat zou geen goed idee zijn. "Hou je van saunas?" klonk er van de ander af, waarop Mel even naar hem keek en slikte. "I don't know..." sprak hij eerlijk tegen de man, waarna hij rustig naar hem toe zwom. "Ik ben nog nooit in een sauna geweest." vervolgde hij rustig tegen de ander, waarna hij even weg keek. Hij kon er ook niks aan doen... Als kind wilde hij nooit, daarna dat ongeluk waardoor hij geen kans had... en daarna was hij kinda arm, dus dit soort dingen waren voor hem nooit aan de pas gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Stay with me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Stay up all night
» Stay In Your Lane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Kiloude City-
Ga naar: