|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Melvin MasamunePunten : 695
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ ma feb 13, 2017 11:05 am | |
| Hij was het zeker niet eens met zijn kledingkeuze en dat vond hij eigenlijk niet zo leuk dat de ander daar zo tegen in ging. "Ze zijn bijna allemaal hetzelfde en slechte kwaliteit," Dus??? Als hij dat wilde dragen dan was dat zijn keuze en niet die van hem verdomme. "We zouden ze beter verbranden deze winter dan ze houden om ze eer aan te doen," klonk er van de ander af, schaamteloos. Dat vond hij zeker wel jammer. Hij keek hem dan ook nijdig aan. "Dat is mijn keuze niet de jouwe. Bemoei je er niet mee." sprak hij tegen de ander, terwijl hij hem redelijk boos aan bleef kijken. Het waren zijn kleren, niet die van hem. Verdomme. |
| | | Member CupidoPunten : 9416
Rang : Elite Spy
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | | | | Member Matthew SycoPunten : 454
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo apr 05, 2017 11:41 pm | |
| De ander leek zo boos, het was cute, heel erg cute. HIj grijnsde even breed en keek naar hem. "Dat is mijn keuze niet de jouwe. Bemoei je er niet mee." Hm? Toen een raar gevoel hem bekroop knipperde hij even, stond hij op en tacklehugde hij de ander, om kort daarna zijn lippen tegen de ander te plaatsen en hem even zachtjes te aaien. HIj tilde hem op, droeg hem naar het bed en gooide hem erop, om hem er neer te pinnen en hem even in zijn nek te likken en vervolgens weer te zoenen, de armen van de ander tegen het bed houdende. Yeah, what you gonna do about it. HIj hugde hem plots hevig en legde zijn hoofd tegen diens borstkas, zich ertegen opkrullende... "Jezus fucking christ laat me gewoon die kleren voor je kopen, Arceus," fluisterde hij zachtjes tegen de anders met een tedere stem.
@Cupido: *Suddenly, you feel the strong urge to make Melvin your husbando!
|
| | | Member Melvin MasamunePunten : 695
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do apr 06, 2017 3:24 pm | |
| De jongen grijnsde breed, wat hem niet aan stond. Waarom grijnsde hij zo breed? Hij snapte de man voor hem soms echt niet. En hij snapte hem al helemaal niet meer toen hij hem opeens hugde, waarna hij de lippen van de ander tegen de zijne aan voelde en hem even aaide. Hij trilde even iets, zijn ogen groot van verbazing. Wat... Wat gebeurde er? Hij werd opeens opgetild, waardoor hij even een geschokt geluidje maakte en even naar de ander keek, verward, verbaasd. Hij snapte het niet meer, wat was er opeens in die man om gegaan? Hij werd op bed gegooid, waardoor hij even een oog dicht kneep en overeind probeerde te komen, maar de jongen had hem op het bed gepind. Hij voelde de tong van de jongen over zijn nek gaan en trilde even iets, waarna de lippen van de ander weer tegen de zijne aan kwamen. En dit allemaal terwijl de jongen zijn armen tegen het bed aan hield. Verdomd. Hij had ook geen enkele uitweg meer op dit moment eh... Toen hij echter opeens vol werd gehugd knipperde hij verward en beet even op zijn lip.. Geez... Zijn hart was als een razende aan het kloppen, wat niet zeer comfortabel was voor hem aangezien de ander met zijn hoofd op zijn borstkas lag. "Jezus fucking christ laat me gewoon die kleren voor je kopen, Arceus," klonk er fluisterend van de jongen af, de tederheid in de stem te horen. Hij zuchtte even en aaide de jongen even voorzichtig over zijn haar. "Fine..." sprak hij zacht zuchtend tegen de jongen. "Ik ga het toch niet winnen..." sprak hij vervolgens terwijl hij zijn ogen sloot. Dit hielp... echt niet voor hem Matthew... Verdomme. Hij slikte even en hugde de jongen ook rustig. Hij kon het in dit opzicht nooit winnen van de jongen. "Maar koop niet te dure kleding..." Gvd... |
| | | Member Matthew SycoPunten : 454
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za apr 15, 2017 2:06 pm | |
| De ander aaide hem even over zijn haren heen na zijn woorden en kalm glimlachte de lange kerel even naar de ander terwijl hij zich wat opdrukte, zodat hij boven de ander hing op het luxe tweepersoonsbed. Hm... "Fine..." sprak hij zacht zuchtend tegen de jongen.Hij lachte meteen op dat ene woordje en keek tevreden naar hem met zijn enige oog. "Ik ga het toch niet winnen..." De ander kon het daarna niet laten hem te huggen en hij drukte de ander tegen zich aan met een zacht gelach die van zijn lippen af kwam. "Maar koop niet te dure kleding..." Hm?~ HIj lachte meteen zachtjes en haalde zijn schouders op. "Oh well, niet dat jij gaat weten hoeveel ik ga betalen... Prijs is maar een getal, ik koop wat je goed en mooi staat..." zei hij rustig. Nja, dat en wat gewoon ook stijl had... Iets dat de ander gewoon niet had als hij even heel eerlijk was. Hij nam terug en keek kalm naar de ander. "Nu... We moeten onze vakantie verder zetten of niet dan Mellie?" klonk er op tedere toon. "Of wil je... even...?" hij grinnikte en zette zijn lippen tegen diens wang... Om daarna even met zijn gezicht recht voor de zijne te hangen, bijna afwachtend op de o zo duidelijke actie die hij eigenlijk wilde maken.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za apr 15, 2017 5:27 pm | |
| De jongen drukte zichzelf iets op, waardoor hij de glimlach op zijn gezicht zag. De jongen begon meteen te lachen toen hij zei dat het fine was en de zwartharige keek meteen tevreden naar hem met zijn oog. Toen hij zei dat hij het toch niet zou winnen begon de ander hem weer vol te huggen en werd hij tegen de ander aan gedrukt. Toen hij zei dat het niet te duur mocht zijn begon de ander weer te lachen en haalde hij zijn schouders op. "Oh well, niet dat jij gaat weten hoeveel ik ga betalen... Prijs is maar een getal, ik koop wat je goed en mooi staat..." Melvin zuchtte zachtjes en keek naar de jongen die terug nam. "Nu... We moeten onze vakantie verder zetten of niet dan Mellie?" klonk er op een tedere toon, waardoor hij even naar de ander keek en slikte. "Of wil je... even...?" klonk er waarna de jongen grinnikte en de lippen van de ander tegen zijn wang voelde. Hey... De jongen begon recht voor zijn gezicht te hangen en Melvin begon hevig te blozen, waarna hij even weg keek. "Wat is dat nou voor vraag..." sprak hij zachtjes, waarna hij weer naar de ander keek en even slikte. Hij aaide zijn haar even rustig en beet even op zijn lip.. verdorie. |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za apr 15, 2017 9:15 pm | |
| De ander bloosde, het was schattig om hem zo onder hem te zien, in lichte schaamte en ook heh... gewoon te cute als ie eerlijk was... "Wat is dat nou voor vraag..." Klonk er van de ander af waarna hij een aai over zijn haren kreeg en Matt zonder pardon zijn lippen teder tegen die van zijn oude vriend duwde. Hij sloot zijn ogen en liet een ietwat intensere actie snel volgen waarbij hij even zijn lichaam wer tegen de zijne drukte, zijn armen rond de ander houdende. Hij nam terug na een tijdje en keek glimlachend op naar hem. "Ik zeg dit te weinig maar ik hou van je," heh...
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za apr 15, 2017 9:53 pm | |
| De ander duwde zonder pardon zijn lippen tegen de zijne aan, waardoor hij vrijwel meteen mee gaf en zijn armen rond de nek van de ander sloeg. Hij voelde even het lichaam van de ander tegen de zijne en bloosde daar alleen maar meer van. Toen de ander terug nam keek Mel blozend naar de ander... verdomme. De jongen keek glimlachend naar hem, waardoor Mel ook zachtjes begon te glimlachen. Hij hield zoveel van deze jongen. "Ik zeg dit te weinig maar ik hou van je," klonk er van de ander af, waardoor Mel even knipperde en zijn ogen even sloot. "Ik ook van jou Mattie." sprak hij zachtjes tegen de jongen met een zachte glimlach terwijl hij zijn ogen weer opende. |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za apr 15, 2017 10:40 pm | |
| De ander bloosde en deed zelfs zijn ogen toe na zijn woorden. hm? "Ik ook van jou Mattie." Klonk er met een glimlach. Matt gaf hem een zoen tegen zijn voorhoofd en stond kalm op waarna hij zichzelfe evn uitrekte en toen naar de deur liep. "Maar serieus, als je niet teveel last heb van je schouder kunnen we wel iets gaan doen," klonk er kam van de kerel af terwijl hij zijn hoofd een tikkeltje kantelde en hem afwachtend aankeek. Hm?
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ za apr 15, 2017 10:51 pm | |
| De jongen drukte een zoen tegen zijn voorhoofd aan, waarna hij op stond. Mel kwam ook meteen iets overeind, anders was het ook zo... onbeschoft. Zo voelde dat voor hem dan tenminste. De jongen rekte zich uit, waarna deze naar de deur liep en Melvin zijn benen uit bed sloeg. "Maar serieus, als je niet teveel last hebt van je schouder kunnen we wel iets gaan doen," klonk er van de jongen af, waarna hij zijn hoofd een beetje kantelde en hem afwachtend bleef aan kijken. Melvin knikte even rustig en stond op, waarna hij even naar zijn schouder keek. "Zolang het niet iets te intesief wordt... zal ik het wel aan kunnen..." sprak hij rustig tegen de jongen met een zachte glimlach, waarna hij naar hem toe liep en naar hem keek. "Maar dat gaat wel lukken toch?" |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo apr 16, 2017 2:54 pm | |
| de ander knikte even en matt glimlachte even kort. Heh. "Zolang het niet iets te intesief wordt... zal ik het wel aan kunnen..." Hij knikte even rustig. Intensieve dingen... Dat deden ze toch nooit, dus wat was het probleem? Er was niet echt een so yeah. Kalm knipperde de jongen even. "Maar dat gaat wel lukken toch?" Hij knikte nogmaals. "Neh, het is vakantie dan hoor je je te ontspannen." zei Matt kalm waarna hij de deur van hun hotelkamer opende en de gang op liep. "En jij mag kiezen wat we gaan doen want ik heb je verwaarloost," zei hij met een kleine lach op zijn gezicht.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo apr 16, 2017 3:05 pm | |
| De jongen knikte even twee keer als teken dat hij begreep wat hij had gezegd. Mooi, want anders zou zijn schouder echt dood gaan. "Neh, het is vakantie dan hoor je je te ontspannen." klonk er kalm van de ander af, waarna hij de deur van zijn hotelkamer opende en de lange man de gang op liep. Melvin volgde de ander de gang op en sloot netjes de deur achter zich. "En jij mag kiezen wat we gaan doen want ik heb je verwaarloost," klonk er met een kleine lach op zijn gezicht, waardoor Melvin even rustig na dacht en naar de ander keek. "I don't know... wat is er hier allemaal te doen in de eerste plaats?" |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo apr 16, 2017 3:27 pm | |
| De ander leek even na te denken en dit gaf hem de tijd om zich naar de lift te begeven en kalm even het knopje in te drukken. Met deze catie bedacht hij zich dat ze ook echt moesten gaan denken aan dingen met like handbewegingen en geluiden cause dit was best onhygiënisch als je er echt aan dacht. "I don't know... wat is er hier allemaal te doen in de eerste plaats?" Hm? "Er is een friend safari," zei hij kalm waarna hij even zijn schouders ophaalde. Mikaela, die hem al die tijd had zitten stalken, keek met zijn werkende oog naar de lange man. "Winkels en restaurants, vast wel wat van die dingen zoals spa's enzo", zei hij kalm waarna hij de shiny absol even aaide.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo apr 16, 2017 5:30 pm | |
| Ze begaven zich naar de lift, waar Matthew op het knopje drukte om de lift naar boven te halen. Toen hij vroeg wat er allemaal te doen was, keek hij even rustig naar de lange jongen. "Er is een friend safari," klonk er kalm van de jongen af, waarna hij even zijn schouders ophaalde. "Winkels en restaurants, vast wel wat van die dingen zoals spa's enzo," klonk er kalm van de jongen af, waarna hij de shiny absol begon te aaien. Melvin knikte even langzaam en draaide zijn hoofd een beetje. "Wat is een friend safari ook alweer?" vroeg hij even rustig aan de ander. Derp |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ zo apr 16, 2017 5:32 pm | |
| De ander knikte even en langzaam keek de man naar de andere.. Hm... "Wat is een friend safari ook alweer?" Ah... "Een plek waar je sommige Pokémon kan vangen die eigen zijn aan jou ofzo en die soms zeldzaam zijn ofzo... Zoals starters of hoger gelevelde Pokémon." zei hij kalmpjes. "Dus tja, dat is het een beetje denk ik," er klonk een ping, waarbij de deuren van de lift open schoven en de lange man erin stapte.
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Stay with me ~ | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |