Stay with me ~ - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Stay with me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Stay with me ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2016 9:10 pm

Melvin glimlachte even plagerig naar de ander. Iedereen wilde zijn buikje zien natuurlijk. "Nou... Ik denk dat e vraag eerder is, wie mag je mooie bovenlichaam bewonderen met mijn toestemming?~" klonk er op een charmante toon. Wacht wat? Hij grinnikte luid en porde de ander even rustig. Geez. "Het is mijn bovenlichaam hoor, niet die van jou." plaagde hij de jongen grinnikend, waarna hij naar hem keek. Hij aaide de jongen even over zijn kin, waarna hij charmant glimlachte naar hem. "Maar ik gok dat jij me wel iedere dag half naakt rond zou willen zien lopen, of niet dan?" sprak hij even waarna hij plagerig zijn tong uit stak en naar hem keek. Hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2016 9:17 pm

Hij hoorde de ander grinniken en keek toch even schuin naar hem. Wat was er zo grappig aan? Dat wilde hij nu wel eens weten... Want eerlijk was eerlijk, hij snapte er niet echt van waarom deze persoon plots moest gaan lachen... En toen kreeg hij een por. hey wat? Gos... Moest dat echt Mel? Hij glimlachte echter ook even kalmpjes en aaide de ander even kalm... Gossie. "Het is mijn bovenlichaam hoor, niet die van jou." Heyhey, claim all the way hoor. "Maar ik gok dat jij me wel iedere dag half naakt rond zou willen zien lopen, of niet dan?" Heh... Wacht... "heb ik dat privilege nu niet dan?" klonk er toch even met een pruillipje. Waarom was dat dan? Kom op, hij leefde bij hem... Ze waren stapel van elkaar... waarom niet? "Kom op..." Ugh... Ondertussen werd er afgeroepen dat ze weldra het station van Kiloude zuden binnenrijden.. Wat no.. Nu al?
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2016 9:46 pm

De jongen aaide hem even, waardoor hij glimlachte. Hihi. "Heb ik dat privilege nu niet dan?" klonk er met een pruillipje van de zwartharige af, waardoor hij grinnikte en zijn hoofd plagerig schudde. Hihi. "Nope, mijn bovenlijf." sprak hij plagerig tegen de ander. Hij legde zich wat meer tegen de ander aan en sloot zijn ogen. Het was heerlijk om de ander te plagen. "Kom op..." klonk er even, waarop Mel even grinnikte en iets overeind kwam en een kus tegen de onderkaak van de ander plaatste. "Nee, sorry." sprak hij plagend. "Body is not for free~" sprak hij plagerig, terwijl hij het station al werd af geroepen. Wauw... Dat was snel.. Hij knipperde even en glimlachte naar de jongen. hihi.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2016 9:23 pm

De ander schudde zijn hoofd op zijn vraag. Wat... Waarom niet? Hij had het recht op dat lijf. Hij had het geclaimd. Hij zou het laten kenmerken met Matthew als het moest... maar voor nu ging hij nog niet zo ver... Een brandmerk laten zetten was vast niet zo moeilijk. Je vond vast snel iemand die dat voor je deed, zat genoeg mensen die zo fucked up waren ofzo. "Nope, mijn bovenlijf." NOOOOOOOOOOOOOOOOO. Dat was BULLSHIT. Dat kon niet zijn. Hij snoof dan ook even, gevolgd door een zucht. Dat kon hij gewoon niet luchten okay. Zo was hij nu eenmaal. Toen hij doordrong... Kreeg hij een zoen op zijn onderkaak.. Hm... Why... Sigh... "Nee, sorry." Zei hij even... Gvd... "Body is not for free~" zei hij waarna Matt plots even zich uitrekte... al snel kwamen zijn armen tegen de schouders van de ander warana hij de ander zowat tegen de stoel pinde waarna hij zelf wat draaide zodat hij voor de ander was. Hij glimlachte even en duwde zijn lippen speels tegen de zijne aan. Niet snel daarna hoorde hij een kind gillen, alsof ie bang was. Gvd. STFU.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptydi apr 19, 2016 6:56 pm

De jongen leek het niet leuk te vinden dat hij zijn mooie bovenlichaam voor zichzelf hield. Nou ja zeg. Het was zijn bovenlichaam en hij had ervoor getraind of niet dan? De jongen rekte zich opeens uit, waarna hij hem opeens tegen de stoel aan pinde. Waah. Matthew... Waarom? Hij knipperde even verbaasd, waarna hij iets draaide en recht voor zijn neus was. Wat was er? Heh? Toen de lippen van de ander tegen die van hem kwam werden zijn ogen groot en draaide hij zijn hoofd weg. Noooooooooo. Hij bloosde en legde een hand op zijn gezicht. Gvd... Waarom moest dat nou weer? "Dat ging te ver." mompelde hij zachtjes tegen de ander, waarna hij weg bleef kijken. Nope.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyzo mei 01, 2016 1:33 pm

Al snel draaide de jongen zijn hoofd weg en Matt vernauwde zijn ogen kort waarna hij even toch lichtjes moest glimlachen bij het zien van de blos... aw... Cute... Hij legde een hand in zijn gezicht en Matt grinnikte even zachtjes... Schattig. "Dat ging te ver." klonk er en speels zette Matt wat zachte zoentjes op de hand van de ander waarna hij zijn hoofd tegen hem aanlegde en toen even grinnikte. "Je bent te schattig," zei Matt even waarna hij opstond en zich uitrekte. Hij keek even door het raam en ging zitten... ze waren er al bijna... wauw... Hij leunde even tegen zijn hand en staarde naar buiten met zijn ene oog, alsof er niks was gebeurd... Niet echt iets dat Matt iets kon schelen om eerlijk te zijn. Dit was typisch hem, dus zoveel aandacht zou hij er niet aan geven.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyma mei 02, 2016 3:11 pm

De jongen grinnikte alleen maar even, waarna er opeens kusjes op zijn hand werden gedrukt, waardoor Mel even met een oog naar de jongen door zijn vingers heen keek. Serieus Matthew... Het hoofd van de ander kwam tegen de zijne aan, waardoor hij even zijn ogen even sloot en hij het gegrinnik van de ander hoorde. "Je bent te schattig," klonk er even van de ander, waarna de warmte opeens weg was en Mel even op keek. "Ik ben niet schattig." sprak hij zuchtend. Hij keek even tegen de ander en leunde met zijn hoofd op de schouder van de ander. "Waarom ben je zo lang..." Yeah... Waar was die goede oude tijd waar hij groter was... Dat waren pas mooie tijden.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyma mei 02, 2016 9:22 pm

Hm. Hij vond dit gewoon ergens... Heel erg amusant.... Heh. De ander keek even op. "Ik ben niet schattig." Klonk er. Nou, nou. Je moest dat kopje nu eens zien. Zeker als het hulpeloos probeerde een blozend gezicht te bedekken, te schattig gewoon. Heh. Opeens legde de ander zijn hoofd tegen zijn schouder aan. Hij keek even naar de ander en legde zijn hand op de achterkant van diens hoofd waarna hij hem wat aaide... Gewoon... Hij vond het fijn als mensen dat deden, spelen met zijn haar enzo, dus waarom zou de ander dat niet fijn vinden? Punt was toch dat ie van hem was en bij hem woonde, dus dan nog mocht ie doen wat ie wilde met Mel. "Waarom ben je zo lang..." Hehe. Hij grinnikte even bij die opmerking. Waarom was ie zo lang? "Waarom ben jij zo kort?" Kaatste hij speels terug. Hij keek even naar de ander en wachtte rustig af waarna hij zijn ogen sloot. "Zodat ik altijd alles in de gaten kan houden natuurlijk~" zei hij met een grijns. ALLES. HUR.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptydi mei 03, 2016 2:59 pm

Er kwam een hand op zijn achterhoofd, waarna hij de vingers van de lange jongen met zijn zwarte haren voelde spelen... Hm... Hij sloot genietend zijn ogen en hoorde de ander grinniken bij zijn opmerking. "Waarom ben jij zo kort?" klonk er speels terug van de jongen, waardoor Mel zijn ogen opende naar richting de ander keek. Hey... Dat was niet waar ;-;. "Zodat ik altijd alles in de gaten kan houden natuurlijk~" klonk er vervolgens van de ander met een grijns, gos. Niet alles. Dat was ook wel weer... Weg waren zijn privacy rechten heh... Hij knipperde even en keek naar de ander. "Dat mag ik niet hopen." sprak hij zuchtend tegen de ander, waarna hij glimlachte. "En ik ben niet klein, ik ben normaal." sprak hij met een glimlachje tegen de ander.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptydi mei 03, 2016 9:59 pm

Hehehehe. hij keek grijnzend naar hem... Hihi. "Dat mag ik niet hopen." Nou... Nou... Er was niks te hopen, enkel dieharde waarheid mensen. Niks meer en niks minder... Hij kon over vrij veel dingen heen kijken en daarbij... Was het voor hem een eitje ergens binnen te gaan met genoeg geld, doorzettingsvermogen en veel... Veel toewijding. hehehe. "En ik ben niet klein, ik ben normaal." Hm? Hij keek even naar de glimlachende Mel. "Normaal is ook maar saai..." zei hij zachtjes. Hij keek even diep met zijn rode oog in een van de ogen van de ander. "Daarbij moest je maar goed eten, misschien dat je dan ook minder snel koud krijgt," heh whatever. "Of nee... laat dat maar... ik wil je kacheltje blijven." Hij knuffelde de ander even wat meer en sloot tevreden zijn oog.. Hm.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptydi mei 03, 2016 10:16 pm

De jongen keek naar hem, waarna er klonk. "Normaal is ook maar saai..." klonk er zacht van de zwartharige jongen af, waardoor Mel even met zijn ogen rolde en zijn tong uit stak. Grr. Toen de ander opeens diep in een oog van hem keek slikte hij even. Niet grappig Matthew. Echt niet grappig. "Daarbij moest je maar goed eten, misschien dat je dan ook minder snel koud krijgt," klonk er even, waarna Mel grinnikte. Vond Matt dat wel een echt goed idee? "Of nee.. laat dat maar... Ik wil je kacheltje blijven." En daar was het antwoord dat hij wel verwacht had van de lange jongen. Hij werd geknuffeld door de ander, waardoor Mel even naar hem keek en rustig glimlachte. "Hmm... Dan zal ik maar extra eten voor mezelf kopen." sprak hij even plagerig tegen de ander
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyvr jun 24, 2016 11:05 pm

Hmpf... Hughug... Heerlijk dit.. Hij kon wel voor altijd zo blijven staan hoor, daar had hij niks tegen. "Hmm... Dan zal ik maar extra eten voor mezelf kopen." Wat? Hij keek even met een pruillipje op en schudde zijn hoofd... "No..." zei hij half piepend. Hij moest koud blijven en anders zou hij maar.... dikker worden en dat wilde hij niet want uh! Hij wilde dat gewoon niet! Strak kontje gvd. De trein begon af te remmen en hij keek op. "We moeten afstappen," en de ander sleurde hem zowat mee naar de uitgang, maar natuurlijk moest de trein even ruig stoppen... Waardoor beide op de grond lagen... Matt op mel natuurlijk... Wat dacht je wel... Dat matt op die vieze voer zou liggen? No way!
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyvr jun 24, 2016 11:12 pm

De ander maakte even een pruillipje en schudde zijn hoofd. "No..." klonk er half piepend van de kater af, waardoor Mel hem plagerig af keek. Aw, gek kind dat het was. De trein begon langzamerhand af te remmen, waardoor Mel even opkeek naar de ander. "We moeten afstappen," en voordat hij iets terug kon zeggen werd hij mee gesleurd. Waah. Toen de trein echter ruig stopte was het eerste wat hij daarna voelde een harde en pijnlijke ondergrond... auw... gvd... Hij kreunde even. De ander lag ook weer eens op hem. "Ga van me af." sprak hij kreunend. Auw. Zijn arme lichaam.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyvr jun 24, 2016 11:31 pm

En nu bleef hij hem huggen. Hij was amazing, of niet dan? Dat dacht hij toch wel hoor. Hij glimlachte half en keek op. Op mel liggen was heerlijk zacht. Wieh~ Ookal weegde hij best veel, dat carede nie echt tbh~ "Ga van me af." zei hij en matt ging eerst even rustig rechtop zitten waarna hij zich al uitrekkend rechtop hield en even zijn rug wat kraakte. Maar nog voor hij een stap terug kon doen, remde de trein weer eens hard af waardoor Matt naar voren viel en zijn knie recht op de mooie plaats van mel terecht kwam. Hoe dan ook, had hij nog zijn handen kunnen zetten op niet volledig op mel te vallen... aha... oeps?
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Emptyvr jun 24, 2016 11:46 pm

De jongen bleef hem huggen. Gvd. Het deed zoveel pijn. De ander ging rustig overeind zitten na zijn opmerking, waarna er gekraak klonk van de ander. Echter remde de trein weer af, waarna er een knie op zijn... plek kwam. Waardoor Mel ineen kromp en op zijn duim begon te bijten. Maar dan ook echt hard. Het begon te bloeden en gvd... Het deed zo veel pijn. Gvd... Matt... Gvd.. Hij piepte even. Auw... auw... Auw.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 2 Empty

Stay with me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Stay up all night
» Stay In Your Lane