|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Matthew SycoPunten : 454
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ di feb 07, 2017 11:23 pm | |
| Een frons was zeker niet vreemd in dit geval, maar toch keek hij bijna grijnzend naar hem. Hihi. En de ander moest er ook om lachen, een hand tegen zijn hoofd legende was een teken dat hij duidelijk strugglde, arm kind dat het was. "Wat is dat nou weer voor een vraag?" Klonk er met een schuddend hoofd. Hm? Was het dan zo vreemd? Hij had een strakke borstkast en verder? Hij had het gedrag van een jaloers girlfriend soms, dus ja. "Misschien wel, wie weet." Hm? Hij stond even op, wandelde naar de ander toe en pakte een schaar onderweg... Waarna hij heel random het shirt open knipte vanaf de nek af, in een beweging... En even kalm naar de ander glimlachte. Eens zien hoe wijf hij echt was.
|
| | | Member Melvin MasamunePunten : 695
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ di feb 07, 2017 11:30 pm | |
| De jongen tegenover hem stond op, om opeens met een schaar zijn shirt open te knippen waardoor Mel met gemak zijn shirt uit kon doen. Yeah, hij bloosde wel ietwat, maar dat was voor hem alleen maar... tja... normaal? Hij voelde zich dan ook niet ongemakkelijk ofzo, maar gewoon... Tja, het was niet dat hij dit super vaak deed ofzo. Mel keek even naar de ander en glimlachte even. "Thanks." sprak hij even, waarna hij naar de wond keek en er even met zijn vingers aan zat, auw.. dat deed dus pijn... Oke.. uh.. Hij drukte zijn hand er weer totaal op en keek naar de ander. Hm? |
| | | Member Matthew SycoPunten : 454
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ di feb 07, 2017 11:33 pm | |
| De shirt ging nu stukken sneller ervan en even keek de man hem onderzoekend aan.. NOu? Hij wachtte op een sappige response maar dat kwam er niet... Er kwam een blos? Hij knipperde even licht verbaasd en glimlachte toen warm naar de ander... Nou dat was gewoon te schattig als hij eerlijk was. "Thanks." Klonk er waarna de ander even de wonde aanraakte en toen weer afdekte met zijn hand. Matt streelde even nadenkend zijn kin. "Misschien ben je dan toch een man..." Hmmmm.... "Wacht," en zijn handen schoten naar de borstkas van de ander en hij legde het schamteloos erop en begon erover te wrijven meet een grijns... Heh.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ di feb 07, 2017 11:51 pm | |
| Matthew wreef even nadenkend over zijn kin... Oh Arceus... Dat kon nooit iets goeds zijn. "Misschien ben je dan toch een man," Goh, echt waar? Dat had hij nou nooit gedacht. "Wacht," en voor hij iets kon doen lagen Matts handen al op zijn borstkas en begon hij erover heen te wrijven, waardoor een kreun niet onderdrukt kon worden en Mel even moeilijk keek. Ah... Matthew... What the Muk... Hij was dan ook intens rood geworden, niet eerlijk Matthew. Niet eerlijk. |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo feb 08, 2017 12:23 am | |
| De ander kreunde alleen, niet de reactie die hij dus had verwacht... maar voor hij verder kon testen of de ander wel degelijk iets had hangen, was de vaste telefoon van de hotelkamer af gegaan. Dammit. Hij zuchtte, nam een stap terug en wandelde naar het ding op waarna hij het opnam en even simpel "ja," had gezegd met een luide zucht. Het was de dokter, hij zou komen en daar stemde Matthew met een kalm geluid mee in voordat hij toelegde en keek naar de gewonde persoon. "Hij komt," zei hij rustig waarna hij naar de deur liep, deze opende en rustig vanuit de deuropening een blik op de lift hield. Het was zo'n stil ding dat je alleen aan de lichtjes boven de schuifdeur kon zien dat het ding in beweging was. Echt waar, deze dingen...
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo feb 08, 2017 12:32 am | |
| Thank Arceus voor hem dat de telefoon af ging. Hij bleef lichthijgend achter en slikte even... damn. De jongen vertelde hem dat de dokter kwam, waarop Mel even rustig knikte en naar de ander keek. "Niet meer doen.." sprak hij lichthijgend tegen de ander, waarna hij rustig wachtte op de dokter. Hij wilde niet zomaar op staan... want hij wist niet of zijn lichaam daar zo blij mee zou zijn... |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo feb 08, 2017 12:37 am | |
| De ander hijgde nog, wauw, calm down man het was maar een aanraking. NIet zeggen dat je lichtgevoelig was, want dat was hij zekers niet~ Hihi. "Niet meer doen.." Klonk er van de kerel af waradoor Matt even omkeek en zijn tong uitstak naar de ander. Hihi, het plagen van de ander was echt een leven vol plezier, maar aan de andere kant was het ook gewoon te schattig voor leven. Toen er een ping te horen was werd zijn oog erop gericht en nam hij een stap terug, waarna al snel een dokter en zijn nurse binnen in de kamer stond. Matt deed meteen de deur toe en keek even naar Melvin. "Ik laat je anders alleen met de dokter, dan laat ik Mikaela even uit," het bleef immers nog steeds een wilde Pokémon... Dus met die woorden verliet hij de hotelkamer samen met de shiny. Hij was als de dood voor mensen zoals die man, dokters dus.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo feb 08, 2017 11:39 am | |
| De jongen keek even om en stak zijn tong uit naar hem. Hey... Dat was gemeen. Gewoon niet doen gvd... De dokter was er al snel, samen met een zuster, waarop Mel even naar Matthew keek. "Ik laat je anders alleen met de dokter, dan laat ik Mikaela even uit," klonk er van de lange jongen af, waarop Melvin even rustig knikte. De dokter begon meteen te werken en begon met een plaatselijke verdoving... Want tja... Toen begon hij met het ontsmetten en schoonmaken van de wond. Ze wilden immers geen ontsteking of iets... Vervolgens begonnen ze de wond te hechten en als laatste nog de ruimte erom heen schoonmaken en een verband erom heen voor de zekerheid... Nice. Stond lekker stoer hm? Ze gaven hem nog wat adviezen, waarna ze weg gingen en hij ging wachten op de ander... euh... Hij had nu dus geen shirt meer... dus hij ging naar de kast van de ander en nam een shirt van de ander... veel te groot natuurlijk.. zowat een jurk... maar oke... het was beter dan niks. Hij ging dan ook weer rustig zitten.. want hij moest het even rustig aan doen omdat hij wel wat bloed had verloren en alles weet je wel... |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo feb 08, 2017 1:20 pm | |
| Hij was ee ruim uur weg geweest, daarbij ook achter nieuwe kleren voor hem en Melvin geweest. Hun tripje zou wat verlengd worden en daarvoor hadden ze verse kleding nodig. Het duurde dan ook niet lang voordat hij terug in de lift stond. De shiny Absol was ondertussen ook naar een wasserding geweest, waar ze hem op en top hadden opgemaakt. Net zoals Matthew hield Mika van dit soort dingen. Zichzelf schoon houden en maken was ook iets waar het roze ding op kickte. Eenmaal boven wandelde hij naar de deur en opende die.. Om melvin te zien in een van zijn shirts? Hij lachte meteen en legde een hand op zijn mond. "Ohmygod..." klonk er zacht grinnikend. "Echt een wijf... damn," ja hij had meiden dit zien doen toen ze bij hem thuis waren, maar dan was het meestal alleen zijn shirt die ze aan hadden.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ wo feb 08, 2017 2:31 pm | |
| De jongen kwam echt na een lange tijd terug... Sigh... en zodra de ander binnen kwam lachte de jongen meteen. Hey! Dat was niet aardig. "Ohmygod..." klonk er zacht grinnikend van de jongen af, waarop Mel hem even fronsend aan bleef kijken. Wat was er deze keer mis? "Echt een wijf... Damn," klonk er van de ander, waardoor hij even fronste en naar de ander keek. Wat... "Dat is niet waar..." sprak hij tegen de ander, waarna hij even zuchtte en naar de jongen toe liep. "Jij was degene die mn shirt kapot had geknipt.." sprak hij even tegen de ander, waarna hij naar hem keek. "Ik moest toch iets aan." Yes |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do feb 09, 2017 12:25 am | |
|
Hij vond het echt zo grappig, de ander was gewoon te schattig om niet van zijn plaats daar zo te slaan... Echt. Hij was ook echt om op te eten in dat veel te grote shirt van hem. Wat schattig. "Dat is niet waar..."Klonk er zuchtend waarna hij naar hem toe ging. Hm? Oh hij had er nog een broek onder, gebeurde niet vaak maar zo te zien was de ander niet echt gesteld op het ondergoed alleen vanonder. "Jij was degene die mn shirt kapot had geknipt.." Ja? So? "Ik moest toch iets aan." Hij pakte meteen een shirt i diens maat uit de zak, een peperduur iets van een peperduur merk. Hij grijnsde even naar hem en zette de ene tas op het bed terwijl hij in het passeren van mel hem even door zijn haren aaide. "Ik heb al nieuwe gekocht hoor~" yeah.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do feb 09, 2017 12:31 am | |
| Het was niet eerlijk dat de jongen zo moest lachen om zijn outfit. Wat wilde hij dan? Dat hij kou zat te lijden? De jongen pakte meteen een shirt uit een zak... super duur merk natuurlijk.. euh? What the hell Matthew... De jongen grijnsde even naar hem, waarna de hand van de ander door zijn haren gingen tijdens het passeren, waarna de tas op de grond werd gezet. Mel begon het grote shirt van de ander uit te doen, waardoor het verband weer zichtbaar werd en hij er toch automatisch even naar keek. Hmpf... "Ik heb al nieuwe gekocht hoor~" klonk er van de ander af, waarop Mel even begrijpelijk knikte en naar hem keek. "Thanks." sprak hij rustig, waarna hij voorzichtig het nieuwe shirt aan deed. Het maakte hem op dit moment niet uit hoe duur, hij wilde gewoon een ander shirt aan. |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do feb 09, 2017 12:38 am | |
| De ander deed het shirt uit en deed het nieuwe aan, wat hem een heel stuk beter stond dan het ander. Hij knikte even naar Melvin en ging zitten op de rand van het bed. Hm... Hij leunde op een van zijn handen en keek met zijn enige oog naar de ander. Hij had hem ook bedakt, waarop Matt even had geknikt naar hem als teken dat het ok was hoor. Uiteindelijk had de ander het shirt aan en dus lachte matt even. "Staat je goed, we moeten ooit echt eens je hele klaarkast eens gaan bijvullen," want de ander he, had alleen maar zwarte shirts en dingen... ja, ja...
|
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do feb 09, 2017 12:42 pm | |
| De ander knikte even naar hem, waarna hij ging zitten op de rand van het bed. Hij leunde op een van zijn handen, terwijl hij naar hem bleef kijken. Hm? Staat je goed, we moeten ooit echt eens je hele kleerkast eens gaan bijvullen," klonk er van de ander, waarop Mel even fronste en naar de ander keek. Hey.. Zei hij nou dat zijn kleding niet goed genoeg was hm???? Triggered. "Hoezo?" sprak hij dan ook meteen tegen de ander. "Ik heb toch genoeg kleren?" Yeah. Hmpf. |
Icon : | Onderwerp: Re: Stay with me ~ do feb 09, 2017 11:54 pm | |
| De ander fronste toen Matt een oog op hem had gericht. Wat nou? als er een iemand in deze kamer iets wist over kleding was hij het allesinds niet dus hij moest geen smoelwerk gaan trekken naar hem. "Hoezo?" Klonk er. Was het dan niet duidelijk? "Ik heb toch genoeg kleren?" Hm.. "Ze zijn bijna allemaal hetzelfde en slechte kwaliteit," zei hij rustig. "We zouden ze beter verbranden deze winter dan ze houden om ze eer aan te doen," zei hij schaamteloos met een grijns. Mikaela knikte even langzaam mee. Ja, die was het er ook mee eens.
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Stay with me ~ | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |