Stay with me ~ - Pagina 8
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Stay with me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Stay with me ~ - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptyzo jan 08, 2017 11:35 am

De jongen trok het shirt meteen weer uit... mooi... Opeens liep de jongen veel te snel voor hem weg, waardoor Mel best wel moest bijbenen, maar dat lukte niet al te goed... euh..? Matthew? Help? Hij was een heel stuk kleiner dan de ander en kon zich niet helemaal vrij bewegen door zijn schouder... Nog een belemmering. De shiny Absol sprong ook meteen achter de ander aan, waarop Mel zijn tempo probeerde te verhogen, maar vol tegen een gozer aan botste en op de grond belandde. Matthew? Ugh... Nee, dat was niet Matthew.. Hij kwam kreunend overeind, verontschuldigde zich en keek rond... Matthew was verdwenen.. euh... Help... Hij zuchtte even en keek rond, hoe kon hij die lange jongen nou niet zien?? Mel wreef over zijn achterhoofd, waarna hij zijn ogen even sloot... Waarschijnlijk zou hij naar het hotel gelopen zijn.. toch? Want daar had hij meer kleren liggen... right? Ja, dat leek hem slim. Niet wetende dat de ander in het winkeltje was gelopen, was hij naar het hotel gelopen... Hij had geen idee welke kamer de ander had euh... Waarom had de ander niet gewoon op hem gewacht gvd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 1:24 pm

Toen Mikaela even blafte, keek hij even op. Zoal de halfblinde jongen als halfblinde Absol keken even rond... maar het leek erop dat hij had geblaft voor niks. Ergens fronste de zwartharige even, waarbij hij een strakke blik op de shiny Pokémon legde. Deze keek hem echter gefrustreerd aan met zijn werkende oog... maar veel stak hij er niet in. Rustig betaalde Matt waarna hij terug liep naar de plaats waar hij Mel had achtergelaten... Maar hij was er niet? Godverdomme waar kon hij zijn? Zuchtend en licht mopperend keerde hij terug naar de winkel en begon hij te zoeken. De roze viervoeter keek hem nuchter aan met zijn ene oog en rolde er toen even mee waarna hij wegschoot en de lange jongen verbaasd opkeek... Om vervolgens achter de wilde Pokémon aan te rennen... hey rustig blijven man... Verdomme. Hij slikte even en keek op... Het hotel? Oh yea, zou logisch zijn als Mel daar was... maar dan was de vraag natuurlijk of hij niet werd opgepakt... Mel zag er immers uit als een zwerver en die sloegen ze dood in van die fancy hotels zoals deze... Oh Arceus...
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 9:15 pm

Mensen wilden hem eruit trappen. En waarom? Omdat hij er verschrikkelijk uit zag. Wat een vreselijke reden en daar was hij zo pissed om. Toen er bewakers kwamen om hem eruit te gooien, vooral omdat hij moeilijk deed, begon hij ze neer te halen. Ze moesten even normaal doen. Zelfs iemand zoals hij kon toch iemand hier bezoeken of wat?? Hij was echt boos, discriminatie. Slecht hoor, hij zou ze met de hulp van Matthew aanklagen! Toen ze hem wilden neerhalen dook hij naar beneden en ging door de benen van de bewaker, waarna hij hem een trap van achteren gaf waardoor deze viel. Bitch. Dat had hij wel verdiend. Hij was dus vol in gevecht, tot hij Matthew zag. Als een soort puppy liet hij los waarmee hij bezig was en rende naar de ander met een glimlachje. "Daar ben je!" sprak hij met een glimlachje tegen de ander. "Ik was je kwijt..." vervolgde hij zachtjes tegen de jongen.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptyma jan 23, 2017 4:02 pm

Hij hoorde al snel voetstappen en keek even op waarna hij neer keek naar de jongen die plots was verschenen... Had hij die dudes daar in elkaar geslaan? Hij fronste even... dude wat... Waarom deed je dat? Niet cool dude, niet cool... "Daar ben je!" Klonk er en hij zuchtte even terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg... Nou? "Ik was je kwijt..." No shit... "Ik jou ook, je moet me gewoon volgen op plekken waar je de weg niet weet," murmelde hij even terwijl hij keek naar de security... "En je moet ook leren praten met mensen in de plaats van ze meteen in elkaar te slaan." De absol sprong naast de lange man en keek even met zijn niet kapotte oog op naar de jongeman waarna hij even zich uitschudde... Oh well
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptyma jan 23, 2017 4:28 pm

Eh... De jongen zuchtte even en sloeg zijn armen over elkaar heen. Wat nou?? "Ik jou ook, je moet me gewoon volgen op plekken waar je de weg niet weet," Maar.. Hij kon er niks aan doen! Hij was hem verloren en... Dat was niet eerlijk... "En je moet ook leren praten met mensen in de plaats van ze meteen in elkaar te slaan." Eh... maar... Hij keek even naar de ander en zuchtte zachtjes, waarna hij slikte. "Sorry..." sprak hij even tegen de ander, terwijl hij naar de beveiliging keek. "Maar ze waren zwaar discriminerend bezig..." yeah... Dat vond Mel niet nice..
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptyvr feb 03, 2017 8:29 pm

De ander zuchtte even en Mikaela keek meteen met zijn goede oog naar de ander en vernauwde het blauwe ding even. "Sorry..." Klonk er waarna hij even zijn kop kantelde. "Maar ze waren zwaar discriminerend bezig..." Aha. "Je moet je ook kleden naar een bepaalde rang hier... Je ziet er niet bepaald uit als iemand die hier een kamer zou huren weet je wel," klonk er kalm van de kerel af waarna hij diens pols nam en rustig naar de lift ging en de twintigste verdieping intikte. Al snel ging de lift naar boven en stopte bij de top verdieping waar er dus echt grote kamers waren, veel te groot misschien. De shiny Absol liep er meteen uit en wandelde naar hun deur waarna matt deze opende en naar binnen stapte. Hij trok meteen het goedkope shirt uit en rekte zich uit. Hij had echt nood aan een douche.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 11:18 am

Het blauwe oog van de shiny pokémon vernauwde iets, waardoor hij even knipperde en naar de pokémon keek. Bitch. "Je moet je ook kleden naar een bepaalde rang hier... Je ziet er niet bepaald uit als iemand die hier een kamer zou huren weet je wel," klonk er van de ander af, waarna de ander zijn pols vast nam en hem mee begon te sleuren. Zo de lift in en vervolgens naar de twintigste verdieping... Ofzo. Het zou vast wel goed zijn. De ander liep meteen naar binnen zo een kamer in en Melvin volgde. Anders zou Matthew zeer triggered zijn. De ander trok meteen zijn shirt uit, terwijl Melvin nog steeds met een gewonde arm liep. Echt van derp??
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 8:24 pm

Het duurde niet lang voordat de dude in zijn badkamer zat en zich snel een douche gaf om vervolgens even zich klaar te maken en na een goede tien minuten klaar stond, helemaal in orde. Mikaela, die heel de tijd op het bed had gelegen, sprong eraf en stapte meteen naar de baas toe, die naar de deur toe wandelde en zich even een kwartslag draaide. "Kom we gaan een dokter gaan fixen voor je arm..." het was een wonder geweest dat de ander zelfs had kunnen vechten met wat hij had. Hij trok daarom even een wenkbrauw op en wachtte op een wenkbrauw van de ander.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 10:02 pm

Het duurde niet lang voordat de zwartharige jongen in de badkamer zat, waarop Melvin even zuchtte en rustig op de dure bank ging zitten met een hand op de wond. Auw... Het deed wel pijn, maar als hij zichzelf moest verdedigen dan deed hij dat ook wel. Ondanks dat zijn wonde dan weer open ging. Na een tijdje was de ander weer klaar, waarna de shiny absol al snel weer bij Matthew stond. "Kom we gaan een dokter gaan fixen voor je arm..." klonk er van de ander af, waarop Melvin even rustig knikte en op stond en naar de ander liep. Hij haalde even zijn hand van de wonde af, maar toen hij het bloed zag legde hij vrijwel meteen zijn hand weer terug... Hoefde Matthew niet te zien... Het was namelijk al wel weer redelijk gaan stollen voordat hij in het hotel was aangekomen, maar na het gevecht was het wel weer open gegaan... Dus tja. Dat bloedde dus weer eh. "Thanks..." sprak hij even rustig tegen de lange jongen.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 10:27 pm

Het was het gesnuffel van de Absol die hem liet opkijken. Wat was er jochie? HIj fronste even en keek langzaam op naar de ander, die dus alleen zijn wonde bedekt hield, wat ook niet bepaald normaal was als hij heel eerlijk wel. Het kon nog steeds bloeden en dat kon beide dingen verklaren. Druk was goed, dus hij zou er niks op zeggen, enkel opschieten met hulp halen. "Thanks..." Klonk er en hij slikte even. "Ga anders maar terug zitten, ik bel een dokter, stel je voor dat je flauw valt van iets," zei hij waarna hij de holo caster erbij nam en de dokter van hier begon te bellen. Hij draaide zich wat weg van Melvin en begon kalm tegen de gast uit te leggen wat er aan de hand was... Enkele seconden later keek hij terug naar de ander. "Hij is hier zo..."
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 10:34 pm

De ander bleef maar naar zijn wonde kijken, of naja... In de richting daar van. "Ga anders maar terug zitten, ik bel een dokter, stel je voor dat je flauw valt van iets," klonk er van de jongen af, waardoor Melvin even knipperde en eerst iets tegenstrijdig en koppig wilde zeggen, maar vervolgens zijn mond sloot en even rustig knikte. Het was misschien maar beter... En hij had al zoveel problemen voor de ander bezorgd.. Dus hij kon maar beter even doen wat de ander van hem vroeg. Mel ging rustig zitten en zuchtte even, echt... fijn. De ander was inmiddels al een dokter aan het bellen, waarop Melvin weer rond begon te kijken in het appartement. Het gesprek duurde niet lang, want al snel hing de ander op en keek hij naar hem. "Hij is hier zo..." klonk er van hem af, waarop Melvin weer rustig knikte en naar de ander keek. "Echt... Sorry..." sprak hij tegen de ander, waarna hij even iets kreunde toen hij zijn hand wat verplaatste. Hij werd stijf van de hele tijd hetzelfde zitten... maar oke.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 10:43 pm

De ander knikte en keek hem toen aan, waarop matt even rustig naar zijn bed wandelde en even op de rand ging zitten. Mikaela, de shiny Absol, sprong meteen ook het bed op en besloot het zich gemakkelijk te maken naast de baas door te gaan liggen en zijn werkende oog op de andere gefocust te houden, diegene wara zijn tanden in waren gezakt uiteraard. "Echt... Sorry..." Klonk er plots waarna er gekreun klonk. DE man kantelde zijn hoofd even en zuchtte. "Je kan er niks aandoen, het is ok hoor," yeah het was gewoon een nogal ongelegen iets, niks meer en niks minder, helaas. maar het was dus ook de waarheid en daar kon de ander niks tegenop zetten.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 10:48 pm

Matthew ging op de rand van zijn bed liggen, waardoor Mel even weg keek. Geen rare ideeën nu Melvin... Matthew kantelde zijn hoofd even iets, waarna er een zucht van hem af kwam. Sorry... "Je kan er niks aandoen, het is ok hoor," klonk er van hem af, waarop Mel even rustig knikte en naar zijn arm keek. Stomme arm... Hij haalde even voorzichtig zijn hand van de wond af en beet even op zijn lip. Het zag er niet zo fris uit... Maar het was ook niet zo fris. Maar hey, de dokter moest er zo wel bij kunnen he... Daarom begon hij met het proberen van zijn shirt te verwijderen, maar dat ging niet zo makkelijk. Hij hield zich dan ook in met het kreunen. Hij was geen poessie. Kon wel tegen wat pijn hoor. Hmpf.
Matthew Syco
Member
Matthew Syco

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 11:00 pm

Hij sloot even zijn oog en zuchtte zachtjes. Wat moest hij toch aan met die dupperd? Hij zweerde echt dat die ander iets had, iets niet gezond. Hij moest ten eerste stoppen met te vechten met alles wat hij zag en hij moest ook niet gewoon om alles panikeren. Was de ander echt geen wijf? Hij duwde zichzelf even wat op en grinnikte even. "Hey, zou het kunnen dat je een vrouw bent met teveel testosteron?" klonk er even zacht lachend van de man af terwijl hij zijn hoofd kantelde en hem vragend aankeek. Mikaela keek even sceptisch naar zijn baas en zuchtte even om deze kinderachtige en onserieuze vraag, totaal niet onder de indruk van de ander... Maar dat was gewoon hoe de shiny was... heh, te serieus beest voor alles ja.
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Emptydi feb 07, 2017 11:12 pm

De ander tegenover grinnikte even, waardoor Mel even op keek. Wat nou? In plaats van te lachen kon de ander hem ook helpen weet je?? "Hey, zou het kunnen dat je een vrouw bent met teveel testosteron?" Mel fronste even en begon even zacht te lachen, wat was dat nou weer voor een vraag? Hij liet zijn shirt even met rust en legde een hand tegen zijn hoofd. "Wat is dat nou weer voor een vraag?" sprak hij half lachend, waarna hij zijn hoofd schudde. "Misschien wel, wie weet." sprak hij met een plagerige glimlach, waarna hij even zijn tong uit stak, om vervolgens weer aan zijn shirt te friemelen en deze af proberen te doen. Maar dit was erg lastig, moest hij wel toegeven. Vooral omdat hij niet zijn bloederige hand wilde afvegen aan zijn shirt... Dat was een pain met schoonmaken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stay with me ~   Stay with me ~ - Pagina 8 Empty

Stay with me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Stay up all night
» Stay In Your Lane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Kiloude City-
Ga naar: