|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 9:22 pm | |
| Lilium schudde glimlachend haar hoofd toen de jongen begon over drankspelletjes en opgeblazen hotelkamers. "Ik had ook niet anders verwacht," glimlachte ze, waarna ze een wat plagerigere blik in haar ogen kreeg. "Is Raven met alcohol nog een beetje te houden dan?" Nee, het onderwerp alcohol was ondertussen niet meer zo bijzonder voor haar als voorheen, misschien omdat ze zichzelf wel een overload had gedronken. Ze aaide Snowflake vervolgens rustig over haar oortjes. De Eevee had zich languit uitgestrekt en lag plat op haar schoot, haar wat stompe pootjes strekkend. "De Cyndaquil moet ook nog een naam," verzuchtte Lilium, waarna ze naar Aiden's Eevee keek. "Is Claire misschien een leuke naam?" probeerde ze vervolgens na een korte bedenkpauze. |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 9:39 pm | |
| Ze had niet anders verwacht, zei ze. Aiden keek eventjes weg, ergens vrezend dat ze weer zou beginnen over de alcohol, maar dat viel gelukkig enorm mee. Toen ze vroeg of hij met alcohol nog te houden was, hief Aiden zijn schouders kort. “Ik probeerde een meisje voor hem te regelen zodat ik geen last van ‘m had,” besloot Aiden toe te geven. “Maar helaas was die nogal saai.” Ja, dat was minder geslaagd dan verwacht. Hij had gehoopt dat die twee samen in die gesloopte kamer gingen liggen zodat Aiden de kamer van het meisje over kon nemen. Maar, helaas. De Cyndaquil moest ook nog een naam, waardoor Aiden al verwachtte geen hulp te krijgen van Lilium. Toen ze echter de naam Claire noemde, hief hij zijn wenkbrauwen kort. Claire? Voor een Vaporeon (want hij had de evolutie al besloten)? … Ja, dat was eigenlijk wel leuk. Élise en Claire. “Claire klinkt goed,” zei hij, waarna hij zijn vingers aan zijn lippen zette en even floot, om de Eevee te wenken. Het kleine ding dribbelde op hem af en keek hem kwispelend aan, waarna hij even over haar kop aaide. “Vind je Claire goed?” Waarschijnlijk begreep ze er geen snars van, maar ze leek vrolijk dus het zou wel goed zitten.
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 9:52 pm | |
| Lilium keek wat nieuwsgierig naar Aiden en begon zachtjes te grinniken toen hij over z'n plan vertelde. "Had je verwacht dat het zou lukken dan?" vroeg Lilium onschuldig, waarna ze wat fronste. "Je had het trouwens mis over Seven en Raven, Seven ziet Raven niet op die manier zitten." Wist het meisje te vertellen. Ze had geen idee dat Aiden het misschien ook wel een beetje kon doen om te pesten. "Ik kwam Raven ook tegen in de Winding Woods laatst. Hij moest twee Pokémon halen voor.." ze fronste weer eventjes nadenkend, waarna ze haar schouders ophaalde, "iemand. Eentje was alleen een beetje agressief.." Het meisje glimlachte wat breder toen Aiden de naam Claire inderdaad koos en trok vervolgens de Cyndaquil op schoot. "Ik vind jou wel een Pyro," besloot het meisje met een brede glimlach. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 10:04 pm | |
| Of hij verwacht had dat het lukken zou en hij hief zijn schouders. Toen hij echter wilde antwoorden, zei ze dat Seven Raven niet op die manier zag zitten. Aiden kon een korte lach niet onderdrukken. “Raven haar wel,” merkte hij rustig op. Maar, dat maakte verder niet uit. Toen ze door ging over dat ze hem tegen kwam in de Winding Woods, hief Aiden zijn schouders nog even. “Ik heb ‘m al ff niet gezien, vind ‘t wel prima.” Ja, het maakte hem niet denderend veel uit, eigenlijk. Het was niet zo dat hij Raven als vriend rekende. Over vrienden gesproken… “Hoe ken jij Manue-... Manolo?” Pyro. “Klinkt goed,” zei Aiden, voor hij naar zijn Chikorita keek. Nu voor die nog een naam…
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 10:07 pm | |
| Lilium glimlachte wat zwakjes toen Aiden aangaf dat Raven Seven wel zag zitten. Dat was op zich best wel sneu dan, als Seven hem niet wilde. Het meisje schudde haar hoofd lichtjes. "Arme Raven in dat geval," merkte het meisje op, waarna ze haar haren wat uit haar gezicht veegde. Ze haalde haar schouders wat op toen Aiden begon over het feit dat hij Raven al een tijdje niet gezien had. Blijkbaar vond hij Raven echt niet zo aardig. "Manolo?" herhaalde het meisje, wat verbaasd knipperend met haar ogen, "Ken jij hem ook? Ik kwam hem tegen in Coumarine, Lethe had een Graveler boos gemaakt en laten exploderen. Dus ik trok nogal wat aandacht," glimlachte ze wat zwakjes en beschaamd. Oeps? Ze aaide de Cyndaquil, nu omgedoopt tot Pyro, wat over zijn rug. "Welkom bij het team, Pyro," sprak ze zachtjes. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 10:30 pm | |
| Lilium leek verbaasd dat Aiden Manolo kende en Aiden keek even weg. Ze had eens moeten weten. Hij was nog vele malen verbaasder geweest. Ze vertelde hoe Manolo en zij ontmoet hadden en Aiden glimlachte even licht. “Ja, Manolo en ik gaan ver terug,” zei hij. “Toen ‘t nog een meisje was, eh…” Aiden viel stil, nadenkend over zijn woorden. Liet hij de intieme verhalen maar zitten. “... Had ik misschien een piepkleine crush op Manuela. Haar hier als een jongen ontdekken doet mijn hoofd nog steeds zeer.” Hij was met kleine Manuela veel verder gegaan dan hij ooit met Lil dacht te gaan. Slecht, hoor. Lilium verwelkomde Pyro bij ‘t team. Met een frons keek Aiden weer naar de Chikorita. Chiko… Chi… Shi… Shira? Sha.. Shanti? Shanti. “Ey,” riep hij naar de Chikorita, welke op hem af kwam hobbelen. “Dan denk ik dat Shanti voor jou voldoet.” De roedes van de Chikorita kwamen voor een moment tevoorschijn, terwijl deze een enthousiast geluid maakte. Eh, dat zou wel goed zitten.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 10:36 pm | |
| Aiden kende Manolo misschien al, van een hele tijd terug. Het meisje moest ergens toegeven dat ze het helemaal niet zo erg vond dat Manuela Manolo was geworden, maar dat hield ze maar voor zich. Ze keek Aiden echter wat nieuwsgierig aan. Zo vaak vertelde de jongen immers niet over vroeger. "Hoe lang is dat geleden dan?" besloot ze te vragen. Maar toen begon Lilium toch lichtjes te fronsen toen ze iets anders besefte. "Heb je met Manolo over mij gepraat?" Haar wenkbrauwen gingen wat verrast de lucht in. Hopelijk was dat positief geweest. Lilium leunde wat naar achteren en sloeg haar armen weer om Snowflake en Pyro heen. Met Ruddles er nog bij op haar schouder, werd het wel een enorme beestenboel. "Shanti klinkt leuk," reageerde het meisje met een glimlach. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 10:53 pm | |
| Hoe lang het geleden was. Aiden fronste. “Ik denk tot een jaar of… vijf. Ik ben eigenlijk gestopt met haar zien toen ik Tyrion had en begon te trainen,” merkte hij met een fronsje op. “Niet lang daarna.. eh.. veranderde ze, schijnbaar.” Het was niet zo dat Aiden de verandering niet kon waarderen. Of, nou ja, waarderen was een verkeerd woord. Hij accepteerde het, maar het verwarde hem nog te erg om echt blij voor Manuela te zijn. Al was hij wel blij voor hem dat hij had gevonden wie hij was. Dat was al heel wat. Aiden moest alleen toegeven misschien gehoopt te hebben dat Manuela voor altijd Manuela zou blijven. Er waren immers maar weinig mensen waar hij om gaf. Lilium’s vraag deed hem opkijken en even schrok hij lichtjes, zijn blik al gauw afwendend. “Je… Kwam ter sprake,” besloot hij het wat af te wempelen. “Het was niet… heel speciaal.” Hij had Manolo verteld een belangrijke vriendin te hebben en had gewoon niet verwacht dat hij Lilium zou kennen. “En, danku. Al die nieuwe namen,” lachte hij even, ook doelend op haar team. Het was zeker heel anders ineens.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 11:38 pm | |
| Voor een moment bleef Lilium stil toen Aiden begon te spreken over Manolo. Het meisje glimlachte zachtjes en keek naar de jongen. "Het was vreemd voor je, of niet?" besloot ze zachtjes aan Aiden te vragen. Ze kon het de jongen niet kwalijk nemen. Als Nate ineens als een dame tegenover haar stond, dan zou ze ook erger verward zijn dan dat ze was toen Manolo haar vertelde over zijn geslachtsidentiteit. Bij zijn volgende antwoord keek ze hem nog wat vragend aan, vooral omdat hij schrok en wegkeek. Voor een moment twijfelde het meisje, maar daarna zuchtte ze zachtjes. "Oké dan," reageerde ze dan maar, geen zin om verder te pushen op het moment. Het was juist zo vredig.. Ze kroelde Snowflake zachtjes over haar kop en glimlachte zwakjes. "Ja.. Zeker een hele verandering. Een stuk minder angstaanjagend," merkte ze op, "mensen vonden mijn team altijd zo raar als ze mij eerst zagen.. Misschien dat ik Snowflake een mooie blauwe strik geef overigens." |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 11:48 pm | |
| Toen Lilium vroeg of het vreemd voor hem was, knikte hij. “Ik ehm… Manuela…” Hij viel opnieuw even stil. “We waren best close geraakt, dus het was inderdaad heel vreemd. Ze was nooit als alle andere meisjes, maar dat was juist wat mij beviel.” Het was een heuse teleurstelling geweest. Maar, op zich maakte dat niet meer uit. “Maar, dat had allemaal toch niet meer uitgemaakt,” besloot hij daarom met een lichte glimlach te zeggen. Nee, nu had hij haar. En daar was hij heel blij mee. “Klopt. Je team hiervoor was iets waar ik liever voor weg wandelde,” reageerde Aiden op haar woorden. Dit kwam meer door Alyss, maar goed. Een grijnsje trok over zijn gezicht. “Dit ziet er… Vriendelijker uit.”
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy zo maa 22, 2015 11:53 pm | |
| Ze kon het niet helpen, ze raakte een beetje ongemakkelijk van de manier waarop Aiden over Manolo sprak. Misschien omdat ze juist blij was omdat ze nu wat meer 'gebalanceerd' waren? Ze zag het liever niet weer uit elkaar vallen. Maar ja.. Viel niks aan te doen. Ze glimlachte wat toen Aiden aangaf dat het inderdaad niks meer uitmaakte en knikte wat. Ze wist alleen niet goed hoe ze erop moest reageren. Want honderd procent zeker was ze niet hoe het nu tussen hen twee zat en ze wilde geen inschattingsfouten meer maken.. Haar team was nu wat vriendelijker. "Maar dat iedereen ervoor wegwandelde was juist de bedoeling," sprak het meisje met een glimlach. "Hoe moet ik je nu naar het ziekenhuis dragen als je dat niet wil?" Arceus.. Daarna waren ze naar naar de kermis gegaan.. "Maar dat was wel een leuke dag uiteindelijk," sprak ze met een zacht glimlachje. De kermis was wel zo verwarrend geweest.. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 12:01 am | |
|
Ergens was het misschien oppervlakkig dat Aiden zo anders keek naar Manolo dan naar Manuela, terwijl het karakter niet meer zou verschillen dan hij met zichzelf van vijf jaar terug verschilde. Toen hij Lilium echter aankeek, maakte het allemaal niet meer zo veel uit. Een lichte glimlach sierde zijn gezicht. Hij had haar al gezegd dat het niet meer uitmaakte. “Want ik ben veel liever bij jou.” Dat zou duidelijk genoeg zijn, toch? Nee, zelfs als Manolo nu terug zou gaan naar hoe het ooit was, zou hij altijd eerder naar Lilium stappen. Dat mocht duidelijk zijn. Dat iedereen ervoor weg wandelde was de bedoeling. Haar volgende woorden deden hem even zuchten. “Ik zorg er wel gewoon voor dat mijn arm niet meer wordt opengesneden, wat dacht je daarvan?” vroeg hij liefjes. Nee, hij was niet zo gek op het ziekenhuis. De rest van de dag, echter… “Ja, dat klopt… De rest van de dag was goed,” zei hij, het laatste gedeelte mompelend, alsof hij die woorden van eerst nog tegen moest gaan. De kermis was goed. Het reuzenrad was goed. Alles was goed. Alleen die Nate was minder.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 12:06 am | |
| Lilium keek wat verrast op toen Aiden zijn volgende woorden mompelde en al snel genoeg kleurden haar wangen weer wat roder. Echt, als het kon zou ze de bloedvaten in haar wangen doorsnijden. Arceus. Ze trok haar sjaal wat op om het te maskeren, iets wegzinkend in de stof ervan. "Eensgelijks.." mompelde ze, weer wat verlegener. Heilige Arceus, ze was hier niet goed mee. Niet dat ze het erg vond dat hij het zei, dat zeker niet. Maar haar reactie liet nog wat te wensen over. Hoe moest ze eigenlijk reageren? Hem bespringen en platknuffelen leek ook uiterst ongepast. Ze moest er nog wat over nadenken, dat was duidelijk. "Je arm heel houden klinkt goed," verzuchtte het meisje, "dan houd ik mezelf wel uit de problemen en dan komen we misschien nog ergens," merkte ze vervolgens op met een lichte glimlach. Want problemen maken was ze weer veel te goed in. Eventjes twijfelde het meisje duidelijk, wat nerveus wat grassprietjes uit de grond trekkend. "Denk je.. Dat de kermis er nog steeds is..?" hint, hint hint. |
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 12:11 am | |
| Haar rode kleur deed Aiden glimlachen. “Wat zal het teleurstellend zijn als er ooit een dag komt waarop je niet meer rood kleurt als ik wat zeg,” merkte hij met een kleine grijns op. Het was… aandoenlijk. Het maakte meteen duidelijk dat hij haar toch wel op een goede manier in verlegenheid bracht. Want, als ze het niet waardeerde zou hij dat ook wel merken, daar twijfelde hij niet aan. Niet meer. Zijn arm heel houden klonk goed. Haar volgende zin deed hem knikken. “Dat klinkt nog veel beter. Ik vind het een deal,” zei hij met een grijnsje. Ja, als zij zichzelf uit de problemen zou houden, dan konden ze bij elkaar zijn zonder dat hij de bodyguard hoefde te spelen, Hij prefereerde deze sfeer immers. Toen ze vroeg of de kermis er nog zijn zou, hief hij zijn schouders kort. “Ik heb geen idee,” antwoordde hij. “Wil je gaan kijken of ‘ie er nog staat?” Hij hief zijn wenkbrauwen. De kermis, hmn?
|
Icon : | Onderwerp: Re: Aromatherapy ma maa 23, 2015 12:14 am | |
| Hij had het duidelijk gezien en maakte er zelfs een opmerking over. Wat nukkig trok Lilium de sjaal nog wat hoger en trok de randen zo ver op dat ze 'm vast moest houden zodat hij niet af zou zakken. Haar stem klonk gedempt terwijl ze sprak dankzij de stof. "Wat zal ik blij zijn met de dag dat het niet meer gebeurd," klonk het klagelijk. Nee, ze was er zelf wat minder blij mee. Ze glimlachte zwakjes toen hij zei dat het een deal was. Nu hadden ze beide een moeilijke deal om zich aan te houden, of niet dan? Hij geen overmatige alcohol meer en zij uit de problemen blijven. Arceus. Bij zijn volgende vraag knikte Lilium lichtjes. "Als jij ook zou willen.." Kwam er wat aarzelend uit. Niet pushen Lilium, niet doen meid. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Aromatherapy | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |