Not so comfortable - Pagina 6
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Not so comfortable

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Not so comfortable - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not so comfortable   Not so comfortable - Pagina 6 Emptyvr feb 13, 2015 7:29 am

Connor rolde met zijn ogen toen Alana naar hem snauwde. Jeetje, wat was ze toch een schatje. Zijn blik gleed naar haar. Hij wist dat ze nerveus was, maar moest ze hem daarom Slowpoke noemen en afzeiken? Ach ja. Hij moest het maar niet te persoonlijk opvatten, zeker? Hij stak zijn handen in zijn zakken en besloot om voorlopig niks meer tegen haar te zeggen. Misschien zou ze afkoelen. Het duurde niet lang voor ze voor de gym stonden. Hij keek opzij naar Alana en haalde een wenkbrauw op toen deze tegen hem uitviel. Had hij vanmorgen dan niet duidelijk gemaakt dat hij bij haar zou blijven tot het bittere eind? Hij legde zijn handen op haar schouders, draaide haar naar zich toe en keek haar fel aan met zijn blauwe ogen. ‘Nu moet jij eens goed luisteren,’ zei hij met opeengeklemde kaken. ‘Ik heb je vanmorgen al duidelijk gemaakt dat ik bij je blijf, wat er ook gebeurt. Waag het niet eens om daarover te gaan twijfelen, want ik blijf écht bij je. En jij gaat winnen, dat zweer ik je. Je gaat daar naar binnen, je doet je ding en je gaat winnen.’ Hij drong zijn blik nog meer in de hare en gaf haar daarna een kort knikje, waarna hij haar losliet. ‘Nou, op naar de gym dan maar,’ zei hij vervolgens droog, alsof er niks gebeurd was.

OOC: Ik post ze vandaag ook (: Ik denk dat het nu het beste is om deze af te sluiten en een nieuw te openen bij de gym, toch? (: Ik zal wel reageren als de uitslag bekend is, mag jij ook bij mij doen dan :P
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not so comfortable
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: