|
| I will never build a snowman. | |
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 1:05 am | |
| Lilium huiverde eventjes kort toen Aiden over Lavender Town begon en keek hem met een lichte frons aan. "Is dat niet die spookstad?" vroeg het meisje terwijl ze eventjes lichtjes huiverde. Spookhuizen sowieso, niet aan haar besteed. "Laten we alle horror maar overslaan," sprak ze met een onschuldige glimlach. Ze wilde Santalune niet een keertje herhalen. Nee, dat spookhuis was echt vreselijk geweest en Aiden had haar constant uitgelachen. Rotzak dat het destijds was. Al zou hij het nu waarschijnlijk nog steeds doen, dus dat 'destijds' konden ze wel schrappen. Ze liep (niet zo) rustig achter Aiden aan, nog steeds glimlachend. "Wat wil jij allemaal gaan doen?" besloot ze te vragen. Ze wilde niet Aiden in dingen meesleuren waar hij totaal geen zin in had eigenlijk. Al zou ze het nog wel grappig vinden om hem in zo'n typisch meisjesachtig iets te zetten. Kijken of zijn ego dat aankon. Zij was er immers om zijn hoogmoed en ego een beetje te dimmen, of niet? |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 1:15 am | |
| Spookstad. Horror. Aiden zuchtte een keer. “Er is een kerkhof voor overleden Pokémon, dus trainers vinden het vaak inderdaad eng,” merkte hij op. “Verklaart ook wel waarom ik me er volledig thuis voelde,” grijnsde hij vervolgens. Hij had nooit echt problemen gehad met de sfeer in Lavender, eigenlijk. Het was er lekker rustig, om het zo maar even te zeggen. Toen hem werd gevraagd wat hij allemaal wilde doen, hief hij zijn schouders voor een moment. “Churro’s eten en gokken,” zei hij. Ja, wat dat betrof was hij wel weer echt typisch… Ja, typisch Aiden. Meestal won hij wel iets en de spellen waren vrij leuk. Hij wist altijd een ehm… Gezellige avond te hebben door een vrolijke vriendin die de hele avond met een veel te grote knuffel liep, omdat hij goed raak kon schieten. En als ze een grote knuffel hadden, hoefde hij niet mee in de grote attracties. Hah, bam. “Misschien winnen we nog wel een leuke knuffel voor je,” zei hij, terwijl hij zich even naar haar omdraaide.
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 1:23 am | |
| Lilium fronste eventjes diep. Een kerkhof... Niet prettig, sowieso niet prettig. Ze sloeg haar armen eventjes over elkaar heen alsof ze het koud had en keek eventjes naar Aiden. "Geen wonder dat je zo'n engerd bent, je bent gewoon zo geboren" verzuchtte het meisje eventjes dramatisch, "daarom dacht die dokter dus.." ze viel eventjes plagerig stil, waarna ze toch maar voor de zekerheid een stapje opzij zette. "Grapje, grapje," sprak ze vlug. No hard feelings! Ze keek Aiden eventjes aan met een lichte frons. "Gokken? Oh je bedoelt van die stands?" besloot het meisje te vragen. Ze was veel te lang niet op een kermis geweest. Ze glimlachte wat verlegen toen hij over een knuffel winnen begon en draaide eventjes een lok blond haar rond haar vingers. "Ik ben benieuwd dan," sprak ze terwijl ze eventjes licht verlegen wegkeek. Dat wilde ze eigenlijk best wel graag hebben..
|
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 1:31 am | |
| Hij was geboren als een engerd. Au. Al wilde hij het niet toegeven, vond hij het toch best naar als dat de waarheid was. Al intimideerde hij graag, wilde hij niet dat dit specifieke blondje hem eng vond. Nee, dat was al te lang anders. Toen ze ook zei dat de dokter daarom dacht, wierp hij een waarschuwende blik op haar. Grapje, zei ze. Hij snoof eventjes zacht. “Alsof ik dat ooit zou doen,” mompelde hij wat nors, nog wat pissig op de dokter destijds. Hij zou haar nooit met 1 vinger aanraken, tenzij het plagerig of troostend bedoeld was. Nooit zou hij het op zo’n manier doen. Heck, hij zou een pup als zij sowieso niet anders dan plagerig of troostend aanraken. Alle andere dingen waren niet gepast. Ze zei benieuwd te zijn en Aiden knikte. “Yea, en die spellen zijn ook altijd wel leuk,” grijnsde hij. Na het zien van haar reactie was hij er in ieder geval zeker van: hij moest en zou iets voor d’r winnen. Ze verdiende het ook wel eens om gewoon plezier te hebben zonder na te denken over Marcus en die rotzooi. Hij had immers niet het idee dat Marcus vandaag nog in de buurt zou durven komen na de gigantische nederlaag.
|
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 1:37 am | |
| Lilium glimlachte wat scheefjes toen Aiden nors begon te kijken. Blijkbaar werd haar grapje niet helemaal op prijs gesteld. Het meisje liep achter Aiden langs en prikte haar wijsvingers in zijn zij aan allebei de kanten, benieuwd of ze een reactie zou krijgen. "Kom op, niet zo chagrijnig," sprak ze op een onschuldige toon, "kvind je hartstikke lief, beter?" Ze stapte weer van hem weg en keek hem peilend aan, wachtend op reactie. Lilium grijnsde onschuldig toen Aiden bevestigde dat de spellen leuk waren. "Als je ze wint.. zijn ze leuk ja," sprak het meisje met een wat onschuldige glimlach. "Ik ben er zelf héél slecht in, ik win echt nooit wat," verzuchtte het meisje. Of het nou ongeluk was of slechte motoriek, Lilium kon zich niet herinneren dat ze ooit iets op de kermis gewonnen had. |
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 1:46 am | |
| Niet zo chagrijnig, zei ze hem, waarna ze hem vertelde hem hartstikke lief te vinden. Aiden zuchtte een keer en keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. “Khoud ook van jou hoor, wijffie,” besloot hij haar plagerig mede te delen. Hij schudde zijn hoofd even met een lichte glimlach. Het was ook wel een heel ander type dan de meiden waar hij eerder mee omging, was het niet? Hij had in zulke gevallen waarschijnlijk de hele tijd een meisje aan zijn arm gehad die dacht dat als ze haar voorgevel hard genoeg tegen zijn arm duwde (iets wat echt veel minder comfortabel was dan het klonk), ze alles kreeg wat ze wilde. Helaas gaf hij het ze meestal, aangezien ze minder irritant waren met een knuffel dan zonder. Lieten ze hem ook los. Ze won nooit wat. Aiden kon een lach niet onderdrukken. “Waarom had ik niet anders verwacht,” zuchtte hij lachend. Nee, het meisje leek hem niet echt de grootste geluksvogel. Hij keek haar even geamuseerd aan. “Dan moet ik er al helemaal een leuke knuffel voor je uitkrijgen, is ‘t niet?” Een grijnsje trok over zijn gezicht. En dan een roze. Want ze hield niet van roze. Hij was en bleef immers een Seedot.
|
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 1:52 am | |
| Aiden kon blijkbaar tegen poken. Geen reactie. Lilium blies haar wangen eventjes lichtjes op in frustratie. Arceus verdomme, dat was jammer. Poken kon een machtig wapen zijn, als het werkte. Ze glimlachte eventjes lichtjes toen Aiden opmerkte dat hij ook van haar hield. "Och dank je, het klonk bijna of je het meende," sprak ze met een lichte knipoog, waarna ze weer voorwaarts liep, haar handen achter haar rug ineenslaand. Lilium keek hem eventjes verstoord aan toen Aiden begon met lachen. "Omdat er weinig mensen zijn op deze aardbol met zoveel ongeluk als ik?" probeerde Lilium met een lichte glimlach, al werd deze al snel wat breder toen ze een knuffel beloofd kreeg. "Doe ik het voor," sprak ze op een vrolijke toon. Maanden geleden had ze nooit gedacht dat ze met Aiden naar de kermis zou gaan, maar ze zou eigenlijk op dit moment niks anders wensen. Het was gezellig, of niet dan? |
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 2:02 am | |
| Het klonk bijna of hij het meende, zei ze. Hij hief zijn wenkbrauw en keek haar serieus aan. “Wordt mijn liefdesverklaring nou afgeslagen? He - balen,” zuchtte hij op een dramatische toon. “Volgende keer zal ik ‘t met een ring proberen,” ging hij hoofdschuddend verder. Heilige Arceus, wat zou ze van hem schrikken als hij met een ring zou komen. Gelukkig was hij dat ook nooit van plan te doen. Nope, Lilium werd nou niet echt op die manier door hem gezien. “En omdat je scheef mikt,” vervolgde hij toen ze vroeg of het kwam door haar ongeluk. Hij grijnsde zijn tanden even bloot terwijl hij haar liefjes aankeek. “Denk ik,” knipoogde hij nog. Hij had haar nog nooit zien mikken, maar iets in hem vertelde hem dat ze het voor geen ene meter kon en dat ze hem nog voor z’n kop zou schieten, in plaats van het doelwit te raken. Het was dus een beter idee dat pistool uit haar buurt te houden want ondanks het feit dat het geen echte kogels waren, deed het best zeer als je erdoor geraakt werd.
|
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 2:05 am | |
| Lilium kon het niet laten. Ze moest toch eventjes fronsen op het moment dat Aiden nog best serieus leek, maar haar kortdurende verwarring werd al snel genoeg verholpen. Het meisje snoof eventjes en sloeg haar armen over elkaar. "Leuk geprobeerd, Stark," merkte ze op. Nee, ze zag Aiden nog niet zo snel met een ring voor haar voeten staan. Misschien een ring voor iemand anders ja. Maar dat zou ze ook niet oké vinden. Aiden was daar te jong voor vond ze. Hij moest geen overhaaste beslissingen nemen, dan zou ze bezorgd worden! Ze keek eventjes met een frons op toen Aiden opmerkte dat ze scheef mikte. "Oi, ik kan best goed mikken," merkte ze op, volledig op zijn waarschijnlijk grappend bedoelde opmerking ingaand alsof hij het serieus bedoelde. "Ik wil niet veel zeggen, maar mijn Pokéballs zijn nog nooit niet op het strijdveld terecht gekomen!" Ze vond het nog een best solide argument voor haar doen. |
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 2:12 am | |
| Leuk geprobeerd, zei ze. Aiden gniffelde even. Hij vond het inderdaad best wel leuk geprobeerd, al zei hij het zelf. Ze reageerde er veel te mooi op, terwijl ze zelf ook maar al te goed wist dat dit iets was wat nooit zou gebeuren. Allereerst had Aiden niets met trouwen. Hij durfde de belofte niet aan iemand te maken dat hij er in alle tijden voor dat persoon zou zijn, want hij wist als geen ander dat je soms iemand niet kon waarderen, zelfs als je ooit van dat persoon gehouden had. Iets wat, zelfs met zijn aantal exen, hem nog onbekend was. Dat houden van. Was waarschijnlijk ook maar fictie, iets wat koppels zeiden als ze het niet meer zonder elkaar durfden. “Nou, ik ben trots op je,” zei hij. “Maar ik ga wel achter je staan als jij het uitprobeert. Puur uit voorzorg,” werd er vervolgens gegrijnsd. Hij vond het een goed idee om niet in de 270 graden te staan die hij de gevarenzone noemde.
|
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 2:16 am | |
| Aiden moest even gniffelen door haar opmerking en Lilium keek eventjes met een lichte glimlach over haar schouder. Ze zou Aiden sowieso niet snel zien trouwen.. Ze wist niet waarom, maar het paste niet helemaal in haar beeld van hem. Niet dat ze zichzelf zo snel het ja-woord aan iemand zag geven. Vaste relaties schuwde ze toch wel voor weg, dat vertrouwen in iemand leggen.. Nee, ze wist niet wat ze ervan moest denken. Lilium fronste eventjes lichtjes terwijl ze opnieuw Aiden aankeek, waarna ze zeer onschuldig begon te glimlachen. "Oh maar Aiden, wie zegt dat het daar veilig is?" besloot het meisje te vragen, "ik vind dat je hoofd wel een heel erg mooie schietschijf lijkt af en toe hoor. Vooral die hoed. Of je neus, ik denk toch de neus." Ze liep wat verder naar voren en lette even niet meer op Aiden toen ze de ingang van de kermis kon zien. "Oh, kijk!" bracht ze ietwat opgewonden uit. |
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 2:23 am | |
| “Wat nou als ik je meehelp? Misschien raak je dan eens zowaar wat,” knipoogde hij. Dat vond hij eigenlijk best wel een heel goed idee. Zo wist hij in ieder geval zeker dat ze hem niet neerschoot met dat ding en ook dat ze zichzelf niet in d’r tenen schoot. En misschien had ze dan nog wel het idee dat ze het enigszins zelf deed. “Want ik vertrouw je voor geen meter.” Nope. Ze was allereerst Lilium, dat zou al reden genoeg moeten zijn. En ze was een vrouwtje en die konden niet mikken. En hij wilde graag zijn schietschijfneus heel houden, die diep van binnen toch wel een beetje zeer deed. De ingang kwam in zicht en Lilium klonk enthousiast. Aiden keek haar wat geamuseerd aan. “Dus, zeg maar waar je heen wilt,” zei hij, terwijl ze het ding binnen stapten. Het leek een flinke kermis, al had hij geen idee hoe heldhaftig Lil was en hoeveel van de attracties ze dus vandaag zouden zien. Niet dat de attracties hem heel erg boeiden - al was een achtbaan altijd wel heel close. Hij kwam hier voor de spellen. Want daar was hij baas in.
|
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 11:01 am | |
| Lilium keek eventjes beledigd op richting Aiden toen deze aangaf dat hij haar wel hielp en sloeg haar armen eventjes lichtjes over elkaar heen alsof ze beledigd was. "En wat als ik je hulp niet wil, meneer Stark?" vroeg het meisje op een rustige toon terwijl ze één van haar wenkbrauwen optrok. "Wat jammer dat je me niet vertrouwt, nu we elkaar toch al zo lang kennen.." Verzuchtte het meisje terwijl ze eventjes verslagen haar schouders ophaalde. Ze wist echter wel dat Aiden het niet meende en als iemand opmerkingen moest krijgen over het niet vertrouwen van anderen, mocht zij het wel zijn op het moment. Lilium keek eventjes in het rond, totaal verwonderd door de lichtjes, de kleuren en de mensen. Hierna keek ze weer om naar Aiden. Eventjes twijfelde het meisje eventjes, maar zei toen toch resoluut: "Achtbaan." Ze zou Aiden voor eens en altijd bewijzen dat ze geen bange Lillipup was. Al was een achtbaan wel heel erg spannend... |
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 2:57 pm | |
| “Arceus, ik weiger mijn leven te riskeren,” zuchtte hij. “Als jij toch ooit een echt wapen in je handen zou hebben, was de hele wereld gedoemd.” Met haar handigheid zou ze het nog voor elkaar krijgen ook. Of ze zou zichzelf in d’r grote teen schieten. Iets vertelde hem dat dat indrukwekkend veel zeer zou doen. Haar opmerking over vertrouwen deed hem een wenkbrauw optrekken. “Heilige Arceus, juist die maanden die ik je ken zorgen ervoor dat ik je niet vertrouw,” grijnsde hij. Waarschijnlijk was het juist andersom. Dat zij hem door zijn acties niet zou kunnen vertrouwen. Helaas had hij nog steeds het idee dat ze hem ooit een keer met opzet zou opzadelen met een Parasect en echt hoor, hij zou dat ding in stukken rijten. Hij wilde niet in een zombie veranderen, man. Daar had hij te veel The Walking Dead horrorfilms voor gezien. Achtbaan. Achtbaan? Aiden hief zijn wenkbrauwen. “Dat klinkt beter dan verwacht,” zei hij, voor hij zijn schouders even kort ophaalde en richting de achtbaan begon te wandelen. Hey, dit kon nog best oké zijn. Het was in ieder geval geen heen en weer draaiende Tentacruel-attractie.
|
Icon : | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. vr jan 30, 2015 6:42 pm | |
| Lilium keek eventjes naar Aiden en trok haar wenkbrauwen eventjes op. "Correctie," sprak het meisje op kalme toon, "jij bent dan gedoemd," ze prikte eventjes zijn vinger tegen zijn borstkas, waarna ze weer met vrolijke passen doorliep. "Mits je irritant bent uiteraard, want ik denk dat ik dan wel opeens heel erg goed kan mikken," zei ze, een subtiel dreigement. Aiden moest natuurlijk niet denken dat hij zomaar over haar heen kon sjouwen. Ze vouwde haar handen in elkaar. "Dat is trouwens insgelijks, je hebt je alleen maar onbetrouwbaarder bewezen," merkte het meisje op, nu ze in een wat beter humeur was wat minder schichtig rakend. Al vond ze de achtbaan misschien niet zo'n heel slim plan van zichzelf. Ze keek naar het grote apparaat toen ze erbij kwamen en slikte toch wel. Die was véél groter dan dat houten ding dat ze in Santalune altijd hadden. Heilige Arceus. "Ja toch?" Kwam er uit als reactie op Aiden's woorden, al was er een moment een lichte beving in haar woorden te horen. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: I will never build a snowman. | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |