|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 12:33 am | |
| Sorry. Aiden deed een stapje naar d’r toe en legde zijn hand met een grijnsje op haar hoofd. Het ondertussen zo bekende hoofdklopje wat hij haar gaf, omdat ze toch wel een pupje was. “Geen excuses meer,” zei hij rustig. “Maar alsje-blieft beloof me dat je van nu uit hun buurt blijft?” vroeg hij. Hij keek haar wat bezorgd aan, terwijl zijn blik van haar ene naar haar andere oog schoot. Het maakte hem allemaal niet zoveel uit, zolang hij wist dat hij in staat was om haar te beschermen, zolang ze hem toestond dat te doen, was hij al blij. En hij had geen idee waarom hij er zo veel waarde aan hechtte, maar het leek erop dat hij niet echt meer een stapje terug kon doen. En hij zou het haar zo vaak laten beloven, dat ze zelf in de woorden zou gaan geloven.
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 12:38 am | |
| "Oof," bracht Lilium licht geschrokken uit toen Aiden's hand weer met een plofje op haar hoofd terecht kwam. Ze opende haar ogen vervolgens weer en keek voorzichtig omhoog naar Aiden, wie haar zei dat ze geen excuses meer moest maken. "So-" begon ze alweer, waarna ze stil viel. Excuses maken voor het maken van excuses. Hoe zielig was dat. "Ik zal m'n best doen Aiden," mompelde het meisje vervolgens maar zachtjes. Hierna ging haar blik toch weer omhoog, haar ogen wat bezorgder. "De Fennekin was blind aan 1 oog en hij zei dat het mijn schuld was..! Dat ik het ei niet goed had verzorgd..!" Haar stem klonk wat verstikt terwijl ze het zei. Ze zat er nog steeds mee, enorm. |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 12:47 am | |
| Ze zou haar best doen, al begon ze al enorm snel bezorgd te praten over de Fennekin. Aiden fronste en luisterde naar haar woorden, waarna hij zijn hoofd even lachend schudde. “Wees gerust,” zei hij. “Als hij ‘m houdt, zit ‘t wel goed. Z’n Pokémon zagen er niet slecht uit,” merkte hij op. Of het een volledige waarheid was? Zijn vader had nooit een Pokémon geschopt, of gedaan. En als iemand aan zijn Pokémon zat, dan werd de man enorm boos. Ergens dacht hij, hoopte hij, dus dat mensen als hen toch nog ergens een hart hadden, al had hij die hoop al grotendeels opgegeven. “Je doet niets fout, meis. Je zorgt prima voor je Pokémon, anders had ik je nooit vertrouwd met de jonkies van de mijne,” besloot hij na een moment stilte nog te zeggen. Leo en Snowflake waren immers Pokémon die kinderen waren van Tyrion (Leo) en Élise (Snowflake). Hij had hen heus niet zomaar aan haar gegeven. Als hij iemand in Kalos vertrouwde, was zij het.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 12:51 am | |
| Lilium keek eventjes omhoog naar Aiden, die haar zorgen lachend wegwuifde. Ze keek eventjes weg, waarna ze haar blik weer op zijn groene ogen richtte. "Maar z'n oog.. en wat hij zei aan de telefoon.." mompelde Lilium zachtjes. "Hij had ook z'n mes in m'n Holocaster gezet, dus die heb ik moeten laten repareren." Mompelde het meisje vervolgens nukkig, waarna ze hem weer omhoog hield. Ze hield het apparaatje even omhoog. Ze had zijn nummer nog steeds niet verwijderd, alsof het haar ooit nog ging helpen. Ze keek vervolgens wat verward op naar Aiden toen deze haar prees om haar Pokémon. Ze glimlachte wat ongemakkelijk. "Bedankt," sprak ze zachtjes. Complimenten, ieh, lastig, vervelend. "Ik heb nu ook een Croconaw," merkte ze vervolgens op. |
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 8:56 am | |
| Lilium leek niet al te veel vertrouwen te hebben in de woorden die hij sprak. Zijn oog, zijn woorden. Ze sprak over Floyd alsof zijn woorden ooit enige waarheid hadden gehad. Aiden schudde zijn hoofd langzaam. “Ik zou me toch wel beledigd voelen als je zijn woord over het mijne vertrouwt,” probeerde hij met een lichte glimlach. Hij was niet zo van de zware situaties en maakte ergens liever een lolletje van. Immers was hij niet zo’n vriendelijk, onschuldig type als zij. Ze zei hoe ze haar holo caster had moeten laten maken. Alweer. Aiden zuchtte even. “Je krijgt het ook wel voor elkaar, is ‘t niet?” vroeg hij met een zuchtje. Hij keek toe hoe ze het apparaatje omhoog haalde en griste het uit haar handen terwijl ze zei dat ze nu een Croconaw had. “Misschien als hij nou denkt dat jij hem weer wil ontmoeten…” mompelde Aiden, starend naar de Holo Caster. Misschien moest hij eens contact opnemen met de heer Floyd. Immers had deze er toch wel een beetje om gevraagd. Het werd tijd om hem het plezier te doen van een ontmoeting.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 1:02 pm | |
| Ietwat beschaamd keek Lilium naar haar voeten toen Aiden met een lichte glimlach opmerkte dat hij zich wel beledigd zou voelen. "Sorry," mompelde het meisje zachtjes, ergens bang dat ze Aiden echt beledigd had. Ze wilde wel boos zijn en tegen hem schreeuwen, maar op het moment dat hij boos werd, kroop ze terug, bang dat ze hem kwijt was. Het klopte niet. Lilium mompelde eventjes toen Aiden over haar holocaster begon. "De eerste keer had jij hem stuk gemaakt," mompelde het meisje zachtjes, maar ze maakte een geschrokken geluid toen Aiden hem weggriste uit haar handen. "Oi! Die is van mij!" Ze sprong naar voren en griste de Holocaster weg uit zijn vingers. "Doe nou maar niet, hopelijk is hij nu tevreden en zal hij het laten rusten," mompelde het meisje. Het idee van Aiden met een mes tussen zijn ribben wilde haar nog steeds niet loslaten. |
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 1:10 pm | |
| De Holo Caster werd uit zijn vingers gegrist en Aiden keek op, kijkende naar het meisje die had geroepen dat het van haar was. Hierna zei ze te hopen dat Floyd tevreden was en dat hij haar nu met rust zou laten. “Daar ben ik een beetje klaar mee,” zei hij nors. Hij stak zijn hand uit en keek haar doordringend aan. “Mag ik?” Hij was benieuwd of ze hem de Holo Caster zou geven. Hij was immers niet eens van plan Floyd te contacteren, maar die ander. Marcel. Marc. Marcie. Marco. Hoe hij ook heten mocht. Die Floyd maakte hem in alle eerlijkheid vrij weinig uit. Als die nog één keer in de buurt van het blondje kwam, liet hij Garrett er wel op los. De hogere leden van Team Rocket waren echter degene op wie hij het even gemund had. Misschien zou dat ze eens afschrikken.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 1:13 pm | |
| Lilium hield haar Holocaster tegen zich aan gedrukt toen Aiden zijn hand uitstak. Zijn blik leek wel gaten in haar te boren en ze huiverde eventjes. Zou het zin hebben om Aiden te wijgeren. Ze wilde niet veel zeggen namelijk, maar als hij de Holocaster wilde hebben, zou hij die toch wel krijgen. Het meisje snoof eventjes, zuchtte vervolgens en klapte daarna de holocaster open. Ze tikte een paar toetsen in en haalde de schermbeveiliging eraf. Ze was ook eigenlijk te moe om volledig te Taurossen, en misschien ook nog steeds wel geïntimideerd door zijn uitbarsting. Zwijgend overhandigde ze Holocaster aan Aiden. "Doe geen domme dingen.. alsjeblieft," mompelde het meisje zachtjes terwijl ze het apparaatje aan Aiden gaf. |
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 1:29 pm | |
| Ze ontgrendelde het scherm en hield de Holo Caster naar hem toe, waarna hij hem rustig aannam. Hij hoorde hoe ze hem zei geen domme dingen te doen en keek haar even met een opgetrokken wenkbrauw. “Ik doe nooit domme dingen,” mompelde hij. Oké, hij deed eigenlijk vrij vaak stomme dingen. Hele stomme dingen, zelfs. Maar, dat maakte niet uit. Vandaag deed hij eens iets goeds. Hij zou die Marcie wel eens te pakken krijgen. Hij wist - dacht, hoopte - namelijk dat hij de man zeker weten aan kon. Bij het vinden van het nummer in de lijst klikte hij het gesprek aan en begon hij te tikken. Hij zou de man maar lekker laten denken dat hij met Lilium te maken had. Dan zou hij het vast niet vrezen, want ja. Lilium was nou eenmaal niet zo eng…
|
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 4:52 pm | |
| Lilium vernauwde haar ogen toen Aiden opmerkte dat hij nooit domme dingen deed en snoof eventjes kort. "Nee, nooit," merkte ze op, terwijl ze beide wenkbrauwen eventjes ongelovig hief. Ze hipte ongeduldig van het ene been op het andere, bezorgd naar Aiden kijkend toen deze dingetjes aan het intikken was op haar telefoon. "Wat doe je," sprak ze bezorgd. Het meisje kon het uiteindelijk niet meer houden. Na nog eventjes nerveus rond de oudere jongen heen gedrenteld te hebben, griste ze haar telefoon weg uit zijn handen en keek ze ongelovig naar de display. "Wat heb je gedaan." Bracht ze geschokt uit, "je gaat daar niet alleen heen." Sprak ze vervolgens resoluut, hem bijna kwaad aankijkend. Nu bracht hij zichzelf in de problemen. "Of is het de bedoeling dat ik ga?" |
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 5:04 pm | |
| Hij zou een ontmoeting regelen met de man. Hij opperde expres een Shiny. Immers had Lilium er meerdere en ook hij had er twee bij zich. Welk Team Rocket-lid kon dat nou afslaan? Vooral een shiny als Alyss of Khaleesi - een Pokémon die al zeldzaam was en ook nog eens shiny. Nee, hij zou dit wel voor elkaar krijgen. Hij werd wakker gemaakt uit zijn gedachten toen het meisje de telefoon uit zijn handen weg griste. Ze leek niet al te blij met de woorden die hij getypt had, al had hij dit natuurlijk ook niet verwacht. Hij luisterde hoe ze zei dat hij er niet heen ging en toen ze vroeg of het de bedoeling was dat zij ging, schudde hij zijn hoofd. “Ik ga. Alleen,” zei hij. “En ik wil dat jij morgen heel ver uit de buurt van Lumiose blijft,” zei hij daarna. Hij kon het niet hebben dat die Marcus haar alsnog zou zien. Nee, dit keer zou er geen getreuzel bij komen kijken. Dat mocht wel duidelijk zijn. “Met Floyd ging het niet goed, maar alleen heb ik geen extra persoon om op te passen,” maakte hij daarom duidelijk. De vorige keer had hij haar tegen moeten houden erheen te rennen, wat de reden was dat hij het zelf maar had gedaan. Als hij alleen was dacht hij beter na. Dan kon hij de man wel aan.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 5:09 pm | |
| Lilium was kwaad, je kon het aan haar hele houding zien. Haar handen had ze tot trillende vuisten gebald en de tranen stonden in haar ooghoeken terwijl ze naar Aiden staarde, haar tanden op elkaar geklemd. Haar hele lichaam was aangespannen. "Nee, no way in hell," reageerde ze op een woedende toon. Hij ging niet alleen. Dat ging niet gebeuren. "Je gaat niet alleen naar die engerd!" Haar hart bonsde in haar keel terwijl ze de woorden uitsprak en haar stem sloeg lichtjes over. Nee nee nee, ze ging Aiden niet ook nog kwijt raken. Ze kon ook niet ergens rustig op een kamertje zitten terwijl ze wist dat hij één van de Team Rocket elite leiders ging opzoeken. Die waren niet voor niks elite geworden! Ze bevroor eventjes toen Aiden aangaf dat het dit keer goed zou gaan aangezien hij geen oppas hoefde te spelen. Auw. "Dus je probeert duidelijk te maken dat je het mijn schuld vind dat die arm?!" Ze greep hem even ietwat ruw beet om haar woorden kracht bij te zetten. Haar vingers trilden nog steeds, van welke emotie wist ze niet eens meer. |
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 5:19 pm | |
| Oh heilige Arceus, ze was boos. Aiden keek haar met een fronsje aan. Hij had hier niet echt over na gedacht en haar reactie was niet echt nodig, vond hij. Immers kon hij prima voor zichzelf zorgen, iets wat zij duidelijk niet kon. Het zou zo veel beter zijn als ze hem gewoon liet gaan. Ze had gezien wat Tyrion aan kon richten en hij was zelf ook niet de onschuldigste. Nee, hij kon die Marcie-Marco wel hebben. Hij wist het zo zeker. Allison. Marcie-Marco. Floyd. Zijn vader. Stuk voor stuk zou hij ze uit de weg ruimen. Elke naam die gelinkt stond aan Team Rocket, zou verdwijnen uit Kalos. Ze was nog steeds boos. Na zijn woorden ging het niet veel beter en ze pakte zijn arm beet. Voor een moment schrok hij, oh zo blij dat ze wijs genoeg was geweest om zijn goede arm te pakken. Als ze die andere had gepakt, had hij de poppen al helemaal aan het dansen gehad. “Nee, Lilium,” zei hij. Zijn woorden klonken weer strenger, alsof ze op een andere manier niet tot haar door zouden dringen. “Het is niet jouw schuld, maar het is beter als je er niet bij bent. Ik wil niet dat jou iets overkomt,” ging hij door. “Ik red het wel. We laten ‘m alleen heel even zien dat hij beter iemand anders lastig kan vallen. Begrepen?” Hij kon haar bezorgdheid er niet bij hebben. Hij zou dit beëindigen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 5:34 pm | |
| Gespannen keek Lilium Aiden aan terwijl ze zijn arm beet had, haar blik een mix van woede, verdriet en bezorgdheid. Hij kon het niet maken om dit te doen. Dit waren haar problemen en niet de zijnen! "Je kan dit niet maken!" klonk haar stem dan ook, bijna paniekerig, "die man is niet voor niks elite! Ik wil jou niet ook nog kwijt raken!" Haar greep rond zijn arm werd steviger. Nee, ze wilde niet dat hij dit deed, niet voor haar. Dit was ze niet waard. De laatste twee ontmoetingen met Floyd hadden toch wel pijnlijk duidelijk gemaakt dat Aiden verre van onschendbaar was en zijzelf ook. Ze hadden beide de wonden om het te bewijzen immers. |
Icon : | Onderwerp: Re: Hothothothot wo jan 28, 2015 6:07 pm | |
| Hij kon dit niet maken, zei ze. Lilium leek niet in te zien dat hij het idee had dit echt wel te kunnen en ze riep dat de man niet voor niets elite was. Toen ze echter zei hem niet kwijt te willen raken, wendde Aiden zijn blik af. Hij dacht even kort na, voor hij het meisje weer aankeek. “Het is besloten, Lil. Ik ga erheen,” zei hij zelfzeker. “En je blijft er uit de buurt.” Het stond vast. Hij weigerde dit nog te veranderen, hij wilde dit winnen. Hij moest en zou die Marcel-Marco eens uitschakelen. Voor eens en altijd. “En… Ik zei het al. Zo makkelijk kom je niet van me af. Ik kom hier wel uit,” glimlachte hij, één mondhoek verder opgetrokken. “Dit is persoonlijk.” Hij moest dit doen. Misschien was het wel niet zo persoonlijk en was het vooral omdat de man Lilium had bedreigd, was al deze woede om het simpele meisje. Maar, het was zoveel simpeler als hij gewoon zei dat het persoonlijk was.
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Hothothothot | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |