|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:02 am | |
| Lilium wist niet of ze dichter bij Aiden wilde gaan zitten of juist nu weg wilde schuwen. Ze wist het echt niet. Het was verwarrend, maar ze besloot uiteindelijk toch maar het veilige gevoel dat ze kreeg van zijn aanwezigheid te omarmen. Ze had haar ogen half gesloten en staarde voor zich uit, totdat Aiden, tot haar eigen grote verbazing, opmerkte dat ze hem altijd wakker mocht maken. Het meisje hief haar hoofd eventjes wat verbaasd. "Altijd..?" herhaalde ze, ook haar toon verwoordde haar verrassing. Want om eerlijk te zijn, ze was erg verrast. "Dank je.." kwam er daarna toch weer zachtjes uit. Op zijn volgende woorden reageerde ze in eerste instantie echter niet. Ze staarde voor zich uit, zich oncomfortabel voelend. "Ik ben zo boos op ze geweest.. Zo enorm boos.. Ik heb tegen ze geschreeuwd, ben weggelopen.. En dat is het laatste wat ik ooit tegen ze gezegd heb.. Niet ik hou van jullie, niet ik kan niet zonder jullie.. Ik heb gezegd 'ik haat jullie, ik wou dat ik andere ouders had'.." Haar stem klonk afgeknepen. Arceus.. Als ze deze woorden terug kon nemen.. Ze zou er zoveel voor geven. |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:08 am | |
| Altijd was het woord dat ze herhaalde en Aiden fronste even. “Wanneer je het nodig denkt te hebben… Ja,” antwoordde hij. Want als ze noodles wilde of iets in die richting zou hij vrij kwaad zijn als ze hem wakker zou maken, maar als hij zowaar kon steunen zou hij er niet al te moeilijk over doen. Nee, misschien als iemand anders - zoals Seven - dit zou doen, dat hij de deur dicht zou rammen en zonder zorgen verder zou slapen, maar helaas. Al had hij liever gehad van niet, was hij zich gaan bekommeren om ‘t blondje. Ze vertelde over hoe ze hen de verkeerde dingen had gezegd. Over hoe haar ouders vast en zeker gestorven waren met het idee dat hun dochter hen haatte. Aiden zuchtte een keer en keek even neer op het blonde meisje. “Je ouders wisten dat je ‘t niet meent. Daar zijn ‘t ouders voor,” besloot hij te zeggen. Hij had geen idee, maar de ervaring die hij had met de ouders van anderen… Ze schenen een onvoorwaardelijke liefde te hebben voor hun kinderen. Dit had hij gemist, maar hij kon haar punt ergens begrijpen. Helaas zou het haar niet verder helpen om er zo over te denken, dus hoopte hij haar in ieder geval enige zekerheid in te spreken.
|
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:14 am | |
| Lilium keek eventjes op naar Aiden toen deze aangaf dat ze dat mocht doen als ze het nodig scheen te hebben. Voor een moment bleef Lilium stil, waarna ze eventjes naar haar trillende handen op haar schoot keek. "Alleen als het echt nodig is dan.." Mompelde het meisje. Ze wilde de enige persoon die haar op dit moment kon helpen niet verjagen. Als Aiden weg zou vallen, wist ze niet wat ze zou moeten doen. Hij was de enige die haar op dit moment kon beschermen als het haar teveel werd. Ze dook weer eventjes wat meer ineen, maar bleef voor de rest stil. Aiden sprak erover dat haar ouders wisten dat ze het niet meende. "Ja.. Maar het voelt alsnog rottig," reageerde ze zachtjes, haar handen eventjes wat in elkaar wringend in een poging om ze bezig te houden. Ze sloeg haar blik weer neer. "Sorry dat ik je hiermee lastig val.." mompelde ze vervolgens nog zachter. Ze wist niet waarom ze dit verhaal tegen hem ophing. "Ik denk niet dat je zit te wachten op gezeur zoals dit.." |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:19 am | |
| Alleen als het echt nodig was. “En als er een engerd in de buurt is,” mompelde hij. Hij doelde niet eens op Marcel de elite of op Floyd de rare Grunt, maar op de serveerder. Nee, die serveerder moest nog veel verder uit zijn buurt gaan blijven. Misbruik maken van de gevoelens van ‘t aangeschoten meisje. Hij zou hem nog eens een glas op de kop slaan. “Snap ik,” zei hij nadat ze zei dat het rottig voelde. “Maar je kan er nu niets meer aan veranderen. Zolang je ervoor zorgt dat je jezelf niet in de problemen werkt, zijn ze vast wel blij met je.” Dat was een subtiele hint in zijn woorden, aangezien hij het idee had dat ze zichzelf veel te vaak in de problemen werkte en dat bezorgde hem grijze haren. “Zoals ik al zei,” begon hij. “Ik heb je ook genoeg gezeur bezorgd. Het mag wel,” probeerde hij in een wat betere stemming te zeggen. Hey, want wiens schuld was het nou dat ze in het water hadden gelegen…
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:24 am | |
| Lilium keek eventjes op toen Aiden aangaf dat ze hem moest bellen als er een engerd in de buurt was. Lilium knikte eventjes zachtjes. "Ja, die Floyd was echt eng.." Gaf ze zachtjes toe, "ik zou nog wel graag willen weten hoe het met de Fennekin gaat die hij gestolen heeft.." mompelde ze er zachtjes achteraan, een stille bekentenis. Ze had helemaal niet door dat Aiden het over de serveerder had. Sterker nog, ze had de dreiging die de man uitoefende helemaal niet gezien. Op dat vlak was Lilium nog best naïef en de alcohol had niet geholpen. Ze liet haar hoofd weer eventjes hangen en leunde weer tegen Aiden aan, opnieuw naar haar handen kijkend. "Ik doe m'n best... Maar problemen zoeken mij geloof ik ook," reageerde het meisje zachtjes. Ze was Aiden dankbaar voor zijn steun, dankbaarder dan dat ze eigenlijk kon uiten. "Dank je.. echt.." mompelde ze dus maar uiteindelijk. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:36 am | |
| Floyd was eng. Aiden zuchtte, maar ergens was het misschien beter dat ze dacht dat hij het over hem had. Het was immers maar vreemd dat hij zich zo ernstig irriteerde aan die serveerder. Hij wist heus wel dat ‘ie die vent kon hebben als het ergens op uit zou lopen, immers. Op de Fennekin reageerde hij in eerste instantie niet, tot hij in zag dat ze had gezegd nieuwsgierig te zijn. “Zolang je vér uit zijn buurt blijft,” mompelde hij streng. Zou ze zich ooit nog in zijn buurt bevinden, wilde Aiden erbij zijn. Hij zou die knul dit keer zonder medelijden duidelijk maken wie de sterkste was. Want als hij het met messen kon spelen, speelde Aiden het ook vals. Hij had maar uit de buurt te blijven van Lilium. “Weet ik, je hebt geen geluk,” zuchtte Aiden als reactie op de woorden van Lilium. Het was inderdaad zo dat ze meer ongeluk leek te hebben dan het gemiddelde persoon en ergens had hij flinke medelijden met haar. Maar, hier zouden ze wel iets op vinden. Hij wilde niet dat ze haar leven zou leiden in angst. “Maar, dat komt wel goed. Hoe ver we daar ook voor moeten gaan.” We. Want hij was bereid haar te helpen voor zover mogelijk. Team Rocket moest maar eens gaan vrezen, want hij weigerde hen te vrezen. Haar dank deed hem eventjes zuchten. “Geen probleem,” zei hij enkel. Het was geen probleem, of misschien ook wel. Maar, hij zou haar niet zomaar laten vallen. Nee, het blondje had bescherming nodig.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:43 am | |
| Zijn messen... Ze kon het koude mespunt nog steeds in haar rug voelen prikken als ze erover nadacht en huiverde onvrijwillig. Ze haatte Floyd met heel haar hart. Lilium keek eventjes op toen Aiden aangaf dat ze nooit meer bij hem in de buurt moest komen en wilde ergens opmerken dat ze de Fennekin wel moest redden. Maar ze besloot Aiden op dat vlak geen zorgen te bezorgen. "Kzal het proberen.." Mompelde ze dan ook binnensmonds. Wat kon ze anders zeggen? Sorry, Aiden, ik ga mezelf wel in gevaar brengen? Van een afstand moest het geen probleem zijn... "Ik moet sterker worden.. Zodat ik het ongeluk de baas kan zijn, meer trainen," mompelde het meisje zachtjes, "Cheshire luistert nu.. En dat helpt al een hele hoop," een lichte glimlach verscheen op haar lippen toen ze de woorden uitsprak. Ja, Cheshire was een waardevolle aanwinst. Ze keek alleen eventjes verbaasd op toen Aiden 'we' zei. "We?" echode het meisje, licht verrast. Haar blauwe ogen zochten de blik van Aiden, vragend. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:50 am | |
| Ze zei het te proberen en Aiden zuchtte. “Goed zo,” merkte hij op, zijn stem enigszins opgelucht. Hij hoopte dat het meisje zich aan deze woorden zou houden en dat ze uit de buurt zou blijven van Floyd. Want als hij nog één keer hoorde dat die gast een mes richting dit meisje hield, waren de gevolgen niet te overzien. Toen Lilium vertelde het ongeluk de baas te willen zijn door meer te trainen en dat Cheshire (hihi, zijn cadeautje) luisterde, knikte Aiden. “Dat is inderdaad goed,” zei hij. Cheshire was immers een krachtige Pokémon. Al zou deze nog niet aan Tyrion tippen, kwam het ding gevaarlijk dicht in de buurt en was het fijn om te horen dat de ghostpokémon toch had besloten naar zijn trainster te luisteren. ‘We?’ had ze gevraagd en Aiden hief één wenkbrauw op. “Zo onderhand hoef je er niet meer verbaasd over te zijn dat ik van plan ben te helpen, of wel?” vroeg hij. Hij verzette zijn arm even wat en zuchtte een keer. “Want ik wil niet ineens te horen krijgen dat je jezelf in de nesten hebt gewerkt.”
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 1:57 am | |
| Aiden hief eventjes één wenkbrauw op en merkte op dat ze niet meer verbaasd hoefde te zijn. Lilium keek weg, maakte zich toch los van Aiden en keek weg. Het meisje wrong haar handen in elkaar. "Ik vind het zo vervelend dat ik het zelf niet op kan lossen.." merkte ze zachtjes op, "en dat ik jou in de tauros dung sleep.." Als Aiden door haar doen ook zijn einde zou komen, dan zou ze niet meer weten wat ze moest doen. Maar ze durfde de woorden niet uit te spreken. Opnieuw trok ze haar knieën op, worstelend met de gedachten. De jongen had immers al een meswond dankzij haar opgelopen. Met een bezorgde blik keek ze naar zijn arm. "Hoe gaat het met je arm..?" mompelde ze zachtjes, stilletjes hopend dat hij de link niet zou leggen tussen haar angst dat hij weg zou vallen en haar vraag. "Overigens.. Als ik je bel, dan heb ik mezelf wel ineens in de nesten gewerkt," merkte ze vervolgens ook zachtjes op. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 2:05 am | |
| Het meisje maakte zich los en Aiden zette zijn, onderhand verbonden, hand weer op het bed. Hij had er niet eens meer over nagedacht dat hij haar de hele tijd zo dichtbij had gehouden en het feit dat hij zich hier minder oncomfortabel bij had gevoeld baarde hem zorgen. Het hele bestaan van het blondje baarde hem zorgen. Ze zorgde ervoor dat hij grijze haren kreeg. Als hij naar Unova was gegaan in plaats van naar Kalos, dan had hij minder punten zorgen gehad. “Ik kan wel wat hebben,” grijnsde Aiden na de woorden die ze sprak. “Vergeet niet dat het beter is om ‘t te delen. Als er echt wat met je gebeurt is dat veel stressvoller dan als ik het kan verhelpen,” merkte hij op, ergens in de hoop dat ze zich niet zou laten weerhouden hem te bellen als er een probleem was. Nee, hij wilde niet horen dat er wat met haar was gebeurd. Hij wist niet of hij zichzelf dat kon vergeten. Toen het plots over zijn arm ging, liet hij zijn rechterarm even zien. Het ding was nog altijd net verbonden, waardoor niet te zien was dat de wond daaronder lang zo netjes niet was. “Goed, het is wel aan ‘t helen,” besloot hij te zeggen. Ene arm verbonden, andere hand… Wat ging het toch goed met ‘m deze dagen. Maar, dit ging wel over. Hij zou er niet over klagen. “Goed zo,” was alles wat hij zei toen ze opmerkte dat ze zou bellen als ze zichzelf in de nesten had gewerkt. Dat klonk goed, want hij was zeker van plan om daar iets aan te doen. Verdomde Seedots.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 2:11 am | |
| Het was vreemd, midden in de nacht bij Aiden op bed zitten en met hem praten. Toen ze hem de eerste keer tegen was gekomen, maanden geleden, had ze iedereen die dit zou zeggen voor gek hebben verklaard. Dat zou ze nooit doen. Arceus, ze had eens moeten weten hoe erg haar leven op haar kop gezet zou worden in de spanne van zes maanden. Er was zoveel gebeurd. Lilium keek eventjes op toen Aiden begon te spreken over dat het veel stressvoller zou zijn als ze hem niks zou vertellen. "Als jij het zegt.. Maar wat niet weet, wat niet deert zeggen ze ook wel eens.. Maar goed, als je het perse wilt weten.." Een lichte glimlach verscheen eventjes op haar lippen, al keek ze Aiden nog steeds niet aan. Haar blik werd pas weer geheven toen Aiden zijn arm liet zien, stevig ingebonden in verband. "Dan neem ik aan dat je naar de dokter bent geweest, goedzo," merkte het meisje op met een voorzichtige glimlach. Maar na de laatste 'goed zo' van Aiden knikte ze alleen maar en liet ze een stilte vallen die zij als ongemakkelijk ervoer. Toch wist ze niks om hem te verbreken. Ze bleef maar voor zich uit staren, haar knieën toch net iets hoger optillend en haar Eevee sloffen weer op de rand van het bed plaatsend. |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 2:25 am | |
| Arceus. Als iemand hem na hun eerste… Tien ontmoetingen had verteld dat het zo zou lopen, dat hij ‘s nachts voor haar wakker zou zitten en er een hekel aan zou hebben dat een serveerder zo dom deed, dan had hij gelachen. Mooi niet. Lillipup? Simpel? Hij had haar niets meer gevonden dan een irritant blondje waar hij veel te vaak mee opgescheept zat. Maar, ze was onder zijn huid gekropen na haar tranen voor haar ouders. Slecht, eigenlijk. Dat juist dat het was. “Arceus,” zuchtte Aiden toen het blondje zei dat wat niet wist, niet deerde. “Je denkt toch niet…” Even viel hij met een korte frons stil. Dat wat? Dat hij rust zou hebben als hij te lang niet van haar hoorde? Dat hij haar ook maar een moment uit t oog zou verliezen als ze zo praatte? Aiden zuchtte een keer. “Dat dat echt zo is?” maakte hij zijn zin af. Ze nam aan dat hij bij de dokter was geweest en even ontstond er een schaapachtige glimlach op zijn gezicht. Hij besloot niets te zeggen en nog even te knikken, alsof hij dit echt gedaan had. Hij had geen zin om haar te vertellen dat hij dit niet had gedaan. Ze had genoeg aan haar hoofd, dit handelde hij zelf wel af. “Gaat ‘t weer een beetje?” besloot hij te vragen. Hij was immers oprecht benieuwd naar hoe het met haar ging en of ze een beetje over de nachtmerrie heen begon te komen. Niet eens omdat hij haar de kamer uit wilde, nu was hij toch al wakker, maar meer omdat… Hij toch meevoelde. De nachtmerrie zou nare herinneringen boven hebben gehaald, dat kon niet anders.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 2:31 am | |
| Aiden zuchtte en plaatst een opmerking die Lilium eventjes deed opkijken. Ze haalde haar schouders eventjes kort op en keek weg van hem. "Ik wil niet dat jij ook gevaar gaat lopen.. Kijk dan naar je arm.." Merkte het meisje zachtjes op, haar stem trilde weer lichtjes. Arceus, wat voelde ze zich daar schuldig over. Door haar had Aiden een flinke snee in zijn arm. En ondanks dat hij blijkbaar naar de dokter was geweest, was het nog niet genezen. En dat vond ze naar. Zij had dat mes verdiend en hij niet. Hierna bleef ze weer eventjes stil tot Aiden weer begon te spreken. Ze haalde haar schouders weer eventjes op. "Ik denk het," murmelde ze zachtjes. "Ik.. weet het niet.. Het voelt zo stom om hier te zitten kniezen over een nachtmerrie." Eventjes pauzeerde het meisje eventjes. "Maar het leek zo echt.." |
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 2:45 am | |
| Ze wees hem op zijn arm en zei niet te willen dat hij gevaar liep, waardoor hij even zijn schouders hief. “Ik ben al jaren niet bang, Lil,” zei hij. “Zou ik het niet voor jou doen, dan zou ik toch wel ruzie hebben met de mafkezen uit dat team. Dat ligt dieper,” vervolgde hij. Al was dit niet iets wat hij graag besprak, zijn relatie met Team Rocket, hoopte hij dat het haar gerust zou stellen. Zonder haar zou hij het misschien uit veel slechtere bedoelingen doen. Bang was hij immers niet en een gebrek aan angst was het gevaarlijkst. Haar angst was dus alleen maar gezond. Aiden keek haar aan toen ze zei dat ze het stom vond voelen, waarop hij zijn hoofd even schudde. “Het is al goed,” sprak hij. De woorden die hij gebruikte als hij het niet echt wist, want hij was niet zo van de gevoelens. Al vond hij het absoluut niet erg dat ze hier zat, was het gewoon lastig. Hij wilde eerlijk zijn, maar hij wilde haar absoluut niet kwetsen en moest nadenken over elk woord dat hij sprak.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. wo jan 21, 2015 2:49 am | |
| Aiden was duidelijk niet van plan om zich door haar zorgen om te laten praten. De jongen reageerde eigenlijk best laconiek op haar woorden en Lilium keek dan eventjes op. Eventjes opende ze haar mond om een vraag te stellen, maar al snel sloot ze hem weer en besloot ze haar vraag niet te stellen. Waarschijnlijk was dit persoonlijk. "Oké.. Dan is het goed.. Op je arm na dan.." mompelde het meisje zachtjes, eventjes erg lichtjes met haar vingers op het verband tikkend. Arceus, ze vond het echt heel erg dat hij gewond was door haar. Ze staarde dan ook schuldig voor zich uit, nog steeds een beetje wegkijkend. Ze keek eventjes op toen Aiden weer zijn gebruikelijkere 'het is al goed' uitsprak. De zin was al een paar keer in het gesprek gevallen en ze moest er toch lichtjes door glimlachen. Ze sloeg haar armen, die ze nu weer vrij had nu ze gestopt was met leunen, weer om haar benen heen en legde haar kin op haar knieën. "Denk je dat alles met een reden gebeurd?" mompelde ze zachtjes. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Pups 'nd alcohol. | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |