[masked ball] Celebration - Pagina 6
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [masked ball] Celebration

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Emptyzo feb 15, 2015 9:41 pm


Cecille kon er niks aan doen. De manier waarop Sara het onderwerp aanknoopte, zorgde ervoor dat ze zich zorgen begon te maken. Was het dan echt zo dat de witharige alleen maar aan de relatie begonnen was vanwege de alcohol? De blondine kon zichzelf wel voor haar hoofd slaan. Ze had schijnbaar toch liever een avondje plezier dan misschien wel geluk voor een langere periode. De zeventienjarige keek even weg van het meisje, maar fixeerde haar blik desondanks toch na enkele tellen terug op Sara. Cecille wilde naar haar toe leunen, haar duidelijk maken dat het oké was, maar ze wist dat nuchtere Sara niet zo erg gesteld was op lichamelijk contact. Dus hield ze zich in. Het koste haar flink wat moeite, maar ze hield zich in.

“Dat is mijn schuld,” begon de blondine, proberend de verontschuldiging van haar vriendin weg te wuiven. “Eerlijk gezegd is alles mijn schuld, nu ik er zo over nadenk, heh...” voegde Cecille er nerveus aan toe. Zij was hier degene met het alcoholflesje. Zij moest zo nodig iets meenemen om haar eigen drankje mee te versterken, mocht alcohol niet eens aanwezig zijn. Niet dat ze het dan had meegekregen. Ze was nog steeds zeventien. Werd pas over een maand of vier achttien. “Ik weet niet hoeveel je je herinnerd, maar we vonden elkaar puur toevallig op het feest. Of eigenlijk vond ik jou, maar ik wist nog niet dat jij het was, want... Ja, je had een masker op en eerlijk gezegd ben ik een idioot, maar dat wist je waarschijnlijk al,” begon ze haar uitleg. Cecille wreef met haar hand in haar nek, terwijl ze zich gisteravond zo goed mogelijk probeerde te herinneren. “We stonden wat te praten en op de één of andere manier kwam je erachter dat ik alcohol bij me had – waarschijnlijk liet ik het je gewoon zien – dus vroeg je of je wat mocht hebben om de punch wat mee aan te sterken.”

Misschien klonk het ongeloofwaardig, maar het was wel wat er gebeurd was. Eerlijk gezegd had ze Sara zelf niet aangezien als een type die eigenlijk alcohol dronk. Misschien wijn of dat soort dure zooi, dat was immers waar mensen met klasse van konden genieten. Cecille ook wel, maar haar voorkeur ging toch meer uit naar het soort alcohol dat met haar ‘soort’ werd geassocieerd. “We vertrokken uiteindelijk naar een balkon om naar het vuurwerk te kunnen kijken. We dansten wat, je viel bijna door mij van het balkon af... Ik trok je terug en toen euh, liet ik me een beetje meeslepen door het moment en zoende je.”

Cecille stopte even met vertellen om wat zuurstof naar binnen te kunnen ademen. Tegelijkertijd zocht ze naar woorden om haar uitleg van de avond te kunnen vervolgen. “Ik weet niet meer precies wat er allemaal gezegd is toen, maar we raakten aan de praat over een relatie en je was er eerst op tegen... En toen... Niet meer?” De blondine moest nu echt hard nadenken en dat ging moeilijk wanneer je hoofd nog aan het bonken was. “Ik herinner me dat we onze nieuwe pokémon aan elkaar voorstelden en dat ik je in m’n armen naar dit hotel droeg, omdat je heel erg moe was...” Cecille dacht even terug aan het schattige gezicht dat Sara trok wanneer ze lag te slapen. Het was echt schattig. “Oh, maar voordat je erin toestemde om een relatie te beginnen, heb ik nog wel de belofte gemaakt om... Niks te doen. Ik heb me daaraan gehouden en ik wil dit nog steeds graag voortzetten. Maar alleen als jij dat wilt, natuurlijk.” De blondine keek hoopvol naar haar vriendin, hopend dat dit niet al teveel informatie in één keer was. En misschien, heel misschien, dat ze de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht helemaal niet verkeerd opvatte.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Emptydi feb 17, 2015 3:11 pm


Of het hielp of niet wist Sara niet, maar het viel haar in elk geval heel erg op dat Cecille alle schuld op zich probeerde te trekken. Aan de ene kant waardeerde ze dit. Dan hoefde ze zich namelijk niet schuldig te voelen als zij er zelf voor koos om haar de schuld te geven. Aan de andere vond ze het wel fijn om de optie te hebben om zelf te bepalen wie de schuld had. Misschien was ze wel van mening dat ze beide een deel van de schuld moesten dragen. Dat was zelfs heel erg waarschijnlijk. Toch hield Sara zich stil terwijl Cecille uitlegde wat ze allemaal nog wist. De witharige keek haar vriendin niet eens aan bij het vertellen. Dat vond ze te moeilijk. Als ze wist wat er was gebeurd en waar ze aan toe was, dan zou ze het misschien weer proberen.

Cecille’s woorden sloten bijzonder goed aan bij wat Sara zich had herinnerd. Dit zorgde er voor dat ze alweer een heel stuk kalmeerde. Het was jammer dat Cecille zich ook weinig van de gesprekken herinnerde, maar ook wel begrijpelijk. Sara ging er van uit dat Cecille meer op had dan zijzelf, al kon ze dat natuurlijk niet bewijzen. Heel even vroeg ze zich af hoe hoog de alcoholtolerantie van de blondine was, maar dat onderwerp liet ze al snel weer varen.

“Oké,” was het eerste wat Sara zei nadat Cecille was uitgepraat. Een veelzeggende reactie was het niet, maar Sara had even de tijd nodig om door te laten dringen wat dit betekende. Op dit punt vond ze het toch onhandig worden dat Cecille zich niet veel herinnerde van de gesprekken, want daar wilde ze graag op in spelen. Zelf wist ze ook niet veel meer, al wist ze wel dat ze haar ex genoemd had en haar angsten. Als ze zoiets herhaalde, zou het genoeg zijn voor Cecille om zich meer te herinneren?
“Het… het is even omschakelen voor me, weet je.” Sara voelde zich comfortabel genoeg om haar knieën weer te laten zakken, maar keek Cecille nog niet aan. “Vanaf het moment dat ik je ontmoette heb ik mijn best gedaan om je niet te mogen, omdat ik bang was voor mijn verleden. Hoe meer ik probeerde om je niet leuk te vinden, hoe meer ik gehecht aan je raakte. Dat besefte ik me alleen niet, tot gisternacht, I guess.” De witharige wist niet zeker waarom ze dit op deze manier vertelde. Ze had net zo goed tegen de blondine kunnen zeggen dat ze ook door wilde, maar in plaats daar van deed ze dit. Direct zijn was ontzettend moeilijk. Ze slaakte een zucht, wetend dat ze het moest proberen.

“Dat betekent niet dat het alleen maar door de alcohol komt dat ik terug zoende. Het hielp misschien, maar in werkelijkheid heb ik er vaker over gedacht, alleen stond ik het mezelf niet toe. Mijn punt is… Dat ik het ook wil proberen. Het kan me niet schelen wiens schuld de gebeurtenissen van gisteravond zijn. Er is immers niks slechts uit gekomen, toch?” Nu durfde de witharige wel voorzichtig naar haar hotelkamergenoot te kijken. Al leek het eerlijk gezegd meer op gluren.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Emptydi feb 17, 2015 5:22 pm


Het duurde even voor ze reactie kreeg. Cecille had tijdens haar verhaal geen kik van Sara gehoord en ze wist niet of het haar juist minder of meer zorgen baarde dat de witharige zo stil bleef. In het algemeen betekende zoiets iets slechts, of niet? Gelukkig scheen de spanning niet zo erg meer te zijn zodra haar kamergenootje verder vertelde; haar vriendin voelde zich in ieder geval weer wat meer relaxt door niet meer ineen gekropen te zitten. Oogcontact was echter nog ver te zoeken.
Wat Cecille vervolgens verteld werd, verraste haar toch wel even. Sara had een poging gedaan om haar te haten? Ergens deed dat best wel pijn. Als het een natuurlijke haat was geweest, dan had ze het misschien nog wel begrepen. Er waren verscheidene mensen in haar leven verschenen die echt een hekel aan haar hadden gekregen omdat ze zo energiek was en luid praatte. En eigenlijk alles tegen hun principes in deed. Maar om iemand met opzet proberen te haten? Dat was een heel ander niveau.

Sara had er echter geen kwade bedoelingen naar haar toe mee gehad. Dat wist Cecille. Het deed haar alsnog pijn, maar daar kon ze zich wel overheen zetten, vooral omdat de witharige aangaf dat het haar mislukt was om haar te haten. Het was tot nu toe alleen erg onduidelijk voor de blondine waar Sara hiermee heenging. Waren ze nu nog steeds een ding of was het maar voor één avondje geweest, precies zoals de zeventienjarige gewend was? Ze werd gelukkig al snel uit die twijfels gehaald door haar vriendin. Een glimlach vormde zich rond Cecille’s lippen. “Nee,” reageerde ze oprecht, waarbij ze dan toch eindelijk de blik kon vangen van Sara. Haar gezichtsuitdrukking veranderde echter naar iets serieuzer. “Ik weet niet precies wat er is gebeurd in je verleden, maar ik wil wel nog even zeggen dat ik haar niet ben. Ik ben Cecille Skarsgård. En als er iets is waar de Skarsgårds goed in zijn, dan is het wel koppig zijn. Ik weet niet of je dat in een positief licht gaat zien, maar van mij kom je niet makkelijk af,” sprak de blondine. Haar mondhoeken krulden lichtjes omhoog in een bemoedigende glimlach. Misschien, heel misschien, kon ze het meisje hiermee geruststellen. En zo niet, dan zou ze het blijven proberen. Ze had het zelfs immers gezegd, niet waar? Ze was een Skarsgård en Skarsgårds gaven nooit op.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Emptydi feb 17, 2015 8:26 pm


Sara’s vraag was eigenlijk meer retorisch bedoeld, maar toch was ze blij dat Cecille er antwoord op gaf. Soms was zo’n soort bevestiging juist wat ze nodig had, maar dat besefte ze pas als ze het kreeg. Haar mondhoeken krulden dan ook een klein beetje omhoog. Wat ze vervolgens zei, voegde alleen maar meer aan die geruststelling toe. Sara werd er bijna emotioneel van.
Sterker nog, ze moest even een extra keer slikken om te zorgen dat ze niet zou gaan huilen. Normaalgesproken was ze lang zo emotioneel niet, maar dit was een zware nacht geweest en ze wist vrijwel zeker dat ook de alcohol en de hoofdpijn meespeelden in haar emotionele buien.

“Ik vertel je een andere keer nog wel over mijn ex. Daar heb ik nu niet zo veel behoefte aan,” gaf Sara eerlijk toe. Ze vond dat Cecille het wel moest weten, aangezien het voor veel remmingen zou zorgen in de relatie. Sara geloofde dat ze daar wel overheen te krijgen was, maar dan moest ze eerst wennen aan het idee dat ze überhaupt samen waren. Hoe vaak had ze dat al wel niet in haar gedachten herhaald?
“Weet je waar ik wel behoefte aan heb? Meer slaap.” Met haar hand wreef Sara over haar voorhoofd, om aan te geven dat ze daar last van had. Waarschijnlijk begreep Cecille de hint, want ook zij had paracetamols gepakt en had dus waarschijnlijk wel gezien dat er een paar uit het pakje misten. Sara was nu ook al genoeg gekalmeerd om weer gewoon te kunnen liggen en hopelijk ook slapen. Ze wist niet zeker of ze haar kleding weer uit moest doen of niet, dus ging ze eerst met kleding onder de deken liggen. Ze kwam al snel tot de conclusie dat dit niet lekker genoeg lag, en verwijderde daarom de trui en de broek weer. Haar ondergoed hield ze wel weer aan, mede omdat ze het nog best ongemakkelijk vond om bijna naakt te zijn in het bijzijn van Cecille. Hopelijk nam die het haar niet kwalijk.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Emptydi feb 17, 2015 9:00 pm


Ex. Het woord klonk zo gemeen. Zo gevaarlijk. Cecille wist niet waarom het zo klonk, maar ze wist wel dat ze een hekel had aan dat woord. ‘Ex’. Het was maar twee letters lang en het klonk zo hatelijk. Nu had ze het woord nooit hoeven te gebruiken om een relatie mee aan te duiden, maar ze had het wel eens in de zin gebruikt van vriendschap. Ex-vriendschap. Misschien had ze wel een stuk of honderd exen als je haar nachtelijke avontuurtjes meetelde, maar zo dacht ze er liever niet over. Ze haatte die mensen niet. Ze hadden juist iets moois met haar gedeeld en daar was ze hen dankbaar voor. Waarom zou ze hen dan in zo’n licht neerzetten?
Dat nam echter niet weg dat anderen slecht ervaringen konden hebben met hun ex en dan was het woord wel nodig. Dan mocht het gebruik worden. Wat Sara’s ex had geflikt, voor zover Cecille het had meegekregen, was een rotstreek. “Ik begrijp het. Het hoeft ook niet,” reageerde de blondine daarom op het meisje haar zegje. Zelf zou ze het waarschijnlijk ook niet willen hebben over zo iemand. Hoewel ze wel graag klaagde. Hmm.

Sara trok haar aandacht al snel weer, indicerend dat ook zij last had van haar hoofd en wel wat meer slaap kon gebruiken. Hoe laat was het eigenlijk? Cecille had geen idee, maar ze had ook geen zin om de tijd te checken. Ze wist eigenlijk niet tot hoe laat uitchecken mogelijk was en dat interesseerde haar ook geen bal. Wat meer slaap klonk niet verkeerd in haar oren. “Mee eens,” sprak de blondine, terwijl ze het voorbeeld van Sara volgde en onder de dekens ging liggen, maar niet voordat ze haar shirt weer had uitgetrokken. Dat was veel te warm voor haar. Eenmaal onder de dekens, staarde ze een paar tellen naar het meisje naast haar om dan uiteindelijk te besluiten haar arm om de ander heen te leggen en dicht tegen haar aan te kruipen. Ah, lichamelijk contact. “Is dit oké?”
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Emptydi feb 17, 2015 10:19 pm


De witharige had veel meningen gehad over Cecille. Ze had vaak negatief over haar gedacht, mede omdat ze zichzelf daar toe dwong, en mede omdat ze verward werd door haar eigen gevoelens. Toch was er maar één ding wat er nu in haar hoofd rondspookte: ze had zo ontzettend veel geluk dat de blondine van haar hield. De twee meiden mochten dan wel volledige tegenpolen zijn, maar hey, tegenpolen trekken elkaar aan, toch? Sara was juist van mening dat ze iemand als Cecille goed kon gebruiken om beter voor zichzelf op te leren komen. Door haar verleden had ze zichzelf in een hokje gepropt, en nu was het tijd om daar beetje bij beetje weer uit te komen.

Het kostte Cecille niet lang om Sara’s voorbeeld te volgen en zich ook weer onder de dekens te begeven. De witharige voelde zich lichtelijk in verlegenheid gebracht door het gebrek aan kleren, maar dat had ze deels op zich gebracht door zelf ook haar kleding uit te doen. Bovendien was het niet perse onaangenaam – het was alleen dat ze het niet gewend was om zo met iemand in bed te liggen, zelfs als ze wist dat er verder niks zou gebeuren.
Toch werd ze een beetje nerveus toen Cecille zich dichter naar haar toe begaf en zelfs haar arm om haar heen legde. Het begon als een lichtelijk angstig gevoel, maar trok al snel weer weg en werd vanaf toen eigenlijk alleen maar comfortabel warm. Ze liet een diepe, tevreden zucht klinken. “Oké?” herhaalde ze Cecille’s laatste gesproken woord op fluistertoon. “Dit is perfect.” Ze sloot haar ogen, ging nog even goed liggen, en liet zichzelf toen wegzakken in een diepe slaap. Voor ze volledig weg was, wist ze nog drie woorden uit te brengen:
“I love you.”
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Emptywo feb 18, 2015 8:05 pm


Ze fronste even toen ze een zucht hoorde, niet zeker wetend of het een zucht van voldoening was of juist een die aangaf dat Sara het gehad had. Dat laatste had Cecille al redelijk vaak in haar leven gehoord, dus het zou haar niks verbazen dat dit het geval was. Het klonk echter niet hetzelfde als zo’n zucht. Toen de witharige een woord vragend herhaalde, begon de blondine zich toch een beetje zenuwachtig te voelen. Ze wilde niet iets doen waar het meisje het niet mee eens was of zelf niet wilde, dus trok ze haar arm al lichtjes terug voordat haar vriendin ook maar de kans had om verder te spreken. Toen Sara echter duidelijk maakte dat ze het juist goed vond, gleed haar arm weer terug op zijn vorige plek. Haar ledemaat was niet al te ver opgeschoven, maar Cecille nam de moeite om haar arm zelfs nog verder over de witharige heen te leggen.

Voor Cecille ook nog maar dacht aan haar ogen te sluiten, ving ze nog drietal woorden op die Sara tegen haar had gesproken. De blondine moest het even tot zich laten bezinken. Het was niet zo dat ze niet gewend was aan die affectie; ze kende genoeg mensen die zo openlijk met haar liefde waren als zij. Haar moeder, bijvoorbeeld. En ook buiten de familie om was het gebruikelijk. Yara en Cecille wisselde vaak deze woorden met elkaar uit. En de rest van haar vrienden natuurlijk ook. Maar dat was allemaal puur platonisch en familiaal geweest. Om het nu op een romantische manier te horen, was even wennen. Gelukkig was de zeventienjarige niet iemand die er moeilijk over deed en verwelkomde ze het zelfs met open armen. Giechelend, alsof ze een middelbaar schoolmeisje was, bedacht ze zich een passende reactie, hoewel ze niet echt het idee had dat Sara die nog mee zou krijgen. “Love you too,” mompelde ze glimlachend terug, dit keer met haar eigen ogen gesloten, zelf op weg naar dromenland.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[masked ball] Celebration
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Masked Ball} Firework
» {Masked Ball} I am the Spinarak!
» {New Year} Masked Ball
» {New Year} Masked Ball
» { Masked Ball } I'm good with alcohol.. or something.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: