The Darkness surrounded me [Open] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 The Darkness surrounded me [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

The Darkness surrounded me [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Darkness surrounded me [Open]   The Darkness surrounded me [Open] - Pagina 2 Emptyma nov 03, 2014 5:00 pm

Een paarse Pokémon verscheen ten tonele, was dat niet een Nodorino? Het leek er best wel veel op, "En Ren, wat zijn de verdere plannen?" Nu pas viel het Ren op dat Cobra gouden ogen had, was hij dus niet de 'enige' met onwaarschijnlijke ogen. Onverschillig haalde de man zijn schouders op "Ik ga nog wat verder trainen, ik ben er vrij zeker van dat er hier meer Pokémon zouden zijn in die grot. Daarna ga ik terug naar het ho- mijn appartement." Whoops, hopelijk trok de man zich niet al te veel aan van de witharige zijn spreekfoutje. Al leek het erop dat Ren hem wel zou kunnen verslaan, mocht hij natuurlijk geen onnodige interesse opwekken bij andere over zijn 'werk'. Venenum stopte met rollen en keek de paarse Pokémon aandachtig, kwamen Nidorino en Ekans niet allebei van Kanto? Al wist de man het niet zeker, zo leek het er in wel geval dan ook op, maar natuurlijk waren er ook meer Pokémon die op elkaar leken en van totaal andere regio kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Darkness surrounded me [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Surrounded by monsters
» Surrounded by coal. [ & Vivienne ]
» Darkness
» Darkness
» Trolling in the darkness

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Cyllage City :: Connecting Cave-
Ga naar: