You gotta be kidding me | Route 17 & open - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 You gotta be kidding me | Route 17 & open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

You gotta be kidding me | Route 17 & open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You gotta be kidding me | Route 17 & open   You gotta be kidding me | Route 17 & open - Pagina 3 Emptydi nov 11, 2014 3:14 pm

West had ook wel het idee dat het een pokémon was die hier gewoon was gedropt. Een Beartic kwam niet voor in het gebied dus een andere optie was er niet meteen. Het kon natuurlijk zo zijn dat de pokémon helemaal naar daar was gedwaald maar die kans leek maar klein. 'Ik moet eerlijk zijn, zo'n pokémon zou ik ook niet graag in mijn team willen.' het zou hem niets uitmaken moest de pokémon gewoon wat heviger zijn maar iets agressief wilde hij toch echt niet hebben. Het was niks voor hem. Toch zou hij de pokémon ergens anders achterlaten, ergens waar er soortgenoten waren maar daar had hij niks over te zeggen. 'Of misschien had de pokémon gewoon honger.' West keek ondertussen even over zijn schouder naar achter naar de plek waar ze vandaan kwamen. Stel dat de Beartic van kleins af aan al bij een trainer hoorde, misschien dat die dan nooit geleerd had om zelf voor zijn voedsel te zorgen. Het zou wel verklaren waarom dat hij rechtstreeks voor zijn rugzak was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Lucia Blaze
Punten : 222
Gender : Female ♀
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t523-lucia-blaze https://pokemon-journey.actieforum.com/t522-lucia-s-pokedex

You gotta be kidding me | Route 17 & open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You gotta be kidding me | Route 17 & open   You gotta be kidding me | Route 17 & open - Pagina 3 Emptydi nov 11, 2014 8:09 pm


Lucia maakte een instemmend geluid, als de beer honger had gehad en hij van een trainer was geweest zou hij weten dat er eten in de tas zat. Ze wist niet of er ook echt eten in de tas had gezeten, zijzelf at meestal in steden als ze reisde. En thuis was ze prima in staat zelf te koken, het was niet erg moeilijk, ook als je moest kamperen. Lucy was een wandelend kampvuur en Lucia kon de staart van de Charmeleon makkelijk als vuur gebruiken, een pan er boven en je kon zo wat maken. En de vuurpokémon vond het niet erg, Lucy hield zelf erg van warm eten, soms zag Lucia haar besjes roosteren voor ze ze at. Waarschijnlijk zou ze de Charmeleon alleen een zak marshmallows moeten geven en Lucy zou ze allemaal roosteren en opeten. Wel lekker, warme marshmallows, alleen waren ze erg plakkerig en zo...
Lucia liet de kou haar gedachten even leeg maken, waarom was ze aan het denken aan marshmallows? Het was niet eens gezond voor pokémons. Hopelijk kwamen ze snel aan bij Anistar, als ze al met zichzelf ging discussiëren over eten, marshmallows, kon dat nooit een goed teken zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You gotta be kidding me | Route 17 & open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [route 5] are you kidding me
» [Route 10] Gotta catch 'em all [QUEST] [FINISHED]
» {Open} Gotta find ya
» { flashback - gotta hide them all quest, open }
» [Route 5] Oh no, not now! [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Anistar City-
Ga naar: