Member Abigail PagePunten : 353
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Yawn[Abigail] vr sep 26, 2014 7:32 pm | |
| De jongen stelde zichzelf voor als Kyo en stak zijn hand uit. Even keek Abigail wat bezorgd naar de Treecko, die daarvoor nog ernstig had tegengestribbeld, maar toen deze geen ontsnappingspoging deed, nam ze de hand vriendelijk glimlachend aan. "Aangenaam." Grinnikte ze. "Ben je oorspronkelijk uit Kalos?" Vroeg ze toen, het gesprek een beetje in de goede richting duwend, maar nog steeds een oogje houdend op de pokemon achter haar, die zijn blik wantrouwend op de Treecko had gericht.
|
|
Member Kyo RaynerPunten : 432
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Yawn[Abigail] za sep 27, 2014 9:00 pm | |
| Kyo wachtte rustig tot Abigail zijn hand schudde en zorgde ondertussen met zijn andere arm ervoor dat de Treecko geen kans zou hebben om te ontsnappen als deze weer van plan was om naar de Sceptile toe te gaan. "Aangenaam." Zei het meisje toen ze zijn hand schudde. "Ben je oorspronkelijk uit Kalos?" Hij schudde zijn hoofd bij de vraag en keek even naar de Treecko, welke zijn blik alweer gericht had op de Sceptile, maar het leek er gelukkig niet op dat hij de pokemon nog een keer wilde uitdagen. "Ik kom oorspronkelijk uit Hoenn." Zei hij. "Treecko is dus ook mijn starter." Zei hij en keek toen even naar de Sceptile. "Kom jij hier uit Kalos of kom je ook uit Hoenn?" Ze had tenslotte een Sceptile, dus het was mogelijk dat ze uit Hoenn kwam, ook al kon het ook zijn dat ze de Sceptile van iemand had gekregen en dat ze dus helemaal niet uit Hoenn kwam, maar dat kon hij natuurlijk niet weten. |
|
Member Abigail PagePunten : 353
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Yawn[Abigail] wo okt 01, 2014 9:16 pm | |
| Apollo verstijfde lichtjes toen de Treecko weer op de grond werd gericht en Abigail kon een zacht grommend geluid horen, maar verder verroerde de pokemon zich niet. "Ik kom oorspronkelijk uit Hoenn." Een brede glimlach verscheen gelijk op haar gezicht toen ze die woorden hoorde. Was dit niet de eerste persoon die ze tegenkwam die uit Hoenn kwam? "Kom jij hier uit Kalos of kom je ook uit Hoenn?" Nu was het dus haar tijd om te antwoorden en dit deed ze ook met die grote grijns op haar gelaat. "Een mede-Hoenner hier." Grinnikte ze. "Treecko was ook mijn starter en ik kom oorspronkelijk uit Mauville."
|
|
Member Kyo RaynerPunten : 432
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Yawn[Abigail] di okt 07, 2014 4:38 pm | |
| "Een mede-Hoenner hier." Hij had het dus toch goed gehad. Ook al had hij het ook mis kunnen hebben, maar dat maakte nu niks meer uit. "Treecko was ook mijn starter en ik kom oorspronkelijk uit Mauville." Mauville daar was hij inderdaad wel geweest tijdens het rondtrekken door de Hoenn regio. Misschien moest hij dus ook maar zeggen uit welke stad hij kwam, ook al was er niks meer van zijn huis over die er eerder stond en dat was dan ook de reden waarom hij hier naartoe was gekomen. "Ik kom oorspronkelijk uit Slateport." Zei hij uiteindelijk dan toch maar. Ze zou vast niet meer erover vragen, dus dan maakte het ook niet veel uit. |
|
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Yawn[Abigail] | |
| |
|