Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] zo mei 15, 2016 8:37 pm
Otis Prescott
Top!
Ow, haha! Ik ben er heel bekend mee maar geef direct aan wanneer je het niet begrijpt. Er zijn wel wat meer termen die ik vrij.. regelmatig gebruik.
Dus je wilt hiermee zeggen dat ik iemand wat als een held kan worden beschouwt op een geweldige avontuur afstuur? H-Hehe, ik kan mij niet herinneren dát te hebben gedaan. Alles behalve.
Het... smaakt. Wonderbaarlijk!
Niet weer de Skitty, hoop ik voor je.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] zo mei 15, 2016 9:56 pm
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] ma mei 16, 2016 12:11 pm
Otis Prescott
Nou, leuke poging, dat zeker maar... Ze zijn allemaal compleet incorrect.
Lag, is in principe vertraging in een game door een overbelaste server of door je eigen internetverbinding die niet al te best is. Het is niet iets fijns om te beleven. Het staat berucht het slechte in mensen naar boven te laten komen, zeker in een boss battle.
Oja, ehm, een noob is ookwel een 'beginner' in een game maar het wordt vaak gebruikt om anderen uit te schelden. Dus, ja, ik heb dat ook vaak aan moeten horen...
Een shota is in principe een knul die er te jong voor zijn leeftijd eruit ziet. En zulke tyen komen vaak voor in de wereld van animé en manga.
Kon je het een beetje volgen, of was het te verwarrend? Anders leg ik het simpeler uit... ?
.Hahaha, zou ik ook hebben gedaan. Ik huiver al bij het idee dat ik in jouw situatie zou zitten. Niet naar bedoeld, trouwens!
Is een vriendschap niet eerder een middel dan een beloning?
... M-Mischien zit er in de opberg wel een Magikarp, of een zee aan zoetigheid? Iets wat niet gevaarlijk is?
Ik raak geeneens overtuigd van mijn eigen woorden.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] ma mei 16, 2016 3:43 pm
Ik vond mijn versies eigenlijk leuker :(
- text bubble ends here-/>
Ja die Lag snap ik nog niet helemaal :p
Zeg, vriendschap krijg je niet, dat verdien je!
Hm, ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik ga toch maar ff kijken