Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] vr mei 06, 2016 9:40 pm
Otis Prescott
Helaas is het dus vele malen erger dan dat.
Zelfs als het geen woord, mag het toch wel in je persoonlijke woordenboek staan? En ik ben al van nature de meest onhandige jongen in de wereld, weinig kan daaraan tippen.
Dat moet fijn zijn en...
Ik heb niet de beste schuilplaats gevonden. Nope.
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] za mei 07, 2016 11:45 am
Erger? Wow. Dan moet het wel echt erg zijn
- text bubble ends here-/>
Draai je onhandigheid om in een kracht!
Ja tis best relaxed hierboven ja. Om het beter te maken heb ik maar eens de hangmat opgezet
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] za mei 07, 2016 11:22 pm
Otis Prescott
Erger dan dat is dat het ontsnappen ervan haast onmogelijk is. Dus net een tunnel van een fandom waar je ingezogen wordt en nooit meer uit kan ontsnappen.
... Wacht, hoe denk je dan dat ik dat voor elkaar krijg? Ik ken enkel dus fictieve personages die daar ver mee komen maar.. ik?!
Lekker, zeker met de maan erbij.
Net niet maar ik sta onder een viaduct omringd door daklozeAAAFDSG ... Help!
Wacht, we behoren echter tot hetzelfde soort maar... ze stinken en.. willen schijnbaar een stuk verrotten kas met mij delen?
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Quack me up![+Jean-Pierre] zo mei 08, 2016 4:17 pm
Is ‘fandom’ ook weer zo’n verzonnen woord van jou? XD
Omdat die figuren nooit opgeven!
Mja, vind het verschil in sfeer interessanter
Wat lief! Maar ik denk niet dat die rot is hoor. Waarom zou iemand iets rots eten? Zelfs al ben je dakloos